Transfergeruchten seizoen 2012/2013

03 jan 2013 22:30
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1726
Peeters had een contract tot juni 2014 en dat heeft Genk nu snel verlengd voor een jaar tot juni 2015. Slim gespeeld van Genk en korte termijn politiek van Sparta.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice
Discussie gesloten.
03 jan 2013 22:58 03 jan 2013 22:59 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1727
Peeters is een linksbenige middenvelder die graag op de positie van Van Hyfte speelt, dus heel logisch dat hij dan niet naar MVV komt. Zolang er niemand weg gaat verwacht ik ook geen kwalitatieve versterkingen. Ik heb wel het gevoel dat Sparta vooral de grootste concurrent te slim af wilde zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
04 jan 2013 12:21
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1728
Zo peeters bij sparta, lucht geklaard.
Ik ben tevreden als onze selectie zo blijft als ie nu is. We zijn de sterkste gebleken de eerste seizoenshelft :thumbsup: en er is geen reden tot paniekaankopen tot dusver.
Mocht er onverhoopt toch iemand vertrekken zal er heus wel een vervanger op rene's lijstje staan.
Als ons elftal de 2e seizoenshelft in de zelfde samenstelling kan ingaan zie ik dit alleen maar als een voordeel.
Dat ze maar allemaal komen, ze hebben allemaal al een keutel in de broek voordat ze de wedstrijd tege us matadore ingaan !! :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
04 jan 2013 16:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1729
Zal zeker moeilijk worden sparta achter ons te houden,We zullen het wel zien.
Discussie gesloten.
04 jan 2013 18:59 04 jan 2013 18:59 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1730

Roei baank schreef : Peeters had een contract tot juni 2014 en dat heeft Genk nu snel verlengd voor een jaar tot juni 2015. Slim gespeeld van Genk en korte termijn politiek van Sparta.

Als hij kampioen wilt worden, maakt hij toch de verkeerde keuze.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, peter ruiver
Discussie gesloten.
04 jan 2013 19:19
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1731
Hoop dat MVV nog een transfervrije verdediger (rechtsback) en een aanvaller als aanvulling op de selectie "aantrekt" in deze transferperiode.
Ik weet dat MVV geen transfers betaald, maar bij evt faillissement AGOVV zou Joey Godee een aanwinst kunnen zijn, en in de rechtsbenige verdedigers zitten we toch krap. Maar goed als we de selectie maar eens bij elkaar konden houden zou al mooi zijn.
Discussie gesloten.
04 jan 2013 20:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1732
Als het bij elkaar blijft zoals nu ben ik heel tevreden en worden we gewoon kampioen, weet ook zeker dat MVV met een verrassing komt mocht er iemand weg gaan.
Iemand die niet in dit topic besproken word voordat MVV er zelf mee naar buiten komt ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo
Discussie gesloten.
05 jan 2013 00:51 05 jan 2013 00:51 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1733

Danny1983 schreef : Iemand die niet in dit topic besproken word voordat MVV er zelf mee naar buiten komt ;)

Mooi! Want we hebben het nog niet gehad over Messi, Falcao, Van Persie, Suarez en Ronaldo!
Discussie gesloten.
05 jan 2013 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1734

Maosbrögk schreef :

Danny1983 schreef : Iemand die niet in dit topic besproken word voordat MVV er zelf mee naar buiten komt ;)

Mooi! Want we hebben het nog niet gehad over Messi, Falcao, Van Persie, Suarez en Ronaldo!

Ja nu heb je het dus verpest :lol: :dry:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7
Discussie gesloten.
05 jan 2013 12:50 05 jan 2013 12:50 door UsMvvKe.
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1735
Morgen allemaal.

Laten we nu niet over Peeters door blijven zagen,
hij heeft nu voor de concurent gekozen wat zijn goed recht is of hij daar goed aan heeft gedaan zien wel op het einde van de RIT wel.
we moeten doen met wat we zelf hebben, dan komt het vanzelf goed.
Als hij z'n belofte is zo als ze zeggen en schrijven zouden ze dan bij Genk hem dan naar sparta laten gaan ik denk dan aan een grotere club zoals P.S.V, Ajax, Feyenoord, Twente Vitesse of noem ze maar op.
maar het is ervaring dat hij op moet doen.
Ik kan alleen dit zeggen US MVV kan ook zonder hem Kampioen worden hoor.
laat gaan die hap we moeten voor uit en NIET blijven hangen aan een speler.

M.V.G Us Mvv Ke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, izzo
Discussie gesloten.
05 jan 2013 15:38
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1736
@UsMvvKe ; ik denk eerlijk gezegd dat de clubs die je opnoemt een verbetering is tenopzichte van Genk zelf.

Ik denk dat Genk goed heeft gedaan om hem in de NLse Jupiler league heeft geplaatst. Hier kan hij harder worden.
Had hem liever bij ons gezien dan bij sparta.Ik denk dat de heer Peeters zelf een vergissing heeft gemaakt door voor sparta te kiezen aangezien Maastricht na de thuismatch tegen FSC te klein is voor MVVke. We gaan op herhaling! de Merret zal overbevolkt zijn. Heel Maastricht zal die dag niet thuis zijn. Men gaat ons horen juichen tot in Venlo. Rood wit papieren bootjes worden op de maas uitgelaten die helemaal richting rotterdam zullen varen met een boodschap waar zij van zullen kwijlen. MVV MAASTRICHT WORDT KAMPIOEN! de Jupiler fabriek zal extra mankracht moeten inzetten want onze Cafe's gaan een recordwinst maken..

We gaan met z'n allen weer naar huis, daar waar wij horen!
Discussie gesloten.
05 jan 2013 16:28 05 jan 2013 16:28 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1737
Jullie hebben het maar over een kampioenschap ik weet het nog allemaal niet zo ik zou maar eens afwachten het is nog heel lang,Heeft zwolle niet eens 12 punt los gestaan?
Discussie gesloten.
05 jan 2013 16:54
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1738
Als je op de helft bovenaan staat met 4 punten verschil en 7 mogelijk. Dan mag je het zeker over een kampioenschap hebben. Of dat uiteindelijk ook gebeurd weet niemand. Maar dat we voor promotie spelen moeten we nu niet gaan ontkennen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, izzo
Discussie gesloten.
05 jan 2013 17:24
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1739

Armand schreef : Jullie hebben het maar over een kampioenschap ik weet het nog allemaal niet zo ik zou maar eens afwachten het is nog heel lang,Heeft zwolle niet eens 12 punt los gestaan?

Ik riep al dat we kampioen worden voordat er ook maar 1 wedstrijd gespeeld was B) , dus ik mag dat, haha. (voor mij mag trouwens iedereen dat doen) Positivisme is niet alleen goed voor de club, maar ook voor jezelf (TJAKKA!!!).

ps.

on topic:
op FSC forum gaat het gerucht rondt op een terugkeer van prince?(omdat hij schijnbaar erg aan flirten was met de TS voor en tijdens de match tegen ons).... ik denk dat dat natuurlijk lariekoek is.
Discussie gesloten.
05 jan 2013 17:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1740

izzo schreef :

Armand schreef : Jullie hebben het maar over een kampioenschap ik weet het nog allemaal niet zo ik zou maar eens afwachten het is nog heel lang,Heeft zwolle niet eens 12 punt los gestaan?

Ik riep al dat we kampioen worden voordat er ook maar 1 wedstrijd gespeeld was B) , dus ik mag dat, haha. (voor mij mag trouwens iedereen dat doen) Positivisme is niet alleen goed voor de club, maar ook voor jezelf (TJAKKA!!!).

ps.

on topic:
op FSC forum gaat het gerucht rondt op een terugkeer van prince?(omdat hij schijnbaar erg aan flirten was met de TS voor en tijdens de match tegen ons).... ik denk dat dat natuurlijk lariekoek is.

Ik roep het al jaren mischien mag het dit seizoen zo zijn.
En wij zijn geen Zwolle ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden