Transfergeruchten seizoen 2012/2013

12 juli 2012 11:31
Joopie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #841
Het missen van de boot komt rechtstreeks van Rene Trost! In gesprek met L1 deelde hij dit mede.
Hij was door Ron Elsen van dit feit op de hoogte gesteld!

Ik begrijp dat vanuit het Tornhout kamp, dit anders wordt ingevuld.....

De Boot missen is nou niet echt bepaald een goed reden!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 12:06 12 juli 2012 12:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #842

Is geen slechte voetballer, hij weet hoe hij moet scoren in de Geusselt. (0-1)

'De Roeie' heeft ook met hem gevoetbald en weet hoe hij hem moet aanspelen. [2-1]

Het zou geen slechte aanwinst zijn.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 12:39 12 juli 2012 12:45 door Prikske.
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #843
Veldmate vind ik een goede speler voor MVV ! Dat is de eerste versterking in de voorhoede, good zoe :thumbsup:
Nu nog een echte scorende spits en eentje die op rechts kan spelen, met snelheid/goede acties/lef/overzicht.

Daarbij is een redelijk ervaren en opkomende rechtsback ook essentieel.

Als MVV dit kan realiseren hoeven we voor geen enkel team in de JL bang te zijn. Sterker nog, NAC kan dan zijn borst nat maken in een kolkende Geusselt ! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
12 juli 2012 13:22
Pieke
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #844
Ik denk ook dat dit een goede aankoop is,
al hoop ik ook alsnog op de komst van Van Tornhout.

Dit is een hele bruikbare spits waar Loyd en consorten veel van op kunnen steken!

Maar ik heb er vertrouwen in dat we voor het eind van de tranferperiode met een vergelijkbaar maar stabielere selectie henbben!
Deze naam komt uit het niets, en de staf weet waar ze mee bezig zijn!

Ze laten zich niet inpakken door geldwolven!
Voor mij mag Schreurs komen maar het moet financieel verantwoord zijn zonder financiers van buitenaf,
die doen dat zelf alleen maar om er beter van te worden! (dat kan MVV weten uit het verleden)

Kortom Good bezig
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:15
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #845

Pieke schreef : Ik denk ook dat dit een goede aankoop is,

Dit is een hele bruikbare spits waar Loyd en consorten veel van op kunnen steken!

Maar ik heb er vertrouwen in dat we voor het eind van de tranferperiode met een vergelijkbaar maar stabielere selectie henbben!

Voor mij mag Schreurs komen maar het moet financieel verantwoord zijn zonder financiers van buitenaf,
die doen dat zelf alleen maar om er beter van te worden! (dat kan MVV weten uit het verleden)

Kortom Good bezig

Pieke,
We hebben afgelopen 2 jaar goede resultaten behaald met voornamelijk eigen jeugd! Die moeten -en mogen we nu niet als oud vuil aan de kant zetten. Ik vind het jammer dat Borgers en Smeets worden afgebrand als brandhout. Vergeet niet dat Borgers terug komt van een blessure en Smeets speelt bijna altijd in dienst van het elftal. :thinking:
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:22
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #846
Lloyd heeft de afgelopen 2 jaren helemaal niet zoveel gespeeld, hij mist gewoon een stuk kwaliteit denk ik..
Smeets roept het over zichzelf af, met name door zijn houding....
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:23
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #847

Aloy Agu schreef :

Kortom Good bezig

Pieke,
We hebben afgelopen 2 jaar goede resultaten behaald met voornamelijk eigen jeugd! Die moeten -en mogen we nu niet als oud vuil aan de kant zetten. Ik vind het jammer dat Borgers en Smeets worden afgebrand als brandhout. Vergeet niet dat Borgers terug komt van een blessure en Smeets speelt bijna altijd in dienst van het elftal. :thinking:

Ik snap het negatieve rondom Borgers ook niet zo!
Heeft twee jaar geleden als broekie, en we geen andere hadden, het best goed gedaan.
Jammer genoeg wordt hij sinds Rene er is gewoon te weinig ingezet..
Ben er van overtuigd dat als hij 25 wedstrijden speelt ook tussen 12-15 doelpunten maakt...
Hij wordt iig niet beter van op de bank zitten, alleen daarom is het al kut dat we geen 2e hebben.

Natus et suscitavit in Marsana
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:35
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #848

Oaktree schreef :

Aloy Agu schreef :

Kortom Good bezig

Pieke,

Ik snap het negatieve rondom Borgers ook niet zo!
Heeft twee jaar geleden als broekie, en we geen andere hadden, het best goed gedaan.
Jammer genoeg wordt hij sinds Rene er is gewoon te weinig ingezet..
Ben er van overtuigd dat als hij 25 wedstrijden speelt ook tussen 12-15 doelpunten maakt...
Hij wordt iig niet beter van op de bank zitten, alleen daarom is het al kut dat we geen 2e hebben.

Hij heeft nooit een eerlijke kans gehad en scoort bijna altijd als die speelt .
Dat hij zich niet zo heeft kunnen laten zien komt gewoon door te weinig wedstrijden in de benen omdat we geen tweede elftal hebben.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:37
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #849

Greun graas schreef : Lloyd heeft de afgelopen 2 jaren helemaal niet zoveel gespeeld, hij mist gewoon een stuk kwaliteit denk ik..
Smeets roept het over zichzelf af, met name door zijn houding....

Ik ken Smeets persoonlijk; dat hij van nature zo'n houding heeft wil nog niet zeggen dat hij een slechte voetballer is. Ik denk dat je dan niet wordt geselecteerd voor het WK onder 17 met zijn " houding". Daarbij, als een iemand echt serieus met z'n vak bezig is ,dan is Smeets dat!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:41
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #850
Voor spelers als Braken en Borgers zou een tweede team noodzakelijk zijn. Dan kunnen deze spelers ook wedstrijdritme opdoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
12 juli 2012 16:08
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #851
Ik vind ook dat Smeets en Borgers meer speeltijd moeten krijgen. Een 2e elftal (de beste uit de A-jeugd en de nummers 14 t/m 18/20 uit de A-selectie die wenig aan spelen toekomen) zou meer dan welkom zijn voor deze jongens om verder door te groeien. Met alleen trainen en 20 minuten invallen kom je niet veel verder. Niet voor niets hebben een aantal jongen MVV daarom verlaten, omdat ze ook wedstrijden willen spelen.

Smeets heeft kwaliteit, Borgers toch een neus voor het doel, maar ze moeten wel de speeltijd krijgen, al is het begrijpelijk dat afgelopen seizoen Prince Rajcomar speelde ten koste van Borgers.
Smeets heeft een beperkte periode laten zien wat hij kan, oogt wat flegmatiek, maar zal zeker serieus met zijn vak bezig zijn, maar zou in een mindere periode gewoon lekker moeten kunnen ballen op een 2e elftal, dat is er helaas niet.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 16:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #852
Volgens mij heeft Smeets toch behoorlijk wat speeltijd gehad verleden jaar, zijn probleem is zijn mentaliteit , die jongen valt iedere wedstrijd terug omdat hij het mentaal niet geregeld krijgt. Zijn spel wordt daarom ook minder.
Hoop dat hij zich herpakt dit seizoen en iets laat zien .

Wat betreft Borgers, Mustufa en Braken en voorjans, dat zijn spelers waar je dus echt niets aan hebt , als ze nu potentie zouden hebben dan zou ik zeggen heb geduld maar deze jongens zitten al bijna tegen hun topniveau aan en zullen/kunnen vrijwel niet meer groeien.

Maar goed bij gebrek aan beter zitten ze bij de selectie, je kunt je ook afvragen of het niet verstandiger is om het geld wat je kwijt bent voor deze spelers in 2 spelers te steken ipv 4-5 spelers.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 16:25
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #853

Napoleon schreef : Volgens mij heeft Smeets toch behoorlijk wat speeltijd gehad verleden jaar, zijn probleem is zijn mentaliteit , die jongen valt iedere wedstrijd terug omdat hij het mentaal niet geregeld krijgt. Zijn spel wordt daarom ook minder.

Wat betreft Borgers, Mustufa en Braken en voorjans, dat zijn spelers waar je dus echt niets aan hebt , als ze nu potentie zouden hebben dan zou ik zeggen heb geduld maar deze jongens zitten al bijna tegen hun topniveau aan en zullen/kunnen vrijwel niet meer groeien.

Maar goed bij gebrek aan beter zitten ze bij de selectie, je kunt je ook afvragen of het niet verstandiger is om het geld wat je kwijt bent voor deze spelers in 2 spelers te steken ipv 4-5 spelers.

Vrij vertaald liever 2 ganse als 4 a 5 halve !
Discussie gesloten.
12 juli 2012 16:43 12 juli 2012 16:44 door Prikske.
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #854
Met het risico dat de selectie te klein is dmv blessure's en/of schorsingen?
Nee, die jonge jongens hebben we nodig ! Daarbij hebben ze (nog) geen eerlijke kans gehad om zich te bewijzen, aantal wedstrijden achter elkaar gespeeld en zich te ontwikkelen.

Wat ik al eerder zei, deze selectie handhaven en aanvullen met minimaal 1 spits (liefst 2 !!) en een goede opkomende rechtsback.

Napoleon schreef : Volgens mij heeft Smeets toch behoorlijk wat speeltijd gehad verleden jaar, zijn probleem is zijn mentaliteit , die jongen valt iedere wedstrijd terug omdat hij het mentaal niet geregeld krijgt. Zijn spel wordt daarom ook minder.

Discussie gesloten.
12 juli 2012 16:55
Pieke
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #855
Dit is geen commentaar op Loyd of Bryan, (heb notabene een spandoek voor hem opgehangen)

Wat betreft Borgers:
ik denk dat Loyd nog niet klaar is voor een basisplaats, daarbij kan hij van een spits als Tornhout met ervaring op het hoogste niveau behoorlijk wat leren! (meer dan van Rajcomar)
Voor mij mag Loyd ook zeker meer speelminuten krijgen, maar ik denk dat je het met alleen hem in de spits (nog) niet gaat redden!

Smeets:
Smeets kan een belangrijke rol gaan spelen, ik vond hem zeker niet onverdienstelijk spelen afgelopen jaar, er word alleen te veel verwacht van hem. daarbij word bij elke fout extra op hem gelet en word hij zelfs uitgejoeld. (belachelijk)

Nu deamen weg is, en we op Esajas (buitenspeler waar ook veldmate kan spelen)
hoeven we ook niet meer te rekenen.
is het met eventuele blesures en schorsingen gewoon nodig om een speler als Veldmate erbij te hebben.
Smeets krijgt zeker genoeg speeltijd!

Ik ben tevreden met het beleid en ook dat jongens als Braken een kans krijgen want hij heeft toch leuke dingen laten zien!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden