>
Ontvangen bedankjes 430
Sjraveleer schreef : @sjotelsplak...hij is beter dan Eriksen
Lees mijn post goed...dan hoef ik jou ongeloof niet te beantwoorden.
Je mag ook op de koffie komen....
Okay...Het zijn maar geruchten....kijk gewoon naar de clubs die zich melden.
Ze willen Labylle hebben....terwijl ze allemaal een grote selectie hebben? Anderlecht is echt geen domme club?
Eriksen mist vechtlust......verdedigend is hij zwakker.....en technisch is hij iets beter(verfijnd) dan Leroy .
De denksnelheid van Leroy is beter....hij vreet zijn tegenstanders op....dus is hij beter dan Eriksen.
Tja...sjotelsplak....ik hoop dat je alles begrijpt...en als het "bullshit" voor jou is...dan is ons wereldbeeld anders. En daar kun jij niks aan doen......Wist niet dat je "fan" was van Eriksen....vind hem maar matig...maar het kan nog komen?
Groetjes en de koffie staat klaar...als je mij nu nog niet begrijpt.
Ben benieuwd naar je mening sjotelsplak......en leg me maar eens uit waarom Eriksen beter is.
Op welke punten wint Eriksen van The Roadrunner?
hoezo beginnen over 10 dgn...? Jij bent al een maand geleden naar trepke B getransfereerd !opadiehard schreef : Las dus net dat de transferperiode over 10 dgn begint en loopt dan tot de 31ste januari...ben benieuwd...gr opa .
les rouges blancs schreef :
hoezo beginnen over 10 dgn...? Jij bent al een maand geleden naar trepke B getransfereerd !opadiehard schreef : Las dus net dat de transferperiode over 10 dgn begint en loopt dan tot de 31ste januari...ben benieuwd...gr opa .
Sjonnie schreef : labyle/Rutjes/Van hyfte/Castro en Veldmate zijn in mijn ogen de enige spelers die de Eredivisie aan kunnen .
Mestreechter geis schreef :
Sjonnie schreef : labyle/Rutjes/Van hyfte/Castro en Veldmate zijn in mijn ogen de enige spelers die de Eredivisie aan kunnen .
Daar moet ik Verdellen , Knops en misschien nog wel Stankov aan toevoegen.
Maar er moet in iedere linie zeker 1 ervaren speler bij.
Aswin schreef :
Ik neem toch aan dat Opa transfervrij is overgekomen? Of is er een investeerder gevonden die bereid was om in Opa te investeren?
Aswin schreef :
Ik neem toch aan dat Opa transfervrij is overgekomen? Of is er een investeerder gevonden die bereid was om in Opa te investeren?