Transfergeruchten seizoen 2012/2013

14 jan 2013 19:59
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1786
Dat MVV maar Alex Bryssinck gaat halen van WS Woluwe, alle spelers kunnen daar tot 25 januari transfervrij vertrekken !!!!
Dit door de grote financiële problemen van die club daar, stond gisteren allemaal te lezen in het Nieuwsblad en Roeijbaank zal dit zeker kunnen bevestigen !
Alex zelf wil al lang heel graag terug naar MVV en zal echt niet het onderste uit de kan gaan vragen qua euro's. Zeker
hebben we Alex hard nodig op de rechtsback plaats ook al omdat Kuipie nog een tijdje geblesseerd is en Stankov al een hele tijd. ook gisteren in Leuven weer verre van zijn normale vorm steekt ! Dus MVV wees slim en haal deze karaktervolle Belg met een echt MVV - hart terug !!!! :) Hij heeft alle wedstrijden gespeeld sinds hij bij WS Woluwe speelt is 30 jaar, een speler met passie en ervaring en zeker nog lang niet einde carriere !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
14 jan 2013 20:36
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1787

les rouges blancs schreef : De enige transfer die ik nog graag zou willen zien is die van een echte spits; een afmaker, een goalgetter .
Die naast Veldmate staat waar Schreurs, Smeets,van Hyfte en Labylle de bal kwijt kunnen en die hem er vaak in prikt.
Zoals Thiebaut, Schapendonk en Meijer dat waren...
Schept ook meer ruimte en mogelijkheden voor Veldmate (omdat de verdediging van de tegenstander die spits moet dekken).

Verwacht wel dat dit pas volgend seizoen aan de orde kan komen als een en ander duidelijker is ( promotie wel of niet, vertrekkende spelers waarbij belangrijk is voor welke van deze we geld vangen en hoe dit ivm spelersfonds beschikbaar is).

Ik ben eigenlijk meer tevreden dat MVV meerdere spelers heeft met scorend vermogen. Als er nu een speler geschorst of een blessure heeft kan dit worden opgevangen. Als je 1 scorende spits hebt ben je afhankelijk van die ene speler. wil ik het nog niet eens over tactiek praten.
Discussie gesloten.
14 jan 2013 21:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1788

Danny1983 schreef :

Karakter schreef : Wat ben jij steeds over Fischer aan het ''bazelen''. Voor zover ik weet is de Fischer van AGOVV (Sander) toch echt een verdediger! Om hem dan als spits te gaan halen, is een beetje gek natuurlijk ;)

Nou is wel vaker gebeurd Mark nygaard geloof ik Wilfred bouma?
Maar heb me inderdaad vergist hij scoorde wel tegen MVV haha

Mark Nygaard durf ik niets over te zeggen, maar Wilfred Bouma heeft altijd als buitenspeler gespeeld in zijn tijd VOOR ons. Dan is het logisch dat 'ie dat bij ons ook was. Waarom hij daarna verdediger is geworden weet ik niet, waarschijnlijk vanwege de concurrentie. Hoe dan ook, we dwalen af, als je op wikipedia had opgezocht hoevaak Fischer heeft gescoord, zou je geweten hebben dat het geen spits was, of een heeeeeeeele slechte! :lachen: (102 wedstrijden, 5 doelpunten)
Discussie gesloten.
14 jan 2013 21:12
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1789

mvvcasbrul schreef : Dat MVV maar Alex Bryssinck gaat halen van WS Woluwe, alle spelers kunnen daar tot 25 januari transfervrij vertrekken !!!!
Dit door de grote financiële problemen van die club daar, stond gisteren allemaal te lezen in het Nieuwsblad en Roeijbaank zal dit zeker kunnen bevestigen !
Alex zelf wil al lang heel graag terug naar MVV en zal echt niet het onderste uit de kan gaan vragen qua euro's. Zeker
hebben we Alex hard nodig op de rechtsback plaats ook al omdat Kuipie nog een tijdje geblesseerd is en Stankov al een hele tijd. ook gisteren in Leuven weer verre van zijn normale vorm steekt ! Dus MVV wees slim en haal deze karaktervolle Belg met een echt MVV - hart terug !!!! :) Hij heeft alle wedstrijden gespeeld sinds hij bij WS Woluwe speelt is 30 jaar, een speler met passie en ervaring en zeker nog lang niet einde carriere !

Met alle respect, maar Bryssinck? Waarom? De beste man heeft een geweldige tijd gehad bij MVV. Alleen al daarom moet je hem niet terughalen. Dat gaat alleen maar tegenvallen. Verder moet je de realiteit onder ogen zien: MVV zal zich langzaam maar zeker op aan het maken zijn voor promotie. Dan gaan ze dus ook nadenken of eventuele spelers die ze willen halen, ook volgend jaar nog meekunnen op Eredivisie niveau. Dat betekend dus dat je niet moet gaan kiezen voor Bryssinck. Ik zou eerder een rechtsback huren als je die nu nodig vind en volgend jaar kijken voor een andere huurling van een PSV o.i.d. en van daaruit opbouwen
Discussie gesloten.
14 jan 2013 21:19
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1790

mvvcasbrul schreef : Dat MVV maar Alex Bryssinck gaat halen van WS Woluwe, alle spelers kunnen daar tot 25 januari transfervrij vertrekken !!!!

Afgezien van het feit dat ik geen oud-spelers zou terughalen (zie Sjoerd) is Alex al gevraagd door zijn oude club La Louviere om daar ook iets te gaan doen met de jeugd en in de toekomst trainer te worden. Lekker kort bij huis voor hem. Vinden jullie nu echt dat er nog iemand moet bijkomen voor de rechts back positie met Stankov,Kuuper en Moustafa ?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
14 jan 2013 21:37 14 jan 2013 21:37 door UsMvvKe.
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1791
Gooie oavend allemoal.
.
Veer hubben rechter verdedigers genog.
Es labylle weg geit hubben ver toch unne LINKER VERDEDIGER nudig of zeen iech dat verkiert???? :ohmy:
Want Sjoert kin dat neet allein op vullen en trouwens hubben veer uberhaubt linker verdedigers daan sjoert allein,
en wee is dat ???
en Alex is unne rechter :huh:
Mer good iech kin och d'r neven zitten huur mer daan huur iech dat geer vaan uuch.

zou zeggen gegroet en unne sjoen oavend weijer.
was getekent Us Mvv Ke :thumbsup: :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458
Discussie gesloten.
14 jan 2013 21:44 14 jan 2013 21:45 door UsMvvKe.
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1792
woar straks op L1 Sander kleijkers vertelde dat er vuil achter labyle oan zoaten :angry:
Iech dink dat veer heum hiel snellie kwiet zien :( :unsure:
groetjes UsMvvKe
Discussie gesloten.
14 jan 2013 21:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1793

Roei baank schreef :

Afgezien van het feit dat ik geen oud-spelers zou terughalen (zie Sjoerd) is Alex al gevraagd door zijn oude club La Louviere om daar ook iets te gaan doen met de jeugd en in de toekomst trainer te worden. Lekker kort bij huis voor hem. Vinden jullie nu echt dat er nog iemand moet bijkomen voor de rechts back positie met Stankov,Kuuper en Moustafa ?

nee eigenlijk niet wel een linker voor volgend jaar maar Leroy blijft dit seizoen toch dus hebben we eerst niks nodig. Al wil ik sommige spelers wel graag zien komen, maar nodig nee niet echt!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
14 jan 2013 23:43
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1794

Danny1983 schreef :

les rouges blancs schreef : De enige transfer die ik nog graag zou willen zien is die van een echte spits; een afmaker, een goalgetter .
Die naast Veldmate staat waar Schreurs, Smeets,van Hyfte en Labylle de bal kwijt kunnen en die hem er vaak in prikt.
Zoals Thiebaut, Schapendonk en Meijer dat waren...
Schept ook meer ruimte en mogelijkheden voor Veldmate (omdat de verdediging van de tegenstander die spits moet dekken).

Verwacht wel dat dit pas volgend seizoen aan de orde kan komen als een en ander duidelijker is ( promotie wel of niet, vertrekkende spelers waarbij belangrijk is voor welke van deze we geld vangen en hoe dit ivm spelersfonds beschikbaar is).

Fischer ;)

Messi ;) ,,,,,,, weer een ruimte gevuld met zwik en ook ik maak me er nu schuldig aan, maar al die onnozele reply's moeten toch een keer van zelf ophouden? Als je ergens een reactie op geeft, weet dan igg waarop en waarmee je reageert..... Bericht 1461..... On topic, en bedankt Danny1983
Discussie gesloten.
15 jan 2013 06:58
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1795
Als je het een probleem vind kun je er ook voor kiezen om het niet te lezen. Jouw bericht getuigt tevens niet van erg hoogstaand niveau. Ieder zijn ding zou ik zeggen...
Discussie gesloten.
15 jan 2013 09:42
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1796

UsMvvKe schreef : Gooie oavend allemoal.
.
Veer hubben rechter verdedigers genog.
Es labylle weg geit hubben ver toch unne LINKER VERDEDIGER nudig of zeen iech dat verkiert???? :ohmy:
Want Sjoert kin dat neet allein op vullen en trouwens hubben veer uberhaubt linker verdedigers daan sjoert allein,
en wee is dat ???

en Alex is unne rechter :huh:
Mer good iech kin och d'r neven zitten huur mer daan huur iech dat geer vaan uuch.

zou zeggen gegroet en unne sjoen oavend weijer.
was getekent Us Mvv Ke :thumbsup: :thumbsup:

* Nick Kuipers --- linksback, centrale verdediger
* Hawbir Moustafa --- linksback
* Sjoerd Winkens --- linksback, linker centrale verdediger
* Kjell Knops --- linker centrumverdediger, linksback
* Cor Gillis --- centrale verdediger, linksback
www.mvv.nl/1e-elftal/selectie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, UsMvvKe
Discussie gesloten.
15 jan 2013 16:33
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1797
GEEN GERUCHT!

Lierse wil na de winterstop in een volledig nieuwe gedaante voor de dag komen.
Daartegenover staat dat een tiental spelers de club mogen verlaten en onder hen toch een aantal opvallende namen.
Voor de meeste jongens viel het nieuws uit de lucht. Ineens werd hen meegedeeld dat ze bij de beloften moesten gaan meetrainen. Heymans, Hairemans, De Wree, Davids, Claes, Spaenhoven, Vanherberghen en Bekoe zijn de bekendste namen. Voor Jonas Heymans, Belgisch -21 international, toch een opvallende keuze.

"Ik viel compleet uit de lucht, een totale verrassing", vertelt Heymans aan onze redactie. De linksachter had een basisplaats beet, maar weet nu niet of hij mag blijven of moet vertrekken. "Ik speelde bijna alles voor de winterstop. Wat ik nu ga doen? Afwachten en zien wat er uit de bus valt. Het is een heel vervelende situatie. En echt: ik had het niet zien aankomen.

Kunnen we bij hem niet eens een lijntje uitgooien? Wellicht dat MVV hem een contract tegen aantrekkelijke voorwaarden kan aanbieden (clausule's o.i.d.). Dan hebben we direct een waardige opvolger voor Labylle. Kunnen we direct wat verdienen aan Labylle zonder er op achteruit te gaan qua materiaal. Zoiets is uiteraard alleen maar mogelijk als je met die speler een plan uitstippelt hoe die het snelste weer weg is naar een club hogerop..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske, opadiehard, jasonke7, Boys_in_Red
Discussie gesloten.
22 jan 2013 11:37
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1798
zou MVV ook intresse hebben?
en waarom hoor ik nog niks over die donkere man in belgische bmw. want danny wist dat hij binnekort te bewonderen was?

Meeuwis weigert voorstel, Jupiler League een optie

Marcel Meeuwis vertrekt niet naar Atvidabergs FF. De routinier heeft een aanbieding van de Zweedse club vanwege de financiën afgeslagen, meldt het Algemeen Dagblad.

Meeuwis ontving begin deze maand een aanbieding uit Zweden, nu blijkt dat het om Atvidabergs FF gaat. De aanbieding van de nummer acht van het land kon hem echter niet bekoren.

De 32-jarige middenvelder is na zijn vertrek bij VVV-Venlo clubloos. Een trainingsperiode bij Willem II leverde eerder geen voorstel op. Naar verluidt zijn er wel meerdere clubs uit de Jupiler League die belangstelling hebben voor Meeuwis.
Discussie gesloten.
22 jan 2013 13:25
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1799
Laat Meeuwis maar lekker weg. Staat te boek als grote sfeerverzieker.
Discussie gesloten.
22 jan 2013 15:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1800
pinobel je weet niet wat er voor gevallen is ,ik zie hem graag komen zou ons een heel goede stap in richting van het kampioenschap kunnen helpen echt een speler met meerwaarde voor mvv en rene trost
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden