Transfergeruchten seizoen 2012/2013

30 nov 2012 16:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1531
Poeh, dat zou een flinke aderlating zijn zeg...
Labylle naar AZ had ik paar maanden geleden al gehoord. Lijkt me prima stap voor hem. Lijkt me verder ook niet mogelijk om hem te behouden.
Van Hyfte vind ik een prima speler, die in principe nooit zo opvalt, maar ontzettend nuttig is en ook nog eens zo nu en dan scoort.
Daarnaast een perfecte aanvoerder. Een overgang naar Aachen-Nord zou ik van geen enkele speler accepteren, dus ook van hem niet.
Smeets heeft een paar wedstrijden aardig gebald, maar is nu niet in vorm. Daarbij oogt hij heel nonchalant en arrogant. Op dit moment geen absolute meerwaarde, maar heeft veel kwaliteit en is nog jong. Als ras-Maastrichtenaar zou ik het gek vinden als ie de overstap naar Aachen-Nord zou maken.
Discussie gesloten.
30 nov 2012 17:03 30 nov 2012 17:11 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1532

Sjraveleer schreef : Omnisciens heerlijk dat zelfvertrouwen.....ik hoop natuurlijk niet,dat je gelijk krijgt...maar dat is een andere zaak.

Smeets is nog te jong voor het eredivisie niveau, waarom wil Roda Smeets aantrekken?

eventueel voor de bank ( regeling met Ome Nol i.v.m. het spelersfonds) en / of gezien de financiële situatie bij *oda,
toch als potentiële basisspeler mocht daar iemand gaan vertrekken of langdurig uitvallen ...
Ondanks de wisselende commentaren op Smeets, kan niemand ontkennen dat er kwaliteit en rek bij hem in zit ,
en dus waarom niet...

Sjraveleer schreef : En Van Hyfte, wil ik ook nog wel eens zien, al is dat wel goed mogelijk qua niveau? (Doe het niet TOM,wacht op betere opties)

Persoonlijk vind ik het ook een aderlating, maar per slot van rekening zijn voetballers geen dief van eigen portemonnee en is die stap best begrijpbaar na die jaren van dienst bij MVV...

Sjraveleer schreef : Labylle wist ik al langer, die keuze kon je al ruiken in de Zomerstop, dus oud nieuws

Iech dach tot allein forlaajf unne onnöt en viezerik waor, mer es diech noe aoch begins te ruuke... :woohoo:
Sjra...!!!! Sjraar...!!! Griep ins in en zegk häöm tot heer neet mie mot ruuke ! :P :lachen:

Hoe je het draait of keert, door het huidige succes zijn er steeds meer ogen
niet alleen op de selectie maar ook op de staf ;) gericht...
en moeten we rekening houden met een eventueel vertrek van deze of gene ...jammergenoeg.

Maar daardoor gaat us MVV-ke niet verloren :thumbsup:
Discussie gesloten.
30 nov 2012 17:53
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1533

omnisciens schreef : Slecht nieuws,

Smeet en van Hyfte in de winterstop naar de Aartsvijand, Labylle naar AZ.

Bron: uiterst betrouwbaar.

(en aangezien ik de komst van Schreurs ook al 2 dagen voor de bekendmaking wist te melden, mag mijn bron als betrouwbaar genoemd worden)

Helaas:(

Dit lijkt mij onzin, Roda heeft spelers nodig die meteen het verschil kunnen maken, het elftal op sleeptouw kunnen nemen, mij lijkt dat Van Hyfte en zeker Smeets dit niet meteen aankunnen op eredivisie nivo.
Discussie gesloten.
30 nov 2012 17:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1534
Ze beschijten zich bij roda als MVV eventueel zou promoveren. Een aantal van hun sponsoren zal ongetwijfeld wat meer richting MVV gaan bewegen. Dat is hun schrikbeeld. Wat doe je dan, je maakt je concurrent zwakker door wat goede spelers daar weg te halen. Waarschijnlijk mogen die daar dan de bank of tribune gaan warm houden. Smeets als echte Maastrichtenaar weet wat hij over zichzelf afroept als hij naar die club zou gaan.
Dus God: er wordt wel eens gezegd dat u een Maastrichtenaar moet zijn geweest. Als er in ook maar 1 porie iets van klopt, laat dan *oda (die van daarachter) dit seizoen degraderen en us-MVV-ke promoveren. Maar vooral dat eerste. Ik beloof dan ook dat ik een aantal keer naar de Slevrouwe zal gaan om een bougie te spenderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Schnibble for MVV
Discussie gesloten.
30 nov 2012 18:03
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1535
Roda heeft helamaal niets te makke op financieel gebied, ze leven bij de gratie van Nol Hendriks en de gemeenten, die kunnen helemaal geen spelers kopen of het zich permiteren spelers voor de tribune te halen, wat een stemming makerij..... :applaus:
Discussie gesloten.
30 nov 2012 18:29 30 nov 2012 18:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1536

Vluuzak schreef : Roda heeft helemaal niets te makke op financieel gebied, ze leven bij de gratie van Nol Hendriks en de gemeenten, die kunnen helemaal geen spelers kopen of het zich permitteren spelers voor de tribune te halen, wat een stemming makerij..... :applaus:

Niks stemmmingsmakkerij, helaas....

Ome Nol heeft al vaker de laatste weken gezegd, dat er in de winterstop mogelijkheden zijn en iets erbij komt... ;)
Daarnaast zijn er genoeg geluiden van insiders ( al of niet met namen en bronnen) die op transfers wijzen,
ook hier zeg ik helaas maar ( en meer dan waarschijnlijk) waar...

Maak toch niks oet Vluuzak...

Erik Meijer ( e bies kwa inzat oppe veld en maker vaan zoeväöl sjoen goole) ging aoch weg um bij PSV en later Lierpool FC oppe baank te zitten ...

Zoelang diech en dien kammeraote mer blieve koume ! :thumbsup:
Discussie gesloten.
30 nov 2012 18:33
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1537
Krijg meteen kippenvel bij het lezen van zo'n berichten....
Roda gaf een week geleden nog aan zich te richten op eredivisiespelers die bij hun club op de bank terecht zijn gekomen (Vormer).
En nu zouden ze twee spelers van MVV inlijven met de winterstop, ik hoop het niet.
Ook zo kun je je regionale concurrenten uitschakelen, de angel uit de selectie halen.
Van mij mogen omkiepen of degraderen, liever gisteren dan vandaag.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
Discussie gesloten.
30 nov 2012 18:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1538
Er was eerder al eens een Maastrichtse middenvelder met goede traptechniek die door de eigen fans wat te flegmatiek gevonden werd en die bij die club uit Kerkrade ging spelen... De kleine blonde dood...

Maar goed, ik geloof er niet zo in. Natuurlijk, we doen het goed, spelers van ons zijn gewild. Er zal heus wel een speler vertrekken, als het niet deze winter is, dan in de zomer. Maar alle insiders en zo, het zal wel. Ik zie het wel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
30 nov 2012 18:51
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1539
Ik ga er van uit , dat als ze vertrekken, MVV al bezig is met hun vervangers, hopenlijk houd MVV er een leuke cent aan over of zijn we in een klap vaan dee veijselikke Nol Hendriks vèrlos.
Discussie gesloten.
30 nov 2012 19:02 30 nov 2012 19:03 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1540
@jacques, het verschil is dat we in die tijd boven hun stonden, nu is het wel te verklaren.

Van der Leur kreeg geen kans en is eerst naar Belgie gegaan en toen pas naar "Mofrika"
Discussie gesloten.
30 nov 2012 21:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1541

omnisciens schreef : Slecht nieuws,

Smeet en van Hyfte in de winterstop naar de Aartsvijand, Labylle naar AZ.

Bron: uiterst betrouwbaar.

(en aangezien ik de komst van Schreurs ook al 2 dagen voor de bekendmaking wist te melden, mag mijn bron als betrouwbaar genoemd worden)

Helaas:(

OPA ZEET:waar ik al bang voor was alles naar het spelersfonds...geen geld voor waardige vervangers...je twee sterkste spelers weg :thumbsdown:...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
30 nov 2012 21:03 30 nov 2012 21:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1542

pinobel schreef : Ze beschijten zich bij roda als MVV eventueel zou promoveren. Een aantal van hun sponsoren zal ongetwijfeld wat meer richting MVV gaan bewegen. Dat is hun schrikbeeld. Wat doe je dan, je maakt je concurrent zwakker door wat goede spelers daar weg te halen. Waarschijnlijk mogen die daar dan de bank of tribune gaan warm houden. Smeets als echte Maastrichtenaar weet wat hij over zichzelf afroept als hij naar die club zou gaan.
Dus God: er wordt wel eens gezegd dat u een Maastrichtenaar moet zijn geweest. Als er in ook maar 1 porie iets van klopt, laat dan *oda (die van daarachter) dit seizoen degraderen en us-MVV-ke promoveren. Maar vooral dat eerste. Ik beloof dan ook dat ik een aantal keer naar de Slevrouwe zal gaan om een bougie te spenderen.

OPA ZEET:wel betaole die bougies aanders werk ut neet :lachen:...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
30 nov 2012 21:09
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1543
Ik dacht dat er maar een bepaald aantal spelers in dat fonds zaten, niet de nieuwere spelers, weet iemand dit?
Discussie gesloten.
30 nov 2012 21:55
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1544

Vluuzak schreef : Ik dacht dat er maar een bepaald aantal spelers in dat fonds zaten, niet de nieuwere spelers, weet iemand dit?

klopt. maar je kunt toch beter een deel van de open rekening af betalen...
vooral als je ziet hoe de KNVB met die "schuld" omgaat,
en aangezien de UEFA de regels de komende 2 jaar strakker aantrekt, moet je voorzichtig zijn ;)
de KNVB als braafste jongetje van de klas ...
Discussie gesloten.
30 nov 2012 22:12
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1545

Sjraveleer schreef : @jacques, het verschil is dat we in die tijd boven hun stonden, nu is het wel te verklaren.

Van der Leur kreeg geen kans en is eerst naar Belgie gegaan en toen pas naar "Mofrika"

Volgens mij ging van der Luer in 1986 (kan een jaar later geweest zijn) naar die geelzwarten en toen stonden wij echt niet boven hun. Na de transfer werd van der Luer meteen uitgeleend aan Fc Assent uit Belgie.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden