Transfergeruchten seizoen 2012/2013

30 juli 2012 14:10 30 juli 2012 14:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1336
Nog iemand die het niet begrijpt of wil begrijpen. Zijn inzet was super en ook zijn houding naar de supporters. Maar als voetballer komt hij uiteindelijk te kort als MVV hogerop wil. Misschien is dit de oudere generatie die dit ziet, omdat MVV altijd eredivsie voetbalde of vaker heeft moeten promoveren. Met alle respect voor Castellana.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Prikske
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:09
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1337
Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel).
En zo'n VVV-pad volgen naar de Eredivisie en het hele seizoen strijden tegen degradatie ... nee dank je.
Het lijkt wel alsof we dit seizoen een sterrenelftal hebben, welke verdediger in de huidige selectie is beter dan Laurent - ik ben benieuwd maar ik hoop dat je gelijk krijgt!
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1338
hij kwam echt voetballende kwaliteiten te kort vooral taktisch maar vooral overzicht ,inzet meer dan genoeg ook mee opkomend goed maar weinig rendement uit zijn voorzetten ,vond ik erg zwak ,maar ook een geweldige team player vond ik .als je wilt gaan meespelen voor de eerste vijf plaatsen vind ik hem toch te weinig brengen.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:16 30 juli 2012 15:19 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1339
Vrijwel iedereen is het erover eens dat MVV uitstekende zaken heeft gedaan in de afgelopen periode en dat het bestuur, trainers etc. echt pluimen op hun hoeden verdienen. (Ach, dat is maar een uitdrukking: wie is er tegenwoordig nog blij te maken met een versierend veertje op zijn hoofddeksel?) Toch blijven supporters dromen over verdere versterkingen. Ik zeg zeker niet dat dat niet mag, maar het dromen van sommige supporters leidt af en toe tot reacties waar ik gewoon echt om moet lachen. Ik vind het grappig dat supporters hun wensen hier gewoon blijven droppen.

houtengerard schreef : Ik zou als je de middelen hebt juist wel investeren in een ervaren defensie, op elke linie heb je je nu versterkt, het zou zonde zijn als je het risico gaat lopen dat je open huis houdt achterin. De tegen goals kosten je de punten, niet de niet afgemaakte kansen. (...) Voor mij mag er nog een middenvelder, aanvaller, centrale verdediger en back bij als er de middelen voor zijn. ( Ik ben overigens al dik tevreden met de huidige aankopen.)

Open huis achterin houden? Kijk dat vind ik nu een grappige overdrijving.

Prikske schreef : Ik ben heel tevreden met de selectie en de aankopen/versterkingen tot nu toe! (...) Wat betreft Castellana, hij zal het huidige en hogere niveau van MVV niet aankunnen. Veel goodwill, sterk en onverwoestbaar maar te vaak als een blind paard voetballend...tactisch en technisch beduidend minder. Dus naar mijn mening, geen nieuw contract aanbieden.

De publiekslieveling Castellana wordt hier in een keer beschreven als een blind paard. Ook dat vind ik ronduit geestig.

Schapendonk schreef : Nog iemand die het niet begrijpt of wil begrijpen. Zijn inzet was super en ook zijn houding naar de supporters. Maar als voetballer komt hij uiteindelijk te kort als MVV hogerop wil. Misschien is dit de oudere generatie die dit ziet, omdat MVV altijd eredivsie voetbalde of vaker heeft moeten promoveren. Met alle respect voor Castellana.

Ook dat vind ik leuk: iemand totaal afschrijven en dan over die persoon zeggen: "Met alle respect voor die persoon".

't Is ouch noets good...

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1340

Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel).
En zo'n VVV-pad volgen naar de Eredivisie en het hele seizoen strijden tegen degradatie ... nee dank je.
Het lijkt wel alsof we dit seizoen een sterrenelftal hebben, welke verdediger in de huidige selectie is beter dan Laurent - ik ben benieuwd maar ik hoop dat je gelijk krijgt!

Wat is jouw visie dan om ooit nog in de eredivisie te belanden. Ik neem toch aan dat je dit wil. Waarvoor is anders de JL? Om voor altijd daar te blijven? Dat vind ik nu onrealistisch. En zeker naar MVV toe. Want ik ben dit verre van gewent en laten we zwijgen 13 jaar. En als je geen VVV-pad volgt. Welk pad blijft dan nog over? Dat kan alleen het pad zijn van in 1 keer kampioen worden, en als je dit wil, denk ik al helemáál niet dat Castellana in the picture komt. Als MVV-supporter zeg ik: MVV hoort in de eredivisie en ooit zullen we hier een daadwerkelijke gooi naar moeten doen. Dat moet dan ook met spelers die daar geschikt voor zijn. En als het het VVV-pad is wat we nu aan het volgen zijn, dan zijn er onderweg afsplitsingen voor sommige spelers en in dit geval is dat Castellana. Hij heeft geweldig meegeholpen aan de opbouw, en wil hem ook heel erg bedanken hiervoor. Maar voor nu is het exit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:28
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1341
@Ben

We weten allemaal waar de 'foutjes' vandaan kwamen vorig seizoen. Deze spelers doen nog altijd mee voor een basisplaats. Lijkt me onwaarschijnlijk dat komend seizoen men op die plekken nu eens niet van het veld wordt gespeeld. Zo vreemd is dat bericht van open huis niet, paniek bal door het centrum, resulteert al vaak in een tegendoelpunt.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:30
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1342
ik vind opmerkingen als "voetballend" te kort komend totale onzin als het om onze spelers gaat.
Of het nu gaat over mensen van "buiten" ( zoals uzze tenk Lerang) of spelers uit de eigen jeugd!

Als onze selectie werkelijk zo goed was, was deze of gene al lang weggeplukt door eredivise cluppies of ploegen uit het omringende buitenland !

Kom op zeg, kwalitatief zijn we afhankelijk van het aanwezige budget en dat heeft zijn impact op spelers!
Niet dat ze slecht zijn, maar toch heeft dat zijn beperkingen.

Dan moet je het verder van mentaliteit en teamspirit hebben. "Kein keloel" (zoals Happel dit ooit zei).
mouwwe opstruipe & graas vrete!

Dit laatste zit er toch de laatste 2 jaar vaker goed in ( met dank aan Trost & Co, maar ook zeker dank aan het publiek en zeer zeker een bepaald deel ervan).

Dus kijk niet naar wat ze niet zo goed kunnen ezzebleef, maar wat ze wel kunnen !
En dat is soms best wel goed en iets moois!
Het liefste zou ik ook een Dijkstra of Bonfrere willen opstellen, maar dat is niet realistisch...

En dat een speler eerst ergens anders kijkt is normaal, zou je zelf ook doen !
( er was ooit een "Witte" die zelfs een kroeg oppe Vriethof kreeg, maar een jaar later was ie ook foetsie...)

Dus staank achter uzze jonges ! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:41
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1343

houtengerard schreef : @Ben
We weten allemaal waar de 'foutjes' vandaan kwamen vorig seizoen. Deze spelers doen nog altijd mee voor een basisplaats. Lijkt me onwaarschijnlijk dat komend seizoen men op die plekken nu eens niet van het veld wordt gespeeld. Zo vreemd is dat bericht van open huis niet, paniek bal door het centrum, resulteert al vaak in een tegendoelpunt.

Ik kan je goed volgen, hoor. Maar die rushes van D'n Tank langs de lijn of dwars door het middenveld, waren een genot om naar te kijken, ook al had hij daarbij wel eens oogkleppen op.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1344

Ben Salemans schreef :

Ik kan je goed volgen, hoor. Maar die rushes van D'n Tank langs de lijn of dwars door het middenveld, waren een genot om naar te kijken, ook al had hij daarbij wel eens oogkleppen op.

En als het hard waaide, waaide die ook nog eens dicht :lachen: gelukkig zie ik het anders. Maar ik kan me best voorstellen dat er mensen verknocht waren aan Castellana. De inzet was top.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1345

Ben Salemans schreef : . Maar die rushes van D'n Tank langs de lijn of dwars door het middenveld, waren een genot om naar te kijken, ook al had hij daarbij wel eens oogkleppen op.

Klopt en belangrijk: soms doorbrak hij met zo'n rush het dode punt waar de wedstrijd zich in bevond !
Mede omdat het publiek ook meeging in zo'n rush en een kentering in de wedstrijd zich kon voordoen.
Dat "verrassingselement"( de rush & de reactie van het publiek) had soms zijn invloed op de tegenstander, waardoor we net het voordeel naar onze kant konden trekken...
Discussie gesloten.
30 juli 2012 15:54 30 juli 2012 15:56 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1346

Schapendonk schreef :

Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel).

Wat is jouw visie dan om ooit nog in de eredivisie te belanden. Ik neem toch aan dat je dit wil. Waarvoor is anders de JL? Om voor altijd daar te blijven? Dat vind ik nu onrealistisch. En zeker naar MVV toe. Want ik ben dit verre van gewent en laten we zwijgen 13 jaar. En als je geen VVV-pad volgt. Welk pad blijft dan nog over? Dat kan alleen het pad zijn van in 1 keer kampioen worden, en als je dit wil, denk ik al helemáál niet dat Castellana in the picture komt. Als MVV-supporter zeg ik: MVV hoort in de eredivisie en ooit zullen we hier een daadwerkelijke gooi naar moeten doen. Dat moet dan ook met spelers die daar geschikt voor zijn. En als het het VVV-pad is wat we nu aan het volgen zijn, dan zijn er onderweg afsplitsingen voor sommige spelers en in dit geval is dat Castellana. Hij heeft geweldig meegeholpen aan de opbouw, en wil hem ook heel erg bedanken hiervoor. Maar voor nu is het exit.

Ik irriteer me er mateloos aan als mensen zeggen dat we beter niet kunnen promoveren. (We spelen gvd al veel te lang in deze trieste divisie, we zijn de hoofdstad van Limburg, we zijn Maastricht)
Als eerstedivisieclub kan je nog 20 jaar opbouwen in de eerstedivisie. Eredivisieniveau, zowel op financieel als sportief gebied behalen in de eerstedivisie is onmogelijk.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
30 juli 2012 16:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1347
Eredivisieniveau zul je niet halen. Maar als je bij de top-5 wilt komen, zul je uiteindelijk een team bij elkaar moeten zien te sprokkelen dat nét iets meer kan brengen dan de rest van de clubs. En mijn vraag is nu: hoort Castellana in dit verhaal thuis? Daar zet ik dus mijn vraagtekens bij.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 16:14 30 juli 2012 16:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1348
Sprak vanmorgen nog met een bestuurslid en vroeg hem of er nog een versterking bijkwam hij zei:,,moet je bij ron of rene zijn,, :lachen: :lachen: :lachen:...mooi antwoord toch?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
30 juli 2012 16:17 30 juli 2012 16:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1349

Ben Salemans schreef :

Volgens mij zitten we op één lijn. ;)
Ik heb geen enkel commentaar op Castellana. Ik zou hem graag erbij zien, was toch vaak de noodrem op de doellijn.
Ik zie graag een versterking op de backs komen, al is het Castellana zelf. Ik hoop dat Moustafa een vaste waarde wordt in de toekomst, maar ik denk dat je nu even op safe moet spelen. Er zullen nog genoeg blessures komen waardoor die jongens zich kunnen ontwikkelen. Maar nu moet je ervoor zorgen dat je niet op de flanken geklopt wordt en dat je het luchtduel eens wint bij een corner. Er moet consistentie in het elftal komen, waardoor spelers op hun eigen positie het hele seizoen kunnen spelen.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 16:37
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1350
Jammer dat Laurent door veel supporters nu zo makkelijk afgeserveerd wordt. In een elftal heb je balans nodig, en de inzet en ervaring die Castelana meebrengt is van grote waarde.
Volgens mij zijn de verwachtingen van dit 'nieuwe' MVV opeens wel heel hoog geworden, ik hoop dat dit niet leidt tot grote teleurstellingen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden