Transfergeruchten seizoen 2012/2013

29 aug 2012 22:44 29 aug 2012 22:44 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1456

Sandro schreef : De eredivisionist, die Peeters al op de scoutinglijst hadden staan, aarzelde geen moment.

Voorspellende gave van de Limburger? B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
Discussie gesloten.
29 aug 2012 22:49
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1457
Verheug me nu al op de berichten op FH . :lachen:
Discussie gesloten.
29 aug 2012 22:50
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1458
Goeie krant, ddl.nl die kunnen in de toekomst kijken ;) " De eredivisionist,"
Discussie gesloten.
29 aug 2012 22:53
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1459
Ik las er zelfs overheen,zo gewoon voelt het aan :applaus: :applaus:
Discussie gesloten.
29 aug 2012 23:30 29 aug 2012 23:33 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1460

Anna D. schreef :

Sandro schreef : De eredivisionist, die Peeters al op de scoutinglijst hadden staan, aarzelde geen moment.

Voorspellende gave van de Limburger? B)

De wens is de vader van de gedachte. ! :lolno:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
30 aug 2012 16:31 30 aug 2012 16:32 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1461
Lijkt me versttandig om een nieuwe elftalfoto te maken :mrgreen:

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, idd jammer voor Lance en Brian. Als blijkt dat Peeters een begenadigd talent is en de sterren van de hemel speelt...
Heeft MVV volgend seizoen een probleem. Natuurlijk is het voor nu sjiek dat deze jongen komt maar MVV moet zeker ook de lange termijn niet vergeten. Smeets en Voorjans zijn jongens voor de lange termijn. Smeets heeft een aflopend contract en loopt zo wellicht gratis de deur uit bij MVV. Peeters gaat volgend seizoen terug naar Genk, en MVV zit met de gebakken Peren.

Nogmaals voor nu is het geweldig, maar Rinkens heeft in de businessclub gezeged STAP BY STAP AND INCH BY INCH.
Daar staat MVV voor. Ik hoop dat Rinkens zich hier aan houdt. :applaus:
Discussie gesloten.
30 aug 2012 16:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1462
We hebben verleden jaar gezien dat labylle een toegevoegde waarde is, die speelt nu Winkens uit de basis ( en terecht)
Van Labylle dachte we ook die is maar gehuurd en zal wel weer terug gaan, hij heeft nu voor MVV gekozen
Als MVV betere spelers kan aantrekken dan Voorjans en Smeets( en op zijn positie is dat echt ook nog eens nodig..Voorjans) dan moet MVV dat zeker niet laten, eigen jeugd is leuk maar dan moet het ook echt een toegevoegde waarde zijn...

De enigste MVV speler ( uit de eigen jeugd) op dit moment met toegevoegde waarde vind ik Schreurs... de rest is middelmaat
Discussie gesloten.
30 aug 2012 19:37
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1463

Napoleon schreef : Als MVV betere spelers kan aantrekken... dan moet MVV dat zeker niet laten

Dat geldt voor elke positie & elke speler!

hoeveel mensen vonden het o zo erg toen tommie vertrok. volgens mij heeft met (alle respect voor daemen; goede speler) niemand hem gemist op het veld.

Ik betreurde zelf heel erg dat Jonas Olsen weg ging. Ik wist zelf ook wel dattie flink te kort kwam. Maar ja,heb altijd iets gehad met anti helden.

denk dat als we met hem nu in de spits stonden nu geen 9 op 3 hadden.

Daarbij is het alleen maar goed als er veel Maastrichtenaren (basis of reserve) in het team zitten. al is het voor de breedte.. ze kennen Mestreech , supporters & de emoties. Die geven dat dan weer door aan de non-sjengen. daardoor weet ik ook dat we dit jaar fsc minimaal 2x verslaan:P.

ook weet ik zeker dat ze er allemaal zullen staan wanneer ze nodig zijn!

Met zn alle nao de top!
Discussie gesloten.
30 aug 2012 22:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1464
Ik sprak vandaag met een aantal genk supporters...die vonden het raar dat stef peeters naar mvv ging!
Zij vinden het een groot talent...een stevige gast die eenmaal in de basis zijn plek niet gauw af zal geven!
Alleen zeiden zij bij genk tellen grotere belangen en speelde deze speler ff op het tweede plan.
Dus hopelijk net als gilles een speler met grote ambities,zou het misschien een toekomst plaatje zijn dit seizoen met gilles,knops en peeters in een elftal?
Hoe raar kan het lopen...dit had ik niet verwacht...zoveel positieve mutaties binnen mvv...hulde techniese staf hulde bestuur,zo komen we wel heel ruim in het spelers materiaal te zitten met zelfs mensen op de tribune!
Ik denk dat de keus van trost moeilijk zal zijn om uit het beschikbare materiaal zijn keuze te maken,en dit dan in positieve vorm.
Rene ik denk dat meerdere trainers in de jupiler comp jaloers op je zullen zijn...maar wij gunnen het jou en natuurlijk ons zelfers...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, damske
Discussie gesloten.
31 aug 2012 07:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1465
Ben benieuwd vandaag...de laatse 17 uur van de transfer periode zijn in gegaan...internationaal gaat er nog heel veel gebeuren...zelfs de kleine cabral van feyenoord vertrekt naar engeland...hopelijk bij mvv niemand...en gaan we met deze selectie definitief de competitie in...zeker tot aan de winterstop :)...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox
Discussie gesloten.
31 aug 2012 07:56
the king
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1466

opadiehard schreef : Ik sprak vandaag met een aantal genk supporters...die vonden het raar dat stef peeters naar mvv ging!
Zij vinden het een groot talent...een stevige gast die eenmaal in de basis zijn plek niet gauw af zal geven!
Alleen zeiden zij bij genk tellen grotere belangen en speelde deze speler ff op het tweede plan.
Dus hopelijk net als gilles een speler met grote ambities,zou het misschien een toekomst plaatje zijn dit seizoen met gilles,knops en peeters in een elftal?
Hoe raar kan het lopen...dit had ik niet verwacht...zoveel positieve mutaties binnen mvv...hulde techniese staf hulde bestuur,zo komen we wel heel ruim in het spelers materiaal te zitten met zelfs mensen op de tribune!
Ik denk dat de keus van trost moeilijk zal zijn om uit het beschikbare materiaal zijn keuze te maken,en dit dan in positieve vorm.
Rene ik denk dat meerdere trainers in de jupiler comp jaloers op je zullen zijn...maar wij gunnen het jou en natuurlijk ons zelfers...gr opa ;).

hoi opa,
weet je nog een tijdje terug,
toen ik op het forum melde dat er mooie dingen gingen gebeuren
vroeg je of mijn glazen bol niet goed werkte, :thumbsup: :lolno:
maar hij werkte inderdaad maar half,
zijn nog betere dingen gebeurd,
als ik in mijn bol had gezien
Discussie gesloten.
31 aug 2012 07:57
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1467

opadiehard schreef : Ben benieuwd vandaag...de laatse 17 uur van de transfer periode zijn in gegaan...internationaal gaat er nog heel veel gebeuren...zelfs de kleine cabral van feyenoord vertrekt naar engeland...hopelijk bij mvv niemand...en gaan we met deze selectie definitief de competitie in...zeker tot aan de winterstop :)...gr opa ;).

Ben eens benieuwd of die uit Venlo nog iemand hier weg halen aangezien er regelmatig iemand op de tribune zat dan wel voor van Hyfte of Labylle.Zelf denk ik dat er niemand meer gaat.
Trouwens Ryan Babel wil zijn carriere een boost geven (contract afgekocht bij Hoffenheim) dan kan hij in de Geusselt komen spelen om zich zo in de kijker te spelen. :lachen:
Discussie gesloten.
31 aug 2012 09:11 31 aug 2012 09:12 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1468

opadiehard schreef : Ben benieuwd vandaag...de laatse 17 uur van de transfer periode zijn in gegaan...internationaal gaat er nog heel veel gebeuren...zelfs de kleine cabral van feyenoord vertrekt naar engeland...hopelijk bij mvv niemand...en gaan we met deze selectie definitief de competitie in...zeker tot aan de winterstop :)...gr opa ;).

Je zou bijna denken dat MVV een aantal spelers "op voorraad" heeft staan voor de laatste uren van de tranferperiode.
Laten we hopen dat er inderdaad geen mutaties gaan plaats vinden.
Discussie gesloten.
31 aug 2012 09:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1469

Cabral word waarschijnlijk geruild met Verhoek van Twente lees ik net, dus denk niet dat hij naar Engeland gaat ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox
Discussie gesloten.
31 aug 2012 13:07
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1470

Napoleon schreef : We hebben verleden jaar gezien dat labylle een toegevoegde waarde is, die speelt nu Winkens uit de basis ( en terecht)
Van Labylle dachte we ook die is maar gehuurd en zal wel weer terug gaan, hij heeft nu voor MVV gekozen
Als MVV betere spelers kan aantrekken dan Voorjans en Smeets( en op zijn positie is dat echt ook nog eens nodig..Voorjans) dan moet MVV dat zeker niet laten, eigen jeugd is leuk maar dan moet het ook echt een toegevoegde waarde zijn...

De enigste MVV speler ( uit de eigen jeugd) op dit moment met toegevoegde waarde vind ik Schreurs... de rest is middelmaat

Zo'n jaar of 7 geleden toen Danny Schreurs (25) ongeveer zo oud was als b.v. Davide Timmermans (18), Hawbir Moustafa (18), Brain Smeets (19) en Nick Kuipers (19) nu, werd hij óók niet door iedereen gezien als een speler van toegevoegde waarde. Men vergeet vaak dat deze spelers nog jong zijn en vaak goede met mindere periodes afwisselen.
Steun en geef óók onze eigen MVV-jeugd de kans om in de nabije toekomst een speler van toegevoegde waarde te worden zonder ze nu al af te schrijven als middelmaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, Ben Salemans, seppo, Jacques, damske, Malpertoni
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden