Transfergeruchten seizoen 2012/2013
24 jan 2013 14:29
les rouges blancs
Platinum Boarder
αναρχος schreef : Ik denk dat we het kampioenschap kunnen vergeten als er geen goede vervanger voor labylle komt. Hij is op dit moment gewoon onze beste veldspeler.
nu moeten we niet overdrijven en doen alsof Leroy "de verlosser " is en MVV zonder hem meteen gaat kelderen op de ranglijst.
Ja het is een goede en begaafde speler, maar de kracht van dit MVV ( zie ook de interviews met Trost) is dat het een team is.
Natuurlijk zullen we zijn aanwezigheid missen, maar dan zal de rest ( met name Smeets op verdedigend gebied) een tandje moeten bijzetten.
Ook al worden we geen kampioen of promoveren we niet ( zou jammer zijn), dan hebben we toch een prachtig seizoen tot nu toe gehad!
Ook zonder Leroy zullen we wedstrijden in onze voetbaltempel winnen en genieten van het spel & de sfeer op de tribunes !
Discussie gesloten.
24 jan 2013 15:05
les rouges blancs schreef :
Jacques schreef : Jongens, lees dat artikel eens even goed. Utrecht heeft geen geld voor Labylle en moet eerst verkopen, maar er is nog geen bod op een speler van Utrecht uitgebracht. Dus voorlopig niets aan de hand.
Overigens: Utrecht zou een mooie club zijn voor Leroy, daar 1 of 2 jaar doorgroeien naar de echte top.
Kali vertrekt bij Utreg:
fcutrecht.nl/nieuws/actueel/5450/anouar-...trekt-bij-fc-utrecht
dus zou het logisch zijn dat ze voorseizoen 2013/2014 een opvolger al in huis hebben, eventueel nog uitgeleend aan MVV deze tweede seizoenhelft.
Daarbij is het transferbedrag voor Leroy niet bepaald een breekpunt, mocht de belangstelling voor enkele van hun spelers (Wuytens, Mulenga en Duplan) concreet worden...
en idd zoals Roej Baank het stelt is Heracles ook aan het kijken, nu Willie Overtoom waarschijnlijk naar AZ gaat...
Maar LRB, zoals het er nu naar uitziet, vertrekt Kali aan het eind van het seizoen transfervrij. Dus dat levert FC Utrecht geen geld op om nu al Labylle te halen. Ook de interesse voor die andere spelers die je noemt, is op dit moment nog niet concreet. Labylle is inderdaad niet al te duur, maar Utrecht zal pas een bod uitbrengen als een andere speler verkocht is.
Het is de voetballerij, het kan morgen allemaal anders zijn, maar op dit moment zal Utrecht zich niet voor Labylle gaan melden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
24 jan 2013 16:00
Eigelek is 't toch volkoume belachelek tot d'r nog transfers kinne plaotsvinde terwijl de winterstop al gedoon is?
Iech begriep ech wel tot Leroy hoegerop wèlt, meh es heer dat op dit memint zòw doen, vin 'ch dat ech neet sjiek vaan 'm.
Tied tot de knvb/uefa/fifa dizze vörrem vaan competitievervalsing 'ns geit aonpakke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
24 jan 2013 16:31
MVVke schreef : Eigelek is 't toch volkoume belachelek tot d'r nog transfers kinne plaotsvinde terwijl de winterstop al gedoon is?
Iech begriep ech wel tot Leroy hoegerop wèlt, meh es heer dat op dit memint zòw doen, vin 'ch dat ech neet sjiek vaan 'm.
Tied tot de knvb/uefa/fifa dizze vörrem vaan competitievervalsing 'ns geit aonpakke.
Leroy Labylle heeft overigens vorig jaar na de winterstop met ingang van 31 januari 2012 óók een contract getekend om op huurbasis een half jaar bij MVV te spelen. Was dus óók competitievervalsing. !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
24 jan 2013 18:31
het is een kwestie van iemand de kans geven op hogerop te komen ich vin dat eg sjiek veur hum.
Discussie gesloten.
24 jan 2013 18:46
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Ik gun Leroy Labyllezijn transfer maar hoop echt dat hij dit seizoen afmaakt bij ons.
En kampioen met MVV probeert wilt worden hij is mijn favoriete speler!!!!!
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
24 jan 2013 19:12
Hopelijk blijft hij tot het einde van het seizoen. Een ding is zeker zo mist hij meteen 2 titels in zijn carriere namelijk:
-Kampioen Jupiler League
-MVP jupiler league!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
24 jan 2013 21:30
24 jan 2013 21:34 door MVVke.
Sandro schreef :
MVVke schreef : Eigelek is 't toch volkoume belachelek tot d'r nog transfers kinne plaotsvinde terwijl de winterstop al gedoon is?
Leroy Labylle heeft overigens vorig jaar na de winterstop met ingang van 31 januari 2012 óók een contract getekend om op huurbasis een half jaar bij MVV te spelen. Was dus óók competitievervalsing. !!!
Uhm....nein!?!?! Heer koum naomelek neet vaan 'n binnelandse club, meh oet 't boeteland. Gein ein club lievert dus in in dat geval. Dit is toch ech wel get aanders. Daobij kump nog tot Leroy dáó gaar gein deil oetmaakde vaan de basis 11, en dat is mesjiens wel 't groetste punt..
Totaal oonvergeliekbaar situatie dus
Discussie gesloten.
24 jan 2013 21:45
Ik had gehoopt dat de dreiging van vertrekkende spelers nu wel voorbij zou zijn. Ik weet wel dat de meeste transfers op het einde plaatsvinden, maar dat zijn dan meestal paniekaankopen of het betreft moeilijke onderhandelingen. Aangezien zelfs Wesley Sneijder niet tot het laatste moment heeft gewacht met zijn transfer verwacht ik eigenlijk niet dat er in Nederland nog veel gaat gebeuren, alleen van Vitesse verwacht ik nog iets.
Hoe later een transfer plaatsvindt hoe moeilijker het wordt daar adequaat op te reageren, dus vind ik dat MVV een deadline voor transfers moet stellen om nog zelf iets te kunnen ondernemen. Zeker nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk
Discussie gesloten.
25 jan 2013 08:19
Hughes schreef : dus vind ik dat MVV een deadline voor transfers moet stellen om nog zelf iets te kunnen ondernemen. Zeker nu.
Tsja, hoe graag ik dit zelf ook zou zien, Labylle heeft gewoon een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan. MVV kan dit wel roepen, maar als op 31 januari 23.58 uur een club het bedrag neerlegt wat in het contract van Labylle staat, dan is hij weg.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
25 jan 2013 08:55
Napoleon
Platinum Boarder
Labylle is een prima voetballer maar hij is nog niet toe aan de eredivisie, verdedigend laat hij vind ik te veel "gaten"valen iets wat op een hoger niveau direct wordt afgestraft....de match tegen Nac was daar een voorbeeld van.
Daarbij is Labylle geen directe versterking voor Utrecht of welke BVO in de eredivisie, beter hij maakt het seizoen af in Maastricht( waar hij zeker speelt) en gaat zien wat zijn toekomst kan brengen na dit seizoen.
Daarnaast vind ik dat MVV duidelijk moet stellen dat een gesprek mag maar verkoop alleen na dit seizoen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
25 jan 2013 09:20
Ben er ook niet van overtuigd dat hij er al klaar voor is,hij laat te vaak zijn man lopen door on oplettendheid of misschien wel mis plaatste arrogantie.
Hij kan echt wel een belangrijke en goede speler voor de gemiddelde eredivisie club worden,maar zo ver is hij nog lang niet.
Verder denk ik dat als MVV een transfer som voor hem kan vangen ze dat zeker niet zullen laten schieten.
Discussie gesloten.
25 jan 2013 09:55
Roei baank
Platinum Boarder
AZ kiest voor een ander belg als links back. Jonas Heymans van Lierse tekent morgen een contract voor 3,5 jaar. Diep in de Ardennen wordt gefluisterd dat Leroy vrijwel accoord zou zijn met een eredivisie club maar dat hij pas in de zomer zou verkassen.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lummel
Discussie gesloten.
25 jan 2013 10:02
25 jan 2013 10:04 door Schapendonk.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje een vreemde situatie. Want stel dat MVV promoveert. Want ik neem aan dat als je een competitie speelt dat streven hebt, dan heb je in de eredivisie minstens spelers nodig van het kaliber Labylle. Wat blijft er dan over voor MVV? Als Labylle weg gaat moet je weer iemand anders daarvoor in de plaats aantrekken. Lood om oud ijzer. Ten minste als je niet weer onmiddellijk wil degraderen. MVV heeft spelers als Labylle zelf nodig. Dus een verbeterd contract aanbieden.(mits in de eredivisie)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
25 jan 2013 10:12
Napoleon schreef : Labylle is een prima voetballer maar hij is nog niet toe aan de eredivisie, verdedigend laat hij vind ik te veel "gaten"valen iets wat op een hoger niveau direct wordt afgestraft....de match tegen Nac was daar een voorbeeld van.
Daarbij is Labylle geen directe versterking voor Utrecht of welke BVO in de eredivisie, beter hij maakt het seizoen af in Maastricht( waar hij zeker speelt) en gaat zien wat zijn toekomst kan brengen na dit seizoen.
Daarnaast vind ik dat MVV duidelijk moet stellen dat een gesprek mag maar verkoop alleen na dit seizoen...
Volledig mee eens! Vind het wel de attractiefste voetballer die MVV heeft en zou het toch jammer vinden als hij zou vertrekken. Als hij naar Utecht gaat en zij willen hem de rest van het seizoen aan ons huren heb je denk ik wel een WIN/WIN situatie. Dan krijg je en een transfersom en je kunt hem de rest van het seizoen gebruiken!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden