>
Ontvangen bedankjes 820
Sandro schreef : De eredivisionist, die Peeters al op de scoutinglijst hadden staan, aarzelde geen moment.
Anna D. schreef :
Sandro schreef : De eredivisionist, die Peeters al op de scoutinglijst hadden staan, aarzelde geen moment.
Voorspellende gave van de Limburger?
Napoleon schreef : Als MVV betere spelers kan aantrekken... dan moet MVV dat zeker niet laten
opadiehard schreef : Ik sprak vandaag met een aantal genk supporters...die vonden het raar dat stef peeters naar mvv ging!
Zij vinden het een groot talent...een stevige gast die eenmaal in de basis zijn plek niet gauw af zal geven!
Alleen zeiden zij bij genk tellen grotere belangen en speelde deze speler ff op het tweede plan.
Dus hopelijk net als gilles een speler met grote ambities,zou het misschien een toekomst plaatje zijn dit seizoen met gilles,knops en peeters in een elftal?
Hoe raar kan het lopen...dit had ik niet verwacht...zoveel positieve mutaties binnen mvv...hulde techniese staf hulde bestuur,zo komen we wel heel ruim in het spelers materiaal te zitten met zelfs mensen op de tribune!
Ik denk dat de keus van trost moeilijk zal zijn om uit het beschikbare materiaal zijn keuze te maken,en dit dan in positieve vorm.
Rene ik denk dat meerdere trainers in de jupiler comp jaloers op je zullen zijn...maar wij gunnen het jou en natuurlijk ons zelfers...gr opa .
opadiehard schreef : Ben benieuwd vandaag...de laatse 17 uur van de transfer periode zijn in gegaan...internationaal gaat er nog heel veel gebeuren...zelfs de kleine cabral van feyenoord vertrekt naar engeland...hopelijk bij mvv niemand...en gaan we met deze selectie definitief de competitie in...zeker tot aan de winterstop ...gr opa .
opadiehard schreef : Ben benieuwd vandaag...de laatse 17 uur van de transfer periode zijn in gegaan...internationaal gaat er nog heel veel gebeuren...zelfs de kleine cabral van feyenoord vertrekt naar engeland...hopelijk bij mvv niemand...en gaan we met deze selectie definitief de competitie in...zeker tot aan de winterstop ...gr opa .
Cabral word waarschijnlijk geruild met Verhoek van Twente lees ik net, dus denk niet dat hij naar Engeland gaatopadiehard schreef : Ben benieuwd vandaag...de laatse 17 uur van de transfer periode zijn in gegaan...internationaal gaat er nog heel veel gebeuren...zelfs de kleine cabral van feyenoord vertrekt naar engeland...hopelijk bij mvv niemand...en gaan we met deze selectie definitief de competitie in...zeker tot aan de winterstop ...gr opa .
Napoleon schreef : We hebben verleden jaar gezien dat labylle een toegevoegde waarde is, die speelt nu Winkens uit de basis ( en terecht)
Van Labylle dachte we ook die is maar gehuurd en zal wel weer terug gaan, hij heeft nu voor MVV gekozen
Als MVV betere spelers kan aantrekken dan Voorjans en Smeets( en op zijn positie is dat echt ook nog eens nodig..Voorjans) dan moet MVV dat zeker niet laten, eigen jeugd is leuk maar dan moet het ook echt een toegevoegde waarde zijn...
De enigste MVV speler ( uit de eigen jeugd) op dit moment met toegevoegde waarde vind ik Schreurs... de rest is middelmaat