Transfergeruchten seizoen 2012/2013

11 juli 2012 11:55 11 juli 2012 11:58 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #781
het wordt nu toch wel tijd dat we het onderwerp danny schreurs stoppen ,het is toch duidelijk dat deze speler meer wordt opgehemeld als dat hij presteerd ,ik persoonlijk vindt het een middelmatige voetballer en mvv zeker niet op een hoger plan zal brengen.het is al vaker aangegeven dat als hij echt een meerwaarde voor een team zou zijn hij al lang een ploeg zou hebben in het rechter rijtje uit de eredivisie of uit de top 5 van de eerste divisie.dus ik zou zeggen laat mvv nu rustig verder zoeken naar de speler die ons echt verder brengt en alles zal goed komen.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 12:00 11 juli 2012 12:02 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #782

dreekemvvke schreef : het wordt nu toch wel tijd dat we het onderwerp danny schreurs stoppen ,het is toch duidelijk dat deze speler meer wordt opgehemeld als dat hij presteerd ,ik persoonlijk vindt het een middelmatige voetballer en mvv zeker niet op een hoger plan zal brengen.het is al vaker aangegeven dat als hij echt een meerwaarde voor een team zou zijn hij al lang een ploeg zou hebben in het linker rijtje uit de eredivisie of uit de top 5 van de eerste divisie.dus ik zou zeggen laat mvv nu rustig verder zoeken naar de speler die ons echt verder brengt en alles zal goed komen.

Ik snap dit soort reacties niet. Scheurs heeft de afgelopen seizoenen bij meerdere clubs bewezen dat hij een neusje voor de goal heeft en een topspeler is naar Jupiler League normen. Schreurs is inderdaad geen topper die (onmiddellijk) naar het linkerrijtje van de eredivisie kan, maar voor MVV zou hij een grote versterking zijn. Als je dan weet dat hij een Maastrichtenaar is en MVV graag wil werken met jongens uit de eigen stad/streek, dan moet er simpelweg alles aan gedaan worden om zo'n jongen terug naar Maastricht te halen. Natuurlijk moet hij wel zelf ook willen, maar van MVV-kant mag er geen twijfel over bestaan dat wij hem heel graag erbij willen (zonder dat hij betere voorwaarden krijgt dan andere spelers uiteraard).

Ik kan me overigens zelfs goed voorstellen dat Schreurs om dit soort reacties dus liever niet naar MVV komt. Van Fortunasupporters zul je dit soort dingen niet lezen...
Discussie gesloten.
11 juli 2012 12:02
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #783
kun je mij dan ook uit leggen waarom hij daar op de bank zat als je echt goed bent speel je toch of heb ik het mis Danny
Discussie gesloten.
11 juli 2012 12:05
Sjeng69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #784
Precies!!!! Hier ben ik het volledig mee eens! Danny Schreurs is een ras-echte sjeng, en daarom vind iech niet dat mensen moeten zeuren dat we het daadwerkelijk veel over deze speler hebben! Hij zal zeer zeker een meerwaarde voor dit team van MVV zijn!! Dus asjeblieft, kom met tranfergeruchten rondom MVV I.P.V. Alleen maar commentaar te hebben wanneer mensen meer nieuws krijgen over Danny!!!
Discussie gesloten.
11 juli 2012 12:06
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #785
dreekemvvke zo denk ik er ook over voor mij mag hij komen ballen bij MVV maar onder de voorwaarden van MVV en zo niet wens ik hem veel succes Borgers maakt ook wel 15 doelpunten ben ik van overtuigd
Discussie gesloten.
11 juli 2012 12:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #786
precies we zijn allemaal echte sjengen ,maar dat betekend niet dat we allemaal bij mvv moeten voetballen.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 12:21
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #787
Ik zie borgers echt geen 15x scoren,sorry hoor! Mijn mening is dat borgers (nog) flink te kort komt..

Schreurs of geen schreurs uiteindelijk zullen we toch een degelijke/goeie spits voorin hebben staan (of 2).. Op dit moment hebben ze van Thornhout op proef dus laten we dat eerst eens afwachten. Daarbij zullen ze echt nog bezig zijn met andere spelers. Heb geduld!!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
11 juli 2012 12:42 11 juli 2012 12:49 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #788
En Heren hebben jullie nog geduld. Het wordt bijna een FC Limburg forum hier.

U moet maar denken het aantal afvallers bij topclubs wordt steeds groter en de prijs zakt naarmate de deadline in zicht komt.
Nieuws is er van de heer Duchatelet.
De volgende spelers worden door Standard Liege te huur aangeboden. Volgens Duchatelet het liefste aan een club in deze regio.
Ibrahima Cissé Middenvelder
Axel Bonemme Centrale verdediger of links back.
Dino Arslanagic Centrale verdediger
Franco Zennaro Verdedigende middenvelder, rechtsback
Paul-José Mpoku Spits.
Deze spelers zouden pure aanwinsten zijn voor MVV. Vooral die laatste.

Over Danny Verbeek zijn ze het nog niet eens, maar ook hij zou misschien ergens gestald mogen worden.

PS Geduld is een schone eigenschap.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
11 juli 2012 13:12
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #789

Roei baank schreef : En Heren hebben jullie nog geduld. Het wordt bijna een FC Limburg forum hier.

U moet maar denken het aantal afvallers bij topclubs wordt steeds groter en de prijs zakt naarmate de deadline in zicht komt.
De volgende spelers worden door Standard Liege te huur aangeboden. Volgens Duchatelet het liefste aan een club in deze regio.
Paul-José Mpoku Spits.

Over Danny Verbeek zijn ze het nog niet eens, maar ook hij zou misschien ergens gestald mogen worden.

Mpoku is inderdaad een heel groot talent! Ik kan me echter niet voorstellen dat er geen Belgische eerste klasser is die hem wil huren.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 13:19
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #790
Geloof maar dat Fortuna de meeste van deze spelers kan huren.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 13:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #791
Waarom weer in godsnaam meteen de link naar fortuna leggen. Het gaat hier over MVV. Niet over FSC.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech
Discussie gesloten.
11 juli 2012 13:22 11 juli 2012 13:24 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #792

Belgske schreef :

Roei baank schreef : En Heren hebben jullie nog geduld. Het wordt bijna een FC Limburg forum hier.

Mpoku is inderdaad een heel groot talent! Ik kan me echter niet voorstellen dat er geen Belgische eerste klasser is die hem wil huren.

Je vergeet alleen dat mocht het 'gerucht' waar zijn dat Esajas aan zijn contract wordt gehouden om Fortuna te kloten (het nieuwe toekomstige speeltje van Duchatelet) wij nou niet bepaald een voorkeursbehandeling zullen krijgen door Standard.

Daarnaast loop het kortste lijntje nog altijd naar Sittard en niet naar Maastricht als het op huren aankomt. Door dat samenwerkingsverband.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 14:14
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #793

Sjotelsplak schreef : Waarom weer in godsnaam meteen de link naar fortuna leggen. Het gaat hier over MVV. Niet over FSC.

Stel je eens niet zo aan, meh jong :sick:
Discussie gesloten.
11 juli 2012 14:31
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #794

Belgske schreef :

Paul-José Mpoku Spits.

Als je MPOKU kan huren heb je de TOP , vergeet die Danny vlug en zeker die 2 HALVE V Tornhout en Bhar !

Trouwens de rest van je Standaard lijstje is ook welkom !

Kan het me niet voorstellen !

Discussie gesloten.
11 juli 2012 14:33
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #795
Ik geef sjotelsplak wel gelijk hoor, het gaat hier toch over mvv en niet wie hun wel zou kunnen huren volgens jou.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden