Transfergeruchten seizoen 2012/2013

18 juli 2012 11:12
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1126
Ik denk dat je een 0 vergeten bent achter de 20 ...... maar goed de SC heeft ook maar 200 leden, de ultras zijn ook maar een man of 50. Hoeveel sponsoren zijn er (ook geen 200). M.a.w. die hoeven allemaal niet op de hoogte gehouden worden?

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
18 juli 2012 11:13
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1127
Zowel Marcel en Houtengerard hebben beiden punten waarvan ik vind daar zit een kern van waarheid in.
Uiteindelijk denk ik dat de suporters niet tevreden zijn over de manier van communiceren door MVV.
Dat zou een speerpunt voor het bestuur kunnen zijn voor het nieuwe seizoen.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 11:27
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1128
Punker ik heb het over mensen die gebruik maken van dit forum niet over mensen die bij MVV betrokken zijn,leg je oor eens te luister bij de doorsnee supporter,maar goed daar gaat het hier niet over het gaat hier over transfergeruchten.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 11:51
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1129
Ons 'open' forum!
Gelukkig mag ook Marcel hier zijn mening geven, en mogen daar weer anderen emotioneel (of niet) op reageren.
Flikker op met dat 'niet professioneel' ... want,

Veer zien (allemaol) MVV :thumbsup: met emotie én passie
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Aswin
Discussie gesloten.
18 juli 2012 12:46
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1130
Aan de hand van de nieuwe berichten zou je denken we hebben al een tweede elftal erbij.
Maar dan lees ik hier 2 , 3 pagina's over Marcel. Daar word je toch niet goed van.
Zou zeggen anders maak voor Marcel ook een topic aan. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
18 juli 2012 13:38 18 juli 2012 13:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1131

glowwie schreef : kan me de reaktie van Marcel wel voorstellen

Onzin glowwie : ik kan me helemaal niet voorstellen dat Marcel zo reageert; dit is totally NOT DONE ! :thumbsdown:

Als je dit in het bedrijfsleven en of de politiek doet, dan is dit technisch gesproken zelfmoord...
Bovendien schoffeer je je supporters niet, hooguit stuur je een pb-tje ( dat doen nl overige bestuursleden wel als ze een of ander willen weten van een bepaald forumlid of diens ondersteuning nodig hebben).
En in dit geval verdient zeer zeker Sjra dit niet... (ook al ben je het niet met Sjra eens).
Het verbaast me zeer, omdat men toch ook als individueel bestuurslid toch het hele bestuur vertegenwoordigt en dus bij een reactie wat tactischer zou mogen optreden...
Laat me overigens denken aan het laatste supporterscaffee waar een ons zeer bekende dame ook tegen een soortgelijke reactie van een ander bestuurlid opliep... die ook onterecht en onbeleefd uit z'n slof schoot...

glowwie schreef : van de andere kant op het forum zitten gemiddeld 20 mensen die een mening geven de andere supporters die op de tribune zitten ongeveer 4800 weten niet eens van het bestaan van dit forum.

Ben het ook hier niet met je eens: er zijn meer supporters die kennis van dit forum hebben& nemen, dan je denkt !
Net zoals andere social networks, (vooral de professionele) is slechts maar < 10 % van de groepsleden actief, terwijl 40 % en meer regelmatig de bijdrages leest...

glowwie schreef : We kunnen hier op dit forum niet verwachten dat bv dhr Rinkens tekst en uitleg geeft.
Dit forum is leuk voor ons maar daar houdt het ook mee op.

We mogen dat wel verwachten ! Vooral nadat ze bij hun aantreden meer transparentie en meer informatie en betere communicatie hadden beloofd.
Helaas blijkt dit laatste toch een zwak punt (en dan druk ik me nog diplomatisch of "gristelijk"uit) ...
Kijk maar eens naar het afgelopen jaar en praat maar eens met menig supporter die us MVV-ke een warm hart toedraagt, of neem de hele RJO discussie, de omgang met de Ultra's, de manier van optreden tijdens de praatcaffee's, follow up op deze onderwerpen en overige kritische noten van menigeen ( zowel hier als van supporters die in direct contact met de heren stonden.
Dan blijkt, lijkt ondanks hetgeen op papier staat, de communincatie en relatie met de supporters een eenrichtingsverkeer te zijn.
Het feit dat men mijn / ons cluppie van de afgrond heeft gered, waarvoor we allemaal dankbaar zijn en veel respect voor hebben, mag en is geen "carte blanche" (vrijkaart)... Wie het kleine of de enkele supporter niet eert, zit bij ons verkeerd !
Daarnaast hebben de door jou aangehaalde "20 mensen" een groter bereik dan dat je denkt (ze behoren tot diverse geldingen binnen de supportersgroep , zijn lid van of de Ultra's, of de SC, of VZMVV of zijn gewoon andere zeer bij de club betrokken supporters die op persoonlijke basis contact zochten/ hadden/ hebben met mensen zoals Jonker, Maaskant, Jongen e.d. en ons cluppie door en door kennen en het belangrijkste ...ervan houden).
Bovendien zijn dit meestal de meest trouwe supporters : je ziet ze jaar in jaar uit bijna allemaal tijdens oefenwedstrijden.

Last but not least; besturen komen en gaan, maar wij diehards blijven altijd bestaan ! ;)
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1132
LRB, iech bin bleij met de reaksie vaan Marcel!
De wils zellef tot ut bestuur reageert, mer noe bis diech ut neet eins en is ut neet good?
Marcel is ouch mer 'ne mins, dee boete zien werrek nog uns 'n werkweek in MVV investeert.
Allein al daoveur verdeent heer us respek!
D'r zien mer wienig voetbalbestuure, die dat full-time doen en geld kriege daoveur, die ut beter doen!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1133

Mestreech85 schreef : Aan de hand van de nieuwe berichten zou je denken we hebben al een tweede elftal erbij.
Maar dan lees ik hier 2 , 3 pagina's over Marcel. Daar word je toch niet goed van.
Zou zeggen anders maak voor Marcel ook een topic aan. :applaus:

Zullen we gewoon voor iedereen een topic aanmaken :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:21
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1134

glowwie schreef : kan me de reaktie van Marcel wel voorstellen van de andere kant op het forum zitten gemiddeld 20 mensen die een mening geven de andere supporters die op de tribune zitten ongeveer 4800 weten niet eens van het bestaan van dit forum.
We kunnen hier op dit forum niet verwachten dat bv dhr Rinkens tekst en uitleg geeft.

Ik denk dat je de kracht van dit forum zeker onderschat. Er zijn zoveel dingen op te noemen die er wellicht nooit waren geweest zonder dit forum. Wellicht dat MVV er nooit meer was geweest als dit forum er niet was. (vooral rond periode 2003)
De actieve leden zijn een stuk minder, maar in mijn eigen omgeving ken ik al +-5 mensen die dit forum volgen,maar nooit reageren.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:25 18 juli 2012 14:26 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1135

Sjotelsplak schreef :

glowwie schreef : kan me de reaktie van Marcel wel voorstellen van de andere kant op het forum zitten gemiddeld 20 mensen die een mening geven de andere supporters die op de tribune zitten ongeveer 4800 weten niet eens van het bestaan van dit forum.
We kunnen hier op dit forum niet verwachten dat bv dhr Rinkens tekst en uitleg geeft.

Ik denk dat je de kracht van dit forum zeker onderschat. Er zijn zoveel dingen op te noemen die er wellicht nooit waren geweest zonder dit forum. Wellicht dat MVV er nooit meer was geweest als dit forum er niet was. (vooral rond periode 2003)
De actieve leden zijn een stuk minder, maar in mijn eigen omgeving ken ik al +-5 mensen die dit forum volgen,maar nooit reageren.

Zo ken ik er heel veel die lezen alles maar reageren nooit.
Dus er zijn meer mensen die t forum gebruiken dan je denkt.
Daar heeft Sjotelsplak helemaal gelijk in. Onderschat het forum niet :thumbsup:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:27
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1136
Zullen we weer back on topic TRANSFERGERUCHTEN gaan!? :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:37
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1137

Aloy Agu schreef : Zullen we weer back on topic TRANSFERGERUCHTEN gaan!? :thumbsup:

Lijkt mij een uitstekend plan. Jij toevallig van Tornhout nog gezien of gekeken of de heren die ik gepost het eventueel waren? ;)
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:40
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1138

MVV4life schreef : LRB, iech bin bleij met de reaksie vaan Marcel!
De wils zellef tot ut bestuur reageert, mer noe bis diech ut neet eins en is ut neet good?
Marcel is ouch mer 'ne mins, dee boete zien werrek nog uns 'n werkweek in MVV investeert.
Allein al daoveur verdeent heer us respek!
D'r zien mer wienig voetbalbestuure, die dat full-time doen en geld kriege daoveur, die ut beter doen!

Ook al was het persoonlijk op mij gericht. Ik ben blij dat Marcel hier persoonlijk reageert en dat het imago van MVV hem bezig houdt. Hoe vaak hebben we dat wel niet anders gezien bij de vorige besturen? Het kon ze werkelijk geen donder interesseren in welk daglicht MVV gezet werd toen.

Nu ik als forumlid wordt aangesproken direct uit de hand van het bestuur van MVV over mijn uitspraken, getuigt dat er met liefde en passie wordt omgegaan met MVV. Misschien was het niet zo bedoelt, maar door het bericht van Marcel is mijn vertrouwen in het bestuur alleen maar toegenomen.

Ik juich een meer open informatie kanaal tussen MVV en haar supporters alleen maar toe, maar ik kan ook begrijpen dat sommige informatie niet voor andermans oren bestemd zijn. Omdat je soms ook werkt met 'derden'. Iets wat ik me pas later begon te realiseren toen ik dat bericht plaatste.

Dus mijn excuses als ik jullie in een kwaad daglicht heb gezet. Dit was nooit mijn intentie van dat bericht. Ik heb jullie als organisatie hoog in het vaandel staan, ik maak zelfs reclame voor jullie op landelijke congressen over jullie manier van aanpak en innovatieve werkwijzen. Want meestal is dat het eerste waar ze naar vragen, 'wat moet er toch met MVV gebeuren (met een beschuldigend vingertje)'.

Ik hoop dat er nog veel reacties zullen volgen, getuigt van contact met jullie achterban en vooral verantwoordelijkheidsgevoel. Ik sta er in ieder geval open voor, kritiek mag twee kanten op wijzen vind ik.

En nu weer graag ontopic over de transfergeruchten.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 14:42
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1139
Back on topic!!!

ik zag vandaag Harry Gommans bij de BP staan tanken .....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox
Discussie gesloten.
18 juli 2012 16:25
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1140
Ik citeer uit de Trompetter:

Voor de start van de competitie, op vrijdag 10 Augustus, wil de club de selectie met nog 6 spelers versterken.

Uitgaande dat De Winter de 2e keeper wordt, komen er volgens de Trompetter nog 5 veldspelers bij. Klopt dit bericht? Dan zal de selectie bestaan uit 25 spelers, dit vind ik nogal aan de hoge kant. Klopt dit?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden