>
Ontvangen bedankjes 1517
Open huis achterin houden? Kijk dat vind ik nu een grappige overdrijving.houtengerard schreef : Ik zou als je de middelen hebt juist wel investeren in een ervaren defensie, op elke linie heb je je nu versterkt, het zou zonde zijn als je het risico gaat lopen dat je open huis houdt achterin. De tegen goals kosten je de punten, niet de niet afgemaakte kansen. (...) Voor mij mag er nog een middenvelder, aanvaller, centrale verdediger en back bij als er de middelen voor zijn. ( Ik ben overigens al dik tevreden met de huidige aankopen.)
De publiekslieveling Castellana wordt hier in een keer beschreven als een blind paard. Ook dat vind ik ronduit geestig.Prikske schreef : Ik ben heel tevreden met de selectie en de aankopen/versterkingen tot nu toe! (...) Wat betreft Castellana, hij zal het huidige en hogere niveau van MVV niet aankunnen. Veel goodwill, sterk en onverwoestbaar maar te vaak als een blind paard voetballend...tactisch en technisch beduidend minder. Dus naar mijn mening, geen nieuw contract aanbieden.
Ook dat vind ik leuk: iemand totaal afschrijven en dan over die persoon zeggen: "Met alle respect voor die persoon".Schapendonk schreef : Nog iemand die het niet begrijpt of wil begrijpen. Zijn inzet was super en ook zijn houding naar de supporters. Maar als voetballer komt hij uiteindelijk te kort als MVV hogerop wil. Misschien is dit de oudere generatie die dit ziet, omdat MVV altijd eredivsie voetbalde of vaker heeft moeten promoveren. Met alle respect voor Castellana.
Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel).
En zo'n VVV-pad volgen naar de Eredivisie en het hele seizoen strijden tegen degradatie ... nee dank je.
Het lijkt wel alsof we dit seizoen een sterrenelftal hebben, welke verdediger in de huidige selectie is beter dan Laurent - ik ben benieuwd maar ik hoop dat je gelijk krijgt!
Ik kan je goed volgen, hoor. Maar die rushes van D'n Tank langs de lijn of dwars door het middenveld, waren een genot om naar te kijken, ook al had hij daarbij wel eens oogkleppen op.houtengerard schreef : @Ben
We weten allemaal waar de 'foutjes' vandaan kwamen vorig seizoen. Deze spelers doen nog altijd mee voor een basisplaats. Lijkt me onwaarschijnlijk dat komend seizoen men op die plekken nu eens niet van het veld wordt gespeeld. Zo vreemd is dat bericht van open huis niet, paniek bal door het centrum, resulteert al vaak in een tegendoelpunt.
Ben Salemans schreef :
Ik kan je goed volgen, hoor. Maar die rushes van D'n Tank langs de lijn of dwars door het middenveld, waren een genot om naar te kijken, ook al had hij daarbij wel eens oogkleppen op.houtengerard schreef : @Ben
We weten allemaal waar de 'foutjes' vandaan kwamen vorig seizoen. Deze spelers doen nog altijd mee voor een basisplaats. Lijkt me onwaarschijnlijk dat komend seizoen men op die plekken nu eens niet van het veld wordt gespeeld. Zo vreemd is dat bericht van open huis niet, paniek bal door het centrum, resulteert al vaak in een tegendoelpunt.
Ben Salemans schreef : . Maar die rushes van D'n Tank langs de lijn of dwars door het middenveld, waren een genot om naar te kijken, ook al had hij daarbij wel eens oogkleppen op.
Ik irriteer me er mateloos aan als mensen zeggen dat we beter niet kunnen promoveren. (We spelen gvd al veel te lang in deze trieste divisie, we zijn de hoofdstad van Limburg, we zijn Maastricht)Schapendonk schreef :
Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel).
En zo'n VVV-pad volgen naar de Eredivisie en het hele seizoen strijden tegen degradatie ... nee dank je.
Het lijkt wel alsof we dit seizoen een sterrenelftal hebben, welke verdediger in de huidige selectie is beter dan Laurent - ik ben benieuwd maar ik hoop dat je gelijk krijgt!
Wat is jouw visie dan om ooit nog in de eredivisie te belanden. Ik neem toch aan dat je dit wil. Waarvoor is anders de JL? Om voor altijd daar te blijven? Dat vind ik nu onrealistisch. En zeker naar MVV toe. Want ik ben dit verre van gewent en laten we zwijgen 13 jaar. En als je geen VVV-pad volgt. Welk pad blijft dan nog over? Dat kan alleen het pad zijn van in 1 keer kampioen worden, en als je dit wil, denk ik al helemáál niet dat Castellana in the picture komt. Als MVV-supporter zeg ik: MVV hoort in de eredivisie en ooit zullen we hier een daadwerkelijke gooi naar moeten doen. Dat moet dan ook met spelers die daar geschikt voor zijn. En als het het VVV-pad is wat we nu aan het volgen zijn, dan zijn er onderweg afsplitsingen voor sommige spelers en in dit geval is dat Castellana. Hij heeft geweldig meegeholpen aan de opbouw, en wil hem ook heel erg bedanken hiervoor. Maar voor nu is het exit.
Ben Salemans schreef :