Transfergeruchten seizoen 2012/2013
14 juli 2012 15:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Anna D. schreef : Staat inderdaad nu op de officiële site van Sparta:
sparta-rotterdam.nl/Nieuws/Default.aspx?id=6913
Nu nog wachten op MVV.nl, maar dat kan gezien de transfer van Bram Castro wellicht nooit komen.
Haha ja bij Mvv willen ze er zo zeker van zijn dat ze komen.
Dat ze wachten tot ze de eerste officiele wedsrijd hebben gespeeld voordat ze het plaatsen
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
14 juli 2012 15:51
MVV is welliswaar in onderhandeling met Leverkusen 2speler Kruijntjens. Spits maybe de keus van René trost
Discussie gesloten.
14 juli 2012 15:57
Een stapje omlaag??
Mark, laat je niks wijsmaken, wij gaan er in ieder geval een stapje op vooruit!!
Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
Discussie gesloten.
14 juli 2012 16:05
Er speelt geen Kruijntjens bij Leverkusen2, maastricht. Bedoel je soms Sven Kreyer?
Discussie gesloten.
14 juli 2012 17:01
Dat zou ook kunnen is dat wat bricic
Discussie gesloten.
14 juli 2012 17:02
Wellicht een andere spits van Bayer Leverkusen II, maar Kruijntjens bestaat daar niet als spits. Zie dat Sven Kreyer naar Bochum vertrekt dus die kan het ook niet zijn Brncic. Gianluca Marzullo, Samed Yeşil lijken me wel interessant van daar, maar lijkt me dat dit bericht niet klopt. Zijn allemaal vrij klein die spitsen, MVV is meer op zoek naar een targetman van 1.85+ denk ik.
Discussie gesloten.
14 juli 2012 22:36
Pedro niet, Bakens wel naar Cambuur'
Auteur:
Roy van den Berghe
Gepubliceerd:
Vandaag om 20:33
Categorie:
Nieuws
Luis Pedro speelt volgend seizoen niet voor SC Cambuur. De Friezen hadden serieuze belangstelling voor de vleugelspits van Heracles Almelo, maar de speler in kwestie ziet een transfer niet zitten.
SC Cambuur meldde zich in een eerder stadium al bij Heracles voor Pedro. Vrijdagochtend heeft de rechtsbuiten echter laten weten geen interesse te hebben in een overgang naar Friesland, meldt het Friesch Dagblad.
Tim Bakens vertrekt waarschijnlijk wel naar Cambuur. De ervaren verdediger deed al mee in een oefenwedstrijd van de eerstedivisionist en zowel club als speler willen met elkaar in zee.
Mogelijk krijgt ook Dammyano Grootfaam een contract bij Cambuur. De verdediger, die vorig seizoen door NEC werd verhuurd aan FC Oss, zal de komende twee dagen meetrainen met de club in de hoop een contract in de wacht te slepen.
Ik begrijp dat Pedro weg mag bij Heracles. Misschien eens proberen hem in te lijven. Komt uit de MVV-jeugd en heeft altijd verklaart dat de club MVV hem in zijn hart zit. Misschien dat hij daarom ipv naar Leeuwarden wel naar Maastricht wil.
Discussie gesloten.
14 juli 2012 22:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
pinobel schreef : Pedro niet, Bakens wel naar Cambuur'
Auteur:
Roy van den Berghe
Gepubliceerd:
Categorie:
Nieuws
Luis Pedro speelt volgend seizoen niet voor SC Cambuur. De Friezen hadden serieuze belangstelling voor de vleugelspits van Heracles Almelo, maar de speler in kwestie ziet een transfer niet zitten.
SC Cambuur meldde zich in een eerder stadium al bij Heracles voor Pedro. Vrijdagochtend heeft de rechtsbuiten echter laten weten geen interesse te hebben in een overgang naar Friesland, meldt het Friesch Dagblad.
Tim Bakens vertrekt waarschijnlijk wel naar Cambuur. De ervaren verdediger deed al mee in een oefenwedstrijd van de eerstedivisionist en zowel club als speler willen met elkaar in zee.
Mogelijk krijgt ook Dammyano Grootfaam een contract bij Cambuur. De verdediger, die vorig seizoen door NEC werd verhuurd aan FC Oss, zal de komende twee dagen meetrainen met de club in de hoop een contract in de wacht te slepen.
Ik begrijp dat Pedro weg mag bij Heracles. Misschien eens proberen hem in te lijven. Komt uit de MVV-jeugd en heeft altijd verklaart dat de club MVV hem in zijn hart zit. Misschien dat hij daarom ipv naar Leeuwarden wel naar Maastricht wil.
Dat zou ik de klapper van de week vinden
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
15 juli 2012 00:07
MVV4life
Platinum Boarder
dreekemvvke schreef : sorry mvv4life was voor sjonny bedoelt
Dreeke, iech snapde diene ierste post al neet, mer maak niks oet. Duudelik noe, is neet erreg.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
15 juli 2012 08:29
Ik wil niet opnieuw het onderwerp Schreurs aanhalen.
Maar hoe dan ook het is toch wel opvallend stil?
Discussie gesloten.
15 juli 2012 08:34
Danny1983 schreef :
pinobel schreef : Pedro niet, Bakens wel naar Cambuur'
Auteur:
Roy van den Berghe
Gepubliceerd:
Categorie:
Nieuws
Dat zou ik de klapper van de week vinden
Dat vind ik een rare stelling van Pedro. Is hij vergeten dat hij met Go Ahead in de Geusselt compleet tot op zijn hemd is uitgefloten vanwege zijn opvallend negatief gedrag?
Discussie gesloten.
15 juli 2012 08:39
Nao Väöre
Platinum Boarder
Es (iech weit 't de S is 'n krom letter) de poste ehij boeve 'ns woer zowwe zien daan hubben veer wel 'n hiele sterke selektie.
Pedro, Veldmate en Schreur in de frontlinie mèt hiel groet Mestreechs gehalte.
Iech bin vaanaof mörrege 'n paar daag weg. Iech hoop dat MVV miech verrast es iech thoes kom.
Aon de géng
Discussie gesloten.
15 juli 2012 11:32
Zie net de selectie van het VVCS-team. Zou Muslu Nalbantoglu geen aardige rechtsback voor ons zijn?
Discussie gesloten.
15 juli 2012 11:56
is veldmate niet aangetrokken om als spits te fungeren ipv vleugel? ik lees overal dat diepe spits zn favo positie is.
Discussie gesloten.
15 juli 2012 12:01
Ik zag dit bericht nog niet in dit topic staan. Althans niet voor hoelang hij een contract heeft getekend.
MVV heeft de van Sparta afkomstige spits Mark Veldmate voor drie jaar vastgelegd.
Bron: Limburger
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden