Transfergeruchten seizoen 2012/2013

30 okt 2012 21:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1516
LRB ik denk dat Graasvrete hier graag even met je over wilt overleggen :lol: Zelf zeg ik; Het hele team, alles en iedereen contract verlengen. Dit zolang mogelijk bij elkaar houden, want er zit nog steeds groei in dit team, en houdt maar niet op.
Discussie gesloten.
31 okt 2012 10:38
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1517
Stankov hoeft nog niet eens weggekocht te worden. Als hij een volwaardig profcontract krijgt aangeboden van een andere club is die ook weg aangezien hij nu slechts op amateurbasis uitkomt voor ons. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
31 okt 2012 11:28
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1518

Anna D. schreef : Stankov hoeft nog niet eens weggekocht te worden. Als hij een volwaardig profcontract krijgt aangeboden van een andere club is die ook weg aangezien hij nu slechts op amateurbasis uitkomt voor ons. ;)

Dan verdient hij echt wel meer. Deze voetballer vind ik toch wel een van de verrassingen dit seizoen bij MVV. Ik zou het op dit moment heel jammer vinden, als ik hem zag vertrekken. Zowiezo kan ik in het team niemand opnoemen die ik liever zie gaan, en dat was afgelopen jaren wel eens anders. Dus ik zou dan ook maar eens gauw met Stankov om de tafel gaan. Contract aanbieden deze goede verdediger, die ook nog soms eens goed kan overschakelen naar de aanval.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, opadiehard
Discussie gesloten.
31 okt 2012 13:23
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1519
Na de eerste wedstrijd dacht ik wat moeten we met de Stankovs. Iedereen zag al vrij snel dat zijn broer te weinig inhoud had om hier een contract te verdienen. Ook van Antonio had ik in het begin geen hoge muts op. Nu we bijna op 1/3 van de competitie zijn mag je stellen dat hij zich bewezen heeft en dus een welkome versterking is.
Ik ben dan ook van mening dat met deze grijsaard :lachen: van begin 20 nog voor de winterstop gesproken moet worden over een contract.
Door nu met alle spelers te spreken voorkom je een hoop zenuwachtig gedoe en kan René en zijn staf verder bouwen aan iets heel moois. Wellicht verwelkomt de eredivisie ons al over 24 wedstrijden.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
27 nov 2012 14:51 27 nov 2012 14:53 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1520
Het is stil op dit gebied, maar nu de winterstop en niet te vergeten de transferperiode eraan komt,
kan er best een en ander gebeuren !

Door de goede resultaten van het team en vooral de prestaties van sommige spelers die zich goed in de kijker hebben gespeeld, zal er best aandacht voor deze of gene zijn...

En moeten we dus niet raar staan te kijken als er 2, 3 of zelfs 4 spelers in de 2de seizoenshelft niet meer in de Geusselt te bewonderen zijn...

Wat dan ...?

Er zit genoeg talent en potentie op de bank! Maar of dit goed genoeg is om het huidige spel en de huidige positie vast te houden is maar de vraag...

Of moeten wij onze verwachtingen bijstellen en gewoon genieten van wat er tot nut toe gepresteerd is ...
en dan verder dit seizoen kijken waar het schip strand en onvoorwaardelijk achter onze matadoren staan !

Komt er wat bij, is er wel geld voor en zo ja wie dan... ?

Knops staat in de belangstelling. Stankov en Malcolm zouden ook een leuk contract elders kunnen krijgen.
Discussie gesloten.
27 nov 2012 17:01 27 nov 2012 17:02 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1521
Logisch LRB....Kapers liggen altijd op de kust en zeker als je koploper bent. Toch denk ik dat het wel gaat meevallen..

Elsen zal wel 'n "lijstje" hebben met mogelijke opvolgers...en versterkingen !!!!

Als de selectie compleet blijft moeten we ons ook gaan versterken.Wil je meedoen voor de prijzen. zal dit echt moeten.

We zijn erg "fragiel" als 1 speler uit de basiself ontbreekt.....Onze "zwakheden" zijn bekend.

Tja, en vertrekken 2 of 3 man in de winterstop en komt er niks nieuws, eindigen we niet in de top 5 en zijn we kansloos in de play-offs. Dat kan ik je nu al garanderen...

Elsen zijn werk is zeer belangrijk...hij moet nu al kunnen zien, hoe wij kampioen kunnen worden. VISIE
Discussie gesloten.
27 nov 2012 17:33
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1522
Spelen met salary-caps heeft wel degelijk gevolgen voor de voorwaarden in contracten. Transfersommen zullen er bij sommige spelers niet zijn (denk oa. labylle). Deze jongen heeft in zichzelf geinvesteerd door hier te komen spelen voor een beduidend lager salaris als in luik. Dit zal je helaas terug gaan zien als een club zich meld.
Discussie gesloten.
27 nov 2012 17:47 27 nov 2012 17:57 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1523
@webmasterfm: ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt, maar dat MVV ook niet helemaal "gek" is.

Ik vermoed dat wij bij een transfer van Labylle, toch een "klein bedrag" verdienen...

"Elsen zal ons tevreden moeten houden, en dat is niet makkelijk als je koploper bent"

Als we na de winterstop minder draaien dan voor de winterstop....zal dit niet ten goede komen van de "sfeer"

En verwacht ik veel "gezeiks" op dit forum...omdat we minder presteren...

DUS INVESTEREN , INVESTEREN EN NOG EENS INVESTEREN.

"met de jeugd ga je het niet redden" iedereen ziet dat, die een beetje verstand heeft van voetbal
Discussie gesloten.
27 nov 2012 18:37
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1524

webmastersfm schreef : Spelen met salary-caps heeft wel degelijk gevolgen voor de voorwaarden in contracten. Transfersommen zullen er bij sommige spelers niet zijn (denk oa. labylle). Deze jongen heeft in zichzelf geinvesteerd door hier te komen spelen voor een beduidend lager salaris als in luik. Dit zal je helaas terug gaan zien als een club zich meld.

Zou best eens kunnen, want ik meen dat het nieuwe MVV een zin had opgenomen in de trant van: "wij willen geen winst maken". Daar staat me zoiets van bij. Maar waarom zou je dan nog geld spenderen aan het opleiden van jonge spelers als je ze dan (bijna) gratis de deur uit laat wandelen?
Discussie gesloten.
27 nov 2012 18:48 27 nov 2012 18:52 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1525
@pinobel: denk dat je de uitdrukking "wij willen geen winst maken" positief moet zien. Dit zal een voordeel hebben op de begroting m.a.w "geen bezittingen , geen schulden" .

Het "spelersfonds" is volgens mij de oplossing om de begroting mooi rond te krijgen... daarom stonden we ook zo snel in cat.1.

De "jeugdopleiding" is geen slechte investering maar zal nooit genoeg zijn om het 1e elftal te "voeden"

We moeten af van de gedachte dat de "jeugd" de toekomst is.....het is een aanvulling en dat zal altijd zo blijven.

Tja, en neem niet alles serieus wat ze zeggen Als je een lijstje wilt hebben met de "fouten" van MVV , kan ik je die wel effe doorsturen.... :)

Luister nog maar eens goed naar het filmpje van Ben...de presentatie van de "united illusie" in raket-vorm.

Als je het filmpje goed beluisterd....weet je zeker dat ze toen al het spoor bijster waren....."

"foutje bedankt"
Discussie gesloten.
30 nov 2012 16:28 30 nov 2012 16:28 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1526
Slecht nieuws,

Smeet en van Hyfte in de winterstop naar de Aartsvijand, Labylle naar AZ.

Bron: uiterst betrouwbaar.

(en aangezien ik de komst van Schreurs ook al 2 dagen voor de bekendmaking wist te melden, mag mijn bron als betrouwbaar genoemd worden)

Helaas:(

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
Discussie gesloten.
30 nov 2012 16:42
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1527

omnisciens schreef : Slecht nieuws,

Smeet en van Hyfte in de winterstop naar de Aartsvijand, Labylle naar AZ.

Bron: uiterst betrouwbaar.

(en aangezien ik de komst van Schreurs ook al 2 dagen voor de bekendmaking wist te melden, mag mijn bron als betrouwbaar genoemd worden)

Helaas:(

Smeet is niet erg. Staat toch nooit in de basis :lol:
Tom en Labylle is een ander verhaal :(

Draan wie verkes Wullem !!
Discussie gesloten.
30 nov 2012 16:43
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1528
Er waren volgens mij wel meer mensen die riepen dat Schreurs zou komen,,, desondanks hoop ik dat je bron ongelijk heeft en persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat Mvv 3 belangrijke spelers de deur uitdoet. Dat labylle naar Az wil ik wel geloven! Persoonlijk mijn favoriet!
Discussie gesloten.
30 nov 2012 16:47
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1529
Omnisciens heerlijk dat zelfvertrouwen.....ik hoop natuurlijk niet,dat je gelijk krijgt...maar dat is een andere zaak.

Smeets is nog te jong voor het eredivisie niveau, waarom wil Roda Smeets aantrekken?

En Van Hyfte, wil ik ook nog wel eens zien, al is dat wel goed mogelijk qua niveau? (Doe het niet TOM,wacht op betere opties)

Labylle wist ik al langer, die keuze kon je al ruiken in de Zomerstop, dus oud nieuws
Discussie gesloten.
30 nov 2012 16:49
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1530
Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat ik ongelijk heb, raar is dat eigenlijk!

We zullen zien.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden