Transfergeruchten seizoen 2012/2013

03 aug 2012 16:45
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1381
Ik post het persbericht van MVV Maastricht van vandaag ook maar even hier.
Dan stijgt het aantal door mij geposte berichten ook weer een beetje :)

---

PERSBERICHT MVV MAASTRICHT
3 augustus 2012

MVV Maastricht legt Yannick de Winter en Hawbir Moustafa vast

MVV Maastricht heeft in de persoon van Yannick de Winter een nieuwe
doelman gevonden. De 23-jarige Belg komt over van Esperanza
Neerpelt, waar hij afgelopen seizoen 1e doelman was en tekent een
contract voor 1 seizoen. De Winter genoot zijn opleiding bij KVC
Westerlo. De Winter gaat bij MVV de concurrentie aan met landgenoot
Bram Castro en met Yannick Derix.

Tevens legde de Maastrichtse club back Hawbir Moustafa vast.
Moustafa komt uit de eigen jeugdopleiding en maakte afgelopen
seizoen zijn debuut in het eerste elftal van MVV Maastricht. Hij liet een
goede indruk achter en verdiende daarmee een contract voor 3
seizoenen.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Discussie gesloten.
03 aug 2012 17:11 03 aug 2012 17:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1382
Gelukkig eindelijk ook de tweede keeper vastgelegd. En ook een jongeling een kans geboden. :thumbsup:

Maar ben ik nu de enige die 3 jaar erg lang vind als het gaat om een debutant? De winter krijgt een contract voor 1 jaar, maar is eigenlijk ook een debutant. Stel dat de groei stopt of de kwaliteit van het elftal stijgt, dan moet je nog 2 jaar onderdak aan een jeugdspeler bieden. Niet dat ik deze jongen dat contract niet gun, maar het blijft altijd een gok wat er in de volgende seizoenen gebeurt. Kijk als Messi Jr. in onze jeugdopleiding zat dan zag je dat al vanaf de C-jeugd aankomen dat men alvast een contract voor langere tijd moet gaan tekenen, meestal ben je dan al te laat en is hij weg... Maar bij een speler die een 'normale' ontwikkeling meemaakt en vorig seizoen enkele keren heeft mogen debuteren in de hoofdmacht, vind ik het wat vroeg om al drie jaar vooruit te denken.

Moustafa heeft natuurlijk potentie, is gretig voor de bal en hij heeft veel wilskracht. Daar heb ik het niet over. Het gaat in zijn algemeenheid over jeugdspelers waarvan je nog niet kunt zien of ze het niveau aankunnen.
Discussie gesloten.
03 aug 2012 17:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1383
Houten, je kunt het ook omdraaien.

Moustafa ligt nu lang vast, dus als hij komend seizoen erg goed speelt, zou hij bij een 1-jarig contract bijna zeker vertrekken, maar nu heb je de kans dat hij dan blijft. Als hij niet blijft, vang je op zijn minst een leuke transfersom voor hem.

Daarnaast ga ik er van uit dat Moustafa bij lange na niet aan ons salarisplafond komt, het zal hier niet om een speler gaan die veel kost. Dat maakt het 'risico' wat acceptabeler.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
03 aug 2012 17:23
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1384
Zit het verschil tussen Moustafa en De Winter niet gewoon dat ze Moustafa al langer kennen en De Winter nog niet en hem een kans geven middels 1-jarig contract.

Denk dat je voorbij gaat aan de interne kennis binnen Mvv, houten.

....
Discussie gesloten.
03 aug 2012 17:41
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1385

Equinox schreef : Zit het verschil tussen Moustafa en De Winter niet gewoon dat ze Moustafa al langer kennen en De Winter nog niet en hem een kans geven middels 1-jarig contract.

Denk dat je voorbij gaat aan de interne kennis binnen Mvv, houten.

Nee, dit gaat me niet specifiek om Moustafa, maar in zijn algemeenheid. Natuurlijk heeft MVV alle kennis over de ontwikkeling van een speler in huis. Maar na 3 keer debuteren in de hoofdmacht zou ik toch voor maximaal twee jaar kiezen, tenzij zoals Jacques zegt het salaris vrij laag ligt en je in de achterkop heb dat je over een paar jaar de lasten kunt dragen van een grotere selectie, dan maakt 21 of 28 spelers met jeugd niet veel verschil.

Ik denk ook dat dat laatste het meest logische is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox
Discussie gesloten.
03 aug 2012 20:23 03 aug 2012 20:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1386

Danny1983 schreef : Ja oke dan is dus nu wel duidelijk dat de selectie rond is!
Met Yannick de Winter en Hawbir Moustafa erbij,hoeven we niks meer te verwachten op de transfermarkt

O nee en de stankovs dan en er is ook nog ene bahr...of zijn ze alle drie weg?...ik zag dze week in het langs rijden op klein geusselt nog zoeen grijs koppie meetrainen het leek good old ed braken wel :lachen:...het was toch echt een van de stankovs dacht ik?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
Discussie gesloten.
03 aug 2012 21:00
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1387

opadiehard schreef :

Danny1983 schreef : Ja oke dan is dus nu wel duidelijk dat de selectie rond is!
Met Yannick de Winter en Hawbir Moustafa erbij,hoeven we niks meer te verwachten op de transfermarkt

O nee en de stankovs dan en er is ook nog ene bahr...of zijn ze alle drie weg?...ik zag dze week in het langs rijden op klein geusselt nog zoeen grijs koppie meetrainen het leek good old ed braken wel :lachen:...het was toch echt een van de stankovs dacht ik?...gr opa ;).

Oeps die was ik alweer vergeten in mijn optimisme :schamen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
03 aug 2012 22:50
San Marco
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1388

opadiehard schreef : O nee en de stankovs dan en er is ook nog ene bahr...of zijn ze alle drie weg?

Ze trainden vanochtend nog alle drie volop mee, opa.

KOM OP DIE ROEIE!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
04 aug 2012 00:17
Mestreechter geis
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1389
om de selctie in de breedte nog wat aan te vullen ,zijn ze welkom.
Discussie gesloten.
04 aug 2012 09:06
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1390
Bahr zou bij MVV (mogen) blijven, Stankovs is nog niet duidelijk omdat MVV nog twijfelt over de spits Stankov.
De broers willen kost wat kost samen blijven. Dus MVV moet ze dan of alletwee nemen, 1 van beide is voor de broers geen optie.
Zal komende week defintief beslissing over gaan vallen is de verwachting.

Ik vind Bahr en spits Stankov geen MVV-niveau, ook niet voor de breedte, heb ze vaak zien spelen, staan de ontwikkeling van de MVV talenten in de weg, Antonio Stankov (verdediger/middenvelder) is best bruikbaar voor de breedte.
We zullen het wel lezen wat met de Stankov-broers gaat gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard, Boer458
Discussie gesloten.
04 aug 2012 10:00
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1391

Mienclub1902 schreef : De broers willen kost wat kost samen blijven. Dus MVV moet ze dan of alletwee nemen, 1 van beide is voor de broers geen optie.

Ja doei......
Ze willen kost wat kost bij elkaar spelen......dan moeten ze naar het 2e van Bekkerveld gaan, kunnen ze samenspelen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Satinius
Discussie gesloten.
04 aug 2012 10:14
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1392
Is een terugkeer van Gerard Aafjes geen optie? Vertrouw nog altijd niet op de fysieke gesteldheid van Verdellen en Aafjes zou ook als stand-in op het middenveld kunnen fungeren.
Lees dat hij in gesprek is met FC Oss, daar hij mag vertrekken bij Zwolle. Heeft het afgelopen jaar ook een vervelende blessure gehad, dus is ook qua fysiek wellicht toch een twijfelgevalletje. Wel iemand van het kaliber die we nodig hebben, vorig seizoen nodig gemist in bepaalde fases in het seizoen!
Discussie gesloten.
05 aug 2012 12:25
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1393
Muslu Nalbantoglu en Jeroen Drost kunnen een contract bij RKC Waalwijk uit hun hoofd zetten. De club heeft de twee verdediger laten weten dat zij niet in Waalwijk kunnen blijven, meldt het Brabants Dagblad.

Bron: voetbalprimeur

Kansen voor MVV !!!
Aafjes is ook zeker een optie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
05 aug 2012 16:20
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1394
Ik denk dat MVV klaar is met transfers, alleen de Stankovs krijgen nog uitsluitsel over wel of geen (minimum)contract.
Denk niet dat MVV nog een dure speler als Aafjes gaat halen, hij wilde bij MVV weg vanwege de lage aanbieding, sindsdien is het alleen maar financieel minder geworden.
Bovendien zo'n goeie was Aafjes nou ook weer niet, kan MVV beter Suat Usta (broer van Fuat Usta) halen, vorig seizoen nog FSC, MVV wilde hem ook al eerder hebben, maar Usta was toen te duur, nu nog clubloos dus.....
Discussie gesloten.
05 aug 2012 17:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1395
Nou Aafjes zou in gesprek zijn met FC Oss. Dat zit je toch aan de onderkant van het ''betaalde'' voetbal he.. Lijkt me dat hij dan eerder qua sfeer en qua geld (en beginnen aan opleiding voor na het voetbal) naar MVV terug kan gaan. Jeroen Drost en Nalbantoglu zullen we nevernooit kunnen betalen. Al zou Nalbantoglu een perfecte rechtsback zijn. Denk overigens ook niet dat deze spelers zelf naar MVV zouden willen komen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden