>
Ontvangen bedankjes 349
glowwie schreef : kan me de reaktie van Marcel wel voorstellen
glowwie schreef : van de andere kant op het forum zitten gemiddeld 20 mensen die een mening geven de andere supporters die op de tribune zitten ongeveer 4800 weten niet eens van het bestaan van dit forum.
glowwie schreef : We kunnen hier op dit forum niet verwachten dat bv dhr Rinkens tekst en uitleg geeft.
Dit forum is leuk voor ons maar daar houdt het ook mee op.
Zullen we gewoon voor iedereen een topic aanmakenMestreech85 schreef : Aan de hand van de nieuwe berichten zou je denken we hebben al een tweede elftal erbij.
Maar dan lees ik hier 2 , 3 pagina's over Marcel. Daar word je toch niet goed van.
Zou zeggen anders maak voor Marcel ook een topic aan.
Ik denk dat je de kracht van dit forum zeker onderschat. Er zijn zoveel dingen op te noemen die er wellicht nooit waren geweest zonder dit forum. Wellicht dat MVV er nooit meer was geweest als dit forum er niet was. (vooral rond periode 2003)glowwie schreef : kan me de reaktie van Marcel wel voorstellen van de andere kant op het forum zitten gemiddeld 20 mensen die een mening geven de andere supporters die op de tribune zitten ongeveer 4800 weten niet eens van het bestaan van dit forum.
We kunnen hier op dit forum niet verwachten dat bv dhr Rinkens tekst en uitleg geeft.
Zo ken ik er heel veel die lezen alles maar reageren nooit.Sjotelsplak schreef :
Ik denk dat je de kracht van dit forum zeker onderschat. Er zijn zoveel dingen op te noemen die er wellicht nooit waren geweest zonder dit forum. Wellicht dat MVV er nooit meer was geweest als dit forum er niet was. (vooral rond periode 2003)glowwie schreef : kan me de reaktie van Marcel wel voorstellen van de andere kant op het forum zitten gemiddeld 20 mensen die een mening geven de andere supporters die op de tribune zitten ongeveer 4800 weten niet eens van het bestaan van dit forum.
We kunnen hier op dit forum niet verwachten dat bv dhr Rinkens tekst en uitleg geeft.
De actieve leden zijn een stuk minder, maar in mijn eigen omgeving ken ik al +-5 mensen die dit forum volgen,maar nooit reageren.
Aloy Agu schreef : Zullen we weer back on topic TRANSFERGERUCHTEN gaan!?
MVV4life schreef : LRB, iech bin bleij met de reaksie vaan Marcel!
De wils zellef tot ut bestuur reageert, mer noe bis diech ut neet eins en is ut neet good?
Marcel is ouch mer 'ne mins, dee boete zien werrek nog uns 'n werkweek in MVV investeert.
Allein al daoveur verdeent heer us respek!
D'r zien mer wienig voetbalbestuure, die dat full-time doen en geld kriege daoveur, die ut beter doen!
Uitgaande dat De Winter de 2e keeper wordt, komen er volgens de Trompetter nog 5 veldspelers bij. Klopt dit bericht? Dan zal de selectie bestaan uit 25 spelers, dit vind ik nogal aan de hoge kant. Klopt dit?Voor de start van de competitie, op vrijdag 10 Augustus, wil de club de selectie met nog 6 spelers versterken.