Transfergeruchten seizoen 2012/2013
24 juli 2012 12:54
Platvoet stond in de spits. Perez begon als rechtsbuiten bij MVV, daarna werd ie spits in een tweespitsensysteem met o.a. Emerson.
Discussie gesloten.
24 juli 2012 22:01
opadiehard
Platinum Boarder
pfffffffffffffffffffffffffffff...gr opa....hier word ik zo moe van
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox
Discussie gesloten.
24 juli 2012 23:09
Jim Cemint
Platinum Boarder
Doelman Yannick de Winter komt definitief naar MVV en zal deze week een eenjarig contract gaan ondertekenen en de stageperiodes van de testspelers Antonio en Aleksander Sankov en Tarik Bahr zijn opnieuw verlengd.
Bron: DDL
Discussie gesloten.
24 juli 2012 23:39
jasonke7
Platinum Boarder
dit geisse toch gewoen neet meine!
Discussie gesloten.
24 juli 2012 23:40
jim leest jij net als ik alleen de limburger ik laat me maar verrassen
Discussie gesloten.
24 juli 2012 23:41
ja opa maar jij niet alleen
Discussie gesloten.
25 juli 2012 00:08
jammer voor fortuna maar ultimatum van danny is verstreken..........dus waar kiest hij nu voor knap van die jongen dat hij niet kiest voor het geld maar voor de club met het meeste vertrouwen en de beste supporters,hoop alleen dat we hem met zijn allen blijven steunen in goede en slechte tijden,want niet iedereen is altijd top,dit heeft die jonge nodig......of ....wordt...het ....bulgarije???????????????? hoop dat hij snel kan gaantrainen
Discussie gesloten.
25 juli 2012 01:07
sjoen-mestreech
Gold Boarder
@ speedy-45 er is een danny/fortuna topic daar kun je de troep in zetten.
On topic
Tot die tarik bhar nog een verlenging krijgt
Heeft nog geen bal geraakt. geen spelinzicht, doet zich geen moeite een bal binnen te houden, absoluut niet balvast.Geen meerwaarden voor mvv.Sorry maar stuur deze jongen maar richting het lijstje transfervrije spelers.
De sankov die vanavond heeft gespeeld in eijsden mag voor mij wel blijven. wil soms iets meer als mogelijk is,maar dat valt hem af te leren. Voorlopig prima om de laatste 20 minuten mee te voetballen.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 02:39
Karakter
Platinum Boarder
We kunnen er dan waarschijnlijk vanuit gaan dat Bhar een contract gaat krijgen, anders verlengen ze zijn stage niet. Of ze doen dat omdat er nog geen duidelijkheid is omtrent Schreurs. Komt Schreurs, vertrekt Bhar. Komt Schreurs niet, mag Bhar blijven. Zoiets zal het wel worden..
Discussie gesloten.
25 juli 2012 08:08
Us Clubke
Platinum Boarder
Na de wedstrijd van gisteren waar voornamelijk alle (mogelijke) reserves hebben gespeeld en met de komende wedstrijd van as. vrijdag tegen Westerloo zal er tijdens het weekend wel geëvalueerd worden (en hopelijk ook een beslissing worden genomen) mbt. alle test spelers.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 08:14
Er ging gisteren een gerucht dat vandaag mvv om 17.00 een afrondend gesprek heeft met een aanvaller dus ben benieuwd
Discussie gesloten.
25 juli 2012 09:03
Jim Cemint
Platinum Boarder
sjoen-mestreech schreef : De sankov die vanavond heeft gespeeld in eijsden mag voor mij wel blijven. wil soms iets meer als mogelijk is,maar dat valt hem af te leren. Voorlopig prima om de laatste 20 minuten mee te voetballen.
Spelers halen die goed zijn om de laatste 20 minuten mee te voetballen, hoeft wat mij betreft niet. Daar hebben we er al genoeg van. Spelers die MVV eventueel nu nog haalt, moeten van absolute meerwaarde zijn en dus elke week 90 minuten spelen. Daarom zou ik Stankov niet contracteren. Moet ik wel bijzeggen dat ik hem alleen gisteren heb zien spelen. En toen vond ik hem dus geen meerwaarde hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u San Marco
Discussie gesloten.
25 juli 2012 09:52
Laat die 2 jongens van Stankov maar lekker ballen in de buurt van 045 , heb er een gisteren gezien , was helaas te min .
Discussie gesloten.
25 juli 2012 09:53
de bok schreef : Laat die 2 jongens van Stankov maar lekker ballen in de buurt van 045 , heb er een gisteren gezien , was helaas te min .
is 2 haave neet eine gaanse ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
25 juli 2012 10:36
25 juli 2012 10:41 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Dit moeten we doen met de Stankov's en Bhar. Alle drie hebben geen meerwaarde voor MVV. Dan zie ik nog liever onze eigen jeugd op het veld staan.
Aon de géng
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden