Transfergeruchten seizoen 2012/2013
28 juli 2012 17:50
Smicerke schreef : Nou Pepernoot,je kan ook overdrijven zeg.Hij speelde absoluut beter dan kuipers in de eerste helf.
Ik zie graag voor de rb positie Nalbantogu komen.Heeeft momenteel geen club maar waarschijnlijk ook niet betaalbaar voor MVV.
Ik heb 5 minuten op hem gelet, hij schoot 2x de bal over de zijlijn en 1x bij een tegenstander in de voeten. Kuipers is eigen jeugd en nog jong + geen rechtsback. Als je een rechtsback haalt haal dan een beetje fatsoenlijke back. Voor meer dan een amateur contract hoeft hij voor mij echt niet te blijven.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 18:55
pepernoot schreef :
Smicerke schreef : Nou Pepernoot,je kan ook overdrijven zeg.Hij speelde absoluut beter dan kuipers in de eerste helf.
Ik zie graag voor de rb positie Nalbantogu komen.Heeeft momenteel geen club maar waarschijnlijk ook niet betaalbaar voor MVV.
Ik heb 5 minuten op hem gelet, hij schoot 2x de bal over de zijlijn en 1x bij een tegenstander in de voeten. Kuipers is eigen jeugd en nog jong + geen rechtsback. Als je een rechtsback haalt haal dan een beetje fatsoenlijke back. Voor meer dan een amateur contract hoeft hij voor mij echt niet te blijven.
5 hele minuten op hem gelet? En uit die 5 hele minuten kan jij oordelen of iemand beter is of niet? Ik hoor meerdere mensen hier positief over de gebroeders Stankov praten. Zo zeg je dat Kuipers nog jong is maar zo zijn de Stankov's ook pas rond de 21 jaar, ook al hebben ze zo'n grijs haar
.
Denk dat Trost wel weet of deze jongens iets voor MVV kunnen betekenen of niet, hij kent ze tenslotte ook nog van zijn Roda tijd.
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox
Discussie gesloten.
28 juli 2012 19:02
Boredass
Platinum Boarder
geef die stankov maar een amateurcontract
En Laurent zal heus niet terugkomen, niet dat hij niet meer wil, maar mvv wil hem blijkbaar niet.
Of ze hebben nog een back op het oog en nu Scheurs rond is weten ze wat ze nog kunnen uitgeven,maar meer waarschijnllijker is het geld nu echt op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
28 juli 2012 21:53
28 juli 2012 21:54 door Anna D..
Klopt, ik ga ervan uit dat het een onbekende naam zal zijn voor velen die rechtsback ala Labylle destijds. 2e elftal van een grotere Belgische club.
Discussie gesloten.
28 juli 2012 22:30
Nao Väöre
Platinum Boarder
Boredass schreef : geef die stankov maar een amateurcontract
En Laurent zal heus niet terugkomen, niet dat hij niet meer wil, maar mvv wil hem blijkbaar niet.
Of ze hebben nog een back op het oog en nu Scheurs rond is weten ze wat ze nog kunnen uitgeven,maar meer waarschijnllijker is het geld nu echt op.
Laurent "terughalen" zou geen slechte zaak zijn. Met Laurent weet je wat je hebt. Met een nieuwe back is het afwachten.
Aangezien Laurent niet naar Metz gaat en nog geen nieuwe club heeft, zouik zeggen gooi eens een balletje op. Ik hoop dat het bestuur niet eigenwijs is en spoedig contact met hem opneemt. Heeft genoeg getraind en/of wedstrijden gespeeld.
Daarnaast was hij geliefd bij de aanhang
Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox
Discussie gesloten.
28 juli 2012 23:24
peter ruiver
Platinum Boarder
nao et aafketse van de transfer Plet nao VVV-Venlo, haop ich det MVV schjnel de handjtaekening van Schreurs krieg.
Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
29 juli 2012 15:41
Ivinho schreef :
pepernoot schreef :
5 hele minuten op hem gelet? En uit die 5 hele minuten kan jij oordelen of iemand beter is of niet? Ik hoor meerdere mensen hier positief over de gebroeders Stankov praten. Zo zeg je dat Kuipers nog jong is maar zo zijn de Stankov's ook pas rond de 21 jaar, ook al hebben ze zo'n grijs haar .
Denk dat Trost wel weet of deze jongens iets voor MVV kunnen betekenen of niet, hij kent ze tenslotte ook nog van zijn Roda tijd.
haha ik heb de hele 2e helft op hem gelet maar ik bedoel dat binnen 5 minuten die dingen al fout gingen. Ik weet dat ze jong zijn maar als hij niet beter is dan Kuijpers vind ik dat ze beter hun energie in hem kunnen steken voor die positie. Maar je hebt gelijk, als Trost anders beslist heb ik er vrede mee. Het is tenslotte maar mijn mening he
Discussie gesloten.
29 juli 2012 15:42
peter ruiver schreef : nao et aafketse van de transfer Plet nao VVV-Venlo, haop ich det MVV schjnel de handjtaekening van Schreurs krieg.
Donkere wolken hangen boven Maastricht..... (grepke)
Discussie gesloten.
29 juli 2012 16:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Heb danny gister nog gesproken. Komt goed! Gaat snel getekend worden!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
29 juli 2012 18:44
Ik snap niet waarom iedereen persé een rechtsback erbij wilt. Als Castellana terugkomt is het mooi meegenomen, anders is het nog geen ramp! We hebben Winkens,Labylle,Kuipers,Knops,Gillis,Verdellen en Moustafa. Daarvan zou je toch ook eens Labylle op rechts kunnen zetten en Winkens gewoon op links? Een andere optie is Gillis eens uitproberen.
Ik heb trouwens vernomen dat Schreurs dinsdag wordt gekeurd en woensdag een twee-jarig contract tekent.
Discussie gesloten.
29 juli 2012 18:59
Sjeng14 schreef : Ik snap niet waarom iedereen persé een rechtsback erbij wilt. Als Castellana terugkomt is het mooi meegenomen, anders is het nog geen ramp! We hebben Winkens,Labylle,Kuipers,Knops,Gillis,Verdellen en Moustafa. Daarvan zou je toch ook eens Labylle op rechts kunnen zetten en Winkens gewoon op links? Een andere optie is Gillis eens uitproberen.
Ik heb trouwens vernomen dat Schreurs dinsdag wordt gekeurd en woensdag een twee-jarig contract tekent.
Iemand met zijn verkeerde been als rechtsback neerzetten lijkt mij niet zo verstandig. Bovendien, laat Kuipers veel steken vallen als rechtsback. Moustafa kan als rechtsback spelen, maar hij is nog geen volwaardige rechtsback, vandaar dat we op deze positie een versterking nodig hebben.
Discussie gesloten.
29 juli 2012 19:00
29 juli 2012 19:04 door Dave1902.
Sjeng14 schreef : Ik snap niet waarom iedereen persé een rechtsback erbij wilt. Als Castellana terugkomt is het mooi meegenomen, anders is het nog geen ramp! We hebben Winkens,Labylle,Kuipers,Knops,Gillis,Verdellen en Moustafa. Daarvan zou je toch ook eens Labylle op rechts kunnen zetten en Winkens gewoon op links? Een andere optie is Gillis eens uitproberen.
Gillis is aangekocht als centrale verdediger,je gaat toch ook geen spits kopen om hem in de verdediging te zetten.
Labylle op rechts zetten en Winkens op links??
Kom op zeg,een van je betere spelers op een positie zetten waar hij waarschijnlijk nog nooit gespeeld heeft.Terwijl hij op de linkerflank zowel verdedigend als aanvallend belangrijk zal zijn voor dit elftal.
Je noemt in je rijtje 7 spelers waarvan er in werkelijkheid maar 2 op dit moment in aanmerking komen voor de rechtsback positie ; Kuipers,of Moustafa.Beide spelers waarvan je niet mag verwachten dat ze 38 wedstrijden een stabiel niveau halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
29 juli 2012 19:59
De hele discussie over een rechtsback (die zeker nodig is) werd trouwens weer opgelaaid door jou toch, met je onzinbericht dat Castellana op Klein Geusselt gesignaleerd was. Voor de rest hou je er rare gedachtes op na wat betreft de invulling op die plek zoals hier al terecht wordt gezegd.
Hoop dat je bron wat betreft Schreurs deze keer wel betrouwbaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke
Discussie gesloten.
29 juli 2012 20:37
Iech kin uugh ein dink vertelle en mien bron is 100% betrouwbaar Cassie kump neet!
Heer heet ough totaal gein contact mie gehad met MVV! Dus op momint is Cassie gaar neet oan de orde bij MVV.
O joa veur tot eine vreug wee is dien bron dat is cassie himself.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Mebwaster
Discussie gesloten.
29 juli 2012 21:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Cassie...????? Wordt hier steeds gekker
Van mij hoeft Castelana ook absoluut niet terug te komen. Middelmatige verdediger. Zijn rushes werden steeds minder en met name de efficiency was minimaal. Daarnaast had hij ook fantastische voorzet in huis. Was wel erg sterk fysiek gezien.
Ik vind Mustafa een prima alternatief. Hij is nog jong en de vraag is of hij het zoveel wedstrijden vol gaat houden, maar hij is snel, fysiek ook sterk en enorm gretig. Hij heeft me in de oefenwedstrijden die ik heb gezien positief verrast.
Hij zal een stuk goedkoper zijn en qua kwaliteit leveren helemaal niet zoveel in (als we al inleveren..).
Persoonlijk zou ik wel graag een ervaren oud-rechtsback zien (zoals die gast van De Graafschap, waarvan ik de naam niet kan uitspreken, laat staan schrijven).
Maar "Cassie" is een gepasseerd station.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden