Transfergeruchten seizoen 2012/2013

08 dec 2012 10:23 08 dec 2012 10:24 door tuutsje. Reden: foutje
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1576

Al Bundy schreef : Ik weet niet of ik zo blij met een spits als Peeters zou zijn op huurbasis, los van het feit dat ik hem niet ken.
Voorin loopt het bij ons heel goed met spitsen als Veldmate,Schreurs en Esajas.
Daarachter hebben we Timmermans, De Rosa ( hoe staat het met zijn blessure?) en Borgers.
We zijn dus goed bezet voorin.

ik kan me voorstellen dat als Peeters zou komen, dat er een overeenstemming is dat hij MOET spelen. Dit kan voor irritaties zorgen bij de spitsen die we hebben, en in de basis staan..

Ik maak me meer zorgen voor de defensie als Labylle gaat vertrekken.( hopelijk niet!)
Winkens kan het niet meer aan. Kuipers nog geblesseerd.

Hopelijk heeft MVV ook een linksback op hun lijstje staan als Labylle vertrekt.

Als je reageert op een post lees hem dan op zijn minst (goed) door voordat je reageert. Dat de roeije het niet meer aan kan vind ik overdreven. Verdedigend vind ik hem goed alleen zijn voetballend vermogen is te weinig en dat heeft Labylle wel.

Back on topic, zou Peeters dan misschien de vervanger worden van het gerucht Smeets en van Hyfte naar *oda?
Discussie gesloten.
08 dec 2012 10:55
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1577
Zou best kunnen inderdaad, maar ook al gaan ze niet naar roda, toch mooi voor de breedte van de selectie, al denk ik niet dat Peeters zal komen om de bank te warmen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
08 dec 2012 10:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1578

Peter Pan schreef : Zou best kunnen inderdaad, maar ook al gaan ze niet naar roda, toch mooi voor de breedte van de selectie, al denk ik niet dat Peeters zal komen om de bank te warmen.

Als er niemand vertrekt zal hij de plaats van Smeets gaan in nemen ben ik bang voor of is dat niet logisch gedacht?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
08 dec 2012 14:05
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1579
Van Hyfte en Smeets, beide doorlopend contract, dus zal Ome Nol zijn beurs moeten trekken en kan MVV cashen, maar kan me niet voorstellen dat deze 2 spelers , Roda voor degradatie kunnen behoeden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
08 dec 2012 14:07
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1580
Als Peeters komt, en dit is volgens enkele media al bevestigd. Zie het volgende bericht, maar daar gaan we nog niet van uit:

Tjerkstra Media ‏@TjerkstraMedia
Racing Genk zal Stef Peeters (20) in januari uitlenen aan het Nederlandse MVV. De middenvelder komt niet aan speelkansen onder Mario Been.

Zoals bekend heeft Stef Peeters een uitstekende pass in de benen, en een goed speloverzicht. Hij zal dan vermoedelijk op de plaats van Smeets komen te spelen. Naar mijn verwachting zal Peeters constanter spelen dan Smeets, en ons een flinke zet geven voor de strijd om de koppositie!

Ik zie Stef Peeters dan ook graag naar MVV komen. Hij heeft nog een contract t/m het seizoen 2012/2013, wellicht dat MVV hem dan in de zomer transfervrij met goede contractuele voorwaarden kan overnemen van Genk. Net zoals met Leroy Labylle, van Standard.

Make us dream, MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
08 dec 2012 15:50 08 dec 2012 15:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1581

Vluuzak schreef : Van Hyfte en Smeets, beide doorlopend contract, dus zal Ome Nol zijn beurs moeten trekken ....

en wat als er een deal wordt gemaakt in combinatie met het "spelersfonds"...?
dan is die schuld kleiner of weg... ;)

De KNVB ziet dit terecht als een schuld...ook als is dit "niet direct opeisbaar" via een creatieve boekhoudkundige oplossing.
Want dit "niet direct opeisbaar" is maar beperkt juridisch rechtsgeldig:
als er iemand van die fondsbeheerders onverhoopt failliet zou gaan of komt te overlijden( wat ik niemand gun) en de schuldeisers of erfgenamen komen naar voren, dan kan die "schuld" wel zeer zeker opgeëist worden.
Een zul je dit bedrag toch moeten ophoesten...
Dit juridisch aanvechten kost ook geld, dat je niet eraan uit wilt geven of hebt...;)

Hoe graag we (en ik ook) willen genieten van de huidige selectie en deze zo lang mogelijk willen vast houden,
moeten we accepteren dat zo gauw er gepresteerd wordt of talenten zich bewijzen, we ze moeten laten gaan.

Hoe sprak men niet op het forum over de rol en (bij de een in meerdere en de andere in mindere mate) "onmisbaarheid" van Brüls, Daemen, Castelana en noem ze maar op.
Er is altijd wel een oplossing te vinden en Ron Elsen heeft het tot nu toe niet slecht gedaan moet ik eerlijk zeggen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans
Discussie gesloten.
08 dec 2012 17:45
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1582

les rouges blancs schreef :

Vluuzak schreef : Van Hyfte en Smeets, beide doorlopend contract, dus zal Ome Nol zijn beurs moeten trekken ....

De KNVB ziet dit terecht als een schuld...ook als is dit "niet direct opeisbaar" via een creatieve boekhoudkundige oplossing.
Want dit "niet direct opeisbaar" is maar beperkt juridisch rechtsgeldig:
als er iemand van die fondsbeheerders onverhoopt failliet zou gaan of komt te overlijden( wat ik niemand gun) en de schuldeisers of erfgenamen komen naar voren, dan kan die "schuld" wel zeer zeker opgeëist worden.
Een zul je dit bedrag toch moeten ophoesten...
Dit juridisch aanvechten kost ook geld, dat je niet eraan uit wilt geven of hebt...;)

Hoe graag we (en ik ook) willen genieten van de huidige selectie en deze zo lang mogelijk willen vast houden,
moeten we accepteren dat zo gauw er gepresteerd wordt of talenten zich bewijzen, we ze moeten laten gaan.

Hoe sprak men niet op het forum over de rol en (bij de een in meerdere en de andere in mindere mate) "onmisbaarheid" van Brüls, Daemen, Castelana en noem ze maar op.
Er is altijd wel een oplossing te vinden en Ron Elsen heeft het tot nu toe niet slecht gedaan moet ik eerlijk zeggen!

Zo'n constructie met het spelersfonds is ook niet verkeerd, vooral omdat MVV de opvolger(s ) al heeft klaarstaan en zijn we meteen van die aasgier Hendriks af, maar ik vraag me af of Hendriks hier in zal trappen.
Discussie gesloten.
08 dec 2012 17:47
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1583

les rouges blancs schreef :

Ja, daar zit ik ook aan te denken. Pas als we echt schoon schip gemaakt hebben en helemaal schuldenvrij zijn is MVV helemaal onafhankelijk en vrij om te handelen. Van de andere kant denk ik dat als MVV de ploeg bij elkaar weet te houden en bovenin blijft meedraaien (en promoveert) de spelers vanzelf meer waard worden, waardoor die 6 ton schuld aan het spelersfonds misschien gemakkelijker afgelost kan worden. Lastig.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Discussie gesloten.
08 dec 2012 17:54
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1584
Was het niet zo dat Hendriks en Jongen en nog een onbekende (?) alleen geld zouden krijgen van spelers uit de tijd van Capa? Dus bij een eventuele verkoop van labylle zou dit niet hoeven te worden gebruikt om die 6 ton af te lossen. Althans,dat is volgens mij altijd uitgesproken geworden.
Van hyfte is wel nog uit die tijd bijvoorbeeld.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
08 dec 2012 18:11
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1585
Waarom wordt dhr Hendriks, hier altijd zwart gemaakt?
De vorige week in een radio interview werdt door de p.r. man van MVV letterlijk gezegd
dat hij MVV ging helpen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
08 dec 2012 18:21
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1586

Sjotelsplak schreef : Van hyfte is wel nog uit die tijd bijvoorbeeld.

Dan noem je gelijk het enige dat Capa goed gedaan heeft: Tom van Hyfte halen.

Aon de géng
Discussie gesloten.
08 dec 2012 18:25 08 dec 2012 18:30 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1587

Vluuzak schreef : ... en zijn we meteen van die aasgier Hendriks af, maar ik vraag me af of Hendriks hier in zal trappen.

Ik denk dat je "ome Nol" hier een groot onrecht mee aandoet:
zonder zijn financiële injectie en vooral de voorwaarden (niet opeisbaar), was us MVV-ke er misschien niet meer...

Daarnaast moet je respect hebben voor wat deze man voor zijn cluppie heeft gedaan; niet alleen er goed aan verdienen,
maar als echte fan zorgen dat er kwaliteit was en stond. Dat hebben er in Maastrichtse niet veel nagedaan ;) (helaas...)
Kijk maar eens wat van Geel ( zonder "ome Nol") er voor een puinhoop van gemaakt heeft...

Pas op: het is niet mijn cluppie, helemaal niet. Lees er maar eens de berichten over onze ervaringen (door Opa en Pinobel hier en daar beschreven) op na en dan weet je het wel. Ik kan je ook mijn eigen ervaringen uit die tijd vertellen, maar dan wel buiten dit forum. En de tijd van mensen in het Maastrichtse, zoals Melchior, is ook voorbij ...
Discussie gesloten.
08 dec 2012 19:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1588
Gatver. Ik moet er niet aan denken om van Hyfte en Smeets in dat vieze geel/zwart te zien. Wat een nachtmerrie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jasonke7
Discussie gesloten.
08 dec 2012 19:16 08 dec 2012 19:17 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1589

Schapendonk schreef : Gatver. Ik moet er niet aan denken om van Hyfte en Smeets in dat vieze geel/zwart te zien. Wat een nachtmerrie.

Het is nog niet zo ver, het is tot nu toe weer een van de vele geruchten, ik heb er geen probleem mee, als Roda/Nol maar betaald, word MVV hier alleen maar beter van en zal MVV ons weer verassen met nieuwe talenten. :thumbsup:
Discussie gesloten.
08 dec 2012 19:24 08 dec 2012 19:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1590
Nou dat denk ik dus niet. Als van Hyfte, Smeets en Labylle vertrekt ben ik bang dat het als een kaartenhuis in elkaar klapt. Dit zijn 3 zeer belangrijke spelers voor MVV, die we niet kunnen missen in een eventuele gooi naar het kampioenschap. Niet te begrijpen die geruchten. Ik mag barsten als dit niet door die uit Sterfrade in de wereld is geholpen, die zo te zien op hun forum MVV opeens op de voet volgen. Walgelijke kutgasten. Serieus, als deze spelers na de winterstop 20 km verderop gaan voetballen bij die bijna failliete circustent dan gooi ik mijn seizoenskaart aan de kant.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden