>
Ontvangen bedankjes 958
eventueel voor de bank ( regeling met Ome Nol i.v.m. het spelersfonds) en / of gezien de financiële situatie bij *oda,Sjraveleer schreef : Omnisciens heerlijk dat zelfvertrouwen.....ik hoop natuurlijk niet,dat je gelijk krijgt...maar dat is een andere zaak.
Smeets is nog te jong voor het eredivisie niveau, waarom wil Roda Smeets aantrekken?
Persoonlijk vind ik het ook een aderlating, maar per slot van rekening zijn voetballers geen dief van eigen portemonnee en is die stap best begrijpbaar na die jaren van dienst bij MVV...Sjraveleer schreef : En Van Hyfte, wil ik ook nog wel eens zien, al is dat wel goed mogelijk qua niveau? (Doe het niet TOM,wacht op betere opties)
Iech dach tot allein forlaajf unne onnöt en viezerik waor, mer es diech noe aoch begins te ruuke...Sjraveleer schreef : Labylle wist ik al langer, die keuze kon je al ruiken in de Zomerstop, dus oud nieuws
omnisciens schreef : Slecht nieuws,
Smeet en van Hyfte in de winterstop naar de Aartsvijand, Labylle naar AZ.
Bron: uiterst betrouwbaar.
(en aangezien ik de komst van Schreurs ook al 2 dagen voor de bekendmaking wist te melden, mag mijn bron als betrouwbaar genoemd worden)
Helaas:(
Vluuzak schreef : Roda heeft helemaal niets te makke op financieel gebied, ze leven bij de gratie van Nol Hendriks en de gemeenten, die kunnen helemaal geen spelers kopen of het zich permitteren spelers voor de tribune te halen, wat een stemming makerij.....
omnisciens schreef : Slecht nieuws,
Smeet en van Hyfte in de winterstop naar de Aartsvijand, Labylle naar AZ.
Bron: uiterst betrouwbaar.
(en aangezien ik de komst van Schreurs ook al 2 dagen voor de bekendmaking wist te melden, mag mijn bron als betrouwbaar genoemd worden)
Helaas:(
pinobel schreef : Ze beschijten zich bij roda als MVV eventueel zou promoveren. Een aantal van hun sponsoren zal ongetwijfeld wat meer richting MVV gaan bewegen. Dat is hun schrikbeeld. Wat doe je dan, je maakt je concurrent zwakker door wat goede spelers daar weg te halen. Waarschijnlijk mogen die daar dan de bank of tribune gaan warm houden. Smeets als echte Maastrichtenaar weet wat hij over zichzelf afroept als hij naar die club zou gaan.
Dus God: er wordt wel eens gezegd dat u een Maastrichtenaar moet zijn geweest. Als er in ook maar 1 porie iets van klopt, laat dan *oda (die van daarachter) dit seizoen degraderen en us-MVV-ke promoveren. Maar vooral dat eerste. Ik beloof dan ook dat ik een aantal keer naar de Slevrouwe zal gaan om een bougie te spenderen.
Vluuzak schreef : Ik dacht dat er maar een bepaald aantal spelers in dat fonds zaten, niet de nieuwere spelers, weet iemand dit?
Sjraveleer schreef : @jacques, het verschil is dat we in die tijd boven hun stonden, nu is het wel te verklaren.
Van der Leur kreeg geen kans en is eerst naar Belgie gegaan en toen pas naar "Mofrika"