Transfergeruchten seizoen 2012/2013

28 jan 2013 19:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1861

Karakter schreef :

Danny1983 schreef :

Armand schreef : Zal Leroy wel weg gaan.

Zeker weten niet en Koen is ook geen linksback Leroy blijft!!!!

Dat klinkt als 200% zekerheid. 200% zekerheid kun je bij een tweede divisie club met zo'n speler NOOIT hebben. Als er op de laatste transferdag iemand komt met het bedrag ter hoogte van zijn clausule en het is een club in de Eredivisie, dan weet maar zeker dat 'ie weg is!

daar heb je opzich gelijk in maar ik spreek geregeld met hem en ik geloof hem op zijn woord waarom zou hij dat zeggen als t niet zo is hij is goud eerlijk punt...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
28 jan 2013 20:19
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1862
De transfermolen zal nu pas beginnen te draaien met tranfers van Fer en Overtoom.
Uiteindelijk zullen clubs ook bij Laybille terecht komen en ik heb ook het gevoel dat MVV zich redelijk soepel opstelt en ook al met een eventuele opvolger heeft gesproken

Ondanks de mooie woorden van Leroy tegen Danny1983 ga ik er vanuit dat hij vetrekt deze week.
Discussie gesloten.
28 jan 2013 20:54
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1863

Danny1983 schreef : daar heb je opzich gelijk in maar ik spreek geregeld met hem en ik geloof hem op zijn woord waarom zou hij dat zeggen als t niet zo is hij is goud eerlijk punt...

Waarom laat hij zich in de media dan zo eerlijk uit over zijn transferwens? Hij wil graag een stap hogerop maken, maar heeft het hier duidelijk ook naar zijn zin. Als hij echt met 100% zekerheid zou blijven, zou hij dat ook wel op die manier communiceren naar notabene de media, die niets liever doet dan insinueren waar hij naartoe zou kunnen gaan. Ik vind het positief dat hij dit naar jou toe communiceert (dat zal ook de huidige situatie zijn), maar als op de laatste dag Utrecht klaar staat met een contract en als MVV akkoord is, dan zal hij naar hoe ik het inschat sowieso vertrekken.

Ik hoop uiteraard dat je helemaal gelijk hebt en dat Leroy zijn keuze al heeft gemaakt, maar dan vind ik het raar dat hij zich in de media zo anders laat kennen.
Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:00
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1864
Leroy naar Utrecht volgens Derksen van de VI
Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:08 28 jan 2013 21:14 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1865

glowwie schreef : Leroy naar Utrecht volgens Derksen van de VI

Dit was inderdaad al bekend hij zegt alleen niet erbij wanneer Leroy gaat ;) Opadeihard zei dit al een pagina terug of in topic Leroy maar kon er toen niks over zeggen nu twijfel ik wel of hij meten gaat maar blijf erbij dat hij t seizoen afmaakt omdat utrecht nog niemand verkocht heeft en hem nog niet kan betalen en ik Leroy op zijn woord vertrouw vooaral omdat bekend is dat hij dit wou waarom zou hij er dan over liegen?

Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:13
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1866
heb ook net van johan derksen dat leroy labylle naar fc utrecht gaat hij zei nog dat hij hem niet kende,en hoopte dat hij niet labiel zou voetballen en dat zeg iemand die zelf nooit heeft kunnen voetballen.want deze droplul heeft ook nog een blauwe maandag bij mvv gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:18 28 jan 2013 21:21 door Mestreech72.
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1867
Utrecht hoopt Labylle (21) komende zomer in te lijven, maar overweegt deze week al zaken te doen. De Belg voerde reeds een positief gesprek met trainer Jan Wouters. MVV eist volgens het weekblad een transfersom van vier ton. Bron www.voetbalprimeur.nl

Iech zow zegke, Shroyen hoole vaan fortuna :thumbsup:

Gebore en Getoge in Mestreech
Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:19
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1868
FC Utrecht vreest vertrek basiskrachten, Labylle in beeld einde seizoen

28/01/2013 21:03

FC Utrecht houdt serieus rekening met het vertrek van Anouar Kali (na dit seizoen sowieso transfervrij), Dave Bulthuis, Nana Asare, Tommy Oar en Jacob Mulenga. FC Utrecht is bovendien bezig Leroy Labylle in te lijven.

'Er lopen mensen om onze spelers heen, maar wij doen alleen zaken als er een officieel bod komt en die zijn er niet of nauwelijks geweest. Als ze er geweest zijn, hebben we ze direct afgewezen', zegt algemeen directeur Wilco van Schaik (foto).

Dan, realistisch: 'Wij zijn inmiddels achter de schermen in overleg met de trainers alweer bezig met het komende seizoen. Alles is in kaart gebracht. We weten wat we willen, wat we moeten en wat we kúnnen doen als er iets gebeurt.'

'Voor Edwin de Kruyff is dit als manager spelerszaken een drukke maand, maar de maanden die komen zullen dat blijven voor hem en zijn team. Maar er is veel vertrouwen in de breedte van deze groep, want achter de eerste elf zitten veel Eredivisie-waardige spelers.'

'We zijn totaal niet in paniek als er iets mocht gebeuren. Nu, komende zomer of in de transferperiode daarna. Zelfs niet als er drie of vier spelers, wat eventueel kan, in één keer zouden vertrekken. We zijn op alles voorbereid. Ook dat is de winst van dit seizoen en dat geeft rust', aldus Van Schaik.

Labylle
De bedoeling is dat Labylle (21) van MVV na dit seizoen overstapt naar stadion Galgenwaard, maar afhankelijk van de hoogte van zijn afkoopsom bestaat er ook een reële kans dat hij deze week al komt.

De Belg heeft een goed gevoel overgehouden aan een gesprek met FC Utrecht-trainer Jan Wouters en manager spelerszaken Edwin de Kruyff en heeft hen laten weten graag te komen. Zijn contract bij de koploper van de Jupiler League loopt nog tot medio 2014 en de verwachting is dat hij voor vier ton naar FC Utrecht kan.

Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:25
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1869
Ach ja je kan ook bij Roda gaan voetballen hè Dreeke. ;)

Hopelijk vertrekt Labylle pas op het einde van het seizoen naar FC Utrecht al denk ik nu dat het per direct zal zijn. Is de komst van Daerden dus inderdaad niet heel toevallig dan.
Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:26 28 jan 2013 21:27 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1870
Bericht verwijderd, was al geplaatst

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:28
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1871
Oftewel, we zijn nog niks wijzer geworden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1872

Anna D. schreef : Ach ja je kan ook bij Roda gaan voetballen hè Dreeke. ;)

Hopelijk vertrekt Labylle pas op het einde van het seizoen naar FC Utrecht al denk ik nu dat het per direct zal zijn. Is de komst van Daerden dus inderdaad niet heel toevallig dan.

Dit zou raar zijn omdat Koen op een andere positie speelt toch?
Waarom dan niet een nieuwe linksback halen?

Discussie gesloten.
28 jan 2013 21:31
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1873

jeoff schreef : Let op, dit topic is enkel voor INKOMENDE transfers. Bespreek uitgaande transfers a.u.b in het topic van de betreffende speler. De eventuele transfer van Labylle wordt ook al in zijn topic besproken.

Bedankt.

:!:
Discussie gesloten.
29 jan 2013 08:58
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1874
Koen Daerden lijkt me een heel goede versterking voor MVV. Had niet verwacht dat een oud-international gewoon op amateurbasis hier komt voetballen. Ben erg benieuwd. Hij brengt in ieder geval genoeg ervaring mee.

Gezien zijn status en positie misschien wel een beetje met Brncic van een aantal jaren terug te vergelijken? Of zeg ik nu iets geks (heb hem nooit zien spelen), misschien weet Roei Baank meer te vertellen?
Discussie gesloten.
29 jan 2013 09:19
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1875

Mappie schreef : Koen Daerden lijkt me een heel goede versterking voor MVV. Had niet verwacht dat een oud-international gewoon op amateurbasis hier komt voetballen. Ben erg benieuwd. Hij brengt in ieder geval genoeg ervaring mee.

Gezien zijn status en positie misschien wel een beetje met Brncic van een aantal jaren terug te vergelijken? Of zeg ik nu iets geks (heb hem nooit zien spelen), misschien weet Roei Baank meer te vertellen?

Ik ken hem ook wel vrij goed. Zijn beste positie is de linksmidden. Hij is linksvoetig en heeft een groot loopvermogen. Technisch vind ik hem wat minder, het is geen 10 zoals hier eerder ergens stond en een totaal ander type dan Brncic. Het is ook een speler die vrij eenvoudig de goal vindt. Bij Brugge werd hij noodgedwongen wel eens als linksachter uitgespeeld, dat deed hij niet zo slecht, maar het is zeker niet zijn beste positie.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden