Transfergeruchten seizoen 2012/2013

25 juli 2012 10:43
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1231
hmm zo ziet iedereen het toch weer anders zelf vind ik die Stankov wat gisteren mee deed helemaal niet zo slecht.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 10:45 25 juli 2012 10:48 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1232

Armand schreef : Er ging gisteren een gerucht dat vandaag mvv om 17.00 een afrondend gesprek heeft met een aanvaller dus ben benieuwd

Hoewel het een gerucht is, zou het best wel eens waar kunnen zijn. Ron Elsen heb ik niet gezien in Eijsden.
Wellicht voorbereidingen getroffen voor dit afsluitende gesprek. Ik hoop het, dat we een balvaste aanvaller kunnen contracteren.

Aon de géng
Discussie gesloten.
25 juli 2012 10:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1233

Nao Väöre schreef : Hoewel het een gerucht is, zou het best wel eens waar kunnen zijn. Ron Elsen heb ik niet gezien in Eijsden.
Wellicht voorbereidingen getroffen voor dit afsluitende gesprek. Ik hoop het, dat we een balvaste aanvaller kunnen contracteren.

Ron Elsen was er weldegelijk gisteravond.
Op fortunahome wordt het gerucht steeds sterker dat Schreurs voor ons heeft gekozen en dat er vandaag bij MVV iemand gepresenteerd wordt (net als hier te lezen valt). Dat en de opmerkingen van Pepernoot zeggen mij genoeg:
Schreurs wordt vandaag gepresenteerd bij MVV.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 10:53 25 juli 2012 10:54 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1234
Nao Väöre. Ron was wel Eijsden.Samen met Paul in de VIP tent.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
25 juli 2012 11:09
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1235
Dan hoop ik dat het waar is...wij hebben een spits erbij en kan een dikke streep door de vele berichten die over hem gingen haha
Discussie gesloten.
25 juli 2012 11:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1236

Armand schreef : hmm zo ziet iedereen het toch weer anders zelf vind ik die Stankov wat gisteren mee deed helemaal niet zo slecht.

Heb m gister niet gezien kon niet gaan kijken.
Maar vorige wedstrijd viel hij mij ook heel erg mee.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 12:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1237
In de Gazet van Antwerpen wordt de interesse van RAFC in Van Tornhout bevestigd dus die wordt het in ieder geval niet. Ik ben benieuwd, zit op 1 lijn met Maosbrögk denk ook dat vandaag 'de verlosser' (die met zijn eigen topic) gepresenteerd wordt.

De verdedigende Stankov is niet heel slecht, maar goed ook niet een grote aanwinst. Als opvulling van de selectie mag die blijven, moet je wel meteen ook z'n broer erbij nemen.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 12:17
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1238

Anna D. schreef : In de Gazet van Antwerpen wordt de interesse van RAFC in Van Tornhout bevestigd dus die wordt het in ieder geval niet. Ik ben benieuwd, zit op 1 lijn met Maosbrögk denk ook dat vandaag 'de verlosser' (die met zijn eigen topic) gepresenteerd wordt.

De verdedigende Stankov is niet heel slecht, maar goed ook niet een grote aanwinst. Als opvulling van de selectie mag die blijven, moet je wel meteen ook z'n broer erbij nemen.

Of alleen de verdediger en anders geen van beide vind ik.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 15:03
Mestreechter geis
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1239

Maosbrögk schreef :

Nao Väöre schreef : Hoewel het een gerucht is, zou het best wel eens waar kunnen zijn. Ron Elsen heb ik niet gezien in Eijsden.

Ron Elsen was er weldegelijk gisteravond.
Op fortunahome wordt het gerucht steeds sterker dat Schreurs voor ons heeft gekozen en dat er vandaag bij MVV iemand gepresenteerd wordt (net als hier te lezen valt). Dat en de opmerkingen van Pepernoot zeggen mij genoeg:
Schreurs wordt vandaag gepresenteerd bij MVV.

Danny Schreurs naar Fortuna Sittard

Danny Schreurs speelt komend seizoen weer in het groen-geel van Fortuna Sittard. De 24-jarige aanvaller is een 2-jarig contract met de club, uitkomend in de Jupiler League, overeengekomen.

Voetbal
van onze verslaggever

Danny Schreurs was transfervrij nadat zijn contract vorige maand werd ontbonden bij Willem II.
De komst van Schreurs is opvallend. Hij komt uit de MVV-opleiding, maar maakte zijn debuut in het betaalde voetbal bij Fortuna in het 2006/2007. In drie jaar speelde hij 55 wedstrijden waarin hij veertien keer scoorde.
In 2009 verhuisde Schreurs transfervrij naar FC Zwolle, waar hij in twee seizoenen 25 keer scoorde. Afgelopen seizoen werd hij ook al voor een half jaar verhuurd aan Fortuna Sittard nadat hij bij Willem II op een zijspoor was beland. Nadat zijn contract was ontbonden hadden Fortuna Sittard, MVV Maastricht en Cambuur Leeuwarden concrete interesse. ‘Cambuur was geen optie voor mij aangezien ik weer in het zuiden van het land ben komen wonen’ aldus de 24-jarige aanvaller.
Twijfels over zijn keuze had hij niet. ‘De keuze was snel gemaakt, ik wilde naar Fortuna Sittard. Het enige struikelblok in de onderhandelingen was het geld. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen en ik ben erg blij dat ik weer terug ben in Sittard’.

Bron: limburger

Helaas, maar geen Danny Schreurs, genoeg keus op de markt en die zijn misschien nog wel beter dan Danny.Ik laat me weer verrassen door het bestuur.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 15:10
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1240
Grote onzin dit bericht. Vooralsnog zie ik niks staan op zowel de site van de Limburger als die van Fortuna. Ook op Fortunahome maakt men er geen melding van. Gewoon dus zo'n kneus uit Sittard die ons een beetje zit te stangen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
Discussie gesloten.
25 juli 2012 15:16
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1241

Mestreechter geis schreef : Bron: limburger

Helaas, maar geen Danny Schreurs, genoeg keus op de markt en die zijn misschien nog wel beter dan Danny.Ik laat me weer verrassen door het bestuur.

Heb je zelf de bron ook al geraadpleegd, alvorens je gewoon klakkeloos een bericht uit een ander topic kopieert?
Is grote onzin. Bericht is geschreven door Fortuna-fan die zich registreert onder naam Sjengske om niet op te vallen.
En lacht zich nu kapot omdat er weer mensen intrappen....

Maar goed, wie het laatst lacht....
Discussie gesloten.
25 juli 2012 15:54
Mestreechter geis
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1242
Als dat zo is kan hij regelrecht bij de Limburger gaan solliciteren, het zou er zo in kunnen staan in dat pro Sittard dagblad. En dat hij lol zou hebben dat er iemand in trapt,boeiuh ,ik houd me niet op met dat kiddie gedoe.Wij lachen wel weer eind van het seizoen als we boven hun eindigen.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 18:23
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1243
ik wil niet lastig doen maar ik kom al sinds 3uur vanmiddag niet meer op de website van dabglad de limburger?iemand ook dit probleem?
Sorry voor het off topic gaan.
Discussie gesloten.
25 juli 2012 18:48
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1244

sjoen-mestreech schreef : ik wil niet lastig doen maar ik kom al sinds 3uur vanmiddag niet meer op de website van dabglad de limburger?iemand ook dit probleem?
Sorry voor het off topic gaan.

Is inderdaad neet te bereike.
(Zal wel te druk zien umtot eederein dat beriech euver DS wil leze.)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
25 juli 2012 19:07
Sjeng69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1245
Heeft iemand van jullie nog nieuws m.b.t. de spelers die gepresenteerd zouden gaan worden om 17:00uur vandaag? :rolleye:
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden