>
Ontvangen bedankjes 260
onnohoeske schreef : Eerts allemaal Danny Schreurs Slecht liggen maken als hij voetbalt TEGEN mvv.
en nu HOPEN tot hij naar mvv komt .
:
Marcel Andrien schreef : Al van een paar pagina's geleden maar toch.
Onderstaand stukje van houtengerard wil ik toch ff terug halen.
' Dit jaar is er sprake van een 'foutje' in het contract waardoor er weer een jaar is bijgekomen. Dat is een heel andere situatie, een situatie waarbij ik vind dat MVV zich niet opstelt als een gentlemen. In andere woorden: Esajas is gewoon in de val gelokt. '
Ik voel me hier dus persoonlijk tot op het bot beledigd. Wie denk je wel dat je bent om zoiets te schrijven. Je schildert ons als bestuur hier af als een stelletje onbetrouwbare achterbakse figuren. Je meent blijkbaar dat je onder een pseudoniem zomaar alles in de ether kunt slingeren. Volstrekt onacceptabel.
Marcel Andrien
houtengerard schreef :
' Dit jaar is er sprake van een 'foutje' in het contract waardoor er weer een jaar is bijgekomen. Dat is een heel andere situatie, een situatie waarbij ik vind dat MVV zich niet opstelt als een gentlemen. In andere woorden: Esajas is gewoon in de val gelokt. '
Ik voel me hier dus persoonlijk tot op het bot beledigd. Wie denk je wel dat je bent om zoiets te schrijven. Je schildert ons als bestuur hier af als een stelletje onbetrouwbare achterbakse figuren. Je meent blijkbaar dat je onder een pseudoniem zomaar alles in de ether kunt slingeren. Volstrekt onacceptabel.
Marcel Andrien
Zou je dan ook alsjeblief mijn stukje erbij willen quoten die ik op pagina 67 schrijf? Dit is namelijk een vervolg hierop. Voordat je me af schoffeert op 1 alinea met een volledig uit het verband gerukte opmerking.
Hierin zeg ik dat ik op geen enkele manier met de informatie die wij als supporters hebben ontvangen via de media, kan begrijpen hoe je een win-win situatie kunt krijgen voor beiden partijen, met het verhaal dat is beschreven in de media.
Ik als supporter moet het daar mee doen. Je hebt het over 'persoonlijk tot op het bod beledigd', maar kun jij je voorstellen dat ik als MVV supporter moeite heb met dit verhaal? Natuurlijk zal het hele verhaal omtrent Esajas luchtiger zijn aan jullie zijde, maar aan mijn kant 'via de vertroebelde blik van de media' komt het niet netjes over.
Ik heb heel veel respect voor jullie als bestuur. Hetgeen jullie bewerkstelligd hebben, de beloften die jullie stuk voor stuk nakomen en ik zie zelfs dat alle plannen wat op papier staan daadwerkelijk worden uitgevoerd, en daar kan ik niet meer dan lof voor afgeven. Dus dit bericht was geen aanval op jullie. Je moet begrijpen dat ik als supporter ook binding heb met het bedrijf/stichting waar jullie voor werken, en dat mij dit soort berichten in de media ook raakt, omdat ik niet wil dat MVV op deze manier in de krant komt.
Ik weet niet of dit het volledige verhaal over Esajas was, en ik weet ook niet of het verstandig is om dit verhaal in details nog eens toe te lichten als organisatie. Maar kun je begrijpen dat het voor mij als supporter, en dan relateer ik me tot het gewone bedrijfsleven, moeilijk te begrijpen valt dat een werknemer zijn zinnen heeft gezet op een vertrek, er contractuele verschillen ontstaan met de oude werkgever, en daarna alles is bijgelegd. Zeker in de voetbalwereld vind ik dat vreemd.
Nogmaals, dit was geen uithaal van mij richting het bestuur van MVV (Heb ik ook geen recht toe). Dit waren vragen die in mij opkwamen gerelateerd aan de 'motivatie' van Esajas komend seizoen. Probeer je eens in te leven in onze(mijn) beperkte kennis en je komt tot dezelfde conclusies. Wij moeten alles vernemen via de media, en daar wordt onze mening al beïnvloed.
Ik zal het onderwerp ook niet meer aanhalen als de situatie daar beter bij gebaat is. Maar wees niet zo versteld van mijn reactie, anders was ik er al eerder door andere supporters op aangesproken. Jullie zijn een geschenk op aarde, anders was MVV opgedoekt, waarvoor mijn eeuwige dank. No hard feelings.
Die is sinds donderdag op proef bij de Graafschap, lijkt mij dus erg sterk dat hij nu al bij MVV op proef is.maastricht schreef : Is iemand gezien of Jeroen droste meetraint bij MVV?? Schijnt schijnbaar op proef te zijn bij MVV!!!
Marcel Andrien