Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
Re: Schreurs
11 Jul 2012 07:33jesfen wrote:Aswin wrote:
Maar wat mij betreft mag op dit topic een slotje, dit is onnodige vervuiling van het forum, dit kan prima besproken worden binnen de transfergeruchten
aub niet bij transfergeruchten!!
als er nu een speciaal fortuna topic gemaakt zou worden, dan hoeven we die onzin niet te lezen!!
bij transfergeruchten graag alleen transfergeruchten!!
en niet.. heeft nog iemand met de tante van de oom van de buurman van danny gesproken??
ach ja..
komkommertijd???
pffff
Waar is dit forum voor bedoeld? Precies; iedereen mag zijn mening geven! :applaus:
The topic has been locked.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
11 Jul 2012 08:12opadiehard wrote: Zeker is dat we een geheel nieuwe voorhoede krijgen...zonder prince en esajas?...maar misschien eindelijk met een nieuwe speelstijl voor met hopenlijk spelers die elkaar een doelpuntje gunnen en niet alleen maar voor hun eigen eer gaan......gr opa.
Eigenlijk speelden we vorig jaar met 2 identieke aanvallers. De kwaliteiten van Rajcomar en Esajas zijn ongeveer hetzelfde. Beiden sterk aan de bal en hebben een actie in huis. Maar ook: beiden zagen elkaar niet staan, speelden nooit een bal over, waren geen geweldige koppers en verdedigden nooit mee.
Beter is als je 2 spitsen hebt die elkaar completeren. Zoals eerder gezegd: Van Tornhout met Schreurs is zo'n koppel. Beiden hebben andere kwaliteiten. Die één kopsterk, kan een bal vasthouden als aanspeelpunt; de ander frivoler en beweeglijker daar omheen spelend. Dat zie ik wel zitten.
Schreurs moet dus kiezen uit Fortuna en MVV. Rationeel gezien: MVV is al jaren hoger geëindigd als Fortuna, heeft een hogere begroting, heeft een beter elftal, is een stabielere organisatie en heeft een grotere ambitie (?). Fortuna daarentegen zal hem een hoger salaris kunnen bieden verwacht ik dankzij externe geldschieters. Emotioneel gezien kan het wellicht nog meespelen dat hij hier vroeger niet prettig is weggegaan (al is de hoofdverantwoordelijke niet meer bij MVV) en hij bij Fortuna op handen gedragen wordt.
We zullen het zien!
- the king
-
- Visitor
-
11 Jul 2012 08:20armand ben hetArmand wrote: Ik denk dat we ons niet druk hoeven te maken als Van Tornhout er niks van bakt ziet trost dat ook heus wel.
volledig met je eens Renee zal heus wel weten wat hij doet,
heb alle vertrouwen in onze trainer,
is tot nu toe ook steeds terecht geweest :thumbsup:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
11 Jul 2012 08:24Malki staat op t punt te vertrekken Mischien leuk om te wetenbenoo1 wrote: denk als Roda Malki niet had gehad we er een derby bij hadden nu dus een scoorende spits is wel erg belangrijk

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2012 08:30
Danny Schreurs lijkt een optie, echter zou ik ervan af zien. Deze jongen komt onder een te grote "druk"te staan als hij wederom bij MVV gaat voetballen, het Maastrichtse publiek is vaak niet realistisch en zal wanneer het minder met Danny gaat ervan alles bij gaan betrekken.
Ik zou dat graag anders zien, maar het is nog niet de tijd voor een terugkeer voor Danny.
Ik zou dat graag anders zien, maar het is nog niet de tijd voor een terugkeer voor Danny.
- jesfen
-
- Away
- Elite Member
-
11 Jul 2012 08:53Aloy Agu wrote:
Waar is dit forum voor bedoeld? Precies; iedereen mag zijn mening geven! :applaus:
klopt, dat mag idd iedereen..
maar ik vraag alleen om dat niet bij transfergeruchten te doen..
nu wordt in een topic over een speler die niet eens bij ons speelt, over hem en fortuna gesproken én (nog erger) 25 pagina's bij transfergeruchten.
- benoo1
-
- Visitor
-
11 Jul 2012 10:08
Opa als er een doelman ziek is of gebleseerd nen je blij als je er drie hebt toch os schorsingen
- benoo1
-
- Visitor
-
11 Jul 2012 10:25
Danny heeft 13 doelpunten gemaakt waarvan een pingel ik denk niet dat MVV de hoofdprijs voor hem moet betalen als hij inderdaad zo goed was als iedereen zegt had hij allang een club wat is nou voor Venlo Utrecht en noem maar op 100duizend euro niks toch voor mij mag hij komen maar wel onder de voor waarden van ons bestuur
- DannyFSC
-
- Visitor
-
11 Jul 2012 10:42
Ten eerste moet een spits penalty`s nemen dus dat is onzin. Ten tweede heeft hij wel 12 wedstrijden bij Willen II op de bank gezeten. dat is 1/2 seizoen!!
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
11 Jul 2012 10:58 - 11 Jul 2012 10:58DannyFSC wrote: Ten eerste moet een spits penalty`s nemen dus dat is onzin. Ten tweede heeft hij wel 12 wedstrijden bij Willen II op de bank gezeten. dat is 1/2 seizoen!!
Waarom Moet een spits penaltys nemen?
Kan toch ook een keeper doen als hij ze er maar in schiet zal mij een worst wezen wie ze maakt!
Last edit: 11 Jul 2012 10:58 by Danny1983.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
11 Jul 2012 11:02
Belgisch drietal op proef bij MVV
MVV Maastricht heeft drie Belgische testers op bezoek. Dieter Van Tornhout, Yannick De Winter en Steven van Hecke trainen deze week mee met de Maastrichtse club en spelen woensdag mee in de oefenwedstrijd tegen Patro-Eisden , een Belgische derdeklasser.
De Winter is een doelman en tevens de broer van de naar AZ vertrokken sluitpost Yves De Winter. De 23-jarige Belg was vorig seizoen actief op het vierde niveau bij het Belgische Esperanza Neerpelt. Voordien was hij, net als zijn broer, actief bij degradant KVC Westerlo. Van Hecke is een voormalige voetballer van Club Brugge.
Van Tornhout speelde vorig seizoen in de Schotse Premier League. Met Klimarnock haalde hij nog de Schotse beker binnen. De aanvaller, die een verleden heeft bij Club Brugge, Sparta Rotterdam en Roda JC, scoorde toen het winnende doelpunt.
MVV Maastricht heeft drie Belgische testers op bezoek. Dieter Van Tornhout, Yannick De Winter en Steven van Hecke trainen deze week mee met de Maastrichtse club en spelen woensdag mee in de oefenwedstrijd tegen Patro-Eisden , een Belgische derdeklasser.
De Winter is een doelman en tevens de broer van de naar AZ vertrokken sluitpost Yves De Winter. De 23-jarige Belg was vorig seizoen actief op het vierde niveau bij het Belgische Esperanza Neerpelt. Voordien was hij, net als zijn broer, actief bij degradant KVC Westerlo. Van Hecke is een voormalige voetballer van Club Brugge.
Van Tornhout speelde vorig seizoen in de Schotse Premier League. Met Klimarnock haalde hij nog de Schotse beker binnen. De aanvaller, die een verleden heeft bij Club Brugge, Sparta Rotterdam en Roda JC, scoorde toen het winnende doelpunt.
- DannyFSC
-
- Visitor
-
11 Jul 2012 11:05
Een spits die de ambitie heeft om topscoorder te worden en belangrijk wil zijn voor zijn team moet zijn verantwoorelijkheid nemen.
- Punker73
-
- Administrator
-
Re: Re: Schreurs
11 Jul 2012 11:30
Zo ... ik heb het topic Schreurs verplaatst naar transfer geruchten. Een speler die (nog) geen onderdeel uitmaakt van MVV hoeft hier geen eigen topic te hebben. Tegen de tijd dat hij bij MVV onder contract staat krijgt hij zijn eigen topic.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
I want to be a fan again!!!
The following user(s) said Thank You: Danny1983
- jesfen
-
- Away
- Elite Member
-
- Sjeng69
-
- New Member
-
Re: Re: Schreurs
11 Jul 2012 11:54
Ik sprak zojuist met het broertje van Danny! Hij zei dat Danny een tranfer na MVV zeer zeker ziet zitten, maar dat die nog twijfelt. Hij zou graag terug naar zijn geboortestad willen maar bij fortuna wordt hij op handen gedragen. Verder laat hij niets los. Ik hoop echt dat hij een goede keuze maakt en niet 'weer' bij die f*ckers gaat spelen waar alleen maar 'pak die sjengen' kunnen roepen en niks beters kunnen verzinnen!!!
Time to create page: 0.324 seconds