Transfergeruchten seizoen 2012/2013

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013

20 Jun 2012 12:04
Bedankt voor het plaatsen van het stukje Audiowaste aangezien ik die krant niet heb. Tja Nathan Rutjes is nog het meest bekend door zijn kapsel, dat lekkere foute matje van hem. Is relatief laat gedebuteerd in het betaalde voetbal. In het stukje van DDL wordt hij genoemd als opvolger van Tom Daemen. Qua positie inderdaad als speelt hij zelf het liefste als centrale verdediger, maar wat betreft voetballende kwaliteiten kan je hem helemaal niet vergelijken met Tom. Technisch is hij veel zwakker. Wel kan hij zorgen voor een goede balans op het middenveld door het vuile werk weg te nemen voor een creatieve speler als een Smeets of een Labylle. Heb wel mijn twijfels aangezien hij nooit echt een goede indruk op mij heeft gemaakt maar goed wellicht past hij als werkpaard wel goed in Maastricht.
The topic has been locked.
  • Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 12:12
Kleine moeite Anna, was minder werk dan het overtypen.
Ik ken de voetbalkwaliteiten van Nathan Rutjes ook niet echt, maar ik weet wel dat het iemand is met inzet en pas stopt zodra de tegenstander met de bus de stad uit is. Dit soort spelers heb je ook nodig in je elftal, iemand die er een schepje bovenop doet, op het moment dat de rest even het kopje laat hangen.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
  • Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 12:24
Mensen hou op met Beckers, die jongen is weg. WEG. Haha iedere 2 weken denkt wel iemand dat ie nog bij MVV is. (Niks persoonlijks he Audiowaste :thumbsup: , zorgt gewoon voor verwarring)
Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 12:26
En laat een type Rutjes maar komen, we hebben een paar AUSPUTZERS nodig. Denk nog terug aan Sjoke Vermast...
Boe is dat feeske?
  • Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 13:11
Nog meer reden om de defensie te versterken
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
  • Sjieske
  • Sjieske's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Et sues sibi sapiunt

20 Jun 2012 14:38
De komst van Rutjens werd hedenochtend bevestigd door onze voorzitter, zodat ik er vanuit ga dat deze deal al rond is.
  • Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 14:43
Rajcomar en nog unne spits debei, iech zeg, top-5 jongens!
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
The following user(s) said Thank You: Danny1983
  • Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

20 Jun 2012 14:52
Sjotelsplak wrote: Rajcomar en nog unne spits debei, iech zeg, top-5 jongens!
Zo denk ik er ook over ben heel tevreden met de werkwijze van mvv en met de spelers die blijven en worden aangetrokken heel positief
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
  • Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 15:34
De komst van Rutjens werd hedenochtend bevestigd door onze voorzitter, zodat ik er vanuit ga dat deze deal al rond is.
Dit zou mooi nieuws zijn, ik hou wel van types zoals Castellana en Rutjens die tot de laatste minuut het gras opvreten. Wederom goede zet van MVV!
  • houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

20 Jun 2012 16:13 - 20 Jun 2012 16:14
Danny1983 wrote:
Sjotelsplak wrote: Rajcomar en nog unne spits debei, iech zeg, top-5 jongens!
Zo denk ik er ook over ben heel tevreden met de werkwijze van mvv en met de spelers die blijven en worden aangetrokken heel positief

Namen zeggen niets over wat voor een soort seizoen je kunt verwachten. Het gaat om het groeps- en verantwoordelijkheidsgevoel van het elftal. Fortuna had vorig seizoen betere namen als ons, maar de bottleneck bleek de trainer te zijn. Te laat vervangen en daarom pas laat in het seizoen tot de 11e plek opgeklommen.

Ik ben blij dat er wat ervaring in de ploeg komt, dit was een groot gemis. Hopelijk hecht de groep goed met elkaar.
Wat betreft Schreurs twijfel ik of Trost de man is die hem weet aan te sturen. Voor mij mag Danny altijd komen, maar ik hoop dat men weet hoe je met hem moet omgaan, dan pas is het een geweldige voetballer.

Ik ben in ieder geval blij dat MVV niet ophield met de posities te verbreden, na het contract van Labylle. Ik hoop dat er nog een aantal namen zullen volgen, dan durf ik pas te zeggen Top 5 ;)
Last edit: 20 Jun 2012 16:14 by houtengerard.
  • Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 16:21
houtengerard wrote:
Voor mij mag Danny altijd komen, maar ik hoop dat men weet hoe je met hem moet omgaan, dan pas is het een geweldige voetballer.

Danny is inderdaad een jongen waarmee je goed om moet gaan. Indien hij terugkomt mogen we blij zijn dat een van onze voormalige supercoaches R.D hier niet meer rondloopt. Die man kon het in ieder geval niet
Aon de géng
  • Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 17:16
Hoe en waar heeft de voorzitter de komst van Rutjes bevestigt??
Zou goed zijn zo'n karakterspeler erbij.

Wat Danny Schreurs betreft hoop ik ook dat hij komt, maar verwacht het niet.
Neem toch wel aan dat MVV weet hoe men met Danny moet omgaan, heb bovendien vertrouwen in Trost dat hij ook nu weer prima omgaat met nieuwe spelers. Veel vertrouwen geven aan Danny en het komt goed.
Maar of ie komt ?????
  • Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 17:29
Vandaag stond wederom een amusante column van onze vriend Stefan in de Leugeneer.

Foebele
Allebonneur
door Stefan Gybels
Arme bewoners van de Hyacinthenstraat in Blauwdorp. Kosten noch moeite gespaard om de
hele straat van top tot teen een oranje smoel te geven, kan de versiering na een weekje alweer weg. Met dank aan Van Persie en al die anderen. Waar iedereen – analytici, media, supporters – nu op zoek is naar de reden voor de afgang in Oekraïne, is dat voor mij klip en klaar. Niets vermoeiende vluchten, te hoog gras of slechte tactiek. De mannen van Bert weten simpelweg niet meer wat foebele is. Foebele ja. Een heerlijke Mestreechse verbastering van een Nederlands woord. Net zoiets als fèllem. Maastrichtse meisjes gaan naar de fèllem, Maastrichtse jongens foebele. En daar komen ze ook eerlijk voor uit. Niet alleen tegenover hun ploegmakkers, maar ook op de vaderlandse televisie. Zonder problemen. Reist een cameraploeg voor welk voetbalonderwerp dan ook af naar Maastricht, dan duikt altijd wel ergens de term foebele op. Zodat niemand hoeft te raden waar de betreffende beelden gefèlmd zijn. In clubverband wordt er opvallend genoeg vooral gefoebeld in de volkswijken.
Bij het chiquere RKVVL, waar ikzelf in de voetsporen van Marco van Basten hoopte te treden, wordt gewoon gevoetbald. Of door een enkele gevoebald. Maar voor foebele moet je bij WVV’28, RKVCL, Willem I, Caberg of vroeger White Star zijn. Foebele bleek daar ook een aparte vorm van tactiek. Grote, sterke spits voorin, paar slagers in de defensie en alle ballen naar voren. Waar die spits altijd wel minimaal\ één keer deed wat Huntelaar afgelopen week zo hopeloos naliet. Al in de jeugd wist je: als het op foebele aan komt, wordt het moeilijk. En juist dát misten de mannen van Bert. Prachtig, die eeuwige balletjes terug, de gekleurde schoentjes, de eigen kapper. Maar foebele, daar draait het om. Daarom is er volgens mij maar één straf om de schande van Charkov uit te wissen: alle spelers richting Blauwdorp. Helpen de versieringen in de Hyacinthenstraat weg te halen. Weten ‘onze jongens’ gegarandeerd ook zo wat foebele betekent.

Monsieur Stefane beschrijft hierin precies wat bij MVV nog ontbreekt. Joueurs de foebele.
Voor dit inzicht krijgt hij hiervoor de werrum weurs avec un peu du moutarde en plus.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
  • de bok
  • de bok's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

20 Jun 2012 18:05
Hiel leuk * stukkie * roei baank !
  • Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2012 18:21
Leuk stukkie, maar wel off-topic.

Wil je Nathan Rutjes aan het werk zien, kijk dan eens op:
www.nathanrutjes.nl/index.html (video's).

Je ziet dan dat dit een gedreven speler is met een uitstekende sliding, goed overzicht en uitstraling. Dat lijkt me wel het type speler waar onze soms wat "lieve" selectie behoefte aan heeft.
Time to create page: 0.345 seconds