>
Ontvangen bedankjes 820
Sjraveleer schreef : @webmasterfm: ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt, maar dat MVV ook niet helemaal "gek" is.
Ik vermoed dat wij bij een transfer van Labylle, toch een "klein bedrag" verdienen...
"Elsen zal ons tevreden moeten houden, en dat is niet makkelijk als je koploper bent"
Als we na de winterstop minder draaien dan voor de winterstop....zal dit niet ten goede komen van de "sfeer"
En verwacht ik veel "gezeiks" op dit forum...omdat we minder presteren...
DUS INVESTEREN , INVESTEREN EN NOG EENS INVESTEREN.
Vluuzak schreef : Ik dacht dat er maar een bepaald aantal spelers in dat fonds zaten, niet de nieuwere spelers, weet iemand dit?
Roei baank schreef :
Vluuzak schreef : Ik dacht dat er maar een bepaald aantal spelers in dat fonds zaten, niet de nieuwere spelers, weet iemand dit?
In feite zit geen enkele speler in dat fonds. Als een speler wordt getransfereerd dan kan dat geld worden gebruikt om een gedeelte van dit fonds af te lossen. Dit is geen must. MVV bepaald dat.
Stel Leroy Labylle gaat naar AZ dan zou men ook kunnen vastleggen dat bij iedere wederverkoop een bepaald percentage naar MVV gaat, waarmee een gedeelte van het fonds kan worden afgelost.
Diep in de Ardennen gehoord dat de Kerstman U gaat verrassen met de kerstdagen.
Roei baank schreef : Noël c'est ne pas loin.
Roei baank schreef :
In feite zit geen enkele speler in dat fonds. Als een speler wordt getransfereerd dan kan dat geld worden gebruikt om een gedeelte van dit fonds af te lossen. Dit is geen must. MVV bepaald dat.
Stel Leroy Labylle gaat naar AZ dan zou men ook kunnen vastleggen dat bij iedere wederverkoop een bepaald percentage naar MVV gaat, waarmee een gedeelte van het fonds kan worden afgelost.
Noël c'est ne pas loin.[/quote
OPA ZEET:
Ik heb ook vernomen dat peeters toch zou komen(grepke) maar oren open houden tijdens mijn werk in belgie schept een verwachtings patroon...ze zullen zien bij genk dat boven aan spelen toch goed voor een speler individueel is en hij sneller groeit als bij hun in het tweede team...gr opa .
Roei baank schreef :
Noël c'est ne pas loin.
Boschpoort schreef : In kerkrade weten de 'betrouwbare bronnen' ook nog te melden dat Esajas de overstap zou maken.
Als al die geruchten waar zouden zijn, wordt roda gewoon een filiaal van MVV.
Sjeng14 schreef : Ik lees hier nu allemaal berichten over Smeets, Van Hyfte, Esajas en Labylle. Het gaat allemaal over de overgang, maar ik heb begrepen dat daar nog iets bij moet staan. MVV zou de spelers inderdaad willen verkopen, MAAR ze zouden dan meteen een regeling maken waarin staat dat ze worden gehuurd tot het eind van het lopend seizoen. Zo verdient mvv toch nog een smak met geld, houden de spelers binnen de selectie en kunnen nu al gaan kijken na versterking voor het komend seizoen.
Het kan zijn dat dit al ergens verteld is, maar ik heb het niet kunnen lezen.......
Gr. 14
Nao Väöre schreef :
Sjeng14 schreef : Ik lees hier nu allemaal berichten over Smeets, Van Hyfte, Esajas en Labylle. Het gaat allemaal over de overgang, maar ik heb begrepen dat daar nog iets bij moet staan. MVV zou de spelers inderdaad willen verkopen, MAAR ze zouden dan meteen een regeling maken waarin staat dat ze worden gehuurd tot het eind van het lopend seizoen. Zo verdient mvv toch nog een smak met geld, houden de spelers binnen de selectie en kunnen nu al gaan kijken na versterking voor het komend seizoen.
Het kan zijn dat dit al ergens verteld is, maar ik heb het niet kunnen lezen.......
Gr. 14
Niet te hopen dat ze alle 4 vertrekken, dan kan René weer opnieuw beginnen in juli/augustus
Nao Väöre schreef :
Niet te hopen dat ze alle 4 vertrekken, dan kan René weer opnieuw beginnen in juli/augustus