Transfergeruchten seizoen 2012/2013
28 juli 2012 10:30
Laurant weet welk bod MVV heeft gedaan.
Hij zal dat nu moeten accepteren anders zal hij clubloos zijn.
Is ook fijn voor de Kuuper kan er afgewisseld worden als Rene besluit om Nick
rechtsback te zetten mi is hij een centrale verdediger.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 10:43
28 juli 2012 10:44 door Schapendonk.
Armand schreef :
Sjeng14 schreef : Castellana was vandaag zelf op klein Geusselt om over een nieuw contract te praten aangezien hij niet in aanmerking kwam voor een contract bij Metz(?). Dus wordt een leuk jaar!
Ga toch weg met je castellana als ik mvv was zou ik hem nog niet willen al nam hij geld mee.Komen ze ergens anders niet aan de bak willen ze terug komen pfffff .Alsof het zonder castellana geen mooi jaar word.
Jawel, dat wordt het wel. Maar als ik dit even mag vergelijken met een ketting, heb je meteen de zwakste schakel te pakken. Ik vind Castellana een hard werkende voetballer en daarnaast een zeer symphatiek persoon die hondstrouw is aan het MVV-publiek. Echter ben ik soms bang voor die "schoonheidsfoutjes" die er maar niet uit willen . Ook in de NC maakte hij cruciale fouten. En laat dit nu juist een periode zijn waarin dit niet mag gebeuren. Van mij mag hij zeker blijven, maar dan moeten we er dus wel rekening mee houden dat het af en toe mis kan gaan.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 11:02
Castellana mag voor mij vandaag nog terug keren in geusselt het is gewoon een tank die door blijft gaan en een geweldige persoonlijkheid en die schoonheids foutjes wie heeft ze niet!
Hoop snel te kunnen zeggen Laurent welkom terug!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
28 juli 2012 11:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Hij hoopt nog een club te vinden of dat Mvv zal zijn zullen we moeten afwachten.
Hij wil wel graag dat weet ik.
Maar denk niet dat hij bij ons te bewonderen is dit jaar.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 11:36
Laurent is een van de weinige MVV-spelers die óók eens een diagonale dieptepass durft te geven, die uiteraard soms niet op de juiste plaats aankomt. Dat heb ik liever dan een speler die geen fout durft te maken en daardoor b.v. geen diagonale dieptepass durft te geven om het risico te vermijden dat die niet aankomt. Foutloze spelers voor zover die bij MVV rondlopen en die zich vaak beperken tot risicoloze zijpassjes naar hun medespelers zijn niet altijd de beste spelers. Laurent is wat mij betreft dan ook van harte welkom bij MVV. !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk
Discussie gesloten.
28 juli 2012 11:44
Ik ben het eens maar dit is niet wat ik precies bedoelde. Ik bedoelde meer de verstrooidheid die in deze persoon soms aanwezig is.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 11:44
Laurent heeft altijd, maar dan ook altijd zijn stinkende best gedaan voor MVV en had ook een goede relatie met het publiek. Op de rechtsbackpositie zijn we er tot nu toe op achteruit gegaan en dus zou ik Laurent heel graag willen terugzien.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 11:49
En dit is nu precies waar Castellana het van moet hebben. Van zijn stinkende best doen.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 11:57
Jammer dat de boel hier weer wordt opgehitst door 1 zo'n Castellana bericht. Zal nog wel een rechtsback komen naar MVV, maar zal niet Laurent zijn.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 12:39
Mienclub1902
Platinum Boarder
MVV weet wat het aan Castellana heeft, een goeie opkomende back, met een goeie rush en goede instelling, maar ook met regelmatig foutjes.
Het is toch ook zo dat MVV hem een aanbieding heeft gedaan, die hijzelf geweigerd heeft, vervolgens weer zelf aangaf weer bij MVV te willen blijven, toen weer naar Metz op proef en nu weer terug(??).
Ik denk dat Castellana blij mag zijn als hij bij MVV mag blijven, er is toch niet of nauwelijk interresse in hem, dit zegt voldoende.
Ik denk dat hij zichzelf vooral niet moet overschatten.
Wellicht dat MVV een andere rechtsback op het oog heeft, ik verwacht ook dat Antonio Stankov definitief naar MVV gaat komen, is best aardig inzetbaar als back/verdegende middelvelder (breedte-investering).
Discussie gesloten.
28 juli 2012 14:18
vendelplaya
Fresh Boarder
Voor mij mag Castellana zeer zeker blijven bij MVV. Alleen jammer dat hij in 1e instantie heeft geweigerd.Maar als we het over een werkpaard hebben ,dan is Laurent dat zeer zeker. Een voorbeeld voor vele spelers van MVV. Hopende dat ie blijft.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 15:31
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ook ik zou castellana graag willen zien, maar ik denk dat hij of zijn zaakwaarnemer teveel geld vraagt. Ik denk dat MVV hem een marktconform salaris heeft aangeboden aan de hand van zijn kwaliteiten,en misschien zelfs nog wel meer. Als castellana dan nog steeds niet wilt komen is dat jammer maar dat houd het ook op.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
28 juli 2012 15:42
Mestreechter geis
Senior Boarder
Ik vind hem qua inzet en passie goed voor MVV,maar meer voor de breedte eigenlijk.Ik zie liever een back komen die niet alleen het moet hebben van rushes met passes waaruit nooit iets uitkomt.Het is meestal hoog en hard over. Dan liever een opbouwende back waarbij de ballen niet zomaar worden ingeleverd.Hij is wel iemand die je een man aanwijst en zegt die is van jou en je laat hem geen minuut uit het oog.Mandekken kan hij wel. Een goed voorbeeld was het jaar dat Boerrighter bij RKC in de Geusselt onzichtbaar was en dat terwijl die speler de speler van het jaar was in mijn ogen.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 15:42
Ja want die Stankov was me toch ook een potje drama gister zeg. Laurent zal het wel leuk vinden in dit team te spelen (ook met oude bekende Schreurs). Van te voren was ook niet zeker dat MVV dit team zou krijgen he dus ik denk dat hij nu al te graag bij MVV wilt spelen. Als MVV een betere back kan halen moeten ze dat zeker doen, anders mag hij komen
Discussie gesloten.
28 juli 2012 17:20
Nou Pepernoot,je kan ook overdrijven zeg.Hij speelde absoluut beter dan kuipers in de eerste helf.
Ik zie graag voor de rb positie Nalbantogu komen.Heeeft momenteel geen club maar waarschijnlijk ook niet betaalbaar voor MVV.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden