Transfergeruchten seizoen 2012/2013

29 juli 2012 21:43
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1321

Maosbrögk schreef : Cassie...????? Wordt hier steeds gekker ;)

Van mij hoeft Castelana ook absoluut niet terug te komen. Middelmatige verdediger. Zijn rushes werden steeds minder en met name de efficiency was minimaal. Daarnaast had hij ook fantastische voorzet in huis. Was wel erg sterk fysiek gezien.
Ik vind Mustafa een prima alternatief. Hij is nog jong en de vraag is of hij het zoveel wedstrijden vol gaat houden, maar hij is snel, fysiek ook sterk en enorm gretig. Hij heeft me in de oefenwedstrijden die ik heb gezien positief verrast.
Hij zal een stuk goedkoper zijn en qua kwaliteit leveren helemaal niet zoveel in (als we al inleveren..).
Persoonlijk zou ik wel graag een ervaren oud-rechtsback zien (zoals die gast van De Graafschap, waarvan ik de naam niet kan uitspreken, laat staan schrijven).
Maar "Cassie" is een gepasseerd station.

Joa Cassie :) moos ins die aander koosnaampjes vaan us dames huure veur us speulers ;)
Discussie gesloten.
29 juli 2012 22:55
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1322
Nee er stonden al meerdere berichten over rechtsbackpositie. Trouwens, ik stond zelf op Klein Geusselt toen hij langsliep en de mensen die er ook stonden waren het er allemaal over eens dat het over een gesprek ging tussen hem en de clubleiding over een eventueel contract. Als het dan uiteindelijk niet door gaat, kan ik er ook niks aan doen maar was de informatie wel juist. Maar goed, einde onderwerp Castellana dan bij deze.

Over Schreurs weet ik het bijna wel zeker, aangezien ik contact heb met een persoon die hier over gaat.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 03:34 30 juli 2012 03:36 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1323

marke schreef : Joa Cassie :) moos ins die aander koosnaampjes vaan us dames huure veur us speulers ;)

Iech bin wel benuid nao die naome... Geef 'r 's 'n paar...

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Discussie gesloten.
30 juli 2012 08:12
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1324
ik vind het weggegooid geld als je nog een rechtsback gaat halen ,waarom denkt ik dat,. je hebt mogelijkheden genoeg om die plek op te vullen eerste keus mustafha ,tweede keus stankov mits hij een contract krijgt derde keus in nood kun je altijd nog kuipers een keer gebruiken .kom nou niet met geen ervaring ,die krijgt je alleen als je iemand de kans geeft en hem daar laat spelen en ik vindt en denkt dat mustafha dat aankan.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 08:55
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1325

Ben Salemans schreef :

marke schreef : Joa Cassie :) moos ins die aander koosnaampjes vaan us dames huure veur us speulers ;)

Iech bin wel benuid nao die naome... Geef 'r 's 'n paar...

hahaha kinne ver beter un topic beginne,de koosnaampjes vaan us speulers!
Discussie gesloten.
30 juli 2012 10:39
since1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1326
Had toch gedacht dat het in het weekend rond zou zijn met danny schreurs, ben pas 100% tevreden als er een handtekening onder het contract staat.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 11:07
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1327
Die handtekening komt er a.s. woensdag since1902. Als de keuring van morgen tenminste geen gekke dingen oplevert. Vanaf vandaag traint hij mee. Aldus mvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke, Prikske
Discussie gesloten.
30 juli 2012 12:44
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1328
Zou ook niks meer investeren in de rechtsbackpositie. Geef die Moustafa vertrouwen en een kans.
Dan hebben we hier over een tijdje misschien wel een verbeterde Cas
Discussie gesloten.
30 juli 2012 12:57
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1329
Ik zou als je de middelen hebt juist wel investeren in een ervaren defensie, op elke linie heb je je nu versterkt, het zou zonde zijn als je het risico gaat lopen dat je open huis houdt achterin. De tegen goals kosten je de punten, niet de niet afgemaakte kansen.

Ik zou dus wel extra investeren, draai je nu al een uitstekend seizoen, dan is dat alleen maar extra reclame voor MVV.

Voor mij mag er nog een middenvelder, aanvaller, centrale verdediger en back bij als er de middelen voor zijn. ( Ik ben overigens al dik tevreden met de huidige aankopen.)
Discussie gesloten.
30 juli 2012 13:17
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1330
Ik ben heel tevreden met de selectie en de aankopen/versterkingen tot nu toe!

Zoals ik eerder al zei had ik er heel graag een ervaren rechtback erbij, mijn voorkeur zou uitgaan naar (reeds door mede forum leden genoemde) Muslu Nalbantoglu. Mits hij uiteraard finacieel haalbaar is.
Als we wij daarbij ook nog de gebr. Stankov erbij houden dan zie ben ik een gelukkig (MVV) mens :lachen: Laten ze zich maar bewijzen of met het huidige niveau meekunnen en kunnen ontwikkelen.

Wat betreft Castellana, hij zal het huidige en hogere niveau van MVV niet aankunnen. Veel goodwill, sterk en onverwoestbaar maar te vaak als een blind paard voetballend...tactisch en technisch beduidend minder. Dus naar mijn mening, geen nieuw contract aanbieden.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 13:24
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1331
met de spelers die er nou voor handen zijn houdt jij geen open huis achterin ik zou eerder nog kijken voor een exstra verdedigende middenvelder,of de centjes lekker achter de hand houden voor later.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 13:30
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1332

dreekemvvke schreef : met de spelers die er nou voor handen zijn houdt jij geen open huis achterin ik zou eerder nog kijken voor een exstra verdedigende middenvelder,of de centjes lekker achter de hand houden voor later.

Ook geen slechte optie, maar ben wel bang voor schorsingen of blessures....daarbij maak ik me ook zorgen om de ontwikkeling van Kuipers....
Discussie gesloten.
30 juli 2012 13:43
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1333
Ik heb wel vertrouwen in het bestuur zoals zij mij ook al verrast hebben met de komst van castro, gillet, rutjes en boven al schreurs. Mocht trost een rechtsback willen dan zal die er ook wel komen. Geen angst...en anders nu proberen en wanneer echt nodig in de winterstop kijken. Hebben vind ik nu voor jupiler league gedachten en prima selectie....
Discussie gesloten.
30 juli 2012 13:47
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1334

Prikske schreef : Wat betreft Castellana, hij zal het huidige en hogere niveau van MVV niet aankunnen. Veel goodwill, sterk en onverwoestbaar maar te vaak als een blind paard voetballend...tactisch en technisch beduidend minder. Dus naar mijn mening, geen nieuw contract aanbieden.

Dit is nu precies Castellana in een korte samenvatting. Jij ziet het ten minste goed! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Prikske
Discussie gesloten.
30 juli 2012 14:04
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1335
Jammer voor al die supporters die Laurent vaak als speler vd wedstrijd benoemden ... ze hebben het allemaal verkeerd gezien.
Het kan in het voetbal snel veranderen: spelers zijn passanten ... maar supporters ook :thumbsdown:
Ik denk dat we hem nog vaak zullen missen ..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden