Transfergeruchten seizoen 2012/2013

17 juli 2012 20:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1096

middenstip schreef : Over de vraag aan onze trainer gisteren avond, over Schreurs, antwoordde hij,
voorlopig spreekt Schreurs, nog alleen maar met MVV.
MVV, heeft nog een financieele ruimte om misschien nog 2 spelers aan te trekken.

Ok gewoon schreurs erbij veldmate hebben we al esajas ook terug en gaat misschien anders voetballen(hoop ik) en dan nog een middenvelder en back...voor mij is het dan ok...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
17 juli 2012 20:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1097

DannyFSC schreef :

middenstip schreef : Over de vraag aan onze trainer gisteren avond, over Schreurs, antwoordde hij,
voorlopig spreekt Schreurs, nog alleen maar met MVV.
MVV, heeft nog een financieele ruimte om misschien nog 2 spelers aan te trekken.

Hier wil je dus mee zeggen dat er nog geen voorstel aan Schreurs is gedaan. Tit in tegenstelling tot bv Fortuna. Dit voorstel heeft Schreurs in beraad.

Beste danny lees je verkeerd?...als ik dan puur de tekst lees waar jij op reageer staat er toch heel duidelijk...VOORLOPIG SPREEKT HIJ ALLEEN NOG MAAR MET MVV...kan het duidelijker danny danny toch...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
17 juli 2012 20:34
Mestreechter geis
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1098
middenvelder opa? vind je het middenveld met Rutjes,v.Hyfte ,Labylle, Smeets,Voorjans,Braken niet voldoende?
we kunnen beter nog een goede rechtsback aantrekken , de rechterkant hebben we niet veel keus met Kuipers. Er mogen voor mij 2 rechtsbackspelers komen , ik zou tevreden zijn met Schreurs of een dergelijke voetballer en de gebroeders Stankovic. Dan zou onze selectie klaar zijn , wel nog een 2e keeper heb ik begrepen. ;-)
Discussie gesloten.
17 juli 2012 20:55
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1099
Al van een paar pagina's geleden maar toch.

Onderstaand stukje van houtengerard wil ik toch ff terug halen.

' Dit jaar is er sprake van een 'foutje' in het contract waardoor er weer een jaar is bijgekomen. Dat is een heel andere situatie, een situatie waarbij ik vind dat MVV zich niet opstelt als een gentlemen. In andere woorden: Esajas is gewoon in de val gelokt. '

Ik voel me hier dus persoonlijk tot op het bot beledigd. Wie denk je wel dat je bent om zoiets te schrijven. Je schildert ons als bestuur hier af als een stelletje onbetrouwbare achterbakse figuren. Je meent blijkbaar dat je onder een pseudoniem zomaar alles in de ether kunt slingeren. Volstrekt onacceptabel.

Marcel Andrien
Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:07
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1100

Marcel Andrien schreef : Al van een paar pagina's geleden maar toch.

' Dit jaar is er sprake van een 'foutje' in het contract waardoor er weer een jaar is bijgekomen. Dat is een heel andere situatie, een situatie waarbij ik vind dat MVV zich niet opstelt als een gentlemen. In andere woorden: Esajas is gewoon in de val gelokt. '

Ik voel me hier dus persoonlijk tot op het bot beledigd. Wie denk je wel dat je bent om zoiets te schrijven. Je schildert ons als bestuur hier af als een stelletje onbetrouwbare achterbakse figuren. Je meent blijkbaar dat je onder een pseudoniem zomaar alles in de ether kunt slingeren. Volstrekt onacceptabel.

Marcel Andrien

Beste Marcel,

Ik heb begrip voor je gevoel en je reactie. Maar ook Jammer dat je zo reageert. Vergeet vooral ook niet de positieve berichten te lezen. die ook indirect op het conto van het bestuur komen. Laat je niet 'klein" krijgen door 1 negatieve reactie tegen 10 positieve reacties :thumbsup:
Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1101

Aloy Agu schreef :

Marcel Andrien schreef : Al van een paar pagina's geleden maar toch.

Marcel Andrien

Beste Marcel,

Ik heb begrip voor je gevoel en je reactie. Maar ook Jammer dat je zo reageert. Vergeet vooral ook niet de positieve berichten te lezen. die ook indirect op het conto van het bestuur komen. Laat je niet 'klein" krijgen door 1 negatieve reactie tegen 10 positieve reacties :thumbsup:

Ja of andersom ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:22
maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1102
Is iemand gezien of Jeroen droste meetraint bij MVV?? Schijnt schijnbaar op proef te zijn bij MVV!!!
Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:24
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1103

maastricht schreef : Is iemand gezien of Jeroen droste meetraint bij MVV?? Schijnt schijnbaar op proef te zijn bij MVV!!!

Dat zou goed nieuws zijn aardige voetballer hoe weet je dat want ik heb ook iets opgevangen ;)

Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:33
DannyFSC
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1104
Opa,

schreurs heeft een aanbieding van fortuna in beraad dus spreekt hij ook met andere clubs dan MVV
Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1105

DannyFSC schreef : Opa,

schreurs heeft een aanbieding van fortuna in beraad dus spreekt hij ook met andere clubs dan MVV

Kijk eens bij t onderwerp sfeerimpressies en bedenk dan nog eens of je wel voor de juiste club bent ;)

Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:45 17 juli 2012 21:48 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1106

Danny1983 schreef :

maastricht schreef : Is iemand gezien of Jeroen droste meetraint bij MVV?? Schijnt schijnbaar op proef te zijn bij MVV!!!

Dat zou goed nieuws zijn aardige voetballer hoe weet je dat want ik heb ook iets opgevangen ;)

Neem aan dat je Jeroen Drost bedoelt? Deze is inderdaad transfervrij vertrokken bij Vitesse, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Als er 2 posities zijn die dubbel bezet zijn is het wel linksback en linker centrale verdediger. Mocht dit wel waar zijn dan kan MVV zijn geld wel beter besteden aan posities (rechtsback, spits, buitenspeler) waar we sowieso nog wat nodig hebben om voor die periodetitel te gaan. Doe dit dus vooralsnog af als onzin. Als hij al had meegedaan zouden de vaste volgers van de training bovendien hier wel melding van hebben gemaakt.

Marcel vergeet je valiumpje niet. Wat een verhitte reactie zeg en dat voor iemand van het bestuur.
Discussie gesloten.
17 juli 2012 21:46
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1107
Ik ben zo blij als het voetbal weer begint de selectie hopelijk rond is.
Heb het helemaal gehad met deze topic.
95% Van alle berichten hebben niks met geruchten van nieuwe spelers te maken en daar moet ik me dan 10x per dag mobiel doorheen wurmen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, jesfen, marke
Discussie gesloten.
17 juli 2012 22:15
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1108

Dixi schreef : Ik ben zo blij als het voetbal weer begint de selectie hopelijk rond is.
95% Van alle berichten hebben niks met geruchten van nieuwe spelers te maken en daar moet ik me dan 10x per dag mobiel doorheen wurmen.

Dixi

Jong; dan verander je instellingen van het forum en of telefoon, dan heb je nergens last van. En wij ook niet. :idea:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
17 juli 2012 23:08 17 juli 2012 23:09 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1109

Dixi schreef : Ik ben zo blij als het voetbal weer begint de selectie hopelijk rond is.

Dixi

Mer Dixi, biste Marokkaan gewoore..? :woohoo:

'deze topic'...?

....
Discussie gesloten.
17 juli 2012 23:22
onnohoeske
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1110
Eerts allemaal Danny Schreurs Slecht liggen maken als hij voetbalt TEGEN mvv.
en nu HOPEN tot hij naar mvv komt .

:?:
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden