Transfergeruchten seizoen 2012/2013

11 dec 2012 23:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1606
Maand januari. En mensen praten elkaar na met die geruchten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
12 dec 2012 06:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1607

Jacques schreef : Maand januari. En mensen praten elkaar na met die geruchten.

OPA ZEET:

Dat heb je altijd met geruchten :daag: ...een gerucht komt altijd van een ander persoon als jij zelf :thinking: ....en idd die andere persoon ook weer...zo krijg je die geruchten stroom...waarbij het ook voorlopig blijft bij een gerucht ;)...heerlijk toch...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
12 dec 2012 07:58
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1608
Ramon Voorn en MVV.
MVV meldt zich ieder jaar weer bij Voorn.
Misschien dat ze er nu wel uitkomen.Kan me voorstellen dat Voorn ook wel eens Play offs wil spelen of
maar daar is het nog te vroeg voor kampioen worden. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
12 dec 2012 08:27
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1609

opadiehard schreef :

Danny1983 schreef :

opadiehard schreef : Ik hoorde vandaag het verhaal dat er 2 tot 3 spelers zullen vertrekken...labylle zou naar genk gaan...wie zijn die andere 2?
Tom en smeets?...van die zelfde persoon hoorde ik dat peeters deze kant zou op komen...en schrik niet ook raymond voren van fortuna zou hier in de belangstelling staan?...ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig!
Wie kan er nog meer een bevestiging afgeven omtrent de transferperiode in de winter kwa tijds bestek?
Is dat de mnd januari of meer de periode die ik aangaf?...gr opa ;).

Denk dat je een andere richting moet kijken ;)

OPA ZEET:

In wat voor opzicht en welke richting?...gr opa ;).

Bankzitters ;) geen basis spelers die weg gaan niet Leroy niet Tom mischien Bryan ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
12 dec 2012 08:40
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1610
Dat dee ramon voorn mer weg blijf, zoe goot is dee neet.
Este al bij fortuna dekser op de baank zits wat moot heer daan hij doen.
Discussie gesloten.
12 dec 2012 08:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1611

Danny 72 schreef : Dat dee ramon voorn mer weg blijf, zoe goot is dee neet.
Este al bij fortuna dekser op de baank zits wat moot heer daan hij doen.

Ja ik laat die ook liever daar dat niemand Esajas opnoemt Mvv zal er toch alles aan doen om hem de winterstop weg te doen?
Of laten ze hem deze zomer gratis gaan want bijtekenen doet hij niet lijkt me na vorig seizoen?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
12 dec 2012 08:56
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1612
Alsjeblieft zeg Ramon Voorn.. geef dan nog 10 keer liever Lance wat meer minuten. Die doet echt niet veel voor Ramon onder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak, Nao Väöre, Jean
Discussie gesloten.
12 dec 2012 11:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1613

opadiehard schreef :

OPA ZEET:

Dat heb je altijd met geruchten :daag: ...een gerucht komt altijd van een ander persoon als jij zelf :thinking: ....en idd die andere persoon ook weer...zo krijg je die geruchten stroom...waarbij het ook voorlopig blijft bij een gerucht ;)...heerlijk toch...gr opa ;).

Ik heb een gerucht gehoord via via en die weer via via, dat alle maar dan ook alle spelers gaan blijven. Er komt er eerder nog een bij dan tot een weggaat. Misschien dat dit de geruchtenstroom dan doet stoppen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
12 dec 2012 15:56
the king
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1614

Schapendonk schreef :

opadiehard schreef :

OPA ZEET:

Ik heb een gerucht gehoord via via en die weer via via, dat alle maar dan ook alle spelers gaan blijven. Er komt er eerder nog een bij dan tot een weggaat. Misschien dat dit de geruchtenstroom dan doet stoppen?

geef opa gelijk.
heerlijk toch die geruchten,anders was het maar rustig op het forum,
hoort er echt bij,even als discussies,
waar is een forum anders voor.houden zo
,uiteindelijk willen we toch allemaal hetzelfde,
het beste voor M.V.V.
Discussie gesloten.
12 dec 2012 16:16 12 dec 2012 16:19 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1615
Maar of geruchten maken altijd het beste is voor MVV is nog maar de vraag. Je kunt er MVV ook mee omlaag trekken. Daarnaast heb ik mijn bericht niet gezet om enigzins gelijk te krijgen. Ik wou de geruchten enkel even een halt toeroepen, maar ga gerust verder als je denkt dat dit MVV in het positief daglicht zet.
Discussie gesloten.
12 dec 2012 16:22
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1616
vi.nl:

Gewilde MVV-Belg Labylle voorziet entree in de Eredivisie

12/12/2012 13:08

Leroy Labylle (21) van MVV Maastricht heeft niet te klagen over een gebrek aan belangstelling en lijkt klaar om een volgende stap te maken in zijn voetballoopbaan. De allrounder, die op alle posities op het middenveld en als linksback uit de voeten kan, is vrijwel wekelijks de uitblinker in de ploeg van trainer René Trost.

De Belg speelde voor RC Genk en Standard Luik, maar een doorbraak in eigen land bleef uit. In januari van dit jaar pikte MVV hem transfervrij op en legde hem voor twee seizoenen vast. De kans is groot dat hij binnenkort een nieuwe stap maakt.

FC Utrecht, AZ, SC Heerenveen, VVV-Venlo, Heracles Almelo en Roda JC zouden de ontwikkeling van Labylle (op foto rechts) met meer dan gemiddelde belangstelling volgen. Ook Ajax zou voor hem een paar keer op de tribune hebben gezeten.

'Daar heb ik wat over gehoord, maar die interesse is nu niet concreet', reageert de linkspoot. 'Met een paar andere clubs is wel al wat contact geweest. Voorlopig geef ik nog alles voor MVV, maar ik ben blij met de belangstelling. Want ik wil zo snel mogelijk naar de Eredivisie. Toen ik hier tekende zei ik al dat ik snel een stap hogerop wilde maken. Wat mij betreft gebeurt dat in de winterstop.'

Zijn trainer twijfelt er niet aan dat Labylle toe is aan een hoger niveau. 'Heel veel clubs hebben liggen slapen, vorig jaar hadden ze hem gratis kunnen ophalen', stelt Trost. 'Ik kan me voorstellen dat ze nu voor hem in de rij staan. Hij kan zo mee in de Eredivisie.'
Discussie gesloten.
13 dec 2012 14:09
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1617
Ik weet niet hoe het gerucht op het forum is gekomen. Er is geen enkel contact tussen Smeet en Roda voor van Hyfte kan ik dit niet bevestigen. Ik vraag me af in hoeverre het spelersfonds nog van kracht is?
Discussie gesloten.
13 dec 2012 14:48
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1618
Hij heeft dan wel een (korte) leuke periode met belangrijke goals gehad, maar verder speelt Smeets voornamelijk als een natte krant. Ik kon me dus ook al niet voorstellen dat Aachen Nord achter hem aan zat.
Discussie gesloten.
13 dec 2012 15:25 13 dec 2012 15:27 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1619

Jim Cemint schreef : Hij heeft dan wel een (korte) leuke periode met belangrijke goals gehad, maar verder speelt Smeets voornamelijk als een natte krant. Ik kon me dus ook al niet voorstellen dat Aachen Nord achter hem aan zat.

Dit is wat kort door de bocht. Bryan Smeets is een speler die heel veel risico in zijn spel legt en mede daardoor nonchalant oogt. Zijn prestatiecurve is door zijn leeftijd en manier van spelen nogal grillig, waardoor zijn spel vaak als "een natte krant" lijkt. Vooral hierin moet hij nog stappen maken waardoor hij op dit moment nog geen volwassen speler. Zeker nu MVV bovenin meedoet zou ik graag wat meer concurrentie op zijn positie zien en hoop ik dat Stef Peeters (die ik verder niet ken) inderdaad komt. We moeten niet vergeten dat Bryan het afgelopen half jaar al de nodige stappen gemaakt heeft en ik sluit ook niet uit dat hij zich de komende tijd ontwikkelt tot de dragende speler die hij nu nog niet is.
Discussie gesloten.
13 dec 2012 15:25 13 dec 2012 15:27 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1620

seppo schreef : vi.nl:

Gewilde MVV-Belg Labylle voorziet entree in de Eredivisie

12/12/2012 13:08

FC Utrecht, AZ, SC Heerenveen, VVV-Venlo, Heracles Almelo en Roda JC zouden de ontwikkeling van Labylle met meer dan gemiddelde belangstelling volgen. Ook Ajax zou voor hem een paar keer op de tribune hebben gezeten.

De vetgedrukte clubs zijn geen echte verbetering voor hem.
De overige clubs bivakkeren in de grauwe middenmoot.
Ajax zou natuurlijk een mooie stap voorwaarts zijn en mocht hij van daaruit verkocht worden aan een nog grotere club, dan plukken wij daar zeker een graantje van mee.

Aon de géng
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden