>
Ontvangen bedankjes 586
Al Bundy schreef : Ik weet niet of ik zo blij met een spits als Peeters zou zijn op huurbasis, los van het feit dat ik hem niet ken.
Voorin loopt het bij ons heel goed met spitsen als Veldmate,Schreurs en Esajas.
Daarachter hebben we Timmermans, De Rosa ( hoe staat het met zijn blessure?) en Borgers.
We zijn dus goed bezet voorin.
ik kan me voorstellen dat als Peeters zou komen, dat er een overeenstemming is dat hij MOET spelen. Dit kan voor irritaties zorgen bij de spitsen die we hebben, en in de basis staan..
Ik maak me meer zorgen voor de defensie als Labylle gaat vertrekken.( hopelijk niet!)
Winkens kan het niet meer aan. Kuipers nog geblesseerd.
Hopelijk heeft MVV ook een linksback op hun lijstje staan als Labylle vertrekt.
Peter Pan schreef : Zou best kunnen inderdaad, maar ook al gaan ze niet naar roda, toch mooi voor de breedte van de selectie, al denk ik niet dat Peeters zal komen om de bank te warmen.
Tjerkstra Media @TjerkstraMedia
Racing Genk zal Stef Peeters (20) in januari uitlenen aan het Nederlandse MVV. De middenvelder komt niet aan speelkansen onder Mario Been.
Vluuzak schreef : Van Hyfte en Smeets, beide doorlopend contract, dus zal Ome Nol zijn beurs moeten trekken ....
les rouges blancs schreef :
Vluuzak schreef : Van Hyfte en Smeets, beide doorlopend contract, dus zal Ome Nol zijn beurs moeten trekken ....
en wat als er een deal wordt gemaakt in combinatie met het "spelersfonds"...?
dan is die schuld kleiner of weg...
De KNVB ziet dit terecht als een schuld...ook als is dit "niet direct opeisbaar" via een creatieve boekhoudkundige oplossing.
Want dit "niet direct opeisbaar" is maar beperkt juridisch rechtsgeldig:
als er iemand van die fondsbeheerders onverhoopt failliet zou gaan of komt te overlijden( wat ik niemand gun) en de schuldeisers of erfgenamen komen naar voren, dan kan die "schuld" wel zeer zeker opgeëist worden.
Een zul je dit bedrag toch moeten ophoesten...
Dit juridisch aanvechten kost ook geld, dat je niet eraan uit wilt geven of hebt...
Hoe graag we (en ik ook) willen genieten van de huidige selectie en deze zo lang mogelijk willen vast houden,
moeten we accepteren dat zo gauw er gepresteerd wordt of talenten zich bewijzen, we ze moeten laten gaan.
Hoe sprak men niet op het forum over de rol en (bij de een in meerdere en de andere in mindere mate) "onmisbaarheid" van Brüls, Daemen, Castelana en noem ze maar op.
Er is altijd wel een oplossing te vinden en Ron Elsen heeft het tot nu toe niet slecht gedaan moet ik eerlijk zeggen!
Ja, daar zit ik ook aan te denken. Pas als we echt schoon schip gemaakt hebben en helemaal schuldenvrij zijn is MVV helemaal onafhankelijk en vrij om te handelen. Van de andere kant denk ik dat als MVV de ploeg bij elkaar weet te houden en bovenin blijft meedraaien (en promoveert) de spelers vanzelf meer waard worden, waardoor die 6 ton schuld aan het spelersfonds misschien gemakkelijker afgelost kan worden. Lastig.les rouges blancs schreef :
en wat als er een deal wordt gemaakt in combinatie met het "spelersfonds"...?Vluuzak schreef : Van Hyfte en Smeets, beide doorlopend contract, dus zal Ome Nol zijn beurs moeten trekken ....
dan is die schuld kleiner of weg...
Sjotelsplak schreef : Van hyfte is wel nog uit die tijd bijvoorbeeld.
Vluuzak schreef : ... en zijn we meteen van die aasgier Hendriks af, maar ik vraag me af of Hendriks hier in zal trappen.
Schapendonk schreef : Gatver. Ik moet er niet aan denken om van Hyfte en Smeets in dat vieze geel/zwart te zien. Wat een nachtmerrie.