Transfergeruchten seizoen 2012/2013
04 dec 2012 16:23
Dan speelt ie volgend jaar gewoon weer Jupiler leaque...........
Discussie gesloten.
04 dec 2012 17:13
Napoleon
Platinum Boarder
Er gaat helemaal niemand van MVV in de winterstop weg.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk
Discussie gesloten.
04 dec 2012 17:24
"Napoleon heeft gesproken"
" Viva La MVV "
De Revolutie...gaat maar door...
Discussie gesloten.
05 dec 2012 09:05
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Mischien iets voor ons?
Wesley Sneijder heeft wellicht de mogelijkheid om Internazionale transfervrij te verlaten. Dat zegt de bekende voetbaladvocaat Jan Kabalt woensdagochtend in De Telegraaf.
Uit de regels van de FIFA blijkt in beginsel dat contracten tussen speler en club gerespecteerd moeten worden. "Contract is contract, afspraak is afspraak", begint Kabalt. "Dit betekent dat het contract alleen kan worden beëindigd indien de duur van het contract is verlopen of wanneer beide partijen besluiten het contract ’met wederzijds goedvinden’ te willen beëindigen."
"Toch zijn er uitzonderingen met betrekking tot het respecteren van een verbintenis", zo geeft de raadsman Sneijder hoop. "Wesley heeft goede mogelijkheden om zijn contract bij Inter eenzijdig op te zeggen. Als er in de wintertransferperiode geen bevredigende oplossing komt, is het per direct beëindigen van zijn tot 2015 lopende verbintenis zeer het overwegen waard."
Kabalt doelt op de Just Cause, een mogelijkheid om een spelerscontract eenzijdig op te zeggen op grond van een dringende reden. De uiteindelijke procedure duurt lang, maar de FIFA kan Sneijder wel alvast een voorlopige transfervrije status geven. Een schadevergoeding moet worden betaald als die status onterecht gegeven blijkt te zijn.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
05 dec 2012 16:00
Danny1983 schreef : Mischien iets voor ons?
@Danny ,
En wee wilste laote sjuive veur Wesley??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
05 dec 2012 16:03
05 dec 2012 16:06 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
damske schreef :
Danny1983 schreef : Mischien iets voor ons?
@Danny ,
En wee wilste laote sjuive veur Wesley??
Nee voor op de bank eventueel als Leroy weg gaat mag die invallen of als iemand geblesseerd is
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
05 dec 2012 16:17
Napoleon
Platinum Boarder
Sjraveleer schreef : "Napoleon heeft gesproken"
" Viva La MVV "
De Revolutie...gaat maar door...
Tuurlijk....MVV is hot, het team gaat voor het kampioenschap en niemand gaat weg in de winterstop !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983
Discussie gesloten.
07 dec 2012 11:38
07 dec 2012 11:38 door Lummel.
De geruchtenmolen gaat nu weer vol draaien, hier is het eerste gerucht weer. Deze is vers van twitter.
Transfergeruchten@TransferGer
De Nederlandse tweedeklasser MVV wil middenvelder Stef Peeters (20) lenen van KRC Genk.
Wellicht dat Stef Peeters er nu wel heil in ziet om bij MVV te komen spelen i.v.m. de klassering en hoe Leroy zich in de picture heeft gespeeld.
Discussie gesloten.
07 dec 2012 13:16
zou heel slim zijn om zo een talent naar mvv te halen goed voor de speler en goed voor mvv maar wil het wel van mvv horen heb het ook op twitter gelezen het staat er inderdaad op
Discussie gesloten.
07 dec 2012 13:43
Roei baank
Platinum Boarder
Beste Dree. Het bericht klopt. Volgens mijn Spa Monopole bron is het echter nog niet definitief.
Het is de vraag wie uiteindelijk vertrekt in de winterstop maar het "huiswerk" is uitstekend verzorgd.
Noël c'est ne pas loin.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
07 dec 2012 14:23
het doet mij goed dit van jouw te horen ik hoopt dat niks weg gaat ,en alleen wat goeds erbij komt
Discussie gesloten.
07 dec 2012 22:04
MVV wil Stef Peeters alsnog
MVV wil Stef Peeters tijdens de winterstop huren van Racing Genk.
Afgelopen zomer ketste een transfer van de speler nog af, omdat beide clubs het niet eens waren over de huurvoorwaarden. Peeters staat bekend om zijn spelinzicht en zijn uitstekende pass. De 20-jarige middenvelder speelt al sinds zijn zevende bij Genk. Daar maakte hij afgelopen seizoen zijn competitiedebuut in de hoofdmacht.
"Door de overstap kan de speler zich fysiek ontwikkelen en wedstrijdritme opdoen", zei de Genkse assistent-coach Hans Visser enkele weken geleden tegen L1.
Bron:L1
Zou een topper zijn als deze speler ons zou komen versterken! Als we het team bij elkaar kunnen houden dan volgen nog mooie(re) tijden. Ook koploper Sparta laat nu punten liggen =D
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
07 dec 2012 23:07
Ik weet niet of ik zo blij met een spits als Peeters zou zijn op huurbasis, los van het feit dat ik hem niet ken.
Voorin loopt het bij ons heel goed met spitsen als Veldmate,Schreurs en Esajas.
Daarachter hebben we Timmermans, De Rosa ( hoe staat het met zijn blessure?) en Borgers.
We zijn dus goed bezet voorin.
ik kan me voorstellen dat als Peeters zou komen, dat er een overeenstemming is dat hij MOET spelen. Dit kan voor irritaties zorgen bij de spitsen die we hebben, en in de basis staan..
Ik maak me meer zorgen voor de defensie als Labylle gaat vertrekken.( hopelijk niet!)
Winkens kan het niet meer aan. Kuipers nog geblesseerd.
Hopelijk heeft MVV ook een linksback op hun lijstje staan als Labylle vertrekt.
Discussie gesloten.
07 dec 2012 23:12
07 dec 2012 23:14 door Sandro.
Al Bundy schreef : Ik weet niet of ik zo blij met een spits als Peeters zou zijn op huurbasis, los van het feit dat ik hem niet ken.
Voorin loopt het bij ons heel goed met spitsen als Veldmate,Schreurs en Esajas.
Daarachter hebben we Timmermans, De Rosa ( hoe staat het met zijn blessure?) en Borgers.
We zijn dus goed bezet voorin.
ik kan me voorstellen dat als Peeters zou komen, dat er een overeenstemming is dat hij MOET spelen. Dit kan voor irritaties zorgen bij de spitsen die we hebben, en in de basis staan..
Ik maak me meer zorgen voor de defensie als Labylle gaat vertrekken.( hopelijk niet!)
Winkens kan het niet meer aan. Kuipers nog geblesseerd.
Hopelijk heeft MVV ook een linksback op hun lijstje staan als Labylle vertrekt.
Stef Peeters is een middenvelder.!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
07 dec 2012 23:39
Oeps.....sorry.
Had in mijn koppie het idee dat hij spits was.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden