Transfergeruchten seizoen 2012/2013

13 dec 2012 15:36
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1621
Met alle respect, maar zowel Heerenveen als AZ zijn sportief en financieel gezien toch echt wel een grote stap vooruit.
Dat ze op dit moment lager staan, zegt mij dan niet zo veel.
Wel is het zo, hoe meer clubs interesse hebben, hoe meer je kan vragen (tenzij er clausules in zijn contract zitten).

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
13 dec 2012 15:37
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1622
Az en heerenveen geen verbetering? :side: :S :blink:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983
Discussie gesloten.
13 dec 2012 15:38
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1623
@Hughes, concurrentie is goed, maar alleen als er ook een eindelijk eens een 2de elftal komt. Anders zal het de zoveelste jongen zijn die op de bank belandt en nergens minuten maakt
Discussie gesloten.
13 dec 2012 15:59
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1624
Natuurlijk zijn Heerenveen en AZ financieel gezien een verbetering voor hem.
Sportief gezien zet ik mijn vraagtekens. Marco v. Basten en Gertt-Jan Verbeek zien met lede ogen aan hoe hun club jaarlijks door de grootmachten Ajax, Feyenoord en PSV worden leeggekocht. Hierdoor zijn hun clubs gedoemd om voor plaats 5 t/m 10 te spelen. Vergeet niet dat Leroy nu iedere week kan rekenen op een vaste basisplaats. Mocht hij de overstap naar AZ of Heerenveen maken dan is dat nog maar de vraag. De concerentie is daar veel groter. M.i. kan hij beter nog een half jaar hier voetballen en dan een transfer afdwingen naar het buitenland.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
13 dec 2012 16:23 13 dec 2012 16:24 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1625

Nao Väöre schreef : Natuurlijk zijn Heerenveen en AZ financieel gezien een verbetering voor hem.
Sportief gezien zet ik mijn vraagtekens. Marco v. Basten en Gertt-Jan Verbeek zien met lede ogen aan hoe hun club jaarlijks door de grootmachten Ajax, Feyenoord en PSV worden leeggekocht. Hierdoor zijn hun clubs gedoemd om voor plaats 5 t/m 10 te spelen. Vergeet niet dat Leroy nu iedere week kan rekenen op een vaste basisplaats. Mocht hij de overstap naar AZ of Heerenveen maken dan is dat nog maar de vraag. De concerentie is daar veel groter. M.i. kan hij beter nog een half jaar hier voetballen en dan een transfer afdwingen naar het buitenland.

AZ en Heerenveen zijn zeker mooie clubs voor Labylle, zowel financieel als sportief. Dat ze het nu minder doen is tijdelijk, maar dit zijn clubs, net als Heracles die een goed beleid hebben en waar vooral jonge spelers zich goed kunnen ontwikkelen.
En ik sluit ook niet uit dat hij een half jaartje bij Roda of VVV gaat voetballen om zich daar bij de echte topclubs in de picture te spelen, als middenvelder heeft hij bij die clubs (VVV en Roda) ook wel een meerwaarde, als linksback wordt het moeilijker. Ik ben bang dat de sentimenten bij zo'n jongen een minder grote rol spelen en hij gewoon zo snel mogelijk (dat zegt hij ook in interviews) sportieve (en natuurlijk ook financiele) stappen wil maken, waar zal hem niet zoveel uitmaken.
Discussie gesloten.
13 dec 2012 18:33
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1626
Ik denk dat we Heerenveen kunnen schrappen. Hebben dit jaar rode cijfers geschreven (+/-200K negatief).

www.vi.nl/nieuws/232687/Knalrode-cijfers...divisie-afkalven.htm

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
13 dec 2012 19:22
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1627
Totale schuld in de Eredivisie is 15 miljoen euro!!!!!!

In de zomerstop moet je spelers verkopen,nu heeft niemand geld.

Spelers die op een te laag niveau spelen kunnen eventueel switchen naar een top-club in de Eredivisie op huurbasis !!!!

Ons beste talent stationeren bij een top-club levert geld op en een aanzienlijke stijging van waarde.

Ook weet je nu al zeker dat een speler als Labylle niet houdbaar is.....daar is hij te goed voor!!! (max. zomerstop2013)

Versterken met Peeters? Is een optie...maar dat is nog niet genoeg voor de titel...
Discussie gesloten.
15 dec 2012 16:59
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1628
Geen gerucht, maar naar mijn optiek wel een versterking.

Mocht Agovv failliet gaan, dan neem ik aan dat die spelers transfervrij zijn ?

Joey Goedee vind ik een goede spits, heeft er al redelijk wat gemaakt. In de spitsen zitten we niet breedt (echte spitsen, geen flankspelers). En is ook een oud Spartaan, gezien Rutjes en Veldmate.
Discussie gesloten.
15 dec 2012 17:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1629

elneik schreef : Geen gerucht, maar naar mijn optiek wel een versterking.

Joey Goedee vind ik een goede spits, heeft er al redelijk wat gemaakt. In de spitsen zitten we niet breedt (echte spitsen, geen flankspelers). En is ook een oud Spartaan, gezien Rutjes en Veldmate.

En Fisher....
Discussie gesloten.
15 dec 2012 17:16 15 dec 2012 17:17 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1630

elneik schreef : Geen gerucht, maar naar mijn optiek wel een versterking.

Dit gaf ik laatst ook al aan en Nathan Rutjes in de vi gaf ook al aan dat Sparta of beter gezegd Vonk een grote fout had gemaakt om dit soort spelers te laten gaan! Ik zou hem graag bij MVV zien mischien dat hij hier wel positief over is gezien zijn verleden met Mark en Nathan. En inderdaad Schapendonk Fisher is ook niet mis kan aardig scoren maar voor wie in de plaats moeten die komen?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
15 dec 2012 18:41
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1631

jeoff schreef : Alsjeblieft zeg Ramon Voorn.. geef dan nog 10 keer liever Lance wat meer minuten. Die doet echt niet veel voor Ramon onder.

Weet iemand wat er met Lance Voorjans aan de hand is. Hij speelt helemaal niet meer maar zit wel op de bank, geen blessure dus. Zijn contract loopt volgens mij bijna af. Moet hij weg? Weet iemand dit? Nu Bryan Smeets als een natte krant speelt is het toch vreemd dat ze Lance niet laten spelen.
Discussie gesloten.
15 dec 2012 19:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1632

Knuvelke schreef :

jeoff schreef : Alsjeblieft zeg Ramon Voorn.. geef dan nog 10 keer liever Lance wat meer minuten. Die doet echt niet veel voor Ramon onder.

Weet iemand wat er met Lance Voorjans aan de hand is. Hij speelt helemaal niet meer maar zit wel op de bank, geen blessure dus. Zijn contract loopt volgens mij bijna af. Moet hij weg? Weet iemand dit? Nu Bryan Smeets als een natte krant speelt is het toch vreemd dat ze Lance niet laten spelen.

Hier verbaas ik mij ook over waarom steeds Cor erin geef Lance een kans straks komt die Peeters en komt Lance helemaal niet meer aan spelen toe zonde......

Discussie gesloten.
15 dec 2012 19:30
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1633

Danny1983 schreef :

Knuvelke schreef :

Hier verbaas ik mij ook over waarom steeds Cor erin geef Lance een kans straks komt die Peeters en komt Lance helemaal niet meer aan spelen toe zonde......

Danny als Peeters komt moet Lance zeker vertrekken. Aangezien hij er al niet meer in komt ga ik er van uit dat men zijn contract niet meer zal verlengen en hij moet vertrekken. Contract loopt over 2 maanden af zag ik. Dat is zonde. Hij heeft ons ook veel gebracht en dan jammer dat zo een jong Mestreechs talent moet vertrekken. AlsmPeeters komt gaat Lance weg en Smeets naar de bank op de plaats van Lance, zo simpel is het toch.
Discussie gesloten.
15 dec 2012 19:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1634

Knuvelke schreef :

Danny1983 schreef :

Knuvelke schreef :

Danny als Peeters komt moet Lance zeker vertrekken. Aangezien hij er al niet meer in komt ga ik er van uit dat men zijn contract niet meer zal verlengen en hij moet vertrekken. Contract loopt over 2 maanden af zag ik. Dat is zonde. Hij heeft ons ook veel gebracht en dan jammer dat zo een jong Mestreechs talent moet vertrekken. AlsmPeeters komt gaat Lance weg en Smeets naar de bank op de plaats van Lance, zo simpel is het toch.

Ja daarom juist was het maar niet zo simpel :(
Ik heb Lance mooie doelpunten zien maken en echt niet veel slechter zien spelen als Bryan de afgelopen tijd doet :thinking: Dus zonde maar wat doet hij is er een club waar hij heen kan weet iemand dat? Of er intresse is?

Discussie gesloten.
15 dec 2012 20:02
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1635
Is er geld voor te investeren? Stankov binnenhalen is belangrijk en als er geld over is zeker doen.

Peeters.....versterking op het middenveld. Is zeker belangrijk...Nathan en Tom hebben we geen echte vervanger voor. Alleen Leroy maar die is onze vaste back. Cor voelt zich meer op het gemak in de achterhoede denk ik. Dus het middenveld versterken kan geen kwaad.
De positie: centr.verdediger zijn we ook kwetsbaar. Als Sjors niet mee kan doen door omstandigheden ben je enorm fragiel achterin. Kjell heeft graag een bak ervaring naast zich staan en dat kun je niet verwachten van Cor of Nick. Die zijn wel goed als verdediger, maar Sjors vervangen komt meer bij kijken.

(wisten jullie dat Sjors helemaal gek is van voetbal, op de training oefent hij "de Barca truuk van David Villa"....vanaf de cornervlag (1meter achter de lijn) de bal met effect in de goal krullen, met buitenkantje rechts)

Heerlijk toch en dat op "klein geusselt" ....... Sjors kent nog meer truuken...ga maar eens kijken...pas wel op soms is het gevaarlijk daar....hahahahaha
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden