Transfergeruchten seizoen 2012/2013

08 okt 2012 23:14
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1486
Absolute onzin deze 'geruchten' over Veldmate. Natuurlijk wil AZ een beperkte spits (Met alle respect voor Mark, hij is een super spits voor MVV in de Jupiler League) die A. 28 jaar is, en B. een contract heeft voor 3 jaar.

De geruchten over Labylle zie ik overigens wel enige sprankel van waarheid bevatten. Ik gun Labylle de overstap naar AZ natuurlijk ook van harte, hopelijk voetbalt hij het seizoen hier gewoon uit.
Discussie gesloten.
09 okt 2012 01:10
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1487
dat wordt dus een spelersruil.. Veldmate met Altidore..

ik geloof best dat je dat van een bepaalde bron heb gehoord. Ik geloof je ook als je zegt dat die bron dieper in MVV zit dan andere. Maar ik denk echt dat je bron dit keer misschien iets verkeerd heeft opgevangen?

Er gaan namelijk geruchten rond dat zenden bij leverkussen gaat spelen (Daar houdt hij zichzelf nu ook op peil). Daar treft hij ook hyyppia (vroeger samen bij Liverpool)

Dat met Veldmate? wat moet AZ met hem? niet verkeerd bedoeld richting Veldmate, Az heeft voorin genoeg mannetjes.

voor de rest denk ik afwachten!

sowiesoe altijd weer spannende tijden als men geruchten op tafel doet leggen. of ze uitkomen of niet. Er is iig genoeg gesprekstof!

we mogen ons hart vasthouden dat Castro niet weggaat!
Discussie gesloten.
09 okt 2012 09:05 09 okt 2012 09:06 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1488
Een prof-voetballer wil graag zo hoog mogelijk voetballen en dan bedoel ik ook voetballen en niet de bank warm houden.
Bij AZ wordt hij één van de vele spitsen en zal zeker in rangorde achter Altidore staan.
Bij ons staat hij altijd in de basis. Bovendien heeft hij een contract van 3 jaar getekend. Nu zeggen contracten binnen het moderne voetbal weinig. Mocht AZ hem willen hebben, dan kunnen ze een "stevige" prijs voor hem vragen.

Gisteravond heeft René Trost het een en ander uitgelegd over diverse aspecten binnen MVV. Over eeneventueel vertrek van spelers (op korte termein) heeft hij het niet gehad.

Maar ja: dit topic is heet niet voor niets geruchten. Indien de Limburger iets wist stond het "gisteren" al uitgebreid in de krant.

Aon de géng
Discussie gesloten.
09 okt 2012 09:19
the king
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1489
zenden met Leverkusen klopt,
heeft zenden bevestigd bij t.v. limburg,
traint moeiteloos mee,kan zo meespelen,
en het bevalt me zeer goed,
en korter bij maastricht,
Discussie gesloten.
09 okt 2012 12:10 09 okt 2012 12:13 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1490
Oh nee heh, niet weer geruil met die reserve-joden. Als ik daar aan terug denk. Het geruil met Mutsaerts en vd Weert tegen sterspeler Kenneth Perez. Alsjeblieft niet, want als dat nog eens opnieuw gebeurt heb ik het gehad. Wat waren dat een misklungels. We moeten trouwens nog naar de eredivisie. Wat nu ruilen of verkopen? KutAZ!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
09 okt 2012 12:18 09 okt 2012 12:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1491

Lummel schreef : De geruchten over Labylle zie ik overigens wel enige sprankel van waarheid bevatten. Ik gun Labylle de overstap naar AZ natuurlijk ook van harte, hopelijk voetbalt hij het seizoen hier gewoon uit.

Hij kan met MVV naar de EREDIVISIE. Wat vind je daar van??

Nu snap ik ook de mensen die zeggen dat MVV waarschijnlijk niet meekan met de eredivisie. Als je weer zo gaat beginnen en er wat zakkenvullers en aasgieren opnieuw om de hoek komen kijken, komt er nooit en te nimmer iets van de grond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
09 okt 2012 12:21
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1492

Schapendonk schreef :

Lummel schreef : De geruchten over Labylle zie ik overigens wel enige sprankel van waarheid bevatten. Ik gun Labylle de overstap naar AZ natuurlijk ook van harte, hopelijk voetbalt hij het seizoen hier gewoon uit.

Hij kan met MVV naar de EREDIVISIE. Wat vind je daar van??

Zou voor ons en die jongen geweldig zijn. Leroy weet dan ook dat hij iedere week aan de bak komt. Bij AZ (?) is dat nog maar de vraag !!

Aon de géng
Discussie gesloten.
09 okt 2012 12:24 09 okt 2012 12:26 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1493
We moeten ZELF zorgen dat we een club als AZ worden. Die speelden nog niet lang geleden in de juup! (ik bedoel wel sportief gezien)
Discussie gesloten.
09 okt 2012 12:31 09 okt 2012 12:32 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1494

Schapendonk schreef : We moeten ZELF zorgen dat we een club als AZ worden. Die speelden nog niet lang geleden in de juup! (ik bedoel wel sportief gezien)

Nee bedankt,... Zo'n smerig maffia bedrijf hoef ik niet als hoofdsponsor. Bij AZ is het nu allemaal hosanna, ten kosten van het geluk van duizenden gezinnen, waarvan sommigen niet meer onder ons zijn, dankzij de praktijken van Dhr Scheringa.

Als iets niet als voorbeeld mag dienen voor goed beleid, dan is dat AZ. Ik heb liever een 'koosjer' bedrijf achter de club staan.
Laten we RKC als voorbeeld nemen. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk
Discussie gesloten.
09 okt 2012 12:38 09 okt 2012 12:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1495

houtengerard schreef :

Schapendonk schreef : We moeten ZELF zorgen dat we een club als AZ worden. Die speelden nog niet lang geleden in de juup! (ik bedoel wel sportief gezien)

Nee bedankt,... Zo'n smerig maffia bedrijf hoef ik niet als hoofdsponsor. Bij AZ is het nu allemaal hosanna, ten kosten van het geluk van duizenden gezinnen, waarvan sommigen niet meer onder ons zijn, dankzij de praktijken van Dhr Scheringa.

Als iets niet als voorbeeld mag dienen voor goed beleid, dan is dat AZ. Ik heb liever een 'koosjer' bedrijf achter de club staan.
Laten we RKC als voorbeeld nemen. ;)

Ik zeg toch ook: Sportief gezien.

Wat was het mooi geweest als we ooit eens een paar klungels aan AZ konden geven voor een sterspeler van hun. Groot denken en het omdraaien :lol: Nogmaals: ze speelden zelf nog niet lang geleden in de juup. Ik heb zo'n gevoel dat die club nog eens in de uitverkoop komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
09 okt 2012 12:51
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1496
Heracles lijkt me een beter voorbeeld !

Rkc is Mandemakers vertekt die rkc falliet !
Discussie gesloten.
09 okt 2012 13:14
Pater Vink
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1497
Bij Heracles zit Jan Smit. ( nee, niet de zanger )
Bestuursvoorzitter van Ten Cate.
Beursgenoteerd bedrijf en tevens hoofdsponsor.

Denk dat als het erom gaat die ook wel garant staat voor een paar centen.
Discussie gesloten.
09 okt 2012 13:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1498
Dink neet tot veer motte kieke nao aandere!
Veer zien ut veurbeeld veur aandere!!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, the king, Malpertoni
Discussie gesloten.
09 okt 2012 14:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1499

Schapendonk schreef : Oh nee heh, niet weer geruil met die reserve-joden. Als ik daar aan terug denk. Het geruil met Mutsaerts en vd Weert tegen sterspeler Kenneth Perez. Alsjeblieft niet, want als dat nog eens opnieuw gebeurt heb ik het gehad. Wat waren dat een misklungels. We moeten trouwens nog naar de eredivisie. Wat nu ruilen of verkopen? KutAZ!!!!

Totaal off-topic, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat als we toen niet deze ruil gedaan hadden, we dat seizoen niet gedegradeerd waren. En wie weet wat er vervolgens gebeurd was... :thumbsdown:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
09 okt 2012 16:25
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1500

Schapendonk schreef : reserve-joden

ongepaste opmerking en onze club onwaardig. Totaal off-topic maar moest het toch even kwijt
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok, Nao Väöre, DeBlieser
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden