Transfergeruchten seizoen 2012/2013
03 jan 2013 09:42
03 jan 2013 09:44 door UsMvvKe. Reden: iets vergeten
Gooie Murgen allemoal.
Nou iech zelf dink dat er gein speulers weg goan ,
anders woaren d'r allang clubs geweest, en dat neet allein mer daan woaren ze oah al vertrokken,
het zou nog altied kinne natuurlijk, de transferperiode is nog neet gesloten, het is te hopen dat alles bijeijn blijf.
mer het geit euch good , mer Us MVV beter.
met vuil groeten Us Mvv Ke
Discussie gesloten.
03 jan 2013 10:13
geloof mij nou maar van peeters naar sparta is niet waar want ook op de sparta site staat niets over peeters ook niet bij voetbal primeur en bij voetbalkrant ook niet ,en meestal yij yij wel goed op de hoogte .
Discussie gesloten.
03 jan 2013 10:25
sorry het wordt net bevestig op de sparta site
Discussie gesloten.
03 jan 2013 11:19
Boredass
Platinum Boarder
Ontzettend jammer dat Peeters naar Sparta vertrekt, maar zij zullen genk een leuke bedragje betaald hebben.
Zowiezo maar de vraag of MVV nog interesse had in hem.
MVV zal toch creatief naar mogelijkheden kijken om de selectie te kunnen versterken en bij Genk speelt nog een middevelder die waarschijnlilijk verhuurd mag worden: Jordy Croux, die is nog van een jongere lichting dan Peeters maar zeker niet minder,die heeft nog mij gedaan toen mvv in een oefenmatch een pak slaag kreeg van jong Genk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
03 jan 2013 11:34
Napoleon
Platinum Boarder
Ik denk dat Mario Been bepalend is geweest inzake de overgang niet naar MVV maar naar Sparta, dit natuurlijk met zijn Rotterdamse achtergrond.
Voor Peeters was MVV gezien de ligging een beter alternatief maar ik denk dat Been hem heeft overgehaald en hem heeft geadviseerd om voor Sparta te kiezen
Discussie gesloten.
03 jan 2013 11:44
Roei baank
Platinum Boarder
Ik denk niet dat Sparta een bedrag betaald aan Genk maar Peeters heeft wel snel zijn contract verlengd bij Genk waardoor hij na een half seizoen ervaring weer weg is bij Sparta. Je kunt beter iemand huren met recht tot eerste koop, dan kun je iemand goed beoordelen en eventueel een contract aanbieden na huur. Zie Leroy Labylle.
MVV zal alleen iemand halen als er spelers weggaan. Dus voorlopig nog geen
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
03 jan 2013 12:02
dreekemvvke schreef : geloof mij nou maar van peeters naar sparta is niet waar want ook op de sparta site staat niets over peeters ook niet bij voetbal primeur en bij voetbalkrant ook niet ,en meestal yij yij wel goed op de hoogte .
Niet posten als je gedronken hebt Dreeke
Discussie gesloten.
03 jan 2013 12:03
03 jan 2013 12:05 door Fabrice.
Never change a winning team!
Who the fuck is Stef Smurf?
Het lijkt wel alsof iedereen zijn kwaliteiten kent en alsof een belgische belofte (verdediger) het verschil gaat maken (behalve als deze Labylle heet natuurlijk)?!
Sparta heeft meer nodig om aan te haken ...
Discussie gesloten.
03 jan 2013 12:53
Boredass
Platinum Boarder
Fabrice schreef : Never change a winning team!
Who the fuck is Stef Smurf?
Het lijkt wel alsof iedereen zijn kwaliteiten kent en alsof een belgische belofte (verdediger) het verschil gaat maken (behalve als deze Labylle heet natuurlijk)?!
Sparta heeft meer nodig om aan te haken ...
peeters is een nr 10, geen verdediger
Discussie gesloten.
03 jan 2013 13:18
Sorry ... dan ben ik verkeerd geinformeerd
Discussie gesloten.
03 jan 2013 13:32
Tegen ons speelde Bel Hassani, die word beschouwd als de beste speler van Sparta, "op de 10". Benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
03 jan 2013 13:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Dat is wat ik bedoel ze halen spelers zodat ze niet naar MVV gaan en hun beste spelers moeten daarvoor plaats maken
Dat is wat Nathan en Mark zo dwars zat aan hun verhaal in de vi te lezen en daarom spelen ze nu bij ons
Wie weet komt Bel Hassani onze kant op haha net zoals Mark en Nathan
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
03 jan 2013 15:46
Frank Salemans
Platinum Boarder
Eigenlijk heeft Sparta behoefte aan een spits die een bal kan vasthouden en een gedreven middenvelder
!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske
Discussie gesloten.
03 jan 2013 18:26
Peeters komt het best tot zijn recht op de linkshalf positie. Kan je lezen op voetbalnieuws.be, waar een interview staat over zijn overstap naar Sparta.
Is wel degelijk een beloftevolle speler en van het kaliber van Leroy Labylle.
Maar MVV zal, indien nodig, wel met een verrrassende naam uit de hoed te voorschijn te komen. Geen twijfel over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
03 jan 2013 22:06
opadiehard
Platinum Boarder
Roei baank schreef : Ik denk niet dat Sparta een bedrag betaald aan Genk maar Peeters heeft wel snel zijn contract verlengd bij Genk waardoor hij na een half seizoen ervaring weer weg is bij Sparta.
OPA ZEET:
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt...hij had nog een contract van een half jaar,heeft twee jaar bijgetekend bij genk...gaat dus nu anderhalf jaar naar spangen en geen half jaar en komt dan...de rest van zijn contract nog 1 jaar uitdienen bij genk...anderhalf en 1 maakt 2 ... gr opa .
....
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden