Transfergeruchten seizoen 2012/2013

05 jan 2013 18:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1741

Armand schreef : Jullie hebben het maar over een kampioenschap ik weet het nog allemaal niet zo ik zou maar eens afwachten het is nog heel lang,Heeft zwolle niet eens 12 punt los gestaan?

Het heeft ons tot nu toe alleen maar mee gezeten . Er zijn genoeg wedstrijden geweest waar het kwartje de andere kant op had kunnen vallen . Ook kwa blessures mogen we niet klaagen .
Discussie gesloten.
05 jan 2013 19:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1742

Sjonnie schreef :

Armand schreef : Jullie hebben het maar over een kampioenschap ik weet het nog allemaal niet zo ik zou maar eens afwachten het is nog heel lang,Heeft zwolle niet eens 12 punt los gestaan?

Het heeft ons tot nu toe alleen maar mee gezeten . Er zijn genoeg wedstrijden geweest waar het kwartje de andere kant op had kunnen vallen . Ook kwa blessures mogen we niet klaagen .

Alle wedstrijden die we gelijk gespeeld hebben en die 1 die we verloren hebben hadden ook zomaar winst kunnen zijn tis maar net hoe je het bekijkt we hadden minder punten kunnen hebben klopt maar ook aardig wat meer! :)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
05 jan 2013 19:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1743

Danny1983 schreef :

Sjonnie schreef :

Alle wedstrijden die we gelijk gespeeld hebben en die 1 die we verloren hebben hadden ook zomaar winst kunnen zijn tis maar net hoe je het bekijkt we hadden minder punten kunnen hebben klopt maar ook aardig wat meer! :)

Jesus man , kom van je wolk af . De enige wedstrijd waar we punten hebben weg geven was tegen Dordrecht . Eindhoven ( uit ) Cambuur/AGOVV Den Bosch en Fortuna hebben we over geluk niet te klagen gehad.
Discussie gesloten.
06 jan 2013 01:27
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1744

Sjonnie schreef :

Danny1983 schreef :

Sjonnie schreef :

Jesus man , kom van je wolk af . De enige wedstrijd waar we punten hebben weg geven was tegen Dordrecht . Eindhoven ( uit ) Cambuur/AGOVV Den Bosch en Fortuna hebben we over geluk niet te klagen gehad.

den bosch? cambuur? den bosch 4-0 gewonnen en cambuur verdiend gewonnen vond ik
Discussie gesloten.
06 jan 2013 09:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1745
De 23 jarige aanvallende middenvelder joey suk vertrekt bij de eagles en gaat met onmiddelijke ingang voetballen bij het belgiese beerschot,waar hij een 3 en een half jarig contract ondertekende.
Dit is toch een flinke aderlating daar in de deventerse adelaarshorst...hopenlijk blijven wij gevrijwaard van vertrekkende spelers,of het zou een van de jeudigen moeten zijn maar dan meer in de verhuur...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
06 jan 2013 13:18
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1746
Hoi peter , we hebben niks aan gehuurde speleres,
die ben je op het einde weer kwijt als ze teminste niet door het seizoen al worden terug geroepen.Snap?
Gr.
Discussie gesloten.
06 jan 2013 14:26
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1747

UsMvvKe schreef : Hoi peter , we hebben niks aan gehuurde speleres,
die ben je op het einde weer kwijt als ze teminste niet door het seizoen al worden terug geroepen.Snap?
Gr.

In 1997 hebben de gehuurde spelers (Bouma, Platvoet, Koswal) MVV kampioen gemaakt. Talentvolle spelers zijn gewild en over het algemeen niet betaalbaar voor een club als MVV. Die kunnen dan wel gehuurd worden als ze niet bij hun club aan spelen toekomen. Ik vind wel dat je een speler voor minimaal een seizoen moet huren, wil je er echt iets aan hebben, of je zou hem na het halve seizoen moeten kunnen vastleggen (zoals Labylle en Gomez in het verleden).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
06 jan 2013 14:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1748

opadiehard schreef : Dit is toch een flinke aderlating daar in de deventerse adelaarshorst...hopenlijk blijven wij gevrijwaard van vertrekkende spelers,of het zou een van de jeudigen moeten zijn maar dan meer in de verhuur...gr opa ;).

OPA ZEET:

Us mvvke ik schrijf heel duidelijk dat ik het over een jeugd speler van ons heb die dan eventueel de verhuur in moet gaan.
Zodat er dan door ons eventueel wat aangetrokken kan worden,wij wat geld over en onze jeugd komt aan het voetballen,twee vliegen in een klap...ook om dat wij geen tweede team hebben!...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
08 jan 2013 10:59
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1749
Joey Godee en Fisscher (spits en laatste man) HALEN!

Als er ruimte voor is uiteraard
Discussie gesloten.
08 jan 2013 11:21 08 jan 2013 11:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1750
@elneik

Kun je vergeten.

Bij MVV komt er alleen een speler bij als er een speler weg gaat. En dan ook nog op die positie natuurlijk. Zou met jou voorbeeld betekenen dat Veldmate of Verdellen zouden vertrekken deze winter en dat zie ik nou niet gebeuren. Mocht dat wel zijn, ja dan heeft MVV zijn lijstje klaar.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
08 jan 2013 14:21
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1751
@ Boe is dat feeske?

Had er eigenlijk ook al geen rekening mee gehouden.
Maar aangezien Mvv alleen transfervrij binnenhaalt en ik er vanuit ga dat de spelers van een failliete club transfervrij zijn, had het nog wel eens interessant kunnen zijn om deze spelers te halen.

Vind het beide goede spelers en in de spitsen (centrum spitsen) zitten we niet ruim.
Discussie gesloten.
08 jan 2013 15:36
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1752
nu hebben we een plus punt eigenlijk. die godee en fischer zouden we nu kunnen halen? wel harstikke jammer van agovv ook een beetje voor ons! maar we moeten alles positief bekijken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
08 jan 2013 17:08
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1753
Ederein heet ut mer d'n hiele tiesd d'reuver tot MVV gein transfersom mie betaold, mer es iech ut m'ch goot rappeleer, höbbe ze alein gezag dat ze gein makeleers mie betaole....dach iech...
mer wie idd al ieder gezag is gewoore, is d'r ouch gein ruimte in ut salarisbudget.

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7
Discussie gesloten.
08 jan 2013 17:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1754
Wij hebben genoeg verdedigers en aanvallers. Als MVV zich ergens kan versterken, dan is het een rechtermiddenvelder.
Discussie gesloten.
08 jan 2013 17:24
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1755

Mie leef Mestreech schreef : Wij hebben genoeg verdedigers en aanvallers. Als MVV zich ergens kan versterken, dan is het een rechtermiddenvelder.

Denk er wel aan dat Esajas waarschijnlijk weg gaat aan het einde seizoen dus een opvolger zou fijn.
Verder als er iemand gebleseerd is zie ik graag een aanvaller erbij van het caliber Joey Godee en Fisscher.
Maar een back mag er ook bij hoor inplaats van Stankov als die mocht vertrekken hebben we wel Moustafa en Kuipers nog op die plek toch?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.298 seconden