Transfergeruchten seizoen 2012/2013
09 okt 2012 22:34
09 okt 2012 22:41 door Schapendonk.
donny schreef :
Schapendonk schreef : reserve-joden
ongepaste opmerking en onze club onwaardig. Totaal off-topic maar moest het toch even kwijt
Natuurlijk Donny. Dat mag jij vinden. Ik vind van niet. En nu?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
09 okt 2012 22:46
Schapendonk schreef :
donny schreef :
ongepaste opmerking en onze club onwaardig. Totaal off-topic maar moest het toch even kwijt
Wat heeft die opmerking enigszins met voetbal te maken? Waarom moet jij mensen die van het joodse geloof, en tevens supporter van deze geweldige ploeg (ik ken er genoeg!) met zo'n opmerking een rot-gevoel aanbrengen, net zoals ik veel joodse Feyenoord supporters ken die daarom niet meer naar het stadion gaan maar het vanachter de televisie bekijken.
Ik snap dat je het anders bedoeld dan dat het daadwerkelijk met het geloof te maken heeft, maar ik hoop dat je ook mijn oogpunt ervan snapt. Niets persoonlijks tegen jou...
Discussie gesloten.
09 okt 2012 22:48
Schapendonk schreef :
donny schreef :
Het zijn trouwens kaasjoden.
Discussie gesloten.
09 okt 2012 22:53
09 okt 2012 22:56 door Schapendonk.
donny schreef :
Schapendonk schreef :
donny schreef :
Wat heeft die opmerking enigszins met voetbal te maken? Waarom moet jij mensen die van het joodse geloof, en tevens supporter van deze geweldige ploeg (ik ken er genoeg!) met zo'n opmerking een rot-gevoel aanbrengen, net zoals ik veel joodse Feyenoord supporters ken die daarom niet meer naar het stadion gaan maar het vanachter de televisie bekijken.
Ik snap dat je het anders bedoeld dan dat het daadwerkelijk met het geloof te maken heeft, maar ik hoop dat je ook mijn oogpunt ervan snapt. Niets persoonlijks tegen jou...
Donny je moet het allemaal niet zo ver zoeken. Stel je niet zo aan. Alsof je dit nog nooit gehoord hebt, en ik de 1e ben die reserve-joden zegt tegen AZ. Je bent toch niet familie van Rinkens? Die vond Moffen ook onwaardig. Allemaal dat opblazen van deze kleine details. Laten we het beestje toch gewoon bij de naam noemen. Des te makkelijker lijkt me. Ik bedoel het niet beledigend, maar zit gewoon in mijn aard. Ajax zijn Joden, AZ zijn reserve-joden, wij zijn sjengen, sittard zijn boeren en kerkrade zijn moffen. Wat heb ik nu gezegd wat er nog niet gezegd is?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Breur
Discussie gesloten.
09 okt 2012 23:07
09 okt 2012 23:07 door Sjraveleer.
De Schaapjes uit Sittard en de Verkesköp?
Discussie gesloten.
09 okt 2012 23:08
wat mij betreft kan dit allemaal in ut vreigelheukske geplaatst worden.
want heeft niet veel met welke transfer dan ook te maken..
Discussie gesloten.
09 okt 2012 23:08
Discussie gesloten.
09 okt 2012 23:14
Zo bedoel ik maar. Niet flauw doen. Ieder club heeft zo zijn bij-naampje. Maar ja. Back to topic dan maar?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Breur
Discussie gesloten.
09 okt 2012 23:32
09 okt 2012 23:33 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Donny is ook al op de maatschappelijke toer....
Dalijk mag je een boer uit sittard nog geen boer meer noemen...
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, Breur
Discussie gesloten.
10 okt 2012 06:19
opadiehard
Platinum Boarder
jeoff schreef : Bij AZ hebben ze nogal wat te spenderen.. eerst 5 ton voor Labylle, nu 4 ton voor Veldmate
PFFFFFFF...komkommertijd...eerst trost nu weer labylle en veldmate
...achja wat maakt het uit,wie is het volgend,,slachtoffer,,van hyfte?...gr opa
.
....
Discussie gesloten.
10 okt 2012 09:15
MVV4life
Platinum Boarder
opadiehard schreef :
jeoff schreef : Bij AZ hebben ze nogal wat te spenderen.. eerst 5 ton voor Labylle, nu 4 ton voor Veldmate
PFFFFFFF...komkommertijd...eerst trost nu weer labylle en veldmate ...achja wat maakt het uit,wie is het volgend,,slachtoffer,,van hyfte?...gr opa .
Opa, eederein keump aon de beurt!
Behalve de supporters! Want die zien met goud neet te betaole!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, Schnibble for MVV
Discussie gesloten.
10 okt 2012 09:19
als het bij een club goed tot prima gaat,
zoals nu eindelijk bij ons,steken deze cowboy verhalen de kop op,
is een teken dat we prima en slim ingekocht hebben
hoorde we deze verhalen niet was het veel erger,
dus complimenten aan de personen die deze spelers ,
naar us M.V.V.ke gehaald hebben,
met zo,n bescheiden budget
Discussie gesloten.
10 okt 2012 16:21
Geruchte of neet.....mer Labylle heet zelf al in un intervieuw aongegeeve dat h'r hoop in de winterstop al de stap umhoeg te kinne maake. Zeik toch neet metein ederein aof dee meint get nuijts gehuurd te höbbe....doarveur heit dizze topic toch ouch transfergeruchte.....laot goon laot goon......
Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
Discussie gesloten.
10 okt 2012 22:34
Als Labylle met MVV promoveert maakt hij die stap omhoog al + de nodige speelminuten, want ik neem aan dat Labylle wil spelen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
30 okt 2012 20:24
les rouges blancs
Platinum Boarder
De winterstop komt al dichterbij, maar ik denk niet ( los van het verhaal of er geld is ) dat er versterking hoeft te komen.
Dit elftal is meer dan goed genoeg en ook in de breedte sterk.
Laat deze nieuwe groep maar hechter op elkaar ingespeeld raken zodat we nog beter en sterker worden !
Wel zie ik een potentieel gevaar dat er jongens die goed functioneren (Stankov, Labylle, Castro en ook Schreurs) weggekocht kunnen worden...
En gezien de financiële situatie kan het bestuur er geen nee tegen zeggen!
Tenzij ze al met plannen voor volgend seizoen (eredivisie ) bezig zijn en daarom zowel trainer als spelers willen vasthouden...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden