Transfergeruchten seizoen 2012/2013
17 juli 2012 16:37
DannyFSC schreef : Aswin dan had je het bericht dat daarna komt op FH, waarin wordt beweerd at dit onzin is, ook moeten copieeren.
Helaas. Ik had alleen maar rechten om dat bericht te kopiëren, want anders had ik dat echt wel gedaan....
Discussie gesloten.
17 juli 2012 16:45
Theo Claassen
Junior Boarder
Moet die Schreurs niet eens gaan trainen? Straks heeft die een trainings-achterstand en dan heeft niemand wat aan hem!
Discussie gesloten.
17 juli 2012 16:46
Ik zou het leuk vinden als danny kwam maar als die niet komt boeit me niks mvv heeft al mooie aankopen gedaan en laten we eerlijk zijn danny onhaalbaar voor mvv pffffffffffffffff Als hij echt veel vraagt zou ik niet eens aan hem beginnen alsof die zo goed is daarom kan die zeker kiezen tussen mvv of fortuna
Discussie gesloten.
17 juli 2012 16:56
mvvke4life
Platinum Boarder
mijn punt is nu juist dat 95% van de geruchten niet waar zijn! dus schreurs waarschijnlijk ook!
mvv zal ons zeker nog gaan verrassen met andere spelers! spelers die hier niet genoemd zijn!!
tot nu toe ben ik zeer tevreden over de gehaalde spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
17 juli 2012 17:57
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Ik zou ook zeer tevreden zijn met een spits die 2 x scoort in een seizoen. Ben maar blij dat Esajas blijft, heb je tenminste nog iets fatsoenlijks voorin staan.
Discussie gesloten.
17 juli 2012 18:02
Kan deze calimero reactie uit Sittard gedelete worden, samen met mijn post.
Dank.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, dave op dreef
Discussie gesloten.
17 juli 2012 18:08
zitterd schreef : Ik zou ook zeer tevreden zijn met een spits die 2 x scoort in een seizoen. Ben maar blij dat Esajas blijft, heb je tenminste nog iets fatsoenlijks voorin staan.
Als het dan maar twee keer tegen jullie is
Discussie gesloten.
17 juli 2012 18:15
Haha zitterd, lopend scheetje. Al 12 jaar onder MVV en dan een analyse van onze spitsen. Hihi
Discussie gesloten.
17 juli 2012 18:36
Wat kinderachtig gedoe allemaal, speelt Prince bij ons is hij een topper, gaat hij naar Fortuna is hij drama.
Esajas gaat weg (heeft niemand problemen mee bij MVV), bij Fortuna zijn ze allemaal heel positief als die komt. Blijkt achteraf dat hij naar MVV gaat is die volgens fortunafans ook weer drama.
Laten we allebei normaal doen. Misschien spelen ze dit seizoen ook drama of de sterren van de hemel, dat weten we pas over +- 1 jaar
Discussie gesloten.
17 juli 2012 19:20
Graasvrete
Senior Boarder
Als Schreurs Pepernoot is dan is hij wel verdomd slim met zijn bovenstaand antwoord dus is 't niet Schreurs of Schreurs is slimmer en bij de handter, en dat denk ik, dan jullie denken. Dus Danny hoe ze maar goed bezig en waar je ook gaat "voeballe" succes ermee je verdiend het, met al dit slap geauwwehoer over jou ....ze moeten zich schamen diep!
Discussie gesloten.
17 juli 2012 19:34
17 juli 2012 19:45 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Laten we het realistisch bekijken en vaststellen dat FSC door het jarenlang aantrekken van ex MVV-ers het grootste compliment geeft aan MVV. Ik noem Danny Schreurs, Danny Wintjens, Ramon Voorn, Fabio Caraciolo, Antoni Di Lallo, om nog maar niet te spreken over Wilfred Bouma en Bert v. Marwijk in in een ver verleden)
En dat niet geslaagde FSC-ers (Harrie Gommans, Prince Rajcomar, Tom Daemen) aantoonbaar weer opgebloeid zijn bij MVV.
Prince Rajcomar heeft het aardig tot goed gedaan bij MVV, dankzij het prima team om hem heen bij MVV, dat zijn solistisch spel accepteerde, of dat bij FSC gaat lukken moeten we afwachten (misschien raakt hij nog geen "pepernoot"), als hij daar meer kan verdienen is het zijn goed recht om voor FSC te kiezen. Net zo goed als Labylle (ex Standard Luik) vorig (en dit) seizoen MVV boven FSC verkoos. Zo gaat dat nu eenmaal in het voetbal. Houdt de spanning er ook in.
Het belangrijkste is dat US MVV ook dit seizoen weer een heel aardig team heeft, met mogelijk zelfs nog enkele versterkingen op komst.
Discussie gesloten.
17 juli 2012 19:45
17 juli 2012 19:50 door Anna D..
Mienclub1902 schreef : Net zo goed als Labylle (ex Standard Luik) vorig (en dit) seizoen MVV boven FSC verkoos. Zo gaat dat nu eenmaal. Houdt de spanning er ook in.
Inderdaad was leuk om dat interview destijds te lezen met Labylle. Fortuna Sittard? Qu'est-ce que c'est?
"Er waren wat clubs uit de Belgische Tweede Klasse in me geïnteresseerd, maar dat leek me niet de juiste oplossing. Ik ga af en toe naar Maastricht, dat is maar een kleine dertig minuten rijden, vind de stad mooi en ken de sfeer in De Geusselt (het stadion, red.). Fortuna Sittard is voor mij een onbekende club."
P.S. Castellana lijkt vertrokken te zijn bij Metz zonder contract aangezien hij vandaag niet meer op de training aanwezig was.
Discussie gesloten.
17 juli 2012 19:49
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Anna D. schreef :
Mienclub1902 schreef : Net zo goed als Labylle (ex Standard Luik) vorig (en dit) seizoen MVV boven FSC verkoos. Zo gaat dat nu eenmaal. Houdt de spanning er ook in.
Inderdaad was leuk om dat interview destijds te lezen met Labylle. Fortuna Sittard? Qu'est-ce que c'est?
"Er waren wat clubs uit de Belgische Tweede Klasse in me geïnteresseerd, maar dat leek me niet de juiste oplossing. Ik ga af en toe naar Maastricht, dat is maar een kleine dertig minuten rijden, vind de stad mooi en ken de sfeer in De Geusselt (het stadion, red.). Fortuna Sittard is voor mij een onbekende club."
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
17 juli 2012 20:13
opadiehard
Platinum Boarder
vendelplaya schreef : Op transferboulevard.nl staat dit : MVV hoopt op Christopher Lepoint
MVV is in gesprek met de Belgische aanvaller Christophe Lepoint. De bonkige middenvelder die ook in de spits uit de voeten kan moet de leegte opvullen die ontstaan is na het vertrek van Prince Rajcomar naar buurman Fortuna Sittard.
De 27-jarige Lepoint die eerder in Nederland uitkwam voor Willem II, mag ondanks een doorlopend contract waarschijnlijk transfervrij te vertrekken bij zijn huidige werkgever AA Gent. Hier is hij op een dood spoor beland nadat een auto-ongeluk roet in het eten gooide voor de 2-voudig Belgisch international. Lepoint die na een lange revalidatie weer fit is komt in de huidige voorbereiding in Gent namelijk amper aan spelen toe.
De Belg komt in beeld nadat een poging om zijn landgenoot Dieter van Tornhout te contracteren dreigt af te ketsen voor de Maastrichtenaren. MVV hoopt aan de pittige salariseisen te kunnen voldoen van Lepoint, voor de Waal bestaat echter ook belangstelling uit eigen land van onder andere Mons.
Ik weet niet of dit wel de juiste man is ,erg van zijn ongeluk.
Alleen al het feit van die pittige salaris eisen geloof ik hier geen snars van...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
17 juli 2012 20:21
Mienclub1902
Platinum Boarder
Zou Youness Mokhtar (PSV 2 en vorig seizoen uitgeleend aan FC Eindhoven) niets zijn voor MVV, hij is thans op proef bij ADO Den Haag. Goeie speler!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden