Transfergeruchten seizoen 2012/2013

30 jan 2013 19:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1891
Mensen laat jullie niet gek maken leroy blijft punt uit

MVV ziet geen reden om Labylle zomaar te laten vertrekken naar Eredivisieclub

Ron Elsen, manager voetbalzaken bij MVV Maastricht, bevestigd dat FC trecht interesse heeft getoond in Leroy Labylle. Tot een bod zijn de domstedelingen nog niet gekomen. De manager is ook niet van plan om de linksback annex linkermiddenvelder zomaar te laten vertrekken.

"FC Utrecht is de enige club die zich bij ons heeft gemeld", liet Elsen weten in gesprek met Voetbal International. Eerder gaf de manager voetbalzaken aan nog geen bod te hebben ontvangen. "Over een transfersom hebben we nog geen contact gehad met FC Utrecht."

"Onze houding is ook helder: we staan hoog op de ranglijst, willen onze groep compleet houden en zijn economisch niet gedwongen om tot verkoop over te gaan. Dus wij laten Leroy alleen vertrekken als daar een heel interessant bedrag tegenover staat", sloot Elsen af.

Lees verder: www.soccernews.nl/news/184375/MVV_ziet_g...ieclub#ixzz2JUBoKTfh

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u UsMvvKe, Schapendonk
Discussie gesloten.
30 jan 2013 22:03 30 jan 2013 22:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1892
Ja hoor de snor heeft het weer voor elkaar met zijn beroep als riool journalist :sick: ...de transfer van fer is afgeblazen die gaat dus definitief niet naar everton!
In zijn programma van maandag maakte hij al veel bombarie over een strafzaak die gaat lopen tegen fer...ik zeg dat de transfer mede door zijn aanhef op tv de transfer van fer niet doorgaat.
Ik vind zowieso het blad voetbal internationaal achterhaald kwa nieuws...slechte en achterhaald nieuws!
Alleen door zijn verhalen zoals bijv over trost wil ik nog wel eens een exemplaar kopen.
Joop munsterman zal wel niet meer in zijn programma willen verschijnen...de vriendschap zal wel over zijn...het word tijd dat ze de arrogante derksen eens flink aanpakken in de media :thumbsdown: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
31 jan 2013 09:18
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1893

opadiehard schreef : Ja hoor de snor heeft het weer voor elkaar met zijn beroep als riool journalist :sick: ...de transfer van fer is afgeblazen die gaat dus definitief niet naar everton!
In zijn programma van maandag maakte hij al veel bombarie over een strafzaak die gaat lopen tegen fer...ik zeg dat de transfer mede door zijn aanhef op tv de transfer van fer niet doorgaat.
Ik vind zowieso het blad voetbal internationaal achterhaald kwa nieuws...slechte en achterhaald nieuws!
Alleen door zijn verhalen zoals bijv over trost wil ik nog wel eens een exemplaar kopen.
Joop munsterman zal wel niet meer in zijn programma willen verschijnen...de vriendschap zal wel over zijn...het word tijd dat ze de arrogante derksen eens flink aanpakken in de media :thumbsdown: ...gr opa ;).

Los van de plaats in het forum (moet eigenlijk bij nieuws (niet MVV)), toch even een reactie.

Volgens mij ligt het afketsen van de transFER van FER niet aan de Snor, maar aan Twente zelf. ZoFER ik begrepen heb is FER aan het begin van het seizoen geopereerd aan zijn knie en is Twente dat "FERgeten" te melden aan EFERton. Bij de medische controle zijn ze daar bij EFERton achter gekomen.
Met als gevolg dat EFERton heeft aangegeven dat ze de transFER best door willen laten gaan, maar dat alternatieve afspraken gemaakt moeten worden m.b.t. de oFERgang (ander bedrag, spreiding van het bedrag, etc etc).

Munsterman laat nu naar buiten oFERkomen dat zij er niets aan kunnen doen en dat zij zich alleen aan de eerdere afspraken willen houden.
Probleem voor Twente is nu dat ze met een ongemotiveerde FER zitten, die had tenslotte zijn zinnen op EFERton gezet.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
31 jan 2013 11:46
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1894
Laat ik er dan maar de voorlaatste woorden aan vuil maken (ik hoop namelijk dat iemand mij nog een antwoord kan geven op mijn komende vraag):

Hoe goed heeft Everton, Fer dan gescout? In eedere berichten werd namelijk duidelijk dat David Moyes en zijn scouts, Leroy Fer al een tijdje zijn aan het bekijken. Als dit waar is, dan weet je toch dat die jongen een blessure heeft gehad?

Lijkt mij overigens niet meer dan logisch dat je als voetbalclub zoiets aan het begin van de onderhandelingen navraagt. Als ik een auto koop en zij brengen hem bij mij thuis, dan kijk ik ook of er geen krassen op zitten, voordat ik het helemaal afhandel.
Discussie gesloten.
31 jan 2013 12:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1895
Zoals ik het begrijp: Everton heeft Fer meerdere keren bekeken. Everton was op de hoogte van de knieblessure. Maar je mag een speler pas medisch keuren als je het met de club eens bent. Op zich logisch, anders zou een populaire speler honderden keren op en neer moeten bij iedere vage interesse om eerst even een medische check te doen... Stel je voor dat Labylle naar alle clubs die interesse hadden, had moeten reizen voor medische keuringen. Hij had dan geen tijd meer gehad om te trainen!
Dus pas nadat Everton en Twente het eens waren over een transfersom, onder voorbehoud van medische keuring en overeenkomst met de speler zelf, konden ze hem lichamelijk onderzoeken. Daarbij merkte Everton dat zijn knie nog niet helemaal stabiel was, en vonden ze het risico te groot om te nemen, dus wilden ze nieuwe voorwaarden.

Tsja, als dit verhaal klopt, dan begrijp ik het van Everton best wel en heeft het niets te maken met slecht scouten. Je kunt een speler lichamelijk gewoon niet eerder onderzoeken.

De volgende vraag is natuurlijk of Everton echt iets in die knie ontdekt heeft, of dat ze geschrokken zijn van de verhalen over de strafzaak die zou lopen en de knieblessure aangrijpen om onder de transfer uit te komen. Geen idee...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
31 jan 2013 12:36
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1896
Zit natuurlijk wat in, maar kun je als Everton zijnde dan geen medisch dossier aanvragen? Of zoals ik al zei, gewoon bij het eerste gesprek vragen hoe het precies zit met die knie? Desnoods dan al bepaalde afspraken erover maken en die contractueel vastleggen? Lijkt mij inderdaad ook dat ze geschrokken zijn vanwege het nieuws over die strafzaak, maar ook dan kunnen ze aan Fer vragen waar die strafzaak over gaat lijkt mij? Ik kan me niet voorstellen dat hij een moord gepleegd heeft of iets ernstigs en straks geen verplichting heeft om aanwezig te zijn bij de uitspraak over zijn straf (dat wordt namelijk overal geschreven nu, dat hij niet aanwezig hoeft te zijn)
Discussie gesloten.
31 jan 2013 12:38
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1897
Ondanks dat dit topic transFERgeruchten heet ;), hoort deze discussie niet eigenlijk thuis in 'overig nieuws'?
Discussie gesloten.
31 jan 2013 13:14
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1898
Jawel, dat klopt. Ik stelde enkel nog één vraag en dat was het haha.
Discussie gesloten.
31 jan 2013 13:20
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1899
Leegloop bij FC Utrecht dreigt: ook Bulthuis blijkt bijzonder in trek
Donderdag, 31 januari 2013 om 13:17

Bij FC Utrecht vindt op de laatste dag van de transfermarkt een ware metamorfose plaats. De club staat op het punt om Daan Bovenberg te verliezen aan NEC, terwijl de onderhandelingen over Alexander Gerndt met het Zwitserse Young Boys in volle gang zijn. Voetbal International meldt donderdagmiddag dat echter ook Dave Bulthuis op de nominatie staat om de club tussentijds te verlaten.

De 22-jarige linksback zou in de zeer nadrukkelijke belangstelling staan van de Griekse topclub Panathinaikos. Daarnaast zijn ook Fulham, Stoke City en een nog onbekende Turkse club in de markt voor de Purmerender, wiens contract in De Galgenwaard nog anderhalf jaar doorloopt.

Tegenover de (verwachte) aderlatingen staat wel de komst van Jens Toornstra. De spelmaker van ADO Den Haag moet nog wel een contract ondertekenen in de Domstad. Vooralsnog heeft FC Utrecht het nieuws nog niet officieel kunnen bevestigen.

Bron: voetbalzone

Dit zou de transfer van Labylle natuurlijk wel in een stroomversnelling kunnen brengen...
Discussie gesloten.
31 jan 2013 13:35 31 jan 2013 13:36 door UsMvvKe.
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1900

Belgske schreef : Leegloop bij FC Utrecht dreigt: ook Bulthuis blijkt bijzonder in trek
Donderdag, 31 januari 2013 om 13:17

Bij FC Utrecht vindt op de laatste dag van de transfermarkt een ware metamorfose plaats. De club staat op het punt om Daan Bovenberg te verliezen aan NEC, terwijl de onderhandelingen over Alexander Gerndt met het Zwitserse Young Boys in volle gang zijn. Voetbal International meldt donderdagmiddag dat echter ook Dave Bulthuis op de nominatie staat om de club tussentijds te verlaten.

De 22-jarige linksback zou in de zeer nadrukkelijke belangstelling staan van de Griekse topclub Panathinaikos. Daarnaast zijn ook Fulham, Stoke City en een nog onbekende Turkse club in de markt voor de Purmerender, wiens contract in De Galgenwaard nog anderhalf jaar doorloopt.

Tegenover de (verwachte) aderlatingen staat wel de komst van Jens Toornstra. De spelmaker van ADO Den Haag moet nog wel een contract ondertekenen in de Domstad. Vooralsnog heeft FC Utrecht het nieuws nog niet officieel kunnen bevestigen.

Bron: voetbalzone

Dit zou de transfer van Labylle natuurlijk wel in een stroomversnelling kunnen brengen...

Ben eens benieuwd of ze al die spelers kwijt raken voor vanavond 24 uur
Ik zie Labylle nog niet WEG gaan let maar op hij blijft bij us MVV tot het einde van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
31 jan 2013 13:57 31 jan 2013 14:03 door UsMvvKe.
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1901
Whaaaaaaaa wat un Loerjer Utrecht heeft Toornstra gekocht van ADO den haag
Daar heeft hij voor 3,5 jaar getekent.
Dus schijnbaar kopen ze liever Toorstra dan onze Labylle.
Als ik utrech was geweest kocht ik eerst Labylle en ging dan met andere om de tafel zitten nu lijkt het mij dat ze Labylle aan het lijntje houden (denk ik dan) Toorstra is een middevelder Labylle kan daar ook spelen (aan de gehele linker kant).
wat heb je dan liever 1 speler voor op het middeveld?
of 2 een speler die de gehele linker kant kan bespelen?
dan was mijn keus snel gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
31 jan 2013 14:01
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1902

UsMvvKe schreef : Whaaaaaaaa wat un Loerjer Utrecht heeft Toornstra gekocht van ADO den haag

Dat is een aanvallende middenvelder.. Bulthuis is echter een linksachter. Als die verkocht wordt, en Labylle is eerste keuze voor de opvolging, kan het natuurlijk snel gaan.. Hopen dus maar dat Bulthuis blijft.
Discussie gesloten.
31 jan 2013 18:37
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1903

UsMvvKe schreef : Whaaaaaaaa wat un Loerjer Utrecht heeft Toornstra gekocht van ADO den haag
Als ik utrech was geweest kocht ik eerst Labylle en ging dan met andere om de tafel zitten nu lijkt het mij dat ze Labylle aan het lijntje houden (denk ik dan) Toorstra is een middevelder Labylle kan daar ook spelen (aan de gehele linker kant).
wat heb je dan liever 1 speler voor op het middeveld?
of 2 een speler die de gehele linker kant kan bespelen?
dan was mijn keus snel gemaakt.

Ja zijn wij even blij ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u UsMvvKe, Schapendonk
Discussie gesloten.
31 jan 2013 20:49 31 jan 2013 20:49 door UsMvvKe.
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1904
Dave Bulthuis heeft de fans gerust gesteld. Op donderdag kwam naar buiten dat een aantal clubs geïnteresseerd zijn in zijn diensten, maar de linksback van FC Utrecht is niet van plan om op korte termijn te vertrekken. Dat bevestigde hij via Facebook.

De mandekker plaatste donderdagmiddag een bericht op zijn pagina, waarin hij vertelde dat hij niet van plan is om in de winterse transferperiode te vertrekken. "Voor alle duidelijk, ik blijf bij FC Utrecht", aldus Bulthuis.

Voetbal International meldde donderdag dat een groot aantal clubs interesse hadden getoond in Bulthuis. Feyenoord, Panathinaikos, Fulham, Stoke City en een niet nader genoemde Turkse club zouden de mandekker graag willen overnemen van de Domstedelingen. De kans is groot dat Alexander Gerndt en Daan Bovenberg wel vertrekken naar respectievelijk Young Boys en NEC Nijmegen.

Dus kunnen concluderen dat Labylle bij us Mvv Blijft

Lees verder: www.soccernews.nl/news/184646/Bulthuis_s...cht%22#ixzz2JaI1WWgh
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, Boer458
Discussie gesloten.
08 feb 2013 09:46
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1905
MVV zou interesse hebben in spits Mathieu Cornet van RFC Huy.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, UsMvvKe, opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden