Transfergeruchten seizoen 2012/2013

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013

20 Jun 2012 22:34
Ja prima, maar zoals je zelf al aangeeft: straks staan we weer met lege handen. Dan kun je beter het optimisme temperen en straks tevreden zijn met de eindprestatie dan dat je aan het einde van het seizoen bent aan het sippen omdat we ''maar'' plek 6 of 7 hebben gehaald terwijl je verwachtte dat we even kampioen gingen worden.
The topic has been locked.
  • pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Jun 2012 23:10
Karakter wrote: Ja prima, maar zoals je zelf al aangeeft: straks staan we weer met lege handen. Dan kun je beter het optimisme temperen en straks tevreden zijn met de eindprestatie dan dat je aan het einde van het seizoen bent aan het sippen omdat we ''maar'' plek 6 of 7 hebben gehaald terwijl je verwachtte dat we even kampioen gingen worden.

Doelstelling tussen plek 4-7 is wel mogelijk met eerdere genoemde opstelling. Eerst maar eens wachten tot ze getekend hebben :). MVV moet wel echt uitwedstrijden gaan winnen maar dat ligt ook wel aan de selectie.
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jun 2012 00:03
Ik blijf het gewoon herhalen. Staar je niet blind op de eerste 11 namen. Als je in de top-5 wilt spelen heb je een stuk of 18 spelers van hetzelfde niveau nodig. Zo ver zijn we nog lang niet.

Ik ben blij dat we voor de eerste training al een heel eind zijn qua selectie en als het allemaal zo doorgaat zitten de play-offs er volgend seizoen wel weer in. Maar meer dan dat zie ik nog niet gebeuren. Dan moeten er echt nog flink wat spelers bij.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
  • Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jun 2012 00:27
pepernoot wrote: Doelstelling tussen plek 4-7 is wel mogelijk met eerdere genoemde opstelling. Eerst maar eens wachten tot ze getekend hebben :). MVV moet wel echt uitwedstrijden gaan winnen maar dat ligt ook wel aan de selectie.

Dat zeg ik ook hé ;-) Maar omdat sommige mensen zo euforisch zijn, zie ik het al gebeuren dat we ons dadelijk als dé titelkandidaat zijn. Tja, dan is een plek tussen de 4-7 een hard gelach natuurlijk!
  • Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

21 Jun 2012 02:43
vette sajs wrote: Rutjes zou echt een speler zijn die we kunnen gebruiken, de laatste jaren heeft MVV zo een speler gemist, veel inzet, slidings maken, bijna altijd de tweede bal hebben of in ieder geval hier 100% voor gaan. wat ik in de filmpjes zie van Frank (altijd de beste momenten natuurlijk) heeft hij ook nog overzicht en een redelijk goede techniek.
Alleen even naar de kapper sturen en laten tekenen die gast!!

Niks naar de kapper! Laat Rutjes maar lekker zijn ('krapule'-)matje houden en lekker zichzelf blijven. Dat matje van Rutjes is misschien niet modern, niet zo bijdetijds als het telkens wisselende kapsel van Ronaldo. (Ajaj, ik kan me groen en geel ergeren aan die stervoetballers, die fatjes die zichzelf zo mooi vinden; leve Rooney!) Dat matje van Rutjes heeft een uitstraling die we bij MVV tot nu toe missen: "You may fuck with my wife, but you don't fuck with me". Dat kapsel straalt uit: "Ik ben een scheermes. Als je me probeert te dollen, heb je een probleem." De spitsen van de tegenstanders gaan sidderen als ze weten dat ze tegen 'krapuul' Rutjes moeten spelen: "Tegen Rutjes, dat is kutjes!"

Brrr, MVV is goed bezig! Ik heb echt zin in het nieuwe seizoen. We gaan echt voor de top vijf!
  • Fabrice
  • Fabrice's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder

21 Jun 2012 04:13
Ben Salemans wrote: "Tegen Rutjes, dat is kutjes!" !

Ideale tekst voor een shirt van de MVV fanshop !! :P
  • Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

21 Jun 2012 06:39
Karakter wrote: hahahahaha ja hoor, mensen gaan weer zweven! We worden de verrassing van het seizoen! Ja jongens, we worden kampioen! met twee vingers in de neus!
noem je dat zweven top 5 jupiler leage oehh wat een prestatie wat zweven wij
nee we degraderen naar de topklasse negatieveling
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
  • Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

21 Jun 2012 06:40
Karakter wrote: Ja prima, maar zoals je zelf al aangeeft: straks staan we weer met lege handen. Dan kun je beter het optimisme temperen en straks tevreden zijn met de eindprestatie dan dat je aan het einde van het seizoen bent aan het sippen omdat we ''maar'' plek 6 of 7 hebben gehaald terwijl je verwachtte dat we even kampioen gingen worden.
tussen plek 1-5 is niet per se kampioen worden dat zei je zelf :thinking:
  • Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

21 Jun 2012 06:42
pepernoot wrote:

Doelstelling tussen plek 4-7 is wel mogelijk met eerdere genoemde opstelling. Eerst maar eens wachten tot ze getekend hebben :). MVV moet wel echt uitwedstrijden gaan winnen maar dat ligt ook wel aan de selectie.

ja dat moet ook mogelijk zijn en die uitwedstrijden mischien als er wat meer mensen mee gaan om de ploeg te steunen in uitwedstrijden winnen we ook wat vaker
  • Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

21 Jun 2012 06:43
Karakter wrote:
pepernoot wrote: Doelstelling tussen plek 4-7 is wel mogelijk met eerdere genoemde opstelling. Eerst maar eens wachten tot ze getekend hebben :). MVV moet wel echt uitwedstrijden gaan winnen maar dat ligt ook wel aan de selectie.

Dat zeg ik ook hé ;-) Maar omdat sommige mensen zo euforisch zijn, zie ik het al gebeuren dat we ons dadelijk als dé titelkandidaat zijn. Tja, dan is een plek tussen de 4-7 een hard gelach natuurlijk!
Ja hier moet ik je wel gelijk geven maar zweven is wat overdreven in de jupiler leage ;)
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jun 2012 07:03
Zou mooi zijn als de transfer van Rutjes definitief doorgaat. Idd een type speler die we missen en ik denk dat hij hier kan uitgroeien tot een publiekslieveling.

Mvv moet wel opschieten met het invullen van de rechtsbackpositie. Van Hemert en Laurent zijn de beste opties maar het kan dadelijk wel eens zijn dat ze beiden niet gaan krijgen als ze te lang wachten.

Zelfde geldt voor Prince, zou zeker mooi zijn als hij blijft maar ga weer niet wachten tot eind augustus en hopen dat het rondkomt.
  • opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jun 2012 07:20 - 21 Jun 2012 07:22
Ok vandaag de definitieve mededeling in ddl...ton daemen voor 2 jaar naar zijn nieuwe cluppie...laatste jaar lang geblesseerd geweest,ben bang dat hij het voetbaltechnies een beetje gehad heeft,hoop dat ik mij vergis...tom veel succes het ga je goed...gr opa ;).

ps met rutjes en labyl zouden we twee bijtertjes(niet te letterlijk) in het elftal hebben dat hebben we vorig jaar gemist,achter dalijk degelijk,sluitpost degelijk,en voor ook met de neus naar voor?
....
Last edit: 21 Jun 2012 07:22 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: MVV4life
  • Euskens
  • Euskens's Avatar
  • New Member
  • New Member

21 Jun 2012 14:13 - 21 Jun 2012 14:14
Rutjes is al definitief rond blijkbaar! Goed bezig!

MVV Maastricht trekt Nathan Rutjes aan Nathan Rutjes speelt de komende drie voetbalseizoenen voor MVV Maastricht. De 28-jarige Rutjes kan zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten. Hij is afkomstig van Sparta Rotterdam, waar hij in zeven seizoenen 92 wedstrijden speelde in zowel de Eredivisie als de Jupiler League.

Rutjes was lange tijd een steunpilaar van de Rotterdamse traditieclub, maar gaat nu een nieuwe uitdaging aan in Maastricht.

Bron: mvv.nl
Last edit: 21 Jun 2012 14:14 by Euskens.
  • Aswin
  • Aswin's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jun 2012 14:28
Nice :) Hopelijk brengt hij wat "bite" op het middenveld :)
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
  • Mestreechter geis
  • Mestreechter geis's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

21 Jun 2012 14:35
Mestreechter geis wrote:
Sjraveleer wrote: Es de geruchten allemaol woer zien, en aoch noch rond koome, daan hubbe veer niks te klaoge veur ut komend sezoen.

Castro

v.Hemert--Verdellen-- Gillis-- Winkens----

Rutjes
Van Hyfte

Schreurs
Smeets
Labylle

Rajcomar

Euverige speulers: Knops, Kuipers, La Rosa, Voorjans, Borgers, Braken, Derix, Moustafa,Tambak

Stel, dat alles luk, daan hubbe veer sjus 20 speulers, dus doa kin nog get beij.

Es dit allemaol geit lukke, en ouch nog met Esajas dr beij en Castelana daan weure veer de verrassing vaan dit seizoen!!!
en Rutjes is in deze opstelling ouch un feit, noe Schreurs, v.Hemert en Raijcomar nog!! :)
Time to create page: 0.351 seconds