Transfergeruchten seizoen 2012/2013
08 dec 2012 19:46
Roei baank
Platinum Boarder
Groot respect voor noonk Nol. Niet alleen op voetbalgebied maar ook voor de manier waarop hij zijn zaken heeft opgebouwd. Er is maar een minpuntje. Het is en blijft een geel zwarte rakker.
Ik zou hem wel eens willen uitnodigen op een supportersavond want hij heeft veel kennis van zaken en vooral zijn sappige annekedotes zijn de moeite waard.
Nogmaals in het spelersfonds zitten geen specifieke namen van spelers. Met de opbrengst van iedere speler kan het spelersfonds worden afgelost. MVV bepaald of dit wel of niet gebeurd.
Hetgeen MVV niet bepaald is de verkoop van een speler. Als een speler wil vertrekken en de prijs wordt betaald dan heeft MVV niet de mogelijkheden om dit tegen te houden. Kampioen worden of niet. Iets dat velen vergeten hier. Verder ook niet vergeten dat de opbrengst van een speler niet kan worden aangewend om een nieuwe speler te kopen omdat het bestuur heeft afgesproken dat er geen vergoedingssom wordt betaald voor een nieuwe speler. Dus huren of transfervrije spelers.
Betreffende Stef Peters. Hij zal niet de vervanger worden van Smeets omdat ik denk dat deze niet zal vertrekken. De kans is groter dat jongens als Voorjans ,Borger en la Rosa vertrekken omdat ze eindelijk eens spelminuten moeten maken.
Noël c'est ne pas loin.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
08 dec 2012 19:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Schapendonk schreef : Nou dat denk ik dus niet. Als van Hyfte, Smeets en Labylle vertrekt ben ik bang dat het als een kaartenhuis in elkaar klapt. Dit zijn 3 zeer belangrijke spelers voor MVV, die we niet kunnen missen in een eventuele gooi naar het kampioenschap. Niet te begrijpen die geruchten. Ik mag barsten als dit niet door die uit Sterfrade in de wereld is geholpen, die zo te zien op hun forum MVV opeens op de voet volgen. Walgelijke kutgasten. Serieus, als deze spelers na de winterstop 20 km verderop gaan voetballen bij die bijna failliete circustent dan gooi ik mijn seizoenskaart aan de kant.
Leroy en Tom gaan niet weg in de winterstop Smeets weet ik niet
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
08 dec 2012 22:37
Roei baank schreef : Hetgeen MVV niet bepaald is de verkoop van een speler. Als een speler wil vertrekken en de prijs wordt betaald dan heeft MVV niet de mogelijkheden om dit tegen te houden. Kampioen worden of niet. Iets dat velen vergeten hier.
De kans is groter dat jongens als Voorjans ,Borger en la Rosa vertrekken omdat ze eindelijk eens spelminuten moeten maken.
En als de speler weg wil, maar de prijs wordt niet betaald die MVV voor ogen heeft? Dan kan MVV dit toch wel tegen houden? Door stelsel matig de prijs heel hoog te houden kan MVV dan dit toch vertragen? Of zie ik dit verkeerd?
Geen slecht idee trouwens om de la Rosa en Borgers te verhuren. Daar is niks mis mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
09 dec 2012 13:37
les rouges blancs
Platinum Boarder
Rene heeft noodgedwongen de afgelopen drie jaar steeds jeugd- en amateurspelers moeten inpassen.
Dat is voor een groot deel positief uitgevallen (ook al speelden ze niet altijd even goed of gelukkig...).
Mochten er in de winterstop een of enkele spelers vertrekken (wat ik niet hoop), dan zit er dit jaar binnen de huidige selectie toch wat meer ervaring van deze jongens dan de afgelopen jaren.
Een aantal hebben zich goed ontwikkelt en de afgelopen 2 jaar wat speeltijd en een goede indruk in het eerste gemaakt:
Davide Timmermans, Michael Tambak en Hawbir Moustafa.
Discussie gesloten.
09 dec 2012 16:19
opadiehard
Platinum Boarder
middenstip schreef : Waarom wordt dhr Hendriks, hier altijd zwart gemaakt?
De vorige week in een radio interview werdt door de p.r. man van MVV letterlijk gezegd
dat hij MVV ging helpen!
OPA ZEET:
Waar is dat terug te horen...gr opa
.
....
Discussie gesloten.
09 dec 2012 20:01
Onderwerp Auteur
Schapendonk schreef : Nou dat denk ik dus niet. Als van Hyfte, Smeets en Labylle vertrekt ben ik bang dat het als een kaartenhuis in elkaar klapt. Dit zijn 3 zeer belangrijke spelers voor MVV, die we niet kunnen missen in een eventuele gooi naar het kampioenschap. Niet te begrijpen die geruchten. Ik mag barsten als dit niet door die uit Sterfrade in de wereld is geholpen, die zo te zien op hun forum MVV opeens op de voet volgen. Walgelijke kutgasten. Serieus, als deze spelers na de winterstop 20 km verderop gaan voetballen bij die bijna failliete circustent dan gooi ik mijn seizoenskaart aan de kant.
Blijf je dan ook weg als er goede vervangers worden aangetrokken en MVV toch bovenin blijft meedraaien?
wat een stemmingmakerij terwijl er nog niks aan de hand is
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, opadiehard, webmastersfm
Discussie gesloten.
09 dec 2012 20:07
Sjotelsplak
Platinum Boarder
jeoff schreef :
Different year, same story.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
09 dec 2012 21:25
09 dec 2012 21:29 door Schapendonk.
jeoff schreef :
Blijf je dan ook weg als er goede vervangers worden aangetrokken en MVV toch bovenin blijft meedraaien?
Tja, kan me er gewoon heel kwaad om maken. Ligt gevoelig. Nogmaals, ik heb geen zin in een 2e van der Leur verhaal.
Discussie gesloten.
10 dec 2012 11:25
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
PRIMEUR: "MVV een van de kandidaten om Peeters te huren"
Eind augustus leek Stef Peeters op weg naar MVV, maar uiteindelijk bleef de centrale middenvelder bij Racing Genk. Met enkele maanden vertraging kan de transfer op uitleenbasis van de 20-jarige linkspoot dan toch nog plaats vinden.
“Het klopt dat we samen met Genk aan het uitkijken zijn om Stef uit te lenen,” laat zijn manager Kristof Vandersmissen weten aan VoetbalNieuws. “In onderling overleg met Genk zullen we de geïnteresseerde clubs doorlichten en kijken waar Stef de mogelijkheid heeft om speelminuten te maken. Dit is uiteraard het doel en zeer belangrijk voor zijn progressie. MVV is één van de kandidaten.”
Bij MVV willen ze voorlopig nog niet bevestigen of ontkennen dat Peeters alsnog hun richting uitkomt. “Ik kan en wil niet reageren op alle geruchten die buitenom MVV spelen,” meldt directeur Voetbalzaken Ron Elsen aan VoetbalNieuws. “Indien wij officiële interesse tonen in spelers zullen we dat via MVV-kanalen communiceren.”
Discussie gesloten.
11 dec 2012 07:21
11 dec 2012 07:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Wanneer begint de winter transfer periode en en wat is de eind datum?...gr opa
.
PS ik las ergens van af het begin van de winterstop tot aan het begin van de tweede helft van de comp!
....
Discussie gesloten.
11 dec 2012 07:25
11 dec 2012 07:26 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Dubbelpost
Discussie gesloten.
11 dec 2012 07:26
Karakter
Platinum Boarder
1 januari tot en met 31 januari/1 februari (durf ik niet zeker te zeggen)
Discussie gesloten.
11 dec 2012 22:05
opadiehard
Platinum Boarder
Ik hoorde vandaag het verhaal dat er 2 tot 3 spelers zullen vertrekken...labylle zou naar genk gaan...wie zijn die andere 2?
Tom en smeets?...van die zelfde persoon hoorde ik dat peeters deze kant zou op komen...en schrik niet ook raymond voren van fortuna zou hier in de belangstelling staan?...ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig!
Wie kan er nog meer een bevestiging afgeven omtrent de transferperiode in de winter kwa tijds bestek?
Is dat de mnd januari of meer de periode die ik aangaf?...gr opa
.
....
Discussie gesloten.
11 dec 2012 22:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
opadiehard schreef : Ik hoorde vandaag het verhaal dat er 2 tot 3 spelers zullen vertrekken...labylle zou naar genk gaan...wie zijn die andere 2?
Tom en smeets?...van die zelfde persoon hoorde ik dat peeters deze kant zou op komen...en schrik niet ook raymond voren van fortuna zou hier in de belangstelling staan?...ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig!
Wie kan er nog meer een bevestiging afgeven omtrent de transferperiode in de winter kwa tijds bestek?
Is dat de mnd januari of meer de periode die ik aangaf?...gr opa .
Denk dat je een andere richting moet kijken
Discussie gesloten.
11 dec 2012 22:29
opadiehard
Platinum Boarder
Danny1983 schreef :
opadiehard schreef : Ik hoorde vandaag het verhaal dat er 2 tot 3 spelers zullen vertrekken...labylle zou naar genk gaan...wie zijn die andere 2?
Is dat de mnd januari of meer de periode die ik aangaf?...gr opa .
Denk dat je een andere richting moet kijken
OPA ZEET:
In wat voor opzicht en welke richting?...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden