Transfergeruchten seizoen 2012/2013
16 juli 2012 18:49
is emile Mpenza niks voor MVV? is clubloos en heeft dezelfde spelersmakelaar als labylle.
daarbij is emile al 34 jaar en heeft overal en nergens gespeeld. misschien wilt hij nu wat dichter bij huis voetballen.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:00
izzo schreef : is emile Mpenza niks voor MVV? is clubloos en heeft dezelfde spelersmakelaar als labylle.
daarbij is emile al 34 jaar en heeft overal en nergens gespeeld. misschien wilt hij nu wat dichter bij huis voetballen.
Volgens mij klopt dit niet de persoon in kwestie was blank
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:01
Mpenza gaat waarschijnlijk al naar 1e klasser Waasland-Beveren. Zou eerder Stein Huysegems nog eens polsen. Die heeft nog geen concreet bod ontvangen van een club tot nu toe.
Zag trouwens ook dat Bart Goossens nog vrij was. Dat is ook goede rechtsback voor MVV. Maar denk dat de prioriteit momenteel nog voorin ligt. Aloy Agu, heb jij trouwens Van Tornhout met eigen ogen gezien? Volgens mij kan dat namelijk niet, zal in Gent zitten.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:03
Lijkt me ook een moeilijke zaak worden ivm salaris (mpenza)
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:09
Boredass
Platinum Boarder
Huysegems zou financieel wellicht mogelijk zijn, omdat hij bij Lierse slechts een prestatiecontract had
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:09
16 juli 2012 19:12 door Aloy Agu.
Anna D. schreef : Mpenza gaat waarschijnlijk al naar 1e klasser Waasland-Beveren. Zou eerder Stein Huysegems nog eens polsen. Die heeft nog geen concreet bod ontvangen van een club tot nu toe.
Zag trouwens ook dat Bart Goossens nog vrij was. Dat is ook goede rechtsback voor MVV. Maar denk dat de prioriteit momenteel nog voorin ligt. Aloy Agu, heb jij trouwens Van Tornhout met eigen ogen gezien? Volgens mij kan dat namelijk niet, zal in Gent zitten.
Anna D. Ik heb zojuist van Tornhout gegoogeld en ik weet voor 90 % zeker dat het van Tornhout was. Ik heb zijn gezicht gezien toen hij uit zijn auto stapte met Belgisch kenteken. De 10% twijfel zit in zijn haardracht. op de foto's van Google heeft hij redelijk kort haar en de persoon die ik gezien heb had zijn haar wat langer.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:11
Boredass
Platinum Boarder
Alo agu, ga er nu maar van uit dat hij het niet was.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Aloy Agu schreef :
Anna D. schreef : Mpenza gaat waarschijnlijk al naar 1e klasser Waasland-Beveren. Zou eerder Stein Huysegems nog eens polsen. Die heeft nog geen concreet bod ontvangen van een club tot nu toe.
Anna D. Ik heb zojuist van Tornhout gegoogeld en ik weet voor 90 % zeker dat het van Tornhout was. Ik heb zijn gezicht gezien toen hij uit zijn auto stapte met Belgisch kenteken. De 10% twijfel zit in zijn haardracht. op de foto's van Google heeft hij redelijk kort haar en de persoon die ik gezien heb had zijn haar wat langer.
Boredass heeft tot nu toe altijd gelijk dus ga er maar vanuit dat hij het niet was.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:23
mvvke4life
Platinum Boarder
Ik hoorde wel vanavond dat ze nog met 2 spelers bezig zijn maar men wilde geen namen noemen. Ben benieuwd!
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:39
Audiowaste
Platinum Boarder
Anna D. schreef : Zag trouwens ook dat Bart Goossens nog vrij was. Dat is ook goede rechtsback voor MVV. Maar denk dat de prioriteit momenteel nog voorin ligt. Aloy Agu, heb jij trouwens Van Tornhout met eigen ogen gezien? Volgens mij kan dat namelijk niet, zal in Gent zitten.
Wat mij betreft ligt de prioriteit toch echt bij een rechtsback. Nu Castellana bij Metz op proef is en daar misschien een contract krijgt, hebben we geen echte rechtsback meer. Kuipers speelt er wel vaker, maar dat is van nature toch een centrale verdediger.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
16 juli 2012 19:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Aloy Agu schreef :
Anna D. schreef : De 10% twijfel zit in zijn haardracht. op de foto's van Google heeft hij redelijk kort haar en de persoon die ik gezien heb had zijn haar wat langer.
Dan zal dat sowieso Huysegems niet zijn
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
16 juli 2012 20:41
Rojablanco
Junior Boarder
Voor de rechtsback positie zou ik gaan voor David Leray. Dat wil dus zeggen dat ik dat een aanwinst zou vinden, sowieso voor de jupiler league.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 21:05
16 juli 2012 21:07 door Anna D..
Ken hem niet, maar gezien zijn staat van dienst in de Franse competitie zou dat wel een versterking kunnen zijn inderdaad. Hoe kom je opeens bij die naam? Is wel transfervrij zo te zien, zelfs geen club vorig jaar.
Hier filmpje van hem gevonden trouwens:
@Aloy Agu, als het niet van Tornhout is die je hebt gezien, komt dan 1 van deze heren je bekend voor?
Discussie gesloten.
16 juli 2012 21:14
Rojablanco
Junior Boarder
David Leray is idd transfervrij, wil snel een nieuwe club hebben, en is ook beschikbaar voor de Jupiler league. Ik kijk zeer veel voetbal en dit is een van de jongens die ik graag bij MVV zou zien spelen. Salariseisen zijn ook niet abnormaal .
Discussie gesloten.
16 juli 2012 21:20
@rojablanca : Het lijkt mij een goeie speler, is deze naam ook bekend bij MVV ?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden