>
Ontvangen bedankjes 1691
Aswin schreef :
les rouges blancs schreef :
hoezo beginnen over 10 dgn...? Jij bent al een maand geleden naar trepke B getransfereerd !opadiehard schreef : Las dus net dat de transferperiode over 10 dgn begint en loopt dan tot de 31ste januari...ben benieuwd...gr opa .
Ik neem toch aan dat Opa transfervrij is overgekomen? Of is er een investeerder gevonden die bereid was om in Opa te investeren?
opadiehard schreef :
Aswin schreef :
les rouges blancs schreef :
hoezo beginnen over 10 dgn...? Jij bent al een maand geleden naar trepke B getransfereerd !opadiehard schreef : Las dus net dat de transferperiode over 10 dgn begint en loopt dan tot de 31ste januari...ben benieuwd...gr opa .
Ik neem toch aan dat Opa transfervrij is overgekomen? Of is er een investeerder gevonden die bereid was om in Opa te investeren?
OPA ZEET
JA trepke b was bereid om te investeren nl in sfeer ...gr opa .
Precies dit is waarom ik het niet geloof, dit zijn duidelijk verzonnen geruchten. Lui journalisme*: het is transferperiode, we moeten iets over MVV schrijven/roepen. Wat kunnen we bedenken jongens? Die Schroyen speelde een goede wedstrijd tegen MVV, toch? En speelt op de positie van de beste speler van MVV die misschien wel weggaat. Kom, kunnen we nog iets verzinnen? Ach, ik lees net dat die voormalige rechtsachter beschikbaar is, kunnen we daar iets mee?houtengerard schreef : Het is allemaal weer zo voor de hand liggend...