Transfergeruchten seizoen 2012/2013

13 juli 2012 19:06 13 juli 2012 19:06 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #916
Vlgs TV Maastricht zijn de gebrs Stankov op proef bij MVV. Naar aanleiding hiervan zal de clubleiding bekijken of ze een contract verdienen.
Discussie gesloten.
13 juli 2012 19:11
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #917

Sandro schreef : Vlgs TV Maastricht zijn de gebrs Stankov op proef bij MVV. Naar aanleiding hiervan zal de clubleiding bekijken of ze een contract verdienen.

Kom je ook eens kijken? Mensen voordat iets gepost wordt kijk eerst de laatste paar pagina's na..
Discussie gesloten.
13 juli 2012 19:53
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #918
Mehjong hij bedoeld misschien dat ze toch op proef zijn omdat er al werd verteld dat ze alleen hun conditie op peil houden bij mvv..

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
13 juli 2012 20:05
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #919

Ivinho schreef : Mehjong hij bedoeld misschien dat ze toch op proef zijn omdat er al werd verteld dat ze alleen hun conditie op peil houden bij mvv..

Hij bedoelt? Dat is toch al lang duidelijk. Ze trainen niet mee om hun conditie op peil te houden he :lolno:
Is wel slim van MVV, ze kunnen beter nu spelers op proef laten komen voor het geval dat ze bepaalde spelers niet kunnen halen. Dan hoeven ze geen overhaaste beslissingen te nemen!
Discussie gesloten.
13 juli 2012 20:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #920
Laat het AUB niet waar zijn !!! Op de 1e plaats zijn dit absoluut geen versterkingen , 2e plaats .... ik begin me een beetje het kleine broertje van de kots van het zuiden te voelen ( krijgen alle afdankertjes van hun ) . Word weer leuk op het werk maandag.
Discussie gesloten.
13 juli 2012 20:57
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #921

Sjonnie schreef : Laat het AUB niet waar zijn !!! Op de 1e plaats zijn dit absoluut geen versterkingen , 2e plaats .... ik begin me een beetje het kleine broertje van de kots van het zuiden te voelen ( krijgen alle afdankertjes van hun ) . Word weer leuk op het werk maandag.

Ach, daan kreijgs diech get te huure oppe werrek, zegk mer tege ze dat ouch beij voetballers geldt tot verstand met de jaore keump.
Bovendien, geis diech nog veul mie lache, ut kin ech neet mie lang doore dao, wie lang zitte ze noe al in de slechste categorie?
En es ze neet failliet goon, kome veer ze volgend jaor tege en daan maake veer ze hielemaol in en kins diech minstens e haaf jaor met 'ne smile oppe werrek roondloope!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
13 juli 2012 21:11
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #922

pepernoot schreef :

Ivinho schreef : Mehjong hij bedoeld misschien dat ze toch op proef zijn omdat er al werd verteld dat ze alleen hun conditie op peil houden bij mvv..

Hij bedoelt? Dat is toch al lang duidelijk. Ze trainen niet mee om hun conditie op peil te houden he :lolno:
Is wel slim van MVV, ze kunnen beter nu spelers op proef laten komen voor het geval dat ze bepaalde spelers niet kunnen halen. Dan hoeven ze geen overhaaste beslissingen te nemen!

Vuur et geval det ger dit nog neet wis:
Rene haet in de jeugd mit de broertjes Stankov gewirk, en wit precies wat hei aan ze haet.
Dus "op proef" liek mich een bietje overbodig!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
Discussie gesloten.
13 juli 2012 22:02 13 juli 2012 22:05 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #923
mvv4life een beetje persoonlijkheid mag je ook wel hebben ,alleen maar janken , heb je zelf ooit wel eens tegen een bal getrapt hoe kun jij een oordeel over de broertjes stankov hebben heb je ooit met ze gevoetbalt ,of wel eens een wedstrijdt van ze gezien.je kunt nog altijd supporter worden van fortuna . ik wordt nou wel een beetje moe van dat slap geouwehoer van sommige mensen op deze site.
Discussie gesloten.
13 juli 2012 22:07
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #924
sorry mvv4life was voor sjonny bedoelt
Discussie gesloten.
13 juli 2012 22:13
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #925
Ik neem aan dat iedereen vertrouwen heeft in onze trainer? Zo ja laat ze lekker hun gang gaan we hebben het al niet zo breed en als trost iemand als een versterking ziet vertrouw ik 100% erop.En inderdaad de mensen hier roepen maar wat en volgens mij kennen ze de spellers helemaal niet eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, Ben Salemans, Aswin, marke
Discussie gesloten.
13 juli 2012 22:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #926
Die gast heeft 16 wedstrijden in het betaalde voetbal op zijn naam . 16 wedstrijden en 5 doelpunten . Dat is minder dan Borgers ( hij is ook nog 2 jaar ouder dan Loyd ) Hoe denk je dat Borgers zich zal voelen ??
Discussie gesloten.
14 juli 2012 07:40
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #927
Wat un gezeiks en gezeiver is 't weer pffff moedeloos weur ste soms devaan,es Rene ze good genog vindt hub iech doar gein probleeme met.
En wat Borgers betref daan is 't oan heum um ziechzelf nog mie te bewieze tot heer die ploats dubbel en dik verdeend.
En iech voond en vin Borgers toch wel erg blessure geveulig zeker oafgeloupe seizoen en es iech t good hub had her lets ough weer las vaan zien bekken tegen SVME.Nein loat Trost mer lekker zien werk doen mien vertrouwen heet heer veur de volle 100%.
Discussie gesloten.
14 juli 2012 08:13
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #928
Die Stankovs hebben bij Top Oss niet veel laten zien, daarom heeft men in Oss ze ook laten gaan, maar ik laat het aan Trost zijn oordeel over.
Discussie gesloten.
14 juli 2012 09:01
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #929

Vluuzak schreef : Die Stankovs hebben bij Top Oss niet veel laten zien, daarom heeft men in Oss ze ook laten gaan, maar ik laat het aan Trost zijn oordeel over.

Van Tornhout , Bhar , 2 maal Stankov PPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF . Gein H........v......... !
Discussie gesloten.
14 juli 2012 09:50
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #930
Ik snap sommigen hier echt niet. Eerst is het te rustig, doet MVV niets, zitten we te slapen. Nu worden spelers getest (!), is het weer niet goed. Wat is tegen op testen? Ondertussen stromen de echte versterkingen (Castro, Gillis, Rutjes, Veldmate) ook gewoon binnen. Als MVV nou alleen maar af ging op spelers als Bhar of de Stankovs, hadden we allemaal het recht om bezorgd te zijn, nu staat onze club er gewoon goed voor!! Wat ons vorig seizoen opbrak was de breedte van de selectie. Als de Stankovs nu voor een amateurcontractje hier komen spelen en je hebt ze achter de hand, is dat toch alleen maar pure winst? En mensen die dat sneu vinden voor Borgers: als Lloyd had laten zien dat hij onze onbetwiste spits was (kan ook op trainingen) zou Trost echt niet verder gaan kijken. En daarbij: die jongen is 19 jaar, gun hem (en MVV) tijd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Ben Salemans
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden