Transfergeruchten seizoen 2012/2013
26 juli 2012 17:45
vleegtuigvawwer
Fresh Boarder
MVV bijna rond met Danny Schreurs
Aanvaller Danny Schreurs gaat naar alle waarschijnlijkheid naar MVV Maastricht.
Technisch manager Ron Elsen bevestigt dat de onderhandelingen in de laatste fase zijn aanbeland. Donderdagavond hopen beide partijen tot een definitief akkoord te komen.
Schreurs was clubloos, nadat het contract met Willem ll werd ontbonden. Omdat hij daar eerder al weinig aan spelen toekwam, verkaste hij in de winterstop naar Fortuna Sittard. Fortuna wilde graag met de aanvaller verder, maar donderdag koos de Maastrichtenaar toch voor MVV. Schreurs komt uit de jeugdopleiding van de Maastrichtse club.
De overgang van Sittard naar Maastricht is pikant. Eerder kaapte Fortuna MVV-spits Prince Rajcomar voor de neus van MVV weg. Nu zijn de rollen omgedraaid en weet MVV de Fortuna-spits voor zich te winnen.
bron: l1.nl
Discussie gesloten.
26 juli 2012 22:25
26 juli 2012 22:26 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
UsMvvKe schreef : Danny Schreurs na MVV
Bron Teletext l1
Gegroet UsMvvKe
Kicke nao opa en marke kump noe usmvvke met unne foto
...wee vollug...neet mie anonniem mer hoppa...backus oppe internet kicke...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
26 juli 2012 22:42
Boredass
Platinum Boarder
Nu zal het hier ook wel stiller worden tot december.
mss dat die ene stankov een klein contractje gaat krijgen, maar er zullen zeker geen basiswaardige spelers mee bijkomen.
Discussie gesloten.
26 juli 2012 23:10
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Boredass schreef : Nu zal het hier ook wel stiller worden tot december.
mss dat die ene stankov een klein contractje gaat krijgen, maar er zullen zeker geen basiswaardige spelers mee bijkomen.
Wellicht dat als Castellana nergens aan de bak komt dat hij toch genoegen neemt met het aanbod dat MVV hem heeft gedaan. Al is dit meer een hoop dan dat ik het echt verwacht
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
26 juli 2012 23:22
Boredass
Platinum Boarder
Sjotelsplak schreef :
Wellicht dat als Castellana nergens aan de bak komt dat hij toch genoegen neemt met het aanbod dat MVV hem heeft gedaan. Al is dit meer een hoop dan dat ik het echt verwacht
Ik denk dat idd meer hoop. Laurent heeft zover ik weet niet eens de kans gehad om opnieuw te reageren op het eerder gedane bod, want mvv heeft hem niet eens meer uitgenodigd, terwijl hij zat te wachten op een nieuw gesprek
Discussie gesloten.
27 juli 2012 08:12
opadiehard
Platinum Boarder
Bij het artikel van vandaag in ddl staat althans dat mvv nog steeds financieele armslag heeft...dit mede door het vertrek van de duurdere jongens!...of zou daarmee bedoeld zijn tijdens de onderhandelingen met danny dat het geld gedeeltelijk zijn kant opging,en er dus nu niks meer te besteden is?
Wat gebeurd er met de stankovs?...met bahr?...we wachten maar af na vanavond maby meer duidelijkheid omtrent onze testers...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
27 juli 2012 08:34
De reservebank
Fresh Boarder
Ik ben ontzettend trots en verheugd met de prestaties van het bestuur van MVV Maastricht op sportief en financieel vlak. Ze hebben, ondanks het vastgestelde salarisplafond van € 50.000, het voor elkaar gekregen om een elftal samen te stellen dat naar mijn idee mee kan strijden om de eerste 9 plekken in de Jupiler League. Aankopen als, Labylle Gillis, Rutjes, Veldmate, Scheurs en Castro zijn voor Jupiler League begrippen namelijk prima aankopen.
Daarnaast ben ik ontzettend blij met het gegeven dat vrijwel alle potentiele basisspelers van MVV Maastricht een doorlopend contract hebben. Alleen Esajas ( ben ik persoonlijk niet rouwig om) en van Hyfte hebben voor volgend seizoen een aflopend contract. Dat betekent dat MVV Maastricht, voor wat het waard is, kan bouwen aan elftal dat de komende jaren alleen maar sterker wordt. Bijkomend voordeel is dat mensen zich niet zo druk hoeven te maken over de kwaliteit van de selectie voor volgend jaar.
Ten slotte, wil ik de mensen die betrokken zijn bij het samenstellen van de selectie ook een pluim geven voor het feit dat wij als één van de weinige clubs in de Jupiler League het kunnen stellen zonder gehuurde spelers.
Bedankt voor jullie inzet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Prikske
Discussie gesloten.
27 juli 2012 08:43
De reservebank schreef : Ik ben ontzettend trots en verheugd met de prestaties van het bestuur van MVV Maastricht op sportief en financieel vlak. Ze hebben, ondanks het vastgestelde salarisplafond van € 50.000, het voor elkaar gekregen om een elftal samen te stellen dat naar mijn idee mee kan strijden om de eerste 9 plekken in de Jupiler League. Aankopen als, Labylle Gillis, Rutjes, Veldmate, Scheurs en Castro zijn voor Jupiler League begrippen namelijk prima aankopen.
Daarnaast ben ik ontzettend blij met het gegeven dat vrijwel alle potentiele basisspelers van MVV Maastricht een doorlopend contract hebben. Alleen Esajas ( ben ik persoonlijk niet rouwig om) en van Hyfte hebben voor volgend seizoen een aflopend contract. Dat betekent dat MVV Maastricht, voor wat het waard is, kan bouwen aan elftal dat de komende jaren alleen maar sterker wordt. Bijkomend voordeel is dat mensen zich niet zo druk hoeven te maken over de kwaliteit van de selectie voor volgend jaar.
Ten slotte, wil ik de mensen die betrokken zijn bij het samenstellen van de selectie ook een pluim geven voor het feit dat wij als één van de weinige clubs in de Jupiler League het kunnen stellen zonder gehuurde spelers.
Bedankt voor jullie inzet!
Tom van Hyfte heeft een contract tot 2014.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 09:16
Ik hoop toch echt dat we een goede rechtsachter er bij krijgen.
Kuipers is een leuk talent maar komt beter tot zijn recht centraal achterin.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 09:17
Dat salarisplafond moeten jullie ook niet absoluut zien. Een speler vertelde mij vorig jaar dat MVV 1 vd beste premiesystemen vd eerste divisie heeft. Ook verdienen sommige jongens extra met werkzaamheden voor sponsors.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 09:23
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Een goed bonussysteem is ook prima. Hoe beter de resultaten, hoe hoger in de inkomsten zullen zijn. Dat je daar je salarisstructuur op aanpast is alleen maar goed.
Inderdaad hebben spelers de mogelijkheid te werken bij sponsoren of opleidingen te volgen etc. Gezien de gemiddelde JL speler niet financieel onafhankelijk zal worden van zijn voetbaljaren is dit toch een zeer belangrijk iets.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 10:03
27 juli 2012 10:04 door dreekemvvke.
jacques punt een vind ik dat nick veel te weinig snelheid heeft ,en zijn wendbaarheid is ook niet om over naar huis te schrijven laat zijn tegenstander te vaak binnendoor komen .het lijkt mij dat hij meer tot zijn recht komt als mandekker ,dan heeft hij het spel voorzicht
en kan hij zijn directe tegenspeler uitschakelen .ik zie in moustafha een veel betere rechtsback met die ene stankov als stand in.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 10:19
Roei baank
Platinum Boarder
Nog een bank, het moet niet gekker worden hier.
Naast een salarisplafond kan men creatief te werk gaan met de secundaire arbeidsvoorwaarden. Via een netwerk van relaties en sponsoren kan er veel geregeld worden voor “Dan the man”. Ik vermoed dat Sittard daar tekort is geschoten naast het feit dat voetballen in een bourgondische lucht natuurlijk veel gezonder is dan in een DSM wolk.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
27 juli 2012 10:21
27 juli 2012 10:22 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Ik vind ook dat er nog een rechtsback moet bijkomen, vindt Kuipers nog wat wisselvallig (is ook logisch, is nog jong), mist ook echte voetballende kwaliteiten, maar op karakter kan hij best een mannetje uitschakelen, prima toch.Je moet verschillende types hebben binnen een team die elkaar aanvullen. Heeft ook prima uitstraling en kleunt er lekker in.
Antonio Stankov is wat mij betreft een bruikbare breedte-investering waard, is ook een doorzetter, fysiek sterk en als verdedigende middenvelder/back bruikbaar alternatief om achter de hand te hebben, bij blessures/schorsingen.
Wat het salarisplafond betreft boeit het mij niet wie wat verdient en wie dat betaalt, mits MVV maar financieel gezond is en blijft en er door de salarisverschillen, maar geen scheve gezichten ontstaan in de selectie, maar goed is ook een taak van de technische staf om de verhoudingen binnen het team te bewaken. Heb daarin ook alle vertrouwen in de technische staf.
Kortom: ik vind dat MVV goed en ambitieus bezig is, is een compliment waard. Nu snel zorgen dat de handtekening van Danny Schreurs op contract staat. Op naar een prachtig seizoen.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 10:54
Hoppa eindelijk eens echt positief nieuws over Danny, nu zorgen inderdaad dat snel die handtekening word gezet onder dat contract.
Toch super om te horen dat Danny kiest voor zijn liefde MVV en niet voor het geld. En geloof me maar dat Danny er alles aan gaat doen om "zijn" MVV hogerop te brengen. Met hem in het team hebben we zeker kwaliteit erbij, absoluut een aanwinst!
Zo sjiek dit te lezen.
Welkom truk Danny!!!
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden