Transfergeruchten seizoen 2012/2013

11 aug 2012 12:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1411

Bertocucci schreef :

Sandro schreef :

peter ruiver schreef : Kin mich eemes zigge of de testschjpelers nog mit traine??

Bahr en de Gebrs Stankov trainen nog mee met de MVV selectie.

Is die Bahr nog steeds niet weg? Zolang een van deze drie niet geschikt is voor de rechtsbackpositie kunnen ze beter vertrekken.

Uhm Bahr is aanvaller en 1 van de Stankovs ook :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
11 aug 2012 12:59
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1412

Danny1983 schreef :

Bertocucci schreef :

Sandro schreef :

peter ruiver schreef : Kin mich eemes zigge of de testschjpelers nog mit traine??

Bahr en de Gebrs Stankov trainen nog mee met de MVV selectie.

Is die Bahr nog steeds niet weg? Zolang een van deze drie niet geschikt is voor de rechtsbackpositie kunnen ze beter vertrekken.

Uhm Bahr is aanvaller en 1 van de Stankovs ook :thinking:

Dat snap ik! Maar we hebben een fatsoenlijke back nodig en geen bahr of wat voor braggeleer dan ook...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
16 aug 2012 17:14
since1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1413
Bahr en de inmiddels befaamde stankovs, iemand een update ?
Discussie gesloten.
16 aug 2012 22:24
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1414
Trainen nog altijd volop mee.
Discussie gesloten.
19 aug 2012 01:23
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1415
Ik weet t niet aar ik zie melcom Esayas toch nog voor t einde van de maand vertrekken. Hoe hij zich op een presenteerblaadje begeefd...t zal mij niks verwonderen als hij bij VVV op t verlanglijstje staat. Dit is puur op basis van gevoel en neit vangeruchte ter volledigheid. Alhoewel het me opviel dat ik hem zaterdagmorgen na de wedstrijd tegen Oss aan de LiebeeksTRAAT ZAG LOPEN EN HIJ MIJ VRIENDELIJK GEDAG ZEI NADAT IK HEM EEN COMPLEMENT HAD GEGEVEN OVER DE AVOND ERVOOR. Woont hij daar in de buurt in een adhoc woning?
Discussie gesloten.
19 aug 2012 07:57
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1416

Graasvrete schreef : Ik weet t niet aar ik zie melcom Esayas toch nog voor t einde van de maand vertrekken. Hoe hij zich op een presenteerblaadje begeefd...t zal mij niks verwonderen als hij bij VVV op t verlanglijstje staat. Dit is puur op basis van gevoel en neit vangeruchte ter volledigheid. Alhoewel het me opviel dat ik hem zaterdagmorgen na de wedstrijd tegen Oss aan de LiebeeksTRAAT ZAG LOPEN EN HIJ MIJ VRIENDELIJK GEDAG ZEI NADAT IK HEM EEN COMPLEMENT HAD GEGEVEN OVER DE AVOND ERVOOR. Woont hij daar in de buurt in een adhoc woning?

Ik neem aan dat je de Kasteel Liebeekstraat bedoelt. Immers de Liebeekstraat ligt in Roeselaere (B).
Ik ben er niet zo bang voor, dat Malcolm vertrekt.
Blijf het een stupide regeling vinden dat de transferperiode sluit op 1 september.
Het seizoen is dan al bijna een maand aan de gang.

Aon de géng
Discussie gesloten.
19 aug 2012 08:06
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1417

Graasvrete schreef : Ik weet t niet aar ik zie melcom Esayas toch nog voor t einde van de maand vertrekken. Hoe hij zich op een presenteerblaadje begeefd...t zal mij niks verwonderen als hij bij VVV op t verlanglijstje staat. Dit is puur op basis van gevoel en neit vangeruchte ter volledigheid. Alhoewel het me opviel dat ik hem zaterdagmorgen na de wedstrijd tegen Oss aan de LiebeeksTRAAT ZAG LOPEN EN HIJ MIJ VRIENDELIJK GEDAG ZEI NADAT IK HEM EEN COMPLEMENT HAD GEGEVEN OVER DE AVOND ERVOOR. Woont hij daar in de buurt in een adhoc woning?

Die Dusseldorp van VVV was ook in de Geusselt misschien Tom v Hyfte of Melcom
Discussie gesloten.
19 aug 2012 10:09
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1418
Dat ze er dan maar een superprijs voor vragen. Een van die 2 zal je wegvallen net voor 1 sept :thumbsdown: . , dan word het moeilijk een goede vervanger te vinden. En Venlook speelt volgend seizoen ook gewoon jupileage. :lachen:
Discussie gesloten.
19 aug 2012 10:13
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1419

Vond hem vrijdag niet zo goed dus waarvoor dat compliment was :thinking:
En als VVV de wedstrijd heeft gezien denk ik niet dat ze Esajas willen hebben,of ze moeten vorige wedstrijd gezien hebben en hem op basis daarvan willen hebben.
Als hij gaat jammer, komt tenminste iemand met werklust voor in de plaats.

Discussie gesloten.
19 aug 2012 11:42
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1420
Ik vind hem toch behoorlijk meer werklust leveren dan vorig seizoen.
Ook op de trainingen (zoals ik heb gehoord) moet hij een gedreven en zeer fitte indruk gemaakt hebben... Misschien wellicht dat hij zich nu extra in de kijker wil spelen omdat hij graag naar een andere club wou/wil.
Maar een Esajas in deze vorm is zeker van meerwaarde voor het team.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sandro
Discussie gesloten.
19 aug 2012 12:34
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1421
VVV had eerder interesse in Labylle, vandaar denk ik dat Dusseldorp is komen kijken om hem in de gaten te houden.
Discussie gesloten.
19 aug 2012 13:43
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1422

Ivinho schreef : Ik vind hem toch behoorlijk meer werklust leveren dan vorig seizoen.
Ook op de trainingen (zoals ik heb gehoord) moet hij een gedreven en zeer fitte indruk gemaakt hebben... Misschien wellicht dat hij zich nu extra in de kijker wil spelen omdat hij graag naar een andere club wou/wil.
Maar een Esajas in deze vorm is zeker van meerwaarde voor het team.

Ik laat me niet na 1 goede wedstrijd op andere gedachte brengen,mischien als hij wat langer goed presteert!
Hij is zeker op de goede weg,maar ik ben nog niet vergeten dat hij liever voor Fortuna wou spelen,hoop dat hij dit seizoen met plezier speelt dan vergeef ik hem alles.(want het belangrijkste vind ik toch dat hij voor MVV wil voetballen en niet voor zichzelf.
Op dit moment gaat het de goede kant op...

Discussie gesloten.
19 aug 2012 17:07
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1423

Danny1983 schreef :

Ivinho schreef : Hij is zeker op de goede weg,maar ik ben nog niet vergeten dat hij liever voor Fortuna wou spelen,hoop dat hij dit seizoen met plezier speelt dan vergeef ik hem alles.(want het belangrijkste vind ik toch dat hij voor MVV wil voetballen en niet voor zichzelf.
Op dit moment gaat het de goede kant op...

Wanneer is malcolm dan aan Fortuna gelinkt? Of waar is dat geschreven? Ik hoop toch niet dat je dat alleen concludeert op wat geruchten uit de fabeltjeskrant(fortunahome) . Voor de rest geef malcolm de volle steun en let op met dit soort geruchten de wereld in te helpen want daar kunnen problemen van komen. Malcolm is vaan us!

Discussie gesloten.
19 aug 2012 17:31
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1424
Als hij gaat jammer, komt tenminste iemand met werklust voor in de plaats.

Geen werklust??

Gek hoe sommige mensen de wedstrijden zien........
Kijk eens hoe vaak in de bijna 2.5 jaar hij wedstrijden op het laatste moment beslist heeft. Dat gebeurd niet als je geen werklust zou hebben..
I

Natus et suscitavit in Marsana
Discussie gesloten.
19 aug 2012 17:34 19 aug 2012 17:43 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1425

Oaktree schreef : Als hij gaat jammer, komt tenminste iemand met werklust voor in de plaats.

Geen werklust??

Gek hoe sommige mensen de wedstrijden zien........
Kijk eens hoe vaak in de bijna 2.5 jaar hij wedstrijden op het laatste moment beslist heeft. Dat gebeurd niet als je geen werklust zou hebben..
I

Jas oke ongemotiveerd is meer het woord dat ik had moeten gebruiken.
Maar daar is de eerste twee wedstrijden niks van te zien.(Dat hij ongemotiveerd overkomt)
Hij doet het goed gelukkig daar ben ik blij om.
En hoop dat hij nog veel wedstrijden voor ons mag beslissen ;)
Laten we het daar bij houden.

Back on topic....

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden