Transfergeruchten seizoen 2012/2013

30 nov 2012 22:31 30 nov 2012 22:42 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1546
@mr sjaan: nl.wikipedia.org/wiki/Eric_van_der_Luer

Zou best kunnen, zo ver ik nog weet is dat hij een tussenjaar had?.

Vind het wel raar dat hij dan uitgeleend werd?

Klopt wel wat je zegt dat we iets lager op de ranglijst stonden ...maar we speelden wel op gelijk niveau...
Discussie gesloten.
01 dec 2012 00:50
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1547
Aangezien Tom van niks weet durf ik er wel een pilsje op te zetten dat dit bericht niet op waarheid berust ook wat betreft Smeets. Enige dat ik me kan voorstellen is dat MVV dan een afspraak maakt met Hendriks dat het dan einde afbetaling spelersfonds is. en dat het dan goed is. Maar Smeets in de huidige vorm gaat Roda echt niet behoeden voor degradatie. Lijkt me wat betreft die twee dus zeer opmerkelijk.

Labylle is een ander verhaal, die heeft volgens mij al voor dit seizoen een voorcontract in Alkmaar aangezien het toen vreemd was dat hij voor ons koos (met de extra eis om linksback te spelen) toen ze in de zomer al interesse hadden. Hij doet zeker niet onder voor Donny Gorter die ze er nu hebben lopen. Zou jammer zijn als hij al in de winterstop vertrekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer
Discussie gesloten.
01 dec 2012 10:08
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1548

Sjraveleer schreef : @webmasterfm: ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt, maar dat MVV ook niet helemaal "gek" is.

Ik vermoed dat wij bij een transfer van Labylle, toch een "klein bedrag" verdienen...

"Elsen zal ons tevreden moeten houden, en dat is niet makkelijk als je koploper bent"

Als we na de winterstop minder draaien dan voor de winterstop....zal dit niet ten goede komen van de "sfeer"

En verwacht ik veel "gezeiks" op dit forum...omdat we minder presteren...

DUS INVESTEREN , INVESTEREN EN NOG EENS INVESTEREN.

Investeren? Die €128.000 die we winst hebben gemaakt?
Volgens mij hebben we voor onze bepalende spelers geen euro hoeven overmaken?
Castro, Labylle, Schreurs, Esajas, v Hyfte, Veldmat, Rutjens zijn naar mijn weten allen zonder transfersom aangetrokken.
Dus een beetje meer vertrouwen in MVV is wel op zijn plaats aangezien ze met heel weinig middelen een heel sterk team hebben gebouwd.
Ik verwacht ook dat wanneer Labylle vertrekt, er een gehuurde speler voor in de plaats komt en we hetzelfde 'trucje' mischien nog een keer kunnen uithalen. Bijvoorbeeld Stef Peeters van Genk wat ook zou komen maar niet kwam.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Frank Salemans, opadiehard
Discussie gesloten.
01 dec 2012 10:56
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1549

Vluuzak schreef : Ik dacht dat er maar een bepaald aantal spelers in dat fonds zaten, niet de nieuwere spelers, weet iemand dit?

In feite zit geen enkele speler in dat fonds. Als een speler wordt getransfereerd dan kan dat geld worden gebruikt om een gedeelte van dit fonds af te lossen. Dit is geen must. MVV bepaald dat.
Stel Leroy Labylle gaat naar AZ dan zou men ook kunnen vastleggen dat bij iedere wederverkoop een bepaald percentage naar MVV gaat, waarmee een gedeelte van het fonds kan worden afgelost.

Diep in de Ardennen gehoord dat de Kerstman U gaat verrassen met de kerstdagen.

Noël c'est ne pas loin.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard
Discussie gesloten.
01 dec 2012 12:02 01 dec 2012 12:03 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1550

Roei baank schreef :

Vluuzak schreef : Ik dacht dat er maar een bepaald aantal spelers in dat fonds zaten, niet de nieuwere spelers, weet iemand dit?

In feite zit geen enkele speler in dat fonds. Als een speler wordt getransfereerd dan kan dat geld worden gebruikt om een gedeelte van dit fonds af te lossen. Dit is geen must. MVV bepaald dat.
Stel Leroy Labylle gaat naar AZ dan zou men ook kunnen vastleggen dat bij iedere wederverkoop een bepaald percentage naar MVV gaat, waarmee een gedeelte van het fonds kan worden afgelost.

Iech hoop ut !

Roei baank schreef : Noël c'est ne pas loin.

en tot veer daan gow kinne zinge

la promotion est ne, avec la divine Equipe,
Jouez, hautbois, resonnez, musettes;
la promotion est ne, avec la divine Equipe;
Chantons tous son avenement!

:-)
Discussie gesloten.
01 dec 2012 12:07 01 dec 2012 12:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1551

Roei baank schreef :

Noël c'est ne pas loin.[/quote

OPA ZEET:

Ik heb ook vernomen dat peeters toch zou komen(grepke) maar oren open houden tijdens mijn werk in belgie schept een verwachtings patroon...ze zullen zien bij genk dat boven aan spelen toch goed voor een speler individueel is en hij sneller groeit als bij hun in het tweede team...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
01 dec 2012 14:01
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1552

Roei baank schreef :

Noël c'est ne pas loin.

Altijd heerlijk om die posts van Roei Baank in het transfertopic te lezen. Als hij zegt dat de kerstman iets voor ons in petto heeft met kerst, ga ik me toch verheugen op de winterstop. Jammer van het aanstaande vertrek van Labylle, maar misschien verrast MVV ons met een zeer goede vervanger van Standard of Genk?

Wie weet.
Discussie gesloten.
01 dec 2012 16:20
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1553
Peeters van Genk zal zeker weer in beeld komen lijkt me. Ketste eerder op het allerlaatste moment af. En misschien komt zelfs de clubloze Castellana wel weer in beeld. Kuipers geblesseerd en lang uitgeschakeld... de spoeling is dus rechts achterin.
Discussie gesloten.
01 dec 2012 17:03
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1554
@jim cemint: Peters schijnt veel kwaliteit te hebben..heb hem nooit echt aan het werk gezien?

Castel? Tja , je hoort de laatste tijd ook geruchten over Stankov? (je hoort zo veel, vaak grote onzin)

Stankov(21) is nu al veel beter dan Castel...en veel meer groeipotentie...zal ook veel meer in WAARDE stijgen (euros)
Discussie gesloten.
03 dec 2012 10:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1555
In kerkrade weten de 'betrouwbare bronnen' ook nog te melden dat Esajas de overstap zou maken.
Als al die geruchten waar zouden zijn, wordt roda gewoon een filiaal van MVV.
Discussie gesloten.
03 dec 2012 11:47
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1556

Boschpoort schreef : In kerkrade weten de 'betrouwbare bronnen' ook nog te melden dat Esajas de overstap zou maken.
Als al die geruchten waar zouden zijn, wordt roda gewoon een filiaal van MVV.

Ze spelen tegenwoordig al in het rood/wit dus het zou zo maar eens kunnen wat Boschpoort zegt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, SjoSa, damske, donny
Discussie gesloten.
04 dec 2012 13:58
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1557
Ik lees hier nu allemaal berichten over Smeets, Van Hyfte, Esajas en Labylle. Het gaat allemaal over de overgang, maar ik heb begrepen dat daar nog iets bij moet staan. MVV zou de spelers inderdaad willen verkopen, MAAR ze zouden dan meteen een regeling maken waarin staat dat ze worden gehuurd tot het eind van het lopend seizoen. Zo verdient mvv toch nog een smak met geld, houden de spelers binnen de selectie en kunnen nu al gaan kijken na versterking voor het komend seizoen.

Het kan zijn dat dit al ergens verteld is, maar ik heb het niet kunnen lezen.......

Gr. 14
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
04 dec 2012 14:48
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1558

Sjeng14 schreef : Ik lees hier nu allemaal berichten over Smeets, Van Hyfte, Esajas en Labylle. Het gaat allemaal over de overgang, maar ik heb begrepen dat daar nog iets bij moet staan. MVV zou de spelers inderdaad willen verkopen, MAAR ze zouden dan meteen een regeling maken waarin staat dat ze worden gehuurd tot het eind van het lopend seizoen. Zo verdient mvv toch nog een smak met geld, houden de spelers binnen de selectie en kunnen nu al gaan kijken na versterking voor het komend seizoen.

Het kan zijn dat dit al ergens verteld is, maar ik heb het niet kunnen lezen.......

Gr. 14

Niet te hopen dat ze alle 4 vertrekken, dan kan René weer opnieuw beginnen in juli/augustus

Aon de géng
Discussie gesloten.
04 dec 2012 14:59
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1559

Nao Väöre schreef :

Sjeng14 schreef : Ik lees hier nu allemaal berichten over Smeets, Van Hyfte, Esajas en Labylle. Het gaat allemaal over de overgang, maar ik heb begrepen dat daar nog iets bij moet staan. MVV zou de spelers inderdaad willen verkopen, MAAR ze zouden dan meteen een regeling maken waarin staat dat ze worden gehuurd tot het eind van het lopend seizoen. Zo verdient mvv toch nog een smak met geld, houden de spelers binnen de selectie en kunnen nu al gaan kijken na versterking voor het komend seizoen.

Gr. 14

Niet te hopen dat ze alle 4 vertrekken, dan kan René weer opnieuw beginnen in juli/augustus

Dat is het nadeel als je het goed doet. Sowieso gaan grotere clubs aan onze spelers trekken. Op zich zou ik dit nog wel een goede constructie vinden. Dan maken ze toch nog dit seizoen af, en verdiend Mvv er wat aan. Anders lopen ze op het einde van het seizoen toch weg, en sommige misschien wel transfervrij? (weet de aflopende contracten niet)
Discussie gesloten.
04 dec 2012 16:09 04 dec 2012 16:09 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1560

Nao Väöre schreef :

dat is niets nieuws... doet (en moet) Rene al ieder jaar (doen), sinds hij bij us MVV-ke aan de slag is!
en dat was ieder keer in de afgelopen 3 jaar meer dan 4 man die verdwenen...
en dat waren vaak ook niet de minste in het elftal ;)

We moeten ons erbij neerleggen, dat dit het lot is van ons cluppie ...totdat er wat meer ( financiële) mogelijkheden ter beschikking staan. Daarom is er ook juist de visie van het bestuur om er tot 2018 voor uit te trekken.
Zowel qua aanwas ( jeugd, via het United plan) als centjes ( sponsoren, toename toeschouwers e.d.).

En al drie jaar is daar het bewijs, dat als je verstandig met je budget omgaat en een goede technische staf hebt,
dat er muziek in zit. :thumbsup:

En wat niet uit je eigen jeugd komt, komt dan maar uit de omgeving;
kijk maar eens naar Brüls, Castelana, Labylle en Timmermans.

MVV is bovendien in meerdere opzichten een zeer aantrekkelijke club voor voetballers die iets willen bewijzen ( Rutjes en Veldmate om maar een andere dwarsstraat te noemen) en dan heb ik het nog niet eens over de sfeer die meer dan aantrekkelijk is voor mensen van buiten! en waarvoor we met z'n allen (mede)verantwoordelijk voor zijn ! :applaus:

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Nao Väöre
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden