>
Ontvangen bedankjes 303
Ik snap dit soort reacties niet. Scheurs heeft de afgelopen seizoenen bij meerdere clubs bewezen dat hij een neusje voor de goal heeft en een topspeler is naar Jupiler League normen. Schreurs is inderdaad geen topper die (onmiddellijk) naar het linkerrijtje van de eredivisie kan, maar voor MVV zou hij een grote versterking zijn. Als je dan weet dat hij een Maastrichtenaar is en MVV graag wil werken met jongens uit de eigen stad/streek, dan moet er simpelweg alles aan gedaan worden om zo'n jongen terug naar Maastricht te halen. Natuurlijk moet hij wel zelf ook willen, maar van MVV-kant mag er geen twijfel over bestaan dat wij hem heel graag erbij willen (zonder dat hij betere voorwaarden krijgt dan andere spelers uiteraard).dreekemvvke schreef : het wordt nu toch wel tijd dat we het onderwerp danny schreurs stoppen ,het is toch duidelijk dat deze speler meer wordt opgehemeld als dat hij presteerd ,ik persoonlijk vindt het een middelmatige voetballer en mvv zeker niet op een hoger plan zal brengen.het is al vaker aangegeven dat als hij echt een meerwaarde voor een team zou zijn hij al lang een ploeg zou hebben in het linker rijtje uit de eredivisie of uit de top 5 van de eerste divisie.dus ik zou zeggen laat mvv nu rustig verder zoeken naar de speler die ons echt verder brengt en alles zal goed komen.
Mpoku is inderdaad een heel groot talent! Ik kan me echter niet voorstellen dat er geen Belgische eerste klasser is die hem wil huren.Roei baank schreef : En Heren hebben jullie nog geduld. Het wordt bijna een FC Limburg forum hier.
U moet maar denken het aantal afvallers bij topclubs wordt steeds groter en de prijs zakt naarmate de deadline in zicht komt.
Nieuws is er van de heer Duchatelet.
De volgende spelers worden door Standard Liege te huur aangeboden. Volgens Duchatelet het liefste aan een club in deze regio.
Ibrahima Cissé Middenvelder
Axel Bonemme Centrale verdediger of links back.
Dino Arslanagic Centrale verdediger
Franco Zennaro Verdedigende middenvelder, rechtsback
Paul-José Mpoku Spits.
Deze spelers zouden pure aanwinsten zijn voor MVV. Vooral die laatste.
Over Danny Verbeek zijn ze het nog niet eens, maar ook hij zou misschien ergens gestald mogen worden.
PS Geduld is een schone eigenschap.
Belgske schreef :
Mpoku is inderdaad een heel groot talent! Ik kan me echter niet voorstellen dat er geen Belgische eerste klasser is die hem wil huren.Roei baank schreef : En Heren hebben jullie nog geduld. Het wordt bijna een FC Limburg forum hier.
U moet maar denken het aantal afvallers bij topclubs wordt steeds groter en de prijs zakt naarmate de deadline in zicht komt.
Sjotelsplak schreef : Waarom weer in godsnaam meteen de link naar fortuna leggen. Het gaat hier over MVV. Niet over FSC.
Belgske schreef :
De volgende spelers worden door Standard Liege te huur aangeboden. Volgens Duchatelet het liefste aan een club in deze regio.
Ibrahima Cissé Middenvelder
Axel Bonemme Centrale verdediger of links back.
Dino Arslanagic Centrale verdediger
Franco Zennaro Verdedigende middenvelder, rechtsback
Paul-José Mpoku Spits.
Als je MPOKU kan huren heb je de TOP , vergeet die Danny vlug en zeker die 2 HALVE V Tornhout en Bhar !
Trouwens de rest van je Standaard lijstje is ook welkom !
Kan het me niet voorstellen !
Deze spelers zouden pure aanwinsten zijn voor MVV. Vooral die laatste.
Over Danny Verbeek zijn ze het nog niet eens, maar ook hij zou misschien ergens gestald mogen worden.
PS Geduld is een schone eigenschap.