>
Ontvangen bedankjes 108
Armand schreef : Er ging gisteren een gerucht dat vandaag mvv om 17.00 een afrondend gesprek heeft met een aanvaller dus ben benieuwd
Nao Väöre schreef : Hoewel het een gerucht is, zou het best wel eens waar kunnen zijn. Ron Elsen heb ik niet gezien in Eijsden.
Wellicht voorbereidingen getroffen voor dit afsluitende gesprek. Ik hoop het, dat we een balvaste aanvaller kunnen contracteren.
Heb m gister niet gezien kon niet gaan kijken.Armand schreef : hmm zo ziet iedereen het toch weer anders zelf vind ik die Stankov wat gisteren mee deed helemaal niet zo slecht.
Of alleen de verdediger en anders geen van beide vind ik.Anna D. schreef : In de Gazet van Antwerpen wordt de interesse van RAFC in Van Tornhout bevestigd dus die wordt het in ieder geval niet. Ik ben benieuwd, zit op 1 lijn met Maosbrögk denk ook dat vandaag 'de verlosser' (die met zijn eigen topic) gepresenteerd wordt.
De verdedigende Stankov is niet heel slecht, maar goed ook niet een grote aanwinst. Als opvulling van de selectie mag die blijven, moet je wel meteen ook z'n broer erbij nemen.
Maosbrögk schreef :
Nao Väöre schreef : Hoewel het een gerucht is, zou het best wel eens waar kunnen zijn. Ron Elsen heb ik niet gezien in Eijsden.
Wellicht voorbereidingen getroffen voor dit afsluitende gesprek. Ik hoop het, dat we een balvaste aanvaller kunnen contracteren.
Ron Elsen was er weldegelijk gisteravond.
Op fortunahome wordt het gerucht steeds sterker dat Schreurs voor ons heeft gekozen en dat er vandaag bij MVV iemand gepresenteerd wordt (net als hier te lezen valt). Dat en de opmerkingen van Pepernoot zeggen mij genoeg:
Schreurs wordt vandaag gepresenteerd bij MVV.
Mestreechter geis schreef : Bron: limburger
Helaas, maar geen Danny Schreurs, genoeg keus op de markt en die zijn misschien nog wel beter dan Danny.Ik laat me weer verrassen door het bestuur.
Is inderdaad neet te bereike.sjoen-mestreech schreef : ik wil niet lastig doen maar ik kom al sinds 3uur vanmiddag niet meer op de website van dabglad de limburger?iemand ook dit probleem?
Sorry voor het off topic gaan.