Transfergeruchten seizoen 2012/2013

27 juli 2012 11:01
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1276

De reservebank schreef : Ik ben ontzettend trots en verheugd met de prestaties van het bestuur van MVV Maastricht op sportief en financieel vlak. Ze hebben, ondanks het vastgestelde salarisplafond van € 50.000, het voor elkaar gekregen om een elftal samen te stellen dat naar mijn idee mee kan strijden om de eerste 9 plekken in de Jupiler League. Aankopen als, Labylle Gillis, Rutjes, Veldmate, Scheurs en Castro zijn voor Jupiler League begrippen namelijk prima aankopen.

Daarnaast ben ik ontzettend blij met het gegeven dat vrijwel alle potentiele basisspelers van MVV Maastricht een doorlopend contract hebben. Alleen Esajas ( ben ik persoonlijk niet rouwig om) en van Hyfte hebben voor volgend seizoen een aflopend contract. Dat betekent dat MVV Maastricht, voor wat het waard is, kan bouwen aan elftal dat de komende jaren alleen maar sterker wordt. Bijkomend voordeel is dat mensen zich niet zo druk hoeven te maken over de kwaliteit van de selectie voor volgend jaar.

Ten slotte, wil ik de mensen die betrokken zijn bij het samenstellen van de selectie ook een pluim geven voor het feit dat wij als één van de weinige clubs in de Jupiler League het kunnen stellen zonder gehuurde spelers.

Bedankt voor jullie inzet!

Helemaal mee eens. Ik denk dat een bijzonder woord van dank uit mag gaan naar Ron Elsen en Rene Trost. CHAPEAU MANNEN. :thumbsup: :applaus: Ik hoop dat Trost na komend seizoen ook bijtekent. Als ik me niet vergis is het contract van Trost na dit seizoen ook afgelopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, Prikske
Discussie gesloten.
27 juli 2012 11:40
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1277

De reservebank schreef : Ik ben ontzettend trots en verheugd met de prestaties van het bestuur van MVV Maastricht op sportief en financieel vlak. Ze hebben, ondanks het vastgestelde salarisplafond van € 50.000, het voor elkaar gekregen om een elftal samen te stellen dat naar mijn idee mee kan strijden om de eerste 9 plekken in de Jupiler League. Aankopen als, Labylle Gillis, Rutjes, Veldmate, Scheurs en Castro zijn voor Jupiler League begrippen namelijk prima aankopen.

Daarnaast ben ik ontzettend blij met het gegeven dat vrijwel alle potentiele basisspelers van MVV Maastricht een doorlopend contract hebben. Alleen Esajas ( ben ik persoonlijk niet rouwig om) en van Hyfte hebben voor volgend seizoen een aflopend contract. Dat betekent dat MVV Maastricht, voor wat het waard is, kan bouwen aan elftal dat de komende jaren alleen maar sterker wordt. Bijkomend voordeel is dat mensen zich niet zo druk hoeven te maken over de kwaliteit van de selectie voor volgend jaar.

Ten slotte, wil ik de mensen die betrokken zijn bij het samenstellen van de selectie ook een pluim geven voor het feit dat wij als één van de weinige clubs in de Jupiler League het kunnen stellen zonder gehuurde spelers.

Bedankt voor jullie inzet!

Helemaal mee eens. Ik denk dat een bijzonder woord van dank uit mag gaan naar Ron Elsen en Rene Trost. CHAPEAU MANNEN. :thumbsup: :applaus: Ik hoop dat Trost na komend seizoen ook bijtekent. Als ik me niet vergis is het contract van Trost na dit seizoen ook afgelopen.

Ik sluit me helemaal aan bij reservebank en Aloy Agu! Alle lof inderdaad naar Elsen en Trost :woohoo: .
Zoals al eerder vermeld, contract van van Hyfte loopt nog door tot 2014 :whistle: .
Nu nog een rechtsback met veel potentieel en perspectief. Ook daar heb ik alle vertrouwen in dat de wijze mannen van MVV een goede keuze maken. Ik ga al een aantal MVV jaren mee (ook de Angel Side periode :evil: :thumbsup: ) en heb nu echt de indruk dat onder deze directie/bestuur/leiding in de meest stabiele periode verkeert. Duidelijkheid en consequentie ! :applaus: :thumbsup: :applaus:

ps: Welkom terug Danny!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
27 juli 2012 16:06
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1278
Heeft er iemand overigens een idee van spelers die in aanmerking komen voor het vervangen van castellana?
Discussie gesloten.
27 juli 2012 18:14
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1279
Castellana was vandaag zelf op klein Geusselt om over een nieuw contract te praten aangezien hij niet in aanmerking kwam voor een contract bij Metz(?). Dus wordt een leuk jaar!
Discussie gesloten.
27 juli 2012 18:25
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1280

Sjeng14 schreef : Castellana was vandaag zelf op klein Geusselt om over een nieuw contract te praten aangezien hij niet in aanmerking kwam voor een contract bij Metz(?). Dus wordt een leuk jaar!

Dit zou ik heel leuk vinden heb in de voorbereiding geen betere gezien als Castellana.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 19:08
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1281

Boredass schreef :

Sjotelsplak schreef :

Boredass schreef : Nu zal het hier ook wel stiller worden tot december.
mss dat die ene stankov een klein contractje gaat krijgen, maar er zullen zeker geen basiswaardige spelers mee bijkomen.

Wellicht dat als Castellana nergens aan de bak komt dat hij toch genoegen neemt met het aanbod dat MVV hem heeft gedaan. Al is dit meer een hoop dan dat ik het echt verwacht

Ik denk dat idd meer hoop. Laurent heeft zover ik weet niet eens de kans gehad om opnieuw te reageren op het eerder gedane bod, want mvv heeft hem niet eens meer uitgenodigd, terwijl hij zat te wachten op een nieuw gesprek

Dan heeft hij dus toch een gesprek gekregen, Boredass, of niet? We zullen zien of er iets uitkomt

....
Discussie gesloten.
27 juli 2012 19:20
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1282
Mooi om te horen dat Schreurs toch voor ons MVV kiest.

Alleen de laatste zin in het artikel van de limburger vind ik erg insinuerend. Laat het bestuur nu hun eigen salarisplafond los voor deze spits? Als ik deze zin lees, kan het opgevat worden als dat er al uitzondering zijn binnen de selectie van dit seizoen.

Iemand die hier meer over weet. Ik dach dat de 50k nog steeds de limiet was.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 19:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1283
Volgens mij heb ik gelezen dat MVV de 50k limiet niet heeft overschreven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
27 juli 2012 20:26
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1284

Equinox schreef :

Boredass schreef :

Sjotelsplak schreef :

Boredass schreef : Nu zal het hier ook wel stiller worden tot december.
mss dat die ene stankov een klein contractje gaat krijgen, maar er zullen zeker geen basiswaardige spelers mee bijkomen.

Wellicht dat als Castellana nergens aan de bak komt dat hij toch genoegen neemt met het aanbod dat MVV hem heeft gedaan. Al is dit meer een hoop dan dat ik het echt verwacht

Ik denk dat idd meer hoop. Laurent heeft zover ik weet niet eens de kans gehad om opnieuw te reageren op het eerder gedane bod, want mvv heeft hem niet eens meer uitgenodigd, terwijl hij zat te wachten op een nieuw gesprek

Dan heeft hij dus toch een gesprek gekregen, Boredass, of niet? We zullen zien of er iets uitkomt

Is mij. Niks over bekend
Discussie gesloten.
28 juli 2012 05:30
marinesjeng
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1285
Schreurs: tweejarig contract bij MVV

Danny Schreurs staat op het punt een tweejarig contract bij MVV te tekenen. De Maastrichtse club onderhandelde de afgelopen dagen intensief met de 24-jarige aanvaller. Streekrivaal Fortuna was ook in de race, maar kreeg donderdag van de zaakwaarnemer van Schreurs te horen dat het aanbod uit Sittard definitief is afgeslagen.

Voetbal
Van onze verslaggever

MVV voerde meerdere gesprekken met Schreurs, die geboren en getogen is in Maastricht en opgeleid werd in de eigen jeugd. De speler legde naast het aanbod van Fortuna ook interesse van Sparta en enkele clubs uit het buitenland naast zich neer. Coach René Trost rekent op zijn terugkeer. ,,Ik proefde in de gesprekken met Danny dat MVV een speciale betekenis voor hem heeft. Wij willen hem in ieder geval heel graag erbij hebben.” De onderhandelingen zijn inmiddels in de eindfase beland. Beide kampen praten nog over enkele details in het contract. Schreurs stond vorig seizoen onder contract bij Willem II, dat hem na de winterstop aan Fortuna verhuurde. Daarna wist hij een transfervrije status af te dwingen.

(bron DDL)
Discussie gesloten.
28 juli 2012 06:01
marinesjeng
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1286
Zoals eerder gezegd, ben ik ook blij met de werkwijze van ons MVV bestuur. Met de komst van Mark Veldmate, Nathan Rutjes, zoals het naar uit ziet Danny Schreurs en het goed opleiden van onze jeugdspelers, wilt zeggen dat steeds meer spelers in de JL het wel zien zitten in het Maastrichtse. Ik ben van mening dat MVV een reuze voorsprong heeft ten opzichte van de andere BVO's als het gaat om het "semi-prof" voetbal. Steeds meer lijkt men te realiseren dat het voetbal (op het veld) van relatief korte duur is en dat er na het voetbal ook brood (liefst met beleg) op de plank moet verschijnen en dus een opleiding/baan naast het voetbal nemen. MVV plukt hier de vruchten van en zo komen er steeds "betere" voetballers naar het zuiden, wat mij (en hopelijk vele met mij) zeer positief stemt.

Zoals eerder vermeld, MVV chapeau en een grande merci voor al het harde werk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske
Discussie gesloten.
28 juli 2012 08:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1287

Sjeng14 schreef : Castellana was vandaag zelf op klein Geusselt om over een nieuw contract te praten aangezien hij niet in aanmerking kwam voor een contract bij Metz(?). Dus wordt een leuk jaar!

Hier is niks van waar!!!
Bron Castellana zelf!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 10:05
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1288
Dit zei ik ook al toen bekend werd dat MVV de voorloper is mbt semiprof contracten.
Ik denk dat de hele juup league met semiprof contracten.
In de 90er jaren was dat ook al als ik me niet vergis.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 10:10
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1289

Ga toch weg met je castellana als ik mvv was zou ik hem nog niet willen al nam hij geld mee.Komen ze ergens anders niet aan de bak willen ze terug komen pfffff .Alsof het zonder castellana geen mooi jaar word.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 10:19
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1290

Armand schreef :

Ga toch weg met je castellana als ik mvv was zou ik hem nog niet willen al nam hij geld mee.Komen ze ergens anders niet aan de bak willen ze terug komen pfffff .Alsof het zonder castellana geen mooi jaar word.

Zou jij direct flink inleveren op je salaris als jou baas dat zou vragen?? Of als je een kans had om ergens beter te worden, zou jij dat niet doen?? Kom op, vind het niet zo netjes om zo over Laurent te praten. Je weet ook niet wat in de gesprekken tussen MVV en Laurent gezegd is geworden...
Ik zou het super vinden als Laurent toch weer de kleuren van MVV draagt komend seizoen. Laurent is unne sjeng!!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden