>
Ontvangen bedankjes 556
opadiehard schreef : Ja hoor de snor heeft het weer voor elkaar met zijn beroep als riool journalist ...de transfer van fer is afgeblazen die gaat dus definitief niet naar everton!
In zijn programma van maandag maakte hij al veel bombarie over een strafzaak die gaat lopen tegen fer...ik zeg dat de transfer mede door zijn aanhef op tv de transfer van fer niet doorgaat.
Ik vind zowieso het blad voetbal internationaal achterhaald kwa nieuws...slechte en achterhaald nieuws!
Alleen door zijn verhalen zoals bijv over trost wil ik nog wel eens een exemplaar kopen.
Joop munsterman zal wel niet meer in zijn programma willen verschijnen...de vriendschap zal wel over zijn...het word tijd dat ze de arrogante derksen eens flink aanpakken in de media ...gr opa .
Belgske schreef : Leegloop bij FC Utrecht dreigt: ook Bulthuis blijkt bijzonder in trek
Donderdag, 31 januari 2013 om 13:17
Bij FC Utrecht vindt op de laatste dag van de transfermarkt een ware metamorfose plaats. De club staat op het punt om Daan Bovenberg te verliezen aan NEC, terwijl de onderhandelingen over Alexander Gerndt met het Zwitserse Young Boys in volle gang zijn. Voetbal International meldt donderdagmiddag dat echter ook Dave Bulthuis op de nominatie staat om de club tussentijds te verlaten.
De 22-jarige linksback zou in de zeer nadrukkelijke belangstelling staan van de Griekse topclub Panathinaikos. Daarnaast zijn ook Fulham, Stoke City en een nog onbekende Turkse club in de markt voor de Purmerender, wiens contract in De Galgenwaard nog anderhalf jaar doorloopt.
Tegenover de (verwachte) aderlatingen staat wel de komst van Jens Toornstra. De spelmaker van ADO Den Haag moet nog wel een contract ondertekenen in de Domstad. Vooralsnog heeft FC Utrecht het nieuws nog niet officieel kunnen bevestigen.
Bron: voetbalzone
Dit zou de transfer van Labylle natuurlijk wel in een stroomversnelling kunnen brengen...
Dat is een aanvallende middenvelder.. Bulthuis is echter een linksachter. Als die verkocht wordt, en Labylle is eerste keuze voor de opvolging, kan het natuurlijk snel gaan.. Hopen dus maar dat Bulthuis blijft.UsMvvKe schreef : Whaaaaaaaa wat un Loerjer Utrecht heeft Toornstra gekocht van ADO den haag
Daar heeft hij voor 3,5 jaar getekent.
Dus schijnbaar kopen ze liever Toorstra dan onze Labylle.
UsMvvKe schreef : Whaaaaaaaa wat un Loerjer Utrecht heeft Toornstra gekocht van ADO den haag
Daar heeft hij voor 3,5 jaar getekent.
Dus schijnbaar kopen ze liever Toorstra dan onze Labylle.
Als ik utrech was geweest kocht ik eerst Labylle en ging dan met andere om de tafel zitten nu lijkt het mij dat ze Labylle aan het lijntje houden (denk ik dan) Toorstra is een middevelder Labylle kan daar ook spelen (aan de gehele linker kant).
wat heb je dan liever 1 speler voor op het middeveld?
of 2 een speler die de gehele linker kant kan bespelen?
dan was mijn keus snel gemaakt.