Transfergeruchten seizoen 2012/2013
06 aug 2012 09:34
06 aug 2012 09:35 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Centraal achterin hebben we niemand meer nodig. Mogelijkheden genoeg daar. Aafjes is dus geen optie lijkt me. Usta idem dito. Een rechtsback mag er wat mij betreft gerust bij (ik hoop nog steeds op Laurent). Maar ook op het middenveld zou een extra mannetje geen overbodige luxe zijn. We hebben daar Rutjes en van Hyfte als zekerheidjes. Labylle zou daar ook kunnen spelen. Verder moeten we het daar vooralsnog hebben van mannen als Smeets, Voorjans en Braken. Ik vind die te licht. Als er blessures en schorsingen gaan spelen (en dan met name bij Graham en Tom) kunnen we daar behoorlijk in de problemen komen.
Discussie gesloten.
06 aug 2012 09:41
Usta is niet meer clubloos, hij speelt dit jaar op de Malledieven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Discussie gesloten.
06 aug 2012 10:21
dit roep ik al steeds op het midden moet er inderdaad een persoonlijkheid bijkomen voor de rest staat alles goed en houd nu eindelijk eens op over laurent als hij zo graag wou komen had hij allang getekend ,we hebben er genoeg mogelijkheden.
Discussie gesloten.
06 aug 2012 11:11
@ Jim Cemint,
Das een goeie GRAHAM Rutjes .
Dat is allang geledendat die deed voetballen,je bedoelt zeker Nathan
Groetjes Damske
Discussie gesloten.
06 aug 2012 11:21
Jim Cemint
Platinum Boarder
Hahahaha... inderdaad Damske. Graham is van 1960. Die zou het niet meer trekken nu. Foutje...
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske
Discussie gesloten.
06 aug 2012 11:32
Jim Cemint schreef : Hahahaha... inderdaad Damske. Graham is van 1960. Die zou het niet meer trekken nu. Foutje...
Het is trouwens Graeme, nog een foutje dus.
Verwacht zelf ook niet veel meer van MVV qua nieuwe spelers. Wellicht dat die testers inderdaad gewoon blijven. Is allemaal niet zo erg voor de breedte van de selectie. Al had ik ook graag nog een andere rechtsback erbij gehad buiten de verdedigende Stankov variant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske
Discussie gesloten.
06 aug 2012 22:27
06 aug 2012 22:27 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Ik heb na gisteren begrepen dat er niks meer aangetrokken kan worden es ut geld mot koste...dus waarschijnlijk alleen op amateur basis eventueel...dus dikke vette streep door het verhaal castelana nao mien idee...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
06 aug 2012 23:04
06 aug 2012 23:12 door Sjraveleer.
opadiehard schreef : Ik heb na gisteren begrepen dat er niks meer aangetrokken kan worden es ut geld mot koste...dus waarschijnlijk alleen op amateur basis eventueel...dus dikke vette streep door het verhaal castelana nao mien idee...gr opa .
Werd dit bevestigd door iemand van het bestuur?
Heb je ook effe gecheckt of jouw favoriete Spits nog een contract krijgt?
En Stankov in het kwadraat, hoe zit het daarmee?
Discussie gesloten.
06 aug 2012 23:20
Ik ken inderdaad iemand in het bestuur van MVV en er is geen geld meer beschikbaar. MVV heeft Castellana kennelijk meteen geweigerd na het eerste gesprek tussen beide partijen. Familie Stankov en Bhar kunnen eventueel nog een contract aangeboden krijgen, maar MVV gaat hiervoor niet diep in de buidel tasten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, opadiehard, Prikske
Discussie gesloten.
09 aug 2012 11:28
peter ruiver
Platinum Boarder
Kin mich eemes zigge of de testschjpelers nog mit traine??
Draan wie verkes Wullem !!
Discussie gesloten.
09 aug 2012 11:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Van Ron Elsen heb ik op de seizoenskaarthouders-avond (in een gesprekje na afloop van het "officiële" gedeelte") begrepen dat Castellana een naar MVV-begrippen prima aanbod heeft gekregen en dat hij daar niet op ingegaan is. Dat aanbod was het maximale dat MVV kon en wilde bieden. MVV wilde hem volgens Elsen echt graag erbij hebben, maar kan niet meer geld uitgeven dan ze hebben. Daarmee kan een streep gezet worden onder de kwestie Castellana.
Discussie gesloten.
09 aug 2012 12:09
peter ruiver schreef : Kin mich eemes zigge of de testschjpelers nog mit traine??
Bahr en de Gebrs Stankov trainen nog mee met de MVV selectie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, peter ruiver
Discussie gesloten.
11 aug 2012 07:33
Even off topic.
Fabio Caraciolo vanaf maandag op proef bij de Graafschap.
Bron: SoccerNews.
Discussie gesloten.
11 aug 2012 08:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Aloy Agu schreef : Even off topic.
Fabio Caraciolo vanaf maandag op proef bij de Graafschap.
Bron: SoccerNews.
Waarom off topic je kunt het gewoon in topic oud MVVers plaatsen
Daar heb ik het nu al voor je geplaatst
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
11 aug 2012 12:28
Bertocucci
Junior Boarder
Sandro schreef :
peter ruiver schreef : Kin mich eemes zigge of de testschjpelers nog mit traine??
Bahr en de Gebrs Stankov trainen nog mee met de MVV selectie.
Is die Bahr nog steeds niet weg? Zolang een van deze drie niet geschikt is voor de rechtsbackpositie kunnen ze beter vertrekken.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden