>
Ontvangen bedankjes 556
Karakter schreef :
Danny1983 schreef :
Armand schreef : Zal Leroy wel weg gaan.
Zeker weten niet en Koen is ook geen linksback Leroy blijft!!!!
Dat klinkt als 200% zekerheid. 200% zekerheid kun je bij een tweede divisie club met zo'n speler NOOIT hebben. Als er op de laatste transferdag iemand komt met het bedrag ter hoogte van zijn clausule en het is een club in de Eredivisie, dan weet maar zeker dat 'ie weg is!
Waarom laat hij zich in de media dan zo eerlijk uit over zijn transferwens? Hij wil graag een stap hogerop maken, maar heeft het hier duidelijk ook naar zijn zin. Als hij echt met 100% zekerheid zou blijven, zou hij dat ook wel op die manier communiceren naar notabene de media, die niets liever doet dan insinueren waar hij naartoe zou kunnen gaan. Ik vind het positief dat hij dit naar jou toe communiceert (dat zal ook de huidige situatie zijn), maar als op de laatste dag Utrecht klaar staat met een contract en als MVV akkoord is, dan zal hij naar hoe ik het inschat sowieso vertrekken.Danny1983 schreef : daar heb je opzich gelijk in maar ik spreek geregeld met hem en ik geloof hem op zijn woord waarom zou hij dat zeggen als t niet zo is hij is goud eerlijk punt...
glowwie schreef : Leroy naar Utrecht volgens Derksen van de VI
Anna D. schreef : Ach ja je kan ook bij Roda gaan voetballen hè Dreeke.
Hopelijk vertrekt Labylle pas op het einde van het seizoen naar FC Utrecht al denk ik nu dat het per direct zal zijn. Is de komst van Daerden dus inderdaad niet heel toevallig dan.
jeoff schreef : Let op, dit topic is enkel voor INKOMENDE transfers. Bespreek uitgaande transfers a.u.b in het topic van de betreffende speler. De eventuele transfer van Labylle wordt ook al in zijn topic besproken.
Bedankt.
Ik ken hem ook wel vrij goed. Zijn beste positie is de linksmidden. Hij is linksvoetig en heeft een groot loopvermogen. Technisch vind ik hem wat minder, het is geen 10 zoals hier eerder ergens stond en een totaal ander type dan Brncic. Het is ook een speler die vrij eenvoudig de goal vindt. Bij Brugge werd hij noodgedwongen wel eens als linksachter uitgespeeld, dat deed hij niet zo slecht, maar het is zeker niet zijn beste positie.Mappie schreef : Koen Daerden lijkt me een heel goede versterking voor MVV. Had niet verwacht dat een oud-international gewoon op amateurbasis hier komt voetballen. Ben erg benieuwd. Hij brengt in ieder geval genoeg ervaring mee.
Gezien zijn status en positie misschien wel een beetje met Brncic van een aantal jaren terug te vergelijken? Of zeg ik nu iets geks (heb hem nooit zien spelen), misschien weet Roei Baank meer te vertellen?