Transfergeruchten seizoen 2012/2013

12 juli 2012 21:13
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #871
Dit is het transfergeruchten topic he.. niet dat van Rene Trost :lol:

Spelers maak je beter door met ze te trainen, ze te laten spelen, weer aan ze sleutelen etcetera. Alleen dat spelen is het probleem bij de jonkies..

Het kan niet meer lang duren tot MVV met nieuwe namen komt :)
Discussie gesloten.
12 juli 2012 21:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #872

Aswin schreef :

Sjotelsplak schreef :

Prikske schreef : Hm...Schreurske en van der Biezen kunnen we dus afschrijven. Met interesses van oa ook Sparta zullen die greune hun bod verhogen want volgens de geruchten in Sittard hebben ze hem reeds een goede aanbieding gedaan. Hij zou wel graag naar de greune willen maar zijn vriendin zou de voorkeur voor MVV hebben (vraag me niet waarom zij daar iets over te zeggen heeft :side: ).

Goed, afschrijven en verder orienteren dus !

Anna D. schreef : Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).

www.itwm.nl/artikel.php?id=7184

Waar zie jij staan dat Sparta interesse heeft in schreurs?

Waarom zouden we ons druk maken Danny heeft toch aangegeven in de JL te willen spelen en bij voorkeur in Limburg? Bij mijn weten voldoet Sparta alleen aan het eerste.
Ik kan me voorstellen dat mensen zich mogelijk vergissen omdat Rotterdam tenslotte ook aan de Maas licht... :)

Ik maak me niet druk om Danny. Wel om mensen die iets lezen ,en dan een compleet ander verhaal hier plaatsen.
(een sparta supporter roept Schreurs, en vervolgens staat hier dat Sparta interesse heeft in schreurs)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 21:32
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #873
Tjongejonge wat een negativo's hier! Onze talenten kunnen er opeens niets meer van, en zelfs René Trost wordt bekritiseerd. Vergeten dat we, met misschien wel de meest goedkope en smalle selectie de afgelopen tien jaar, twee keer de play-offs hebben gehaald?? Elk talent krijgt te maken met tegenslag. Uitstekend dus dat MVV nu inzet op meer ervaren spelers. Castro, Gillis', Rutjes en Veldmate zijn top eerste divisie-niveau! Aan hun hand kunnen onze eigen jongens ook weer een stap zetten. Nao väöre!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, De Paus, Danny1983, Ben Salemans, Prikske
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:06
DeBlieser
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #874
Mark Veldmate op weg naar MVV
12-07-2012 | 21:11
RTV Rijnmond

Mark Veldmate staat op het punt om te vertrekken bij Sparta. De aanvaller lijkt op weg naar Maastricht, waar hij een contract kan tekenen bij MVV. Sparta en MVV zijn momenteel in onderhandeling over de transfer van Veldmate.

De 27-jarige Veldmate had nog een doorlopend contract op Het Kasteel, maar mag na een jaar alweer vertrekken. Voor Sparta speelde hij 25 competitiewedstrijden, waarin hij twee keer scoorde.

Vorige maand vertrok ook Jeroen Veldmate bij Sparta. De jongere broer van Mark speelt de komende seizoenen voor Heracles Almelo. Mark Veldmate wordt in Maastricht mogelijk herenigd met zijn oud-ploeggenoot Nathan Rutjes, die ook de overstap van Sparta naar MVV maakt.

I am not fat, I am fluffy!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #875
In Het Laatste Nieuws staat vermeld dat Luciano Dompig momenteel onder contract bij Cercle Brugge (ex-Volendam, Veendam, Almere) in de belangstelling staat van een Nederlandse en Hongaarse club. Aangezien hij behalve rechts op het middenveld ook als rechtsback kan spelen, zou dat weleens MVV kunnen zijn.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:26
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #876
Ja alles kan Anna.D.
Zo ken ik er ook wel een paar, hahaha, :lachen:
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:31
the king
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #877

Brncic schreef : Tjongejonge wat een negativo's hier! Onze talenten kunnen er opeens niets meer van, en zelfs René Trost wordt bekritiseerd. Vergeten dat we, met misschien wel de meest goedkope en smalle selectie de afgelopen tien jaar, twee keer de play-offs hebben gehaald?? Elk talent krijgt te maken met tegenslag. Uitstekend dus dat MVV nu inzet op meer ervaren spelers. Castro, Gillis', Rutjes en Veldmate zijn top eerste divisie-niveau! Aan hun hand kunnen onze eigen jongens ook weer een stap zetten. Nao väöre!

prima verwoord had het niet beter kunnen zeggen :thumbsup:
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:38
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #878
Dompig is volgens mij meer een aanvallend ingestelde speler dan een rechts back, maar kan me vergissen.

Mark Veldmate zou trouwens een prima versterking zijn voor MVV!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:38
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #879

Anna D. schreef : In Het Laatste Nieuws staat vermeld dat Luciano Dompig momenteel onder contract bij Cercle Brugge (ex-Volendam, Veendam, Almere) in de belangstelling staat van een Nederlandse en Hongaarse club. Aangezien hij behalve rechts op het middenveld ook als rechtsback kan spelen, zou dat weleens MVV kunnen zijn.

Dat is wel een voorbarige conclusie. alsof MVV de enigste nederlandse club is , die nog een verdediger zoekt. Verwacht zowiezo eerst dat de aanval kompleet wordt voor er uberhaupt nog verdere transfer worden gedaan.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:40
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #880
Toch mooi om te zien dat MVV spelers als Rutjes, Gillis, Labylle, Castro en misschien ook Veldmate nu aantrekt en vastlegt voor meerdere jaren. Dit geeft me goede hoop voor de komende jaren, en geeft toch aan dat het huidige beleid van het bestuur, het imago van MVV zeer ten goede komt. Dit resulteert nu in deze mooie transfers!

Nu hopen dat de transfer van Veldmate zo snel mogelijk wordt beklonken. Mark Veldmate komt het beste tot zijn recht achter de spits, op de 10 positie. Kan ook gebruikt worden als spits en flank speler, maar Sparta heeft hem afgelopen seizoen gebruikt als flank speler en dit resulteerde in een teleurstellend seizoen voor Veldmate, dus de positie lijkt me duidelijk.

Enigste versterkingen die we nu nog nodig hebben is een echte spits, en inderdaad nog een rechts-back.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:44
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #881

Danny1983 schreef :

Aloy Agu schreef : Het klinkt misschien gek maar Trost is een goeie trainer maar in mijn ogen kan hij spelers niet beter maken.
Het is dan ook van geluk dat er wat dat betreft nieuwe spelers bij komen.

Dat ben ik niet met je eens Van hyfte is toch gegroeid!
En dat de jeugd niet beter word is puur omdat we geen tweede elftal hebben.
En Smeets is dan een uitzondering omdat die toch aardig veel gespeeld heeft.
Maar niet iedereen groeit even snel..
Het eerste jaar onder Rene heeft hij het heel goed gedaan en toen was de jeugd van nu ook beter.
Maar toen hadden we een tweede elftal of een A elftal waar ze voor uit mochten komen.
Wil je dat ze beter worden zul je een tweede elftal nodig hebben of die jongens gewoon voor de leeuwen gooien.
En anders moet je accepteren dat ze niet beter kunnen worden van die paar minuten invallen.
Maar zo denk ik erover ieder zijn eigen mening,ik snap wel wat je bedoeld maar vind niet dat het aan Rene ligt.

Wat ben je hier eindelijk heel relativerend en heel duidelijk :lachen:...kicke dat nog maar iemand iets zegt dat je nooit wat zinnigs zegt :thumbsup:...je kan het, je kan het :daag:...gr ome peter... ;)...gr opa.

....
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:44
De Paus
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #882
Iemand nog iets gehoord m.b.t. de stage van Castellana bij Metz?

God bless the Pope.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 22:54
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #883

De Paus schreef : Iemand nog iets gehoord m.b.t. de stage van Castellana bij Metz?

Las hier ergens op het forum dat hij een erg onzekere indruk had gemaakt tijdens de wedstrijd tegen CS Sedan van gisterenavond.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus
Discussie gesloten.
12 juli 2012 23:02
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #884
Stek

Berichttitel: Re: Sparta aan/verkopen seizoen 2008/2009/2010/2011/2012

Geplaatst: do 12 jul 2012, 11:06

Komend sezoen zijn we weer zonder Veldmates bij Sparta.

Jeroen naar Heracles en Mark naar MVV

Net gelezen op een Sparta forum !
Discussie gesloten.
13 juli 2012 09:14
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #885

pepernoot schreef : Het kan niet meer lang duren tot MVV met nieuwe namen komt :)

Sneaky opmerking tussendoor Pepernoot, maar je weet weer meer hè? Heeft ie al getekend? ;)

Vind Mark Veldmate een prima speler voor MVV. Geen goaltjesdief, maar iemand die voor het team speelt, een bal kan vasthouden en een assist in huis heeft. Nu nog een echte goaltjesdief naast hem, een 2e keeper en een rechtsback en we zijn helemaal compleet.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden