Transfergeruchten seizoen 2012/2013

29 dec 2012 00:31 29 dec 2012 00:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1681

Aswin schreef :

les rouges blancs schreef :

opadiehard schreef : Las dus net dat de transferperiode over 10 dgn begint en loopt dan tot de 31ste januari...ben benieuwd...gr opa ;).

hoezo beginnen over 10 dgn...? Jij bent al een maand geleden naar trepke B getransfereerd ! :thumbsup:

Ik neem toch aan dat Opa transfervrij is overgekomen? Of is er een investeerder gevonden die bereid was om in Opa te investeren? :P

Nou Aswin...in welke tijd leef jij...? :S Modern football is al lang realiteit... ;)
of je Opa's overgang transfervrij kunt noemen...
hij had / heeft een kaart voor de duurdere Boschpoort.
Bovendien was / is hij daar in het gezelschap van enkele begeleiders ( z'n maten Nico & Cris)...
Dus voordat ik hem overtuigd had, waren er al enkele weken verstreken, bovendien moest het waardeverlies van de kaart worden goed gemaakt...en beide zaken noodzaakten tot het doen van investeringen ;)
En Opa is geen sukkel...dus mot je niet met kleingeld of 'n grijpstuiver aankomen!
OK als pluspunt bij de transfer hielp het wel dat hij 'n "aajt wief" gratis erbij kreeg... :thumbsup:
minpuntjes is de rest van het zooitje ongeregeld op dat trepke krijg je er ongevraagd bij ... :kiss:
En Opa kon niet vooraf weten dat hij Onno met zien Alberke, Sjraveleer, Serke en jou later nog zou treffen...
Dus moest mijn overtuigingskracht krachtig worden ondersteund door ruime investeringen (noem het maar tekengeld) in gerstenat... en wel voor en tijdens de wedstrijd...en altijd een handdruk van Pinobel als we naar onze plaatsen gaan en Forlaajf die Opa net dat juiste laatste zetje gaf... :applaus:
Niettemin... het was en is de moeite waard!
Opa, Cris en Nico zijn toffe gasten en zingen vanaf het begin tot het einde, een echte aanwinst voor trepke B :thumbsup:
Discussie gesloten.
29 dec 2012 00:34 29 dec 2012 00:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1682

opadiehard schreef :

Aswin schreef :

les rouges blancs schreef :

opadiehard schreef : Las dus net dat de transferperiode over 10 dgn begint en loopt dan tot de 31ste januari...ben benieuwd...gr opa ;).

hoezo beginnen over 10 dgn...? Jij bent al een maand geleden naar trepke B getransfereerd ! :thumbsup:

Ik neem toch aan dat Opa transfervrij is overgekomen? Of is er een investeerder gevonden die bereid was om in Opa te investeren? :P

OPA ZEET

JA trepke b was bereid om te investeren nl in sfeer :thumbsup: ...gr opa ;).

en Opa ( met Nico en Cris) heeft het dubbel en dwars terugbetaald! :applaus:
Met de inzet van Meijer, de doeltreffendheid vaan super Ceesie en ut respect & vreundsjap vaan 'ne egte kammeraot !:thumbsup:
Discussie gesloten.
01 jan 2013 14:17
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1683
Iech bin oach nog transfer vrij huur hahahah lol.

gr. Us Mvv Ke
Discussie gesloten.
01 jan 2013 14:37
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1684
via iemand gehoord dat mvv weer met bryssinck bezig is?

zou dit kunnen kloppen?
Discussie gesloten.
01 jan 2013 15:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1685
er is contact ja voor mij mag hij best terug keren was geen verkeerde back ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
01 jan 2013 15:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1686
Zou me toch verbazen. Volgens mij speelt hij toch gewoon bij zijn club en heeft Bryssinck nog een contract.
Weet ook niet of hij momenteel nog beter is dan Stankov?
Discussie gesloten.
01 jan 2013 16:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1687
Daobij kump nog tot de linksback positie zoe oongeveer de einegste positie is boe MVV genóg speulers veur heet. Meh veur miech maag heer koume.
Discussie gesloten.
01 jan 2013 17:41
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1688
Alex heeft 7 jaar alles gegeven voor MVV. Ik heb mijn twijfels, 3 spelers voor de rechtsback lijkt me een beetje veel.
Discussie gesloten.
01 jan 2013 17:49
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1689
Ik heb een gerucht gehoord dat als Leroy vertrekt dat ze Joeri Schrooyen willen aantrekken.
Ik heb dit gerucht van mijn vader die het weer gehoord heeft van iemand die kort bij de technische staf staat.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 00:16 02 jan 2013 00:19 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1690
Bryssinck is nu 31, niet overdreven oud. Een extra optie voor de rechtsback positie lijkt me geen overbodige luxe, gezien dit nu de zwakste schakel achterin vormt. Ook kan Bryssinck Labylle vervangen op links. Wel is het vervelend voor het zelfvertrouwen van de huidige groep, als er nu extra spelers voor reeds bezette posities worden gehaald.

Schroyen (Fortuna Sittard) heb ik persoonlijk nauwelijks zien voetballen..geen idee of die aan Labylle kan tippen..
Discussie gesloten.
02 jan 2013 09:05
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1691
Schrooyen is een prima aanvallend ingestelde linksback, maar denk niet dat die naar MVV komt (ligt toch gevoelig denk ik).
Bryssinck is wat mij betreft welkom, Kuipers is nog enige tijd uitgeschakeld, Stankov is verdedigend kwetsbaar tegen betere ploegen. Wat mij betreft is Bryssinck welkom.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 09:40
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1692
Alex is inmiddels (helaas) alweer 2 1/2 jaar geleden vertrokken. Was toch altijd een zekerheidje op rechts. Ook aanvallend stond Alex zijn mannetje.
Alex is nu 32 jaar oud en kan dus nog wel 2 à 3 jaartjes mee. Hoe het nu met hem gesteld staat weet ik niet en resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Indien Alex fysiek en conditioneel in orde is is hij een welkome aanvulling in onze achterste lijn. Nick ligt er nog geruime tijd uit en Antonio heeft het vooral lastig als hij tegenover snelle buitenspelers staat.

De keerzijde van de medaille is, dat je jonge spelers "kapot" maakt als je ze halverwege het seizoen vervangt door een nieuweling. Het zelfvertrouwen zal tot het nulpunt zakken. Deze jongeren hebben we straks wellicht hard nodig.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
02 jan 2013 10:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1693
Alex is 31, wordt in maart 32..

Wat ervaring kan geen kwaad. Kan me wel herinneren dat Alex de laatste seizoenen bij MVV al minder werd dan van te voren. Kan natuurlijk ook aan de ploeg hebben gelegen.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 11:16 02 jan 2013 11:18 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1694
Het is allemaal weer zo voor de hand liggend.. De spelers die bij MVV vertrokken zijn, passeren in dit topic weer de revue.
Mocht het gerucht waar zijn, dan vind ik dit geen slimme keuze van MVV. Vooral niet als je een transfersom moet neertellen voor een speler die aan het einde van zijn carrière zit.(Weer een pensioenfeestje in de Geusselt, dit keer gelukkig wel met een MVV verleden.) Daarnaast haalde Bryssinck de achterlijn steeds minder de afgelopen jaren. Dan lijkt het me niet waard, (hoe sympathiek die jongen ook is) om in hem te investeren.

Schroyen is goed. Maar hij is het paradepaardje van Fortuna, lijkt me niet onwaarschijnlijk dat daar een fors prijskaartje aan vast hangt. Wat weer denk ik niet in de filosofie van het nieuwe MVV past.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 12:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1695

houtengerard schreef : Het is allemaal weer zo voor de hand liggend...

Precies dit is waarom ik het niet geloof, dit zijn duidelijk verzonnen geruchten. Lui journalisme*: het is transferperiode, we moeten iets over MVV schrijven/roepen. Wat kunnen we bedenken jongens? Die Schroyen speelde een goede wedstrijd tegen MVV, toch? En speelt op de positie van de beste speler van MVV die misschien wel weggaat. Kom, kunnen we nog iets verzinnen? Ach, ik lees net dat die voormalige rechtsachter beschikbaar is, kunnen we daar iets mee?

Van de afgelopen twee jaren kan ik me maar twee geruchten herinneren die ook waar bleken te zijn: Cor Gillis (die twitterde dat zelf de wereld in) en Danny Schreurs (een Maastrichtse jongen, kans was groot dat daar iemand zijn mond voorbij zou praten). Daar staat tegenover dat ik honderden "logische" namen voorbij heb zien komen die het toch niet werden. Castellana is al vier keer teruggeweest – op papier dan. Tot hij stopte zou Thiebaut iedere transferperiode weer terugkomen. Of iets langer geleden, Wasiu Taiwo, werd keer op keer op keer weer genoemd.
Zal ik dan maar gaan meedoen? Tommie Daemen die terugkeert, is dat geen goed gerucht? :lol:

*het zijn lang niet altijd journalisten die dit de wereld in helpen, maar juist vaak forumleden die blijkbaar niets beters te doen hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden