Transfergeruchten seizoen 2012/2013

11 jan 2013 11:52
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1771

pinobel schreef : Volgens mij is degene op die foto N'toko van Ado.

Is idd N'toko

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
Discussie gesloten.
11 jan 2013 16:35
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1772

Roei baank schreef :

jasonke7 schreef : mijn vader liep vandaag in Maastricht, en er kwam een dikke mercedes met belgisch kenteken aan en die stopte, was een donkere jongen met een klein baardje. deze jonge man vroeg waar het trainingscomplex van mvv was!

misschien is mvv dus toch bezig met een transfer? meer weet ik hier niet over

deze man lijkt er verdomd veel op!!
Discussie gesloten.
11 jan 2013 16:44
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1773
Maar wat is met deze man????
Discussie gesloten.
11 jan 2013 16:47 11 jan 2013 16:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1774
Ik snap het ook niet goed. Volgens mij denken ze dat hij daar op de bank van MVV zit maar hij zit daar op de bank van ADO Den Haag met die lelijke ooievaar op zijn borst.
Discussie gesloten.
11 jan 2013 19:14
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1775
Dit is jammer maar was wel te verwachten dan maar hopen op fischer?

Wanneer AGOVV Apeldoorn definitief uit het betaald voetbal verdwijnt, hoeft aanvaller Joey Godee zich geen zorgen te maken over zijn voetbaltoekomst. RTV Oost meldt dat onder meer PEC Zwolle interesse heeft getoond.

Volgens de regio-omroep wil PEC Zwolle de 23-jarige aanvaller graag overnemen van de Jupiler League-club, die momenteel in zwaar weer verkeert. AGOVV werd eerder deze week failliet verklaard. Wanneer de club niet in beroep gaat tegen die uitspraak, kunnen de spelers van de club AGOVV transfervrij verlaten.

PEC Zwolle hoopt in dat geval Godee te strikken. Wel moet de promovendus afrekenen met interesse van andere clubs, weet de regio-omroep. De aanvaller, die in het verleden vier seizoenen uitkwam voor Sparta Rotterdam, scoorde dit seizoen reeds twaalf doelpunten. Die scoringsdrift levert hem flink wat belangstelling op.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
11 jan 2013 23:01 11 jan 2013 23:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1776

Schapendonk schreef : Ik snap het ook niet goed. Volgens mij denken ze dat hij daar op de bank van MVV zit maar hij zit daar op de bank van ADO Den Haag met die lelijke ooievaar op zijn borst.

OPA ZEET:

,,Ze,,denken niks,gewoon een constatering na een opmerking iemand reageerd op die donkere speler in een mercedes er komt een foto en er word bevestigd dat het over die speler van ado gaat,niemand denkt dat hij op de bank van mvv zit hoe kom je daarbij?
Er word alleen maar iets aangegeven!...hij zou de vervanger van labylle kunnen zijn (hij zou... niet hij is!)...er staat duidelijk bovenaan de topic...transfergeruchten...gr opa ;).

ps ...het is zeker geen lelijke ooievaar...heb het twee jaar van dichtbij mogen meemaken(wassenaar)...het is net als de engel vaan mestreech get um trots op te zien...net als utereg en mvv volluksclubs :thumbsup: .

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
11 jan 2013 23:10 11 jan 2013 23:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1777

opadiehard schreef :

Schapendonk schreef : Ik snap het ook niet goed. Volgens mij denken ze dat hij daar op de bank van MVV zit maar hij zit daar op de bank van ADO Den Haag met die lelijke ooievaar op zijn borst.

OPA ZEET:

,,Ze,,denken niks,gewoon een constatering na een opmerking iemand reageerd op die donkere speler in een mercedes er komt een foto en er word bevestigd dat het over die speler van ado gaat,niemand denkt dat hij op de bank van mvv zit hoe kom je daarbij?
Er word alleen maar iets aangegeven!...hij zou de vervanger van labylle kunnen zijn (hij zou... niet hij is!)...er staat duidelijk bovenaan de topic...transfergeruchten...gr opa ;).

ps ...het is zeker geen lelijke ooievaar...heb het twee jaar van dichtbij mogen meemaken(wassenaar)...het is net als de engel vaan mestreech get um trots op te zien...net als utereg en mvv volluksclubs :thumbsup: .

De vervanger van Labylle? Mij lijkt een centrale verdediger geen vervanger voor Labylle. p.s. ik heb niks met ADO. Voor mij is het een lelijke ooievaar. Met alle respect verder. Zijn zat supporters in Holland die de ster van Maastricht de bruine ster noemen. Het is maar dat je het weet :lol:
Discussie gesloten.
12 jan 2013 10:56
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1778

opadiehard schreef :

OPA ZEET:

Opa, je hebt gelijk.
Er word alleen iets aangegeven, en daarbij vind ik het dan nog niet echt een gerucht. Kan net zo goed iemand zijn die een vriend van 1 van de spelers is en naar de training komt kijken. Hij zou elke reden kunnen hebben om naar het trainingveld van MVV te vragen ;).

STEL dat hij daadwerkelijk toch een gerucht zou zijn, en zou hij naar MVV komt dan komt hij van ADO af, zoals Schapendonk zegt van de club met de lelijke ooijevaar. In het verleden hebben we wel vaker spelers, staf etc overgenomen van "lelijkere" clubs ;), of niet? Wat maakt het uit, als ze maar van meerwaarde zijn.

Daarbij vind ik ADO absoluut een mooie club, zoals Opa zegt een echte volksclub zoals wij!
N'toko kan (dacht ik) ook op links in de verdediging spelen.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
12 jan 2013 12:15 12 jan 2013 12:19 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1779
Ach, je moet het ook niet al te serieus nemen. Mijn excuses ervoor dat ik de gemiddelde voetballiefhebber hiermee op zijn ziel trap. Natuurlijk heeft opa gelijk, dat weet ik ook wel. Maar 1 ding ben ik wel van overtuigd en meen ik serieus: Maastricht en Den Haag zijn totaal verschillend en heeft géén klik. Nooit gehad.(ik bedoel hiermee de mensen,taal,stad cultuur). Alhoewel ik niet weet of we van een cultuur kunnen spreken in de randstad. In principe zijn ze cultuurloos want zo'n 1000 jaar geleden stonden ze nog met hun voeten in de modder. Maar ik dwaal hierbij weer te zier af. N'Toko is een centrale verdediger.
Discussie gesloten.
12 jan 2013 13:53 12 jan 2013 13:56 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1780

Schapendonk schreef : Ach, je moet het ook niet al te serieus nemen. Mijn excuses ervoor dat ik de gemiddelde voetballiefhebber hiermee op zijn ziel trap. Natuurlijk heeft opa gelijk, dat weet ik ook wel. Maar 1 ding ben ik wel van overtuigd en meen ik serieus: Maastricht en Den Haag zijn totaal verschillend en heeft géén klik. Nooit gehad.(ik bedoel hiermee de mensen,taal,stad cultuur). Alhoewel ik niet weet of we van een cultuur kunnen spreken in de randstad. In principe zijn ze cultuurloos want zo'n 1000 jaar geleden stonden ze nog met hun voeten in de modder. Maar ik dwaal hierbij weer te zier af. N'Toko is een centrale verdediger.

Je neemt du Haag niet over, maar een speler ... ;)
Klik of geen klik; als een speler maar presteert...daar gaat het om!
Er zijn genoeg spelers waar geen klik mee is of was...
Neem Labylle zelf .. die loopt ook niet bepaald over van warmte naar toeschouwers en fans toe...kijk maar op de training, als een schuw vogeltje kijkt hij rond...
of Fredje Bouma in het verleden...
Maar ze scoren ( letterlijk of figuurlijk) !!!
IK heb ook niks met A'dam en R'dam, maar genoot gewoon als een speler die daar vandaan kwam het hier goed deed.
Wat heb ik als Mestreechteneer in Gods naam met Greuninge...?
Totaal niks...
maar Veldmate is toch een prachtige vent en ook buiten het veld is hij een toffe peer... :thumbsup:
Onzin dus al dat "keloel" over cultuur van elders..
Het enige wat voor mij telt is de cultuur binnen onze club !
en die wordt door ons (supporters en bestuur ) gemaakt !
en is al 3 jaar op de goede weg :applaus:
wat ook door veel spelers van buiten Zuid Limburg volmondig bevestigd wordt ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
12 jan 2013 14:09
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1781

Schapendonk schreef : Ach, je moet het ook niet al te serieus nemen. Mijn excuses ervoor dat ik de gemiddelde voetballiefhebber hiermee op zijn ziel trap. Natuurlijk heeft opa gelijk, dat weet ik ook wel. Maar 1 ding ben ik wel van overtuigd en meen ik serieus: Maastricht en Den Haag zijn totaal verschillend en heeft géén klik. Nooit gehad.(ik bedoel hiermee de mensen,taal,stad cultuur). Alhoewel ik niet weet of we van een cultuur kunnen spreken in de randstad. In principe zijn ze cultuurloos want zo'n 1000 jaar geleden stonden ze nog met hun voeten in de modder. Maar ik dwaal hierbij weer te zier af. N'Toko is een centrale verdediger.

Toen ik dit las, moest ik gelijk denken aan Marco Gentile.
De klik is/was er dus duidelijk wél!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
Discussie gesloten.
12 jan 2013 14:45
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1782
De enige transfer die ik nog graag zou willen zien is die van een echte spits; een afmaker, een goalgetter .
Die naast Veldmate staat waar Schreurs, Smeets,van Hyfte en Labylle de bal kwijt kunnen en die hem er vaak in prikt.
Zoals Thiebaut, Schapendonk en Meijer dat waren...
Schept ook meer ruimte en mogelijkheden voor Veldmate (omdat de verdediging van de tegenstander die spits moet dekken).

Verwacht wel dat dit pas volgend seizoen aan de orde kan komen als een en ander duidelijker is ( promotie wel of niet, vertrekkende spelers waarbij belangrijk is voor welke van deze we geld vangen en hoe dit ivm spelersfonds beschikbaar is).
Discussie gesloten.
12 jan 2013 14:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1783

les rouges blancs schreef : De enige transfer die ik nog graag zou willen zien is die van een echte spits; een afmaker, een goalgetter .
Die naast Veldmate staat waar Schreurs, Smeets,van Hyfte en Labylle de bal kwijt kunnen en die hem er vaak in prikt.
Zoals Thiebaut, Schapendonk en Meijer dat waren...
Schept ook meer ruimte en mogelijkheden voor Veldmate (omdat de verdediging van de tegenstander die spits moet dekken).

Verwacht wel dat dit pas volgend seizoen aan de orde kan komen als een en ander duidelijker is ( promotie wel of niet, vertrekkende spelers waarbij belangrijk is voor welke van deze we geld vangen en hoe dit ivm spelersfonds beschikbaar is).

Fischer ;)

Discussie gesloten.
14 jan 2013 19:41
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1784
Wat ben jij steeds over Fischer aan het ''bazelen''. Voor zover ik weet is de Fischer van AGOVV (Sander) toch echt een verdediger! Om hem dan als spits te gaan halen, is een beetje gek natuurlijk ;)
Discussie gesloten.
14 jan 2013 19:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1785

Karakter schreef : Wat ben jij steeds over Fischer aan het ''bazelen''. Voor zover ik weet is de Fischer van AGOVV (Sander) toch echt een verdediger! Om hem dan als spits te gaan halen, is een beetje gek natuurlijk ;)

Nou is wel vaker gebeurd Mark nygaard geloof ik Wilfred bouma?
Maar heb me inderdaad vergist hij scoorde wel tegen MVV haha

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden