Transfergeruchten seizoen 2012/2013

23 juli 2012 13:09
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1201
Dieter van Tornhout wordt nadrukkelijk bij Antwerp genoemd als nieuwe spits. Vrees gezien het geld uit Qatar dat daar gaat binnenkomen deze week dat hij niet naar MVV zal komen.
Discussie gesloten.
23 juli 2012 13:17
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1202
ach ja...
misschien duikt er nog een andere naam bij mvv op als nieuwe spits
hebben nog tijd
Discussie gesloten.
23 juli 2012 14:26
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1203
Vernomen uit betrouwbare bron: deze week worden 2 nieuwe spelers gepresenteerd.
Dit staat los van de proefspelers gebr. Stankov,waarover ook op korte termijn duidelijkheid komt.
Dieter van Tornhout is geen optie meer voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok
Discussie gesloten.
23 juli 2012 17:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1204
:cheer: Tot nu toe alleen maar positieve nieuwe krachten gepresenteerd! Ik ben benieuwd wat ze nu weer uit de hoge hoed toveren! Ik kan igg niet wachten B)
Discussie gesloten.
23 juli 2012 17:52
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1205

Mienclub1902 schreef : Vernomen uit betrouwbare bron: deze week worden 2 nieuwe spelers gepresenteerd.
Dit staat los van de proefspelers gebr. Stankov,waarover ook op korte termijn duidelijkheid komt.
Dieter van Tornhout is geen optie meer voor MVV.

GELUKKIG !

Gommans op proef bij de Graafschap !
Discussie gesloten.
23 juli 2012 19:45
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1206
Nou ik zou hem toch nog wel eens terug willen zien...heeft het bij MVV niet slecht gedaan.en als iemand de ballen erin moet koppen dan heb je aan harrie een goeie...hij is wel houterig maar slechter als thiebaut heeft hij het niet gedaan
Discussie gesloten.
23 juli 2012 19:47
Eepke
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1207
Zou dit geen goeie spits zijn?

Ex-Lommelspits mag vertrekken bij Zwolle

PEC Zwolle rekent niet langer op de diensten van Jeroen Ketting. De Nederlandse aanvaller maakte in de zomer van 2011 de overstap van tweedeklasser Lommel United naar de nieuwbakken Eredivisie-club.

Ketting was echter nog maar een dikke maand actief bij Zwolle of de aanvaller scheurde zijn voorste kruisband van zijn linkerknie. Een lange revalidatie was het gevolg, waardoor de aanvaller lange tijd niet meer in actie kwam.

De oud-speler van onder meer Ajax en AZ zag zijn Nederlandse werkgever promoveren naar de Eredivisie, maar had daar dus weinig inbreng bij. Dit seizoen moest dan zijn seizoen worden, maar VoetbalPrimeur vernam dat Ketting mag uitkijken naar een nieuwe werkgever.

De aanvaller ligt nog één seizoen onder contract bij PEC Zwolle. Onder meer FC Eindhoven toonde al interesse in Ketting. Zou een terugkeer naar de Belgische velden een optie zijn voor de veelscorer van KVSK United?
Discussie gesloten.
23 juli 2012 19:58
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1208
Wel lang neet gespeuld...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
23 juli 2012 20:03
Eepke
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1209
Daomèt mesjiens ouch neet zoe deur.....
Discussie gesloten.
24 juli 2012 00:25 24 juli 2012 00:26 door vendelplaya.
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1210

ErwinvP schreef : Nou ik zou hem toch nog wel eens terug willen zien...heeft het bij MVV niet slecht gedaan.en als iemand de ballen erin moet koppen dan heb je aan harrie een goeie...hij is wel houterig maar slechter als thiebaut heeft hij het niet gedaan

Dat kun je toch niet menen, Harrie met Gunther vergelijken.
Dag en nacht verschil.
Na Erik meijer was Thiebaut de beste spits .
Harrie was niet slecht, maar aan Thiebaut kan ie echt niet tippen.
Discussie gesloten.
24 juli 2012 07:27 24 juli 2012 07:32 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1211
ketting lijkt mij geen verkeerde maar is er erg lang uit geweest wegens een zware knieblessure ,en ik weet niet of hij weer helemaal fit is ,maar wel een jongen met een neusje voor de goal.trouwens aafjes mag ook vertrekken bij pec zwolle komt niet voor in de plannen bij aat langeler, maar hoeft perse niet voor mij terug te komen vind dat de achterte lijn goed staat,maar wou het alleen maar even vermelden.
Discussie gesloten.
24 juli 2012 10:29
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1212
Ik vergelijk hem ook niet maar qua doelpunten was ie niet minder...en gommans speelde in een minder team als thiebaut destijds....maar oke ik hoop dat er nog twee goeie bijkomen...
Discussie gesloten.
24 juli 2012 10:32
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1213
Vorig jaar toen hij hier trouwens ook gemeld werd als eventuele versterking had ik zeker gezegd doen. Was bij Lommel zo'n beetje als Gunter bij ons. Is daar helemaal opgebloeid toen, na wat mindere jaren bij Volendam bv. Nu naar zijn jaar Zwolle met die zware blessure, denk ik niet dat MVV dat risico moet gaan nemen. Kan zomaar zijn dat hij een terugval krijgt, ook gezien zijn leeftijd en dat je een zelfde soort verhaal krijgt als een Mutsaers/Van der Weert destijds.
Discussie gesloten.
24 juli 2012 11:11
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1214
Ik heb geen flauw idee hoe de fysieke toestand van Ketting is (wie wel?), maar de Ketting van bij Lommel zou een grote versterking voor ons zijn. De vergelijking met Thiebaut vind ik goed.
Zou ik typische MVV-transfer vinden want hij is een beetje uit beeld geraakt nadat hij vorig seizoen een heel jaar out was.
Discussie gesloten.
24 juli 2012 12:47 24 juli 2012 12:48 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1215

vendelplaya schreef :

ErwinvP schreef : Nou ik zou hem toch nog wel eens terug willen zien...heeft het bij MVV niet slecht gedaan.en als iemand de ballen erin moet koppen dan heb je aan harrie een goeie...hij is wel houterig maar slechter als thiebaut heeft hij het niet gedaan

Dat kun je toch niet menen, Harrie met Gunther vergelijken.
Dag en nacht verschil.
Na Erik meijer was Thiebaut de beste spits .
Harrie was niet slecht, maar aan Thiebaut kan ie echt niet tippen.

Dat is appels met peren vergelijken, zo kan ik ook zeggen:

- Thiebaut was niet slecht, maar aan Erik Meijer kan ie echt niet tippen. Dag en nacht verschil
- vlak na Meijer hadden we Roelofsen, die even makkelijk en bijna evenveel als Thiebaut scoorde...
- daarna (eind jaren 90) hadden we niet een bepaalde topper in de voorhoede, maar toch wel een zeer productief en uitstekend middenveld : Landzaat, Perez en Platvoet, die het gemis aan scorend vermogen voorin meer dan goed maakten!

Daarbij vind ik dat je Harrie wat tekort doet met deze opmerking, omdat hij toch zijn waarde heeft gehad voor MVV ook al is hij een ander type speler dan Thiebaut.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden