Transfergeruchten seizoen 2012/2013

18 juli 2012 20:29
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1156
Wie had waar gelezen of gehoord over drost op proef?
Discussie gesloten.
18 juli 2012 20:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1157

Punker73 schreef : Ivinho .... ik kan je even niet volgen. Er is geen bericht verwijderd door mij.

En wat betreft het BP stuk dan moet je langer op het forum zijn dan begrijp je deze grap wel .....

Dat was ik omdat de discussie weer ver off topic ging. Zo heb ik ook al die onzin en reacties over fortuna weggehaald. Dit topic gaat over transfergeruchten mbt MVV. Laten we het daar ook bij houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, sjoen-mestreech
Discussie gesloten.
18 juli 2012 20:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1158
Hehe back on topic!! Thanks
Ik heb vandaag niemand gezien of gehoord over nieuwe spelers. Iemand anders wel hier?
Discussie gesloten.
18 juli 2012 20:50
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1159
De Gelderlander en de Stentor meldden in ieder geval:

BORCULO - Jeroen Drost is alweer vertrokken bij De Graafschap.
De linksbenige verdediger uit Kampen was vorige week donderdag en vrijdag op proef, maar heeft geen trek om eventueel als linksback te gaan spelen bij de Doetinchemse eerstedivisionist. De 25-jarige Drost, die afgelopen seizoen voor Vitesse speelde en daarvoor uitkwam voor Heerenveen, NEC en FC Zwolle, trainde vorige week tweemaal mee bij De Graafschap. De Doetinchemse club had er wel oren naar om de transfervrije speler in te lijven als linksback. Dat zag Drost echter niet zitten.

Een blonde speler met sporttas meldde zich op Klein Geusselt maandagochtend bij Ron Elsen. weet echter niet of dat Drost is geweest.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 21:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1160
Ik denk dat als er een onbekende speler bij Elsen was maandag,dit inmiddels ook wel bekend was 2 dagen later

En of Dorst op proef is? Het zou me verbazen,een linksbenige verdediger die centraal wil spelen waar we Gilles al hebben en die een klasse beter is dan Dorst
Discussie gesloten.
18 juli 2012 22:40 18 juli 2012 22:42 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1161
van Tornhout nu wel of niet naar MVV (al dan niet als test speler) ????

Ik ga niet eerst al deze onzin allemaal doorlezen, om iets te weten te komen.
Grootste gedeelte gaat nl. niet over transfergeruchten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter
Discussie gesloten.
18 juli 2012 22:46 18 juli 2012 22:48 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1162

Armand schreef : Ik wilde eigelijk niet erop reageren maar ik vind ook de reactie zeer overdreven van Marcel Adrien en rondom belagelijk dat zo iemand zich hier op een forum laat meeslepen!!

Ik vind de forum leden zeer beschaaft en netjes heel gerelativeerd reageren op de post van marcel hulde hier voor.
Ik vind juist dat ons forum als een van de weinige supporter forums zich laat zien als een forum die volwassen reageerd, en met fatsoen en duidelijke uitleg zich onderscheid van welk forum dan ook.
Marcel je geeft altijd tekst en uitleg op de goeie manier en we prijzen altijd je uitleg als geen ander en dat ook nog door geen ander bestuurslid op die manier gebracht is,maar nu denk ik dat je het iets te...hebt aangepakt want,,houten gerard,,is altijd zeer positief op sommige momenten terecht met kritiek.
Marcel laten we tot een compromie komen lekker gewoon met elkaar discussies voeren en samen mvv op een hoger plan brengen jullie als bestuur en wij als supporters.
Houte gaank zoe door...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Aloy Agu, Boer458
Discussie gesloten.
19 juli 2012 07:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1163
Er worden allerlei gissingen gedaan wie wel of niet komt...wat ik interessanter vind wie is er op dit moment mee aan het trainen kwa nieuwe spelers?
Is het mogelijk dat een van de forum leden die vandaag naar de traing gaat daar even een klein verslagje over uit typt :thumbsup:...gewoon heel simpel naam en hoe hij zich op de training presenteert.
Ik hoop zelf vanaf volgende week ergens een training te gaan bezoeken ivm mijn vakantie ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
19 juli 2012 08:22
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1164
Lopez houdt bij Fc Dordrecht zijn conditie op pijl !

goede spits !
Discussie gesloten.
19 juli 2012 09:01
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1165
Lopez wilde 2 jaar geleden al niet naar Maastricht komen (toen hebben ze serieus geprobeerd hem hier te krijgen) als hij nu zonder club zit en ineens wel naar Maastricht zou willen mag ie van mij ook thuis blijven ...... maar goed dit is niet eens aan de orde.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
19 juli 2012 09:03 19 juli 2012 09:08 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1166

Punker73 schreef : Lopez wilde 2 jaar geleden al niet naar Maastricht komen (toen hebben ze serieus geprobeerd hem hier te krijgen) als hij nu zonder club zit en ineens wel naar Maastricht zou willen mag ie van mij ook thuis blijven ...... maar goed dit is niet eens aan de orde.

Inderdaad toen is hij bij Dordrecht gebleven.
Net zoals nu hield hij daar zijn conditie op peil dus 1x raden waar die volgend jaar speeld?
Hij heeft trouwens toen in Dordrecht maar 20 wedstrijden gespeeld 2010/2011.
Daarna heeft hij geen club meer gehad volgens wikepedia weet niet of dit klopt??
Maar dan hebben we er ook niks aan lijkt me..

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
19 juli 2012 09:32 19 juli 2012 09:33 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1167
Cecilio Lopes had inderdaad zoals Punker aangeeft destijds moeten komen, was ideaal geweest toen. Echter hij is nu al flink op leeftijd maar vorig seizoen toch beter gedaan qua productiviteit dan een Rajcomar met 32 wedstrijden voor Dordrecht en 16 goals. Dus het neusje voor de goal heeft hij nog altijd, denk wel dat dit een korte termijn oplossing is gezien het feit dat hij 34 is en toch binnenkort versleten is. Zie liever een spits waar we wat langer plezier van hebben. Lopes is er eentje waarbij je echt op de helft van de tegenstander moet spelen, op de counter of bij een snelle uitbraak heb je vrij weinig aan hem. Maakte ook bijna al zijn goals in thuiswedstrijden, behalve dan in de Geusselt natuurlijk. ;)
Discussie gesloten.
19 juli 2012 09:36
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1168

de bok schreef : Lopez houdt bij Fc Dordrecht zijn conditie op pijl !

goede spits !

Gezien zijn leeftijd, de bok, een halve ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u dytac
Discussie gesloten.
19 juli 2012 10:45
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1169
Lopes kon toen kiezen tussen MVV en Zwolle, hij heeft toen voor zwolle gekozen zodat hij dan niet hoefde te verhuizen.
Discussie gesloten.
19 juli 2012 12:28
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1170
Net bij de training geweest. Geen nieuwe testers, geen Van Tornhout en ook geen Drost. Het aanvallend deel van de Stankov-broers (Antonio als ik het goed heb) was geblesseerd, net als Bryan Smeets. Middenvelder/verdediger Stankov was er wel, en maakte geen onaardige indruk. Keeper Steven van Hecke is doorgestuurd, Yannick de Winter traint wel nog mee. Verder was het geen geweldige training om naar te kijken: Trost trainde op het druk zetten op de verdediging en legde daarbij het spel vaak stil. Zodoende geen oordeel kunnen vormen van bijvoorbeeld Veldmate. Wel een zinnige en logische trainingskeuze, uiteraard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden