Transfergeruchten seizoen 2012/2013
16 juli 2012 12:27
wat wil je dan, houten??
je hebt gelijk, maar een andere kant van het verhaal is ook dat als je een speler zo laat vertrekken, is dit meteen een vrijbrief voor de rest..
zo van, als je weg wil, gooi de kont tegen de krib, dan laten ze je zomaar gaan..
nogmaals, ik hoop dat ie weggaat.
want zoals eerder vermeld, zal bij zijn eerste foutje een groot fluitconcert (het maastrichtse publiek kennende) van de tribunes gaan klinken.
waardoor je een minder fijne werksituatie zal krijgen..
Discussie gesloten.
16 juli 2012 12:34
Mienclub1902
Platinum Boarder
Esajas heeft vanmorgen weer meegetraind, maakte conditioneel een zeer behoorlijke indruk, kwam ook zeer bescheiden over.
Hoop dat hij ook dit seizoen weer iets voor MVV kan betekenen, hij blijft toch een zeer bruikbare speler met dreiging voor de goal.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 12:38
16 juli 2012 12:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
jesfen schreef : wat wil je dan, houten??
je hebt gelijk, maar een andere kant van het verhaal is ook dat als je een speler zo laat vertrekken, is dit meteen een vrijbrief voor de rest..
zo van, als je weg wil, gooi de kont tegen de krib, dan laten ze je zomaar gaan..
Ik denk dat deze situatie anders is dan die van Christian Bruls. Bruls was zelf overeengekomen om met MVV een x-aantal jaren in zee te gaan. Esajas heeft vorig jaar met MVV om de tafel gezeten en ze hebben gezamenlijk het contract opengebroken en met één jaar verlengd. Dit jaar is er sprake van een 'foutje' in het contract waardoor er weer een jaar is bijgekomen. Dat is een heel andere situatie, een situatie waarbij ik vind dat MVV zich niet opstelt als een gentlemen. In andere woorden: Esajas is gewoon in de val gelokt. En dat hoort niet thuis in een werkgever - werknemer relatie.
Wees dan zo sportief als club om te zeggen, 'Goed, hij heeft 3 jaar voor ons gevoetbald, mondeling heeft hij aangegeven dat hij niet meer met ons verder wilt, dan gaan wij niet zeiken dat er nog een klein briefje bij hoort.' Dan maak je geen reclame voor jezelf.
Het is heel iets anders dan Brüls destijds deed, om een verbinding te verbreken die hij moedwillig is aangegaan. (hoewel ik daar wel begrip voor heb als je ziet wat hij over zich heen heeft gekregen door die imbecielen.)
Discussie gesloten.
16 juli 2012 12:39
MVV4life
Platinum Boarder
houtengerard schreef : Het is gewoon een raar verhaal.
Hoe kan iemand gemotiveerd raken om voor zijn gijzelnemer aan de slag te gaan?
Dan sta je toch met een heel dubbel gevoel op zo'n veld?
Ik probeer met de informatie die we hebben te begrijpen hoe je hier een win-win situatie uit krijgt. Maar dat gaat nooit lukken, in elk scenario, delft één partij altijd het onderspit.
Wat bezielt MVV vraag ik me af? Je neemt hier een risico dat een heel seizoen 'kan' doen ontsporen en dat voor een speler die duidelijk te kennen heeft gegeven dat hij toe is aan een nieuw avontuur. Dit komt in mijn ogen gewoon over als uitbuiting en daar komt nooit iets goeds uit voort.
'Mooi weer' naar buiten brengen om de media te sussen. Maar er is daadwerkelijk een probleem, anders was hij wel komen opdagen bij de eerste training. Andere club? Angst voor sancties voetbalbond? Concurrent dwarsbomen? Transfersom binnenhalen? Ik begrijp niets van dit besluit... Als ik in de schoenen van Esajas stond, ramde ik de bal vanaf de middenlijn op eigen doel, om zogenaamd de keeper bij het spel te betrekken. (maar goed, dat zegt misschien iets over mij...)
Ik ben benieuwd wat het volledige verhaal zal zijn.
Vaan de aandere kaant, es heer neet zien bes deit, wil gein ein club heum nog höbbe. De beste meneer um hoegerop te kome is um vaan dit jaor, zien beste jaor te make en de clubs zulle in de reij stoon.
Ut zow dus ouch hiel good kinne oetpakke.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
16 juli 2012 12:41
Is ook een bescheiden, verlegen jongen als je hem zo aanspreekt. Heb altijd het idee dat er op het forum mensen meer vergevingsgezind zijn als op de meerderheid op de tribune. Hopelijk gaat hij weer hoge bomen waaien voor MVV.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:00
16 juli 2012 13:01 door Aloy Agu.
Vanmorgen is VanThornhout met sporttas gesignaleerd op klein Geusselt
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:17
Ben blij dat het weer bijgelegd is met Esajas. Vind het wel wat vreemd dat MVV doet alsof Esajas nergens van wist en daarbij de schuld in de schoenen van de media schuift. Volgens mij is bij de eerste training duidelijk gezegd dat Esajas niet reageerde op brieven, mails of smsjes. Elsen heeft toen zelf gezegd hem op het matje te willen roepen. In de krant én in VI. Dan kun je nu - hoe blij ik ook ben met de verzoening- niet roepen dat het allemaal berust op een misverstand dat breed is uitgemeten in de media.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:18
Geweldig nieuws als ook nog hij ook nog erbij komt top 6 komende jaar?
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:23
16 juli 2012 13:24 door Sam.
Aloy Agu schreef : Vanmorgen is VanThornhout met sporttas gesignaleerd op klein Geusselt
Dit zou te mooi zijn om waar te zijn.
Maakt mijn dag goed!
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:27
vendelplaya
Fresh Boarder
Als MVV en Esajas het hebben uitgepraat dan moeten we dat ook van harte nemen.
Het probleem is gewoon dat sommige spelers denken dat ze makkelijk een andere club vinden.
Ik heb afgelopen seizoen met Rajcomar gesproken na een wedstrijd. Deze gaf toen al aan de MVV maar met een buidel met geld moet komen .Diverse eredivisieclubs hadden interesse in hem,althans dat waren zijn woorden.Uiteindelijk beland hij nog maar in Sittard. Zo is dat ook met Bulters. Een paar wedstrijden goed keepen en hij meent of ie van de Sar is . Nee de mentaliteit van sommige spelers laat te wensen over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:30
vendelplaya schreef : Als MVV en Esajas het hebben uitgepraat dan moeten we dat ook van harte nemen.
Het probleem is gewoon dat sommige spelers denken dat ze makkelijk een andere club vinden.
Ik heb afgelopen seizoen met Rajcomar gesproken na een wedstrijd. Deze gaf toen al aan de MVV maar met een buidel met geld moet komen .Diverse eredivisieclubs hadden interesse in hem,althans dat waren zijn woorden.Uiteindelijk beland hij nog maar in Sittard. Zo is dat ook met Bulters. Een paar wedstrijden goed keepen en hij meent of ie van de Sar is . Nee de mentaliteit van sommige spelers laat te wensen over.
Daarom is het alleen maar goed dat die gasten weg zijn,En je ziet wel weer het nieuwe mvv heeft mij positief verast met al die aankopen
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:41
Boredass
Platinum Boarder
Volgens mijn info is van Torhout er niet, die heeft iets anders aan zn hoofd
Discussie gesloten.
16 juli 2012 13:45
Vanmorgen was Ron Elsen met een voor mij onbekende speler bij de training op Klein Geusselt aanwezig. Zullen eventueel straks wel meer zien of horen bij de Seizoenskaartuitreiking.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 15:04
vendelplaya schreef : Als MVV en Esajas het hebben uitgepraat dan moeten we dat ook van harte nemen.
Dat zegt meer over Esajas dan van Bulters en Rajcomar.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 17:56
16 juli 2012 18:03 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Bulters, Castellana etc hebben beiden nog geen nieuwe club en overschatten zich, als ze denken dat de clubs in de rij zullen staan. Ze mochten meer dan blij zijn met een club als MVV.
Zag vanmorgen ook een onbekende speler met sporttas tijdens training arriveren op Klein Geusselt en praten met Ron Elsen.
We laten ons maar weer verrassen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden