Transfergeruchten seizoen 2012/2013

17 juli 2012 23:25
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1111
??????
Discussie gesloten.
17 juli 2012 23:26 17 juli 2012 23:28 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1112

onnohoeske schreef : Eerts allemaal Danny Schreurs Slecht liggen maken als hij voetbalt TEGEN mvv.
en nu HOPEN tot hij naar mvv komt .

:?:

Tja, zo gaat dat, Albert, en tip:

....
Discussie gesloten.
18 juli 2012 00:02 18 juli 2012 00:10 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1113

onnohoeske schreef : Eerts allemaal Danny Schreurs Slecht liggen maken als hij voetbalt TEGEN mvv.
en nu HOPEN tot hij naar mvv komt .

:?:

Het gaat me ook niet om Danny. Ik wil gewoon niet dat hij bij die mismieters uit Sittard tekend :P net zolas het hun niet gaat om Racjomar. Ze wilden hem gewoon uit Maastricht weghebben voordat Scheurs hier ook nog zou tekenen. Want waarom moeten ze nu net toevallig de spits van MVV hebben? Waarom niet een van die andere 35 clubs. Nee, die van MVV moet het zijn. Dus Scheurs teken nu maar gewoon in je eigen stad, terug bij je eigen mensen en dan zullen ze je op handen dragen. :thumbsup: Hij zei het zelf al dat hij terug komt, dus Danny welkom terug in de mooiste stad van de rest van de wereld. :thumbsup:
Discussie gesloten.
18 juli 2012 01:39 18 juli 2012 01:46 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1114

Marcel Andrien schreef : Al van een paar pagina's geleden maar toch.

Onderstaand stukje van houtengerard wil ik toch ff terug halen.

' Dit jaar is er sprake van een 'foutje' in het contract waardoor er weer een jaar is bijgekomen. Dat is een heel andere situatie, een situatie waarbij ik vind dat MVV zich niet opstelt als een gentlemen. In andere woorden: Esajas is gewoon in de val gelokt. '

Ik voel me hier dus persoonlijk tot op het bot beledigd. Wie denk je wel dat je bent om zoiets te schrijven. Je schildert ons als bestuur hier af als een stelletje onbetrouwbare achterbakse figuren. Je meent blijkbaar dat je onder een pseudoniem zomaar alles in de ether kunt slingeren. Volstrekt onacceptabel.

Marcel Andrien

Zou je dan ook alsjeblief mijn stukje erbij willen quoten die ik op pagina 67 schrijf? Dit is namelijk een vervolg hierop. Voordat je me af schoffeert op 1 alinea met een volledig uit het verband gerukte opmerking.

Hierin zeg ik dat ik op geen enkele manier met de informatie die wij als supporters hebben ontvangen via de media, kan begrijpen hoe je een win-win situatie kunt krijgen voor beiden partijen, met het verhaal dat is beschreven in de media.

Ik als supporter moet het daar mee doen. Je hebt het over 'persoonlijk tot op het bod beledigd', maar kun jij je voorstellen dat ik als MVV supporter moeite heb met dit verhaal? Natuurlijk zal het hele verhaal omtrent Esajas luchtiger zijn aan jullie zijde, maar aan mijn kant 'via de vertroebelde blik van de media' komt het niet netjes over.

Ik heb heel veel respect voor jullie als bestuur. Hetgeen jullie bewerkstelligd hebben, de beloften die jullie stuk voor stuk nakomen en ik zie zelfs dat alle plannen wat op papier staan daadwerkelijk worden uitgevoerd, en daar kan ik niet meer dan lof voor afgeven. Dus dit bericht was geen aanval op jullie. Je moet begrijpen dat ik als supporter ook binding heb met het bedrijf/stichting waar jullie voor werken, en dat mij dit soort berichten in de media ook raakt, omdat ik niet wil dat MVV op deze manier in de krant komt.

Ik weet niet of dit het volledige verhaal over Esajas was, en ik weet ook niet of het verstandig is om dit verhaal in details nog eens toe te lichten als organisatie. Maar kun je begrijpen dat het voor mij als supporter, en dan relateer ik me tot het gewone bedrijfsleven, moeilijk te begrijpen valt dat een werknemer zijn zinnen heeft gezet op een vertrek, er contractuele verschillen ontstaan met de oude werkgever, en daarna alles is bijgelegd. Zeker in de voetbalwereld vind ik dat vreemd.

Nogmaals, dit was geen uithaal van mij richting het bestuur van MVV (Heb ik ook geen recht toe). Dit waren vragen die in mij opkwamen gerelateerd aan de 'motivatie' van Esajas komend seizoen. Probeer je eens in te leven in onze(mijn) beperkte kennis en je komt tot dezelfde conclusies. Wij moeten alles vernemen via de media, en daar wordt onze mening al beïnvloed.

Ik zal het onderwerp ook niet meer aanhalen als de situatie daar beter bij gebaat is. Maar wees niet zo versteld van mijn reactie, anders was ik er al eerder door andere supporters op aangesproken. Jullie zijn een geschenk op aarde, anders was MVV opgedoekt, waarvoor mijn eeuwige dank. No hard feelings. ;)
Discussie gesloten.
18 juli 2012 02:37
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1115

houtengerard schreef :

' Dit jaar is er sprake van een 'foutje' in het contract waardoor er weer een jaar is bijgekomen. Dat is een heel andere situatie, een situatie waarbij ik vind dat MVV zich niet opstelt als een gentlemen. In andere woorden: Esajas is gewoon in de val gelokt. '

Ik voel me hier dus persoonlijk tot op het bot beledigd. Wie denk je wel dat je bent om zoiets te schrijven. Je schildert ons als bestuur hier af als een stelletje onbetrouwbare achterbakse figuren. Je meent blijkbaar dat je onder een pseudoniem zomaar alles in de ether kunt slingeren. Volstrekt onacceptabel.

Marcel Andrien

Zou je dan ook alsjeblief mijn stukje erbij willen quoten die ik op pagina 67 schrijf? Dit is namelijk een vervolg hierop. Voordat je me af schoffeert op 1 alinea met een volledig uit het verband gerukte opmerking.

Hierin zeg ik dat ik op geen enkele manier met de informatie die wij als supporters hebben ontvangen via de media, kan begrijpen hoe je een win-win situatie kunt krijgen voor beiden partijen, met het verhaal dat is beschreven in de media.

Ik als supporter moet het daar mee doen. Je hebt het over 'persoonlijk tot op het bod beledigd', maar kun jij je voorstellen dat ik als MVV supporter moeite heb met dit verhaal? Natuurlijk zal het hele verhaal omtrent Esajas luchtiger zijn aan jullie zijde, maar aan mijn kant 'via de vertroebelde blik van de media' komt het niet netjes over.

Ik heb heel veel respect voor jullie als bestuur. Hetgeen jullie bewerkstelligd hebben, de beloften die jullie stuk voor stuk nakomen en ik zie zelfs dat alle plannen wat op papier staan daadwerkelijk worden uitgevoerd, en daar kan ik niet meer dan lof voor afgeven. Dus dit bericht was geen aanval op jullie. Je moet begrijpen dat ik als supporter ook binding heb met het bedrijf/stichting waar jullie voor werken, en dat mij dit soort berichten in de media ook raakt, omdat ik niet wil dat MVV op deze manier in de krant komt.

Ik weet niet of dit het volledige verhaal over Esajas was, en ik weet ook niet of het verstandig is om dit verhaal in details nog eens toe te lichten als organisatie. Maar kun je begrijpen dat het voor mij als supporter, en dan relateer ik me tot het gewone bedrijfsleven, moeilijk te begrijpen valt dat een werknemer zijn zinnen heeft gezet op een vertrek, er contractuele verschillen ontstaan met de oude werkgever, en daarna alles is bijgelegd. Zeker in de voetbalwereld vind ik dat vreemd.

Nogmaals, dit was geen uithaal van mij richting het bestuur van MVV (Heb ik ook geen recht toe). Dit waren vragen die in mij opkwamen gerelateerd aan de 'motivatie' van Esajas komend seizoen. Probeer je eens in te leven in onze(mijn) beperkte kennis en je komt tot dezelfde conclusies. Wij moeten alles vernemen via de media, en daar wordt onze mening al beïnvloed.

Ik zal het onderwerp ook niet meer aanhalen als de situatie daar beter bij gebaat is. Maar wees niet zo versteld van mijn reactie, anders was ik er al eerder door andere supporters op aangesproken. Jullie zijn een geschenk op aarde, anders was MVV opgedoekt, waarvoor mijn eeuwige dank. No hard feelings. ;)

Nou nou, ik vind toch wel dat Houtengerard, gelijk heeft wat betreft de vertroebeling van het beeld dat geschetst is door de media en de daarbij nalatigheid van MVV aan haar kant wat betreft de informatie die daarover naar buiten kwam.

Ik vind het ook een raar verhaal, eerst wil de beste kerel helemaal niet meer voetballen hier, hij wordt bij de playoffs ook maar voor een appel en ei ingezet, omdat hij eigenlijk verkocht moet worden en niet verder geblesseerd mag raken, en dan ontstaat er kink in de kabel betreffende zijn contract, en nu moet er opeens mooi weer worden gespeeld. Kom nou, als je dan een kritische noot kraakt, voelt mijn zich meteen geschoffeerd.

En Houtengerard hoeft echt niet op zijn knieën om zich te verontschuldigen, maar dat is mijn bescheiden mening.

Deze reactie van een bestuurslid is natuurlijk dramatisch. Als je zo een lange tenen hebt, betwijfel ik of je wel op de juiste plaats zit.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, San Marco, Boredass
Discussie gesloten.
18 juli 2012 02:42
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1116
Buiten alles wat het bestuur de afgelope 2 jaar heeft gedaan mis ik inderdaad ook een belofte.
Het transparant zijn richting supporters.
Heel vaak komen de supporters dingen te weten via vrienden bekenden enz.Maar dan is er niks in de media/mvv site zelf te vinden.
Dit is dan ook eigelijk het enige wat ik nog echt mis.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 04:07 18 juli 2012 04:08 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1117
Ha Marcel. Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers. Ik kan me je frustratie als bestuurslid van het nieuwe, zuivere MVV wel voorstellen: het nieuwe bestuur doet niet aan 'vuile' zaakjes of deals. En daar heb ik ook echt alle vertrouwen in.

Maar MVV zou op haar website mvv.nl / mvvmaastricht.nl wel wat meer aandacht mogen besteden aan lopende zaken waar supporters zeer geïnteresseerd in zijn zoals de samenstelling van de selectie voor het komend seizoen. Je zult toch wel begrijpen dat supporters, zeker in de voetballoze zomermaanden, daar meer over willen weten. Maar daarover valt nauwelijks iets actueels te lezen op mvv.nl. De berichtgeving op mvv.nl is voor veel supporters, die (voetbal)nieuws over Us MVV'ke willen vernemen, veel te traag.

Neem nou de kwestie 'Esajas'. Al weken gonsde het, op deze site mvvfans.nl maar ook in andere media, van de geruchten over het contract van Esajas. Op mvv.nl viel daarover helemaal niets te lezen, terwijl supporters en media er druk mee bezig waren. Zo blijven de geruchten natuurlijk hun eigen leven leiden. En dan komt er uiteindelijk een toch wel wat curieus persbericht op mvv.nl 'Esajas en MVV Maastricht verheugd over verdere samenwerking'. Daarin staan wat mij betreft enkele opvallende zinnen: "De buitenspeler miste door een verschil van inzicht de eerste trainingen bij zijn club. Na een constructief gesprek tussen de twee partijen is de lucht geklaard. (...) Malcolm Esajas gaat maandag weer gemotiveerd aan de slag bij MVV Maastricht. (...) Voordat de twee partijen het verschil van inzicht goed en wel de wereld konden uithelpen, was het voorval al breed uitgemeten in de media en werden beiden onbedoeld in een kwaad daglicht gesteld. (...) Afgelopen vrijdag heeft er een positief gesprek plaatsgevonden tussen de clubleiding en de familie Esajas." Dit persbericht roept allerlei vragen en kanttekeningen op. Hoezo 'verschil van inzicht'? Hoe kan het dat het vele dagen duurt voordat een speler weet dat hij een contract heeft? Hoezo 'is de lucht geklaard'? Er was dus wel degelijk een conflict? Hoezo 'weer gemotiveerd'? Was Malcolm dan eerder niet gemotiveerd voor MVV bezig? Hoezo een 'gesprek met de familie Esajas' (en niet met Malcolm alleen)? Wat ik maar wil zeggen is dat dit persbericht vrij laat werd gelanceerd en dat het nog steeds een hoop vragen oproept. Actuelere berichtgeving op mvv.nl had wellicht een hoop leed en een 'kwaad daglicht' kunnen voorkomen.

Natuurlijk begrijp ik het als jij, Marcel, licht wanhopig/gefrustreerd raakt van allerlei wantrouwende berichten (ook op deze site) over de handelswijze van o.a. het bestuur en vraag je je verbijsterd af wanneer het huidige bestuur nu eindelijk eens echt wordt vertrouwd. Want dat vertrouwen hebben jullie volgens mij inmiddels toch wel verdiend! Maar van de andere kant moet je ook willen inzien dat een hoop communicatie- of media-ellende kan worden voorkomen door betere, actuelere berichtgeving op mvv.nl / mvvmaastricht.nl. Nee, natuurlijk verwachten wij als supporters daar geen berichten over lopende onderhandelingen met spelers. Maar over kwesties die in de media spelen (bijv. de zaak Esajas) of over simpele gegevens als nieuwe spelers die aan trainingen deelnemen mogen wij toch wel af en toe een berichtje op mvv.nl verwachten. Zo raar is dat toch niet. Ook zo voorkom je geruchten en kwade daglichten...

Hopelijk schiet dit bericht je niet in het verkeerde keelsgat. Het is alleen maar opbouwend bedoeld.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Discussie gesloten.
18 juli 2012 07:40 18 juli 2012 07:50 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1118
Ik ben het met vorige personen eens dat de informatie op de website van MVV uitgebreider en dus beter mag zijn.
Als supporters zit je toch in dit stadium te wachten op transfernieuws.
Ik begrijp dat het tijdens onderhandelingen niet wenselijk is om namen op de site te zetten, maar na het vastleggen, mag ik dat toch wel tijdig teruglezen op de site. B.v. Bram Castro.

Anderzijds vind ik dat de supporters (waaronder ikzelf) ook niet alle ins en outs hoeven te weten over b.v. transfers of de situatie van Esajas. Ik vind de op de website gekozen melding over Esajas getuigen van netjes communiceren. MVV en Malcolm zien een verdere samenwerking weer zitten, dat is het belangrijkste en wat daarvoor allemaal gezegd en geschreven is tussen beide partijen boeit toch niet. Wat gebeurd is, is gebeurd, zand erover en verder met elkaar. In het bedrijfsleven wordt eventuele "vuile was" toch ook niet buiten gehangen. Ik vind dat de situatie als volwassen kerels is opgelost, dus professioneel, zo hoort het ook.

De reactie van het bestuurslid dhr. Andriën op deze site, vind ik daarentegen, helaas, zeer emotioneel (taalgebruik) en dus minder professioneel. Ik denk dat we hier ook niet al te veel woorden aan vuil moeten maken, iedereen mag zijn mening hebben over zijn club, spelers etc. Het belang van MVV staat voorop.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 07:59
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1119

maastricht schreef : Is iemand gezien of Jeroen droste meetraint bij MVV?? Schijnt schijnbaar op proef te zijn bij MVV!!!

Die is sinds donderdag op proef bij de Graafschap, lijkt mij dus erg sterk dat hij nu al bij MVV op proef is.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
18 juli 2012 09:48
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1120

Marcel Andrien

Marcel,

Jammer dat je zo reageert. Ik snap best de frustratie die je hebt van "zeurende" fans echter zoals hier al eerder vermeld creëren jullie dit deels ook wel zelf. De informatie voorziening op mvv.nl is van redelijk bedroevend niveau en als mensen dan hier gaan speculeren en/of vragen stellen vind ik het niet netjes om op de man af te gaan spelen (en al zeker niet bij iemand als Houtengerard die toch wel bekend staat om zijn alles behalve schoffeerende posts). Ik (als mede webmaster) heb al weken nee maanden niets meer mogen ontvangen van jullie voor onze rubriek "van de voorzitter", niemand (op jou en soms Huib na) van het bestuur neemt zich de moeite om op deze site te reageren en vervolgens krijg ik meer en meer het idee dat deze site door jullie als bestuur gezien wordt als een broeinest van negatieve gedachten waar de lastige fans alleen maar zeuren op jullie werk. Ik kan je vermelden dat dit niet zo is en dat de fans helemaal geen lastige mensen zijn die alleen maar ondankbaar lopen te zeiken (kijk voor de lol eens naar de rubriek waarin Tom de fans bedankt en hun reactie hierop ... zo kan het ook ja).

Gemiste kans en ik hoop dan ook jou (en vooral ook eens een keer Paul Rinkens of wie dan ook van hetbestuur) hier een keer
te mogen verwelkomen.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
18 juli 2012 10:12
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1121
Met verbazing heb ik de reactie van Marcel Adrien gelezen.
Als bestuurslid onwaardig om zo emotioneel te reageren.
Dit forum betstaat nu eenmaal uit zinnige en onzinnige reacties en als je je van alle reacties iets moet aantrekken dan heb je wat te doen.
Als bestuurslid moet je hierboven staan, het bestuur blinkt sowieso niet uit in een goede communucatie naar de supporters toe.
Ik lees meer over de maatschappelijke verantwoordelijkheid van Mvv dan over het voetbaltechnisch gebied...en daar draait het de supporters toch allemaal om.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, San Marco
Discussie gesloten.
18 juli 2012 10:51
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1122
Ik wilde eigelijk niet erop reageren maar ik vind ook de reactie zeer overdreven van Marcel Adrien en rondom belagelijk dat zo iemand zich hier op een forum laat meeslepen!!
Discussie gesloten.
18 juli 2012 10:54
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1123
is ook maar een mens toch
Discussie gesloten.
18 juli 2012 10:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1124
Als je zoveel uren in de club steekt als mensen als Marcel doen, en dat naast een fulltime baan en andere verplichtingen(!), dan kan een bericht zoals dat van Houtengerard net even verkeerd vallen als je het interpreteert zoals Marcel kennelijk gedaan heeft. En dan is een bericht in een emotioneel moment snel geplaatst. Ik denk dat Marcel iets te snel is geweest met de reactie maar hij is ook maar een mens en ik vind het prijzenswaardig dat hij dit forum van nabij volgt om te weten wat er speelt onder de fans.

Laten we deze discussie maar laten voor wat het is. Houtengerard heeft gereageerd zoals het hoort en verder dient het hier over transfergeruchten te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Prikske
Discussie gesloten.
18 juli 2012 11:09
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1125
kan me de reaktie van Marcel wel voorstellen van de andere kant op het forum zitten gemiddeld 20 mensen die een mening geven de andere supporters die op de tribune zitten ongeveer 4800 weten niet eens van het bestaan van dit forum.
We kunnen hier op dit forum niet verwachten dat bv dhr Rinkens tekst en uitleg geeft.
Dit forum is leuk voor ons maar daar houdt het ook mee op.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden