>
Ontvangen bedankjes 8
Ja hink op 2 gedachte als we er beter van worden vind ik het goed, maar wat je zegt het staat lijnrecht tegenover de visie van MVV waarbij ze meerdere spelers uit eigen jeugd willen.Knuvelke schreef : Danny, het is nog simpeler. Lance kan straks transfervrij weg, dus verdient MVV naar mijn idee niks aan. Dan komt Peeters, gaat Bryan naar de bank, dus die wil dan ook weg, volgens mij loopt zijn contract ook binnenkort af. En dan het ook nog maar eens hebben over Loyd, zou die contractverlenging krijgen?
En het bestuur maar roepen dat eigen kweek zo belangrijk is, ik tel er zo drie Sjengen die ze op korte termijn liever kwijt dan rijk zijn. Hoezo midden in de maatschappij staan? Gaan langzaam een Belgische club worden.
Sjraveleer schreef : Is er geld voor te investeren? Stankov binnenhalen is belangrijk en als er geld over is zeker doen.
Peeters.....versterking op het middenveld. Is zeker belangrijk...Nathan en Tom hebben we geen echte vervanger voor. Alleen Leroy maar die is onze vaste back. Cor voelt zich meer op het gemak in de achterhoede denk ik. Dus het middenveld versterken kan geen kwaad.
De positie: centr.verdediger zijn we ook kwetsbaar. Als Sjors niet mee kan doen door omstandigheden ben je enorm fragiel achterin. Kjell heeft graag een bak ervaring naast zich staan en dat kun je niet verwachten van Cor of Nick. Die zijn wel goed als verdediger, maar Sjors vervangen komt meer bij kijken.
(wisten jullie dat Sjors helemaal gek is van voetbal, op de training oefent hij "de Barca truuk van David Villa"....vanaf de cornervlag (1meter achter de lijn) de bal met effect in de goal krullen, met buitenkantje rechts)
Heerlijk toch en dat op "klein geusselt" ....... Sjors kent nog meer truuken...ga maar eens kijken...pas wel op soms is het gevaarlijk daar....hahahahaha
since1902 schreef : Receveur van AGOVV
jeoff schreef : @Hughes, concurrentie is goed, maar alleen als er ook een eindelijk eens een 2de elftal komt. Anders zal het de zoveelste jongen zijn die op de bank belandt en nergens minuten maakt
Knuvelke schreef : Danny, ik denk dat veel ook te maken heeft met gekozen visie en beleid. Het is nu eenmaal zo dat wij bepaalde jonge (ongerijpte) talenten uit Belgie alleen kunnen krijgen als ze hier de garantie krijgen om veel te spelen. Talent moet vaak rijpen, ook deze jongens zijn (nog) niet goed genoeg voor hun eigen club. Als mvv hogerop wil dan zullen ze wel de filosofie van eigen kweek voor een deel los moeten laten. Alle jongens die jij opnoemt zijn op dit moment niet goed genoeg voor eredivisie. Alleen door ze veel vertrouwen en speelminuten te geven kunnen ze zich ontwikkelen. Een tweede elftal zou hier prima in passen, maar daar is echt geen geld voor en de organisatie zal zich veel eerder gaan richten op eventueel eredivisie dan op een 2e team. Wel jammer, want talent uit eigen kweek kan ook geld opbrengen, spelers transfervrij laten vtrekken levert zeker geen geld op. Alle jonge spelers bij mvv doen er echt alles aan om zich te ontwikkelen ( op echt een enkeling na) ik ben het met je eens dat Rene deze opmerking niet voor niks heeft gemaakt. Dit is een heel duidelijke uitspraak. Er lopen dus een aantal spelers die er alles aan doen maar in de ogen van rene onvoldoende talent hebben. Ik blijf zeggen dat de oorzaak ergens anders ligt. Men wil naar eredivisie, kan gebruik maken van Belgische talenten, maar die moeten spelen en daarnaast kun je ook niet een selectie van 40 man hebben. Er moeten dus keuzes worden gemaakt op alle gebied. Misschien wil Hendriks wel een tweede team met eigen talenten financieren, maar dan verdient mvv ook niks aan die spelers denk ik.
Laten we hopen dat het goed afloopt en het beleid ons inderdaad de eredivisie gaat brengen. Voorlopig zijn we heel erg goed op weg.
Wintersport?de bok schreef : Stankov en Verdellen in de wintersport naar Roda-jc !
Knops gaat denkelijk naar Griekenland einde seizoen !
Bron Kjell Knops !.