Transfergeruchten seizoen 2012/2013
02 jan 2013 13:58
Karakter
Platinum Boarder
Daemen is net verhuurd aan een andere Cyrpiotische club, dus helaas
Overigens wel jammer hoor.. een subtopper in Cyprus. Daemen zou zoveel kunnen toevoegen aan VVV of misschien nog wel RKC..
Discussie gesloten.
02 jan 2013 14:26
Jacques schreef :
houtengerard schreef : Het is allemaal weer zo voor de hand liggend...
Precies dit is waarom ik het niet geloof, dit zijn duidelijk verzonnen geruchten. Lui journalisme*: het is transferperiode, we moeten iets over MVV schrijven/roepen. Wat kunnen we bedenken jongens? Die Schroyen speelde een goede wedstrijd tegen MVV, toch? En speelt op de positie van de beste speler van MVV die misschien wel weggaat. Kom, kunnen we nog iets verzinnen? Ach, ik lees net dat die voormalige rechtsachter beschikbaar is, kunnen we daar iets mee?
*het zijn lang niet altijd journalisten die dit de wereld in helpen, maar juist vaak forumleden die blijkbaar niets beters te doen hebben.
Als ik iets wil verzinnen zou ik wel met een sappiger verhaal komen. En ja ik heb wel betere dingen te doen dan zwik de wereld in helpen.
Ik wilde graag weten of dit verhaal misschien bij meerdere mensen bekend is, that's all. Maar misschien kun je idd wat beters verzinnen want Daemen is 2 dagen geleden al verhuurd....
Discussie gesloten.
02 jan 2013 14:38
02 jan 2013 14:38 door Jacques.
Het was niet specifiek op jou bedoeld, maar in het algemeen. Dit soort geruchten zijn altijd zo voor de hand liggend, de meeste transfers van MVV lees je juist van te voren nooit iets over.
Wel leuk dat je je aangevallen voelt en denkt me te "pakken" met Daemen. Leek me toch duidelijk dat ik dat als grapje bedoelde.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 14:46
02 jan 2013 14:51 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
@Tuutsje,
Degene die hier een gerucht plaatst hoeft niet degene te zijn die het verhaal ook verzonnen heeft, je kunt het ook opgevangen hebben aan het einde van de ketting. Ik snap dat je het wilt delen om te testen of meer mensen het gehoord hebben en dat is ook goed. Deze reactie is geen persoonlijke aanval op jou, maar het is 'een klassiekker' uit het transfergeruchten topic. Hetgeen dat als laatste op het netvlies van de supporter ligt (Fortuna, Bryssinck, Daemen, Castellana), komt hier als eerste weer voorbij, terwijl de voetbalwereld veel groter is dan dat.
Het kan net zo goed waar zijn hoor. Maar ik zou de keuze vreemd vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
02 jan 2013 15:11
02 jan 2013 15:12 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Geen gerucht maar feit: concurrent Sparta haalt Stef Peeters van Rc Genk binnen (eerder kwam het niet tot een deal met MVV, voor dit seizoen, terwijl MVV ook nu weer interesse had).
"Stef Peeters trekt anderhalf seizoen naar de Nederlandse tweedeklasser Sparta Rotterdam. De 20-jarige middenvelder lag bij Racing Genk onder contract tot juni 2013"
www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=59843
Trouwens dat Bryssinck aan MVV gelinkt wordt, is niet zo vreemd. Zijn huidige club White Star Voluwe heeft grote financiele problemen. Kan geld dus goed gebruiken.
Geldt trouwens ook voor Fortuna bij vermeende interesse van MVV voor Schroyen (Fortuna). Schroyen verdient zeker geen topsalaris bij FSC, bovendien kan FSC het transfergeld goed gebruiken.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 16:03
Frank Salemans
Platinum Boarder
Is jullie niet bekend dat MVV Maastricht in principe geen geld besteedt aan transfers?
Discussie gesloten.
02 jan 2013 17:44
Mienclub1902
Platinum Boarder
"in principe" ?
Een vertrekkende speler bij een club (zonder transfersom) betekent sowieso minder salariskosten, voor een financieel in problemen verkerende club scheelt dat toch weer uitgaven.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 18:12
Bovendien is Schroyen na dit seizoen transfervrij, wellicht dat ze hem dan pas willen halen mocht dit op waarheid berusten. Goede speler al pakt hij nog wel wat veel kaarten, maar dat is natuurlijk nog af te leren. Al denk ik ook aan wat Jacques zegt dat dit gerucht gebaseerd is op die ene wedstrijd.
Bryssinck is een super sympathieke gast en heeft mooie jaren bij ons gehad, maar lijkt me niet dat MVV hem nu wilt terughalen. Kan alleen maar tegenvallen dit soort transfers. Heb ik liever dat er een talent speelt als Stankov, Moustafa of eventueel een nieuwe jongeling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver
Discussie gesloten.
02 jan 2013 18:30
02 jan 2013 18:30 door dreekemvvke.
waar kan ik nou echt lezen dat stef peeters naar sparta gaat omdat bij sparta helemaal niets bekend is
Discussie gesloten.
02 jan 2013 18:36
@dreekemvvke dit bericht had Sandro geplaatst
PEETERS RUILT RACING GENK VOOR SPARTA
Stef Peeters trekt anderhalf seizoen naar de Nederlandse tweedeklasser Sparta Rotterdam. De 20-jarige middenvelder lag bij Racing Genk onder contract tot juni 2013. Peeters tekende eerst voor twee jaar bij en mocht daarna ook zijn handtekening zetten bij Sparta.
De jonge Gruitrodenaar mocht vorig seizoen vijf keer meespelen met de eerste ploeg van Racing Genk. Hij mocht vorige zomer op huurbasis weg om meer wedstrijdervaring op te kunnen doen. Peeters bleef echter bij Genk en kwam dit seizoen niet in beeld. Bij Sparta Rotterdam hoopt Peeters zijn carrière verder uit te bouwen. Daarna hoort hij nog een seizoen toe aan Racing Genk.
www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=59843
Discussie gesloten.
02 jan 2013 18:45
02 jan 2013 18:46 door Armand.
Jammer peeters schijnt een aardige speler te zijn.Ik hoop niet dat er bij mvv spelers weg gaan en niemand ervoor terug word gehaald.
Discussie gesloten.
02 jan 2013 18:54
damske dat heb ik ook gelezen ,maar nergens anders wordt dit bevestigd ook bij sparta niet ,en wat ik me afvraagd is hij tekent 2jaar bij genk en anderhalf jaar bij sparta hoe moet ik dat zien vind het een beetje vaag.maar ook zonder peeters wordt mvv kampioen
Discussie gesloten.
02 jan 2013 19:33
MVV betaald idd geen transfersommen. Elke speler waarvoor betaald moet worden valt dan ook af.
Discussie gesloten.
03 jan 2013 00:31
03 jan 2013 00:33 door tuutsje.
Jacques schreef : Het was niet specifiek op jou bedoeld, maar in het algemeen. Dit soort geruchten zijn altijd zo voor de hand liggend, de meeste transfers van MVV lees je juist van te voren nooit iets over.
Wel leuk dat je je aangevallen voelt en denkt me te "pakken" met Daemen. Leek me toch duidelijk dat ik dat als grapje bedoelde.
Aangevallen niet, maar ik vond dat ik wel moest reageren aangezien jij ook reageert op mijn gerucht
. En ja ''pakken'' met Daemen leek mij ook duidelijk dat ik dat als grapje bedoelde..... Maar goed ik ben wel 1 van de laatste die mede mvv fans, supporters wil ''pakken''. @ gerard, ik was de 4e persoon in de ketting, en dat is vrij ver dat weet ik. Al zijn die personen voor mij in die ketting naar mijn mening zeer betrouwbaar. Vandaar dat ik het gerucht wilde verspreiden en of andere mensen dit kunnen bevestigen. We vechten allemaal voor dezelfde zaak en een persoonlijke aanval heb ik nog nooit meegemaakt en dat wil ik ook zo houden
Wel erg jammer van Peeters, ik ken een aantal Genk supporters en die waren erg te spreken over hem, vooral nu hij naar onze directe en naar mijn mening gevaarlijkste concurrent gaat.....
Discussie gesloten.
03 jan 2013 08:37
Mienclub1902
Platinum Boarder
Jammer dat Peeters niet komt, maar kijk eens waar we nu staan (zonder Peeters).
MVV heeft de laatste jaren prima spelers binnengehaald en zal nu ook, indien nodig, wel weer met goede alternatieven komen voor eventueel vertrekkende spelers. Ik heb daar alle vertrouwen in.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden